rafcio_kutno Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Witam Serdecznie Posiadam Audi A4 2000rok z silnikiem AJM 115km Wszystko było Ok naprawde super. Zatankowałem paliwo na stacji Shell po 20km nagle auto straciło moc i zaczęły migać świece żarowe. Po zgaszeniu i odpaleniu ponownie okazało się że ciężko kręci (długo) i odpala a nagle znów swiece mrygają i nie ma mocy. Podłączyłem pod Vag'a po odczytaniu błędów wyskoczyło: 19561 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17957 Zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 18080 Wentylator chłodnicy pierwszy bieg - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17849 Zawór recyrkulacji spalin strona 1 - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16955 Przełącznik stopu/hamulca - uszkodzenie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 5 Faults Found: 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35-10 - - - Intermittent 18080 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1672 - 35-00 - Please Register/Activate 17849 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1441 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-00 - - 19561 - Shareware Version. To Decode all DTCs P3105 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent probowałem skasować błędy od razu wracały te same. Sprobowałem odpalić auto okazało się że kręci ale nie odpala. W tej chwili auto pokazuje takie błędy oraz nie odpala. Co robić ??? PS. przed tym wszystkim zatankowałem Diesel ON na shellu za 30zł około 5 litrów.
damcio151 Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 na początek zobacz czy klapa gasząca jest otwarta
rafcio_kutno Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Opublikowano 15 Listopada 2008 no właśnie czy to może być wina EGR'u ?? jest sens go rozkręcić i wyczyścić ? może to być powód tego że on nie odpala? dziwne jest to że błędy nie chcą się vag'iem skasować[br]Dopisany: 15 Listopad 2008, 13:57_________________________________________________klapa jest niby ok poruszałem ją chodzi ładnie luźno wiec jak coś to może w środku trzeba wyczyścić?
damcio151 Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 jedno jest prawie pewne- masz spalony jakiś bezpiecznik , dlatego wywala błedy n75 , n18 i n239 jeżeli klapa gasząca jest otwarta podczas odpalania to sprawdź czy pompa podaje paliwo
rafcio_kutno Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i odpada chyba że są jeszcze gdzieś a ja o nich nie wiem, sprawdziłem te z boku w kokpicie, oraz odkręciłem kokpit i z tyłu za kierownica sprawdziłem. wszystkie są ok.
demoralizator Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Sprawdź czy pompka w zbiorniku podaje paliwo
rafcio_kutno Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 ok sprawdzę ale skoro nie chcą się skasować te błędy to chyba świadczy o problemie z elektroniką chyba
Musashi Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 wyglada na problem z zasilaniem-bezpiecznik. sprawdz rowniez czy do ECU nie dostaje sie woda. obejrzyj przewody prowadzace do zaworow N75 oraz N18, przesledz ich bieg w komorze silnika sa zbiorcze zlaczki posrednie byc moze jakas wspolna dla nich sie wypiela
MRoger Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Sprawdź czy pompka w zbiorniku podaje paliwo w AJM ??? To by sobie kolega poszukał ...
rafcio_kutno Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Opublikowano 17 Listopada 2008 no właśnie :> jak można szukać w pompowtryskach jak tam pompy nie ma ;> no nic jutro jedzie do diesel serwis napewno napisze co wykryli jeśli uda się zdiagnozować
Sztomel Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 no właśnie jak można szukać w pompowtryskach jak tam pompy nie ma ;> no to się mylisz - jest pompa niskiego ciśnienia, która podaje paliwo do pompowtrysków.
Luqas26 Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 no to się mylisz - jest pompa niskiego ciśnienia, która podaje paliwo do pompowtrysków. Ale nie w zbiorniku, tylko z tyłu głowicy.
Sztomel Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 wiem, że nie w zbiorniku, przecież nie poprawiałem kolegi MRoger'a tylko rafcia ale też i wiem, że nie z tyłu głowicy tylko z jej prawego boku - tandem pompa (ale to zależy od punktu widzenia )
Musashi Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 panowie, co wy piszecie??? Sprawdź czy pompka w zbiorniku podaje paliwo w AJM ??? To by sobie kolega poszukał ... a to coż takiego?he?
MRoger Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Sorki jeśli coś palnąłem ale byłem święcie przekonany że pompy nie ma
rafcio_kutno Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Opublikowano 19 Listopada 2008 witam koledzy tak jak pisałem była to usterka związana z elektroniką. Przetarta jakiś wiązka oraz uszkodzony przekaźnik. dlatego nie kasowały się błędy. Dziękuje za pomoc i pozdrawiam
MRoger Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 No dobra Musashi małe sprostowanie ... wygląda na to że nie we wszystkich były pompy w baku. http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5988
Grzegorz76 Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 panowie, co wy piszecie??? Sprawdź czy pompka w zbiorniku podaje paliwo w AJM ??? To by sobie kolega poszukał ... Tylko czy to jest pompa generująca ciśnienie do prowadzająca paliwo do silnika czy tylko pompka spiętrzająca? a to coż takiego?he?
MRoger Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Grzegorz76 czytałeś chociaż informacje w linku który wkleiłem. Chciałeś coś dopisać ... bo wkleiłeś coś co już było w tym temacie.
Grzegorz76 Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Grzegorz76 czytałeś chociaż informacje w linku który wkleiłem. Chciałeś coś dopisać ... bo wkleiłeś coś co już było w tym temacie. Nie nerwuj się chciałem tylko zapytać a link przeoczyłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się