Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AJM] Zgasł i nie odpala błedy są i się nie chcą skasować


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie

Posiadam Audi A4 2000rok z silnikiem AJM 115km

Wszystko było Ok naprawde super.

Zatankowałem paliwo na stacji Shell po 20km nagle auto straciło moc i zaczęły migać świece żarowe.

Po zgaszeniu i odpaleniu ponownie okazało się że ciężko kręci (długo) i odpala a nagle znów swiece mrygają i nie ma mocy.

Podłączyłem pod Vag'a

po odczytaniu błędów wyskoczyło:

19561	Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17957	Zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa/zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
18080	Wentylator chłodnicy pierwszy bieg - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17849	Zawór recyrkulacji spalin strona 1 - przerwa/zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16955	Przełącznik stopu/hamulca - uszkodzenie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem


5 Faults Found:
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
   P1549 - 35-10 - - - Intermittent
18080 - Shareware Version. To Decode all DTCs
   P1672 - 35-00 - Please Register/Activate
17849 - Shareware Version. To Decode all DTCs
   P1441 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
   P0571 - 35-00 - -
19561 - Shareware Version. To Decode all DTCs
   P3105 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

probowałem skasować błędy od razu wracały te same.

Sprobowałem odpalić auto okazało się że kręci ale nie odpala.

W tej chwili auto pokazuje takie błędy oraz nie odpala.

Co robić ???

PS. przed tym wszystkim zatankowałem Diesel ON na shellu za 30zł około 5 litrów.

Opublikowano

no właśnie czy to może być wina EGR'u ??

jest sens go rozkręcić i wyczyścić ?

może to być powód tego że on nie odpala?

dziwne jest to że błędy nie chcą się vag'iem skasować[br]Dopisany: 15 Listopad 2008, 13:57_________________________________________________klapa jest niby ok poruszałem ją chodzi ładnie luźno wiec jak coś to może w środku trzeba wyczyścić?

Opublikowano

jedno jest prawie pewne- masz spalony jakiś bezpiecznik , dlatego wywala błedy n75 , n18 i n239

jeżeli klapa gasząca jest otwarta podczas odpalania to sprawdź czy pompa podaje paliwo

Opublikowano

sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i odpada chyba że są jeszcze gdzieś a ja o nich nie wiem, sprawdziłem te z boku w kokpicie, oraz odkręciłem kokpit i z tyłu za kierownica sprawdziłem. wszystkie są ok.

Opublikowano

wyglada na problem z zasilaniem-bezpiecznik. sprawdz rowniez czy do ECU nie dostaje sie woda. obejrzyj przewody prowadzace do zaworow N75 oraz N18, przesledz ich bieg w komorze silnika sa zbiorcze zlaczki posrednie byc moze jakas wspolna dla nich sie wypiela

Opublikowano

Sprawdź czy pompka w zbiorniku podaje paliwo

w AJM :cool1: ??? To by sobie kolega poszukał ...

Opublikowano

no właśnie :> jak można szukać w pompowtryskach jak tam pompy nie ma ;>

no nic jutro jedzie do diesel serwis napewno napisze co wykryli jeśli uda się zdiagnozować

Opublikowano
no właśnie jak można szukać w pompowtryskach jak tam pompy nie ma ;>

no to się mylisz - jest pompa niskiego ciśnienia, która podaje paliwo do pompowtrysków.

Opublikowano

wiem, że nie w zbiorniku, przecież nie poprawiałem kolegi MRoger'a tylko rafcia ale też i wiem, że nie z tyłu głowicy tylko z jej prawego boku - tandem pompa (ale to zależy od punktu widzenia :naughty:)

Opublikowano

panowie, co wy piszecie??? :cool1:

Sprawdź czy pompka w zbiorniku podaje paliwo

w AJM :cool1: ??? To by sobie kolega poszukał ...

a to coż takiego?he? :cool1:

pompapdrx1.jpg

Opublikowano

Sorki jeśli coś palnąłem ale byłem święcie przekonany że pompy nie ma :embarrassed:

Opublikowano

witam koledzy tak jak pisałem była to usterka związana z elektroniką.

Przetarta jakiś wiązka oraz uszkodzony przekaźnik.

dlatego nie kasowały się błędy.

Dziękuje za pomoc i pozdrawiam

Opublikowano

panowie, co wy piszecie??? :cool1:

Sprawdź czy pompka w zbiorniku podaje paliwo

w AJM :cool1: ??? To by sobie kolega poszukał ...

Tylko czy to jest pompa generująca ciśnienie do prowadzająca paliwo do silnika czy tylko pompka spiętrzająca? ;)

a to coż takiego?he? :cool1:

pompapdrx1.jpg

Opublikowano

Grzegorz76 czytałeś chociaż informacje w linku który wkleiłem. Chciałeś coś dopisać ... bo wkleiłeś coś co już było w tym temacie.

Opublikowano

Grzegorz76 czytałeś chociaż informacje w linku który wkleiłem. Chciałeś coś dopisać ... bo wkleiłeś coś co już było w tym temacie.

Nie nerwuj się :good: chciałem tylko zapytać a link przeoczyłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...