tusik92 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Witam. Od 3 dni borykam się z problemem przy rozruchu. Po nocy gdy rano wsiadam do auta, po przekręceniu silnikiem odpalił, ale momentalnie zgasł. Następne próby to już tylko kręcenie rozrusznikem aż w końcu za którymś tam razem odpali. Co może być przyczyną? Czujnik temperatury, pompa paliwa, termostat? Pompa paliwa według mnie jest ok bo po przekręceniu zapłonu słychać jak paliwo podaje. Mam VAGA i kabel, mógłbym wykonać jakieś logi tylko potrzebna pomoc lub instrukcja, sam skan błędów niczego nie wykazał. Od czego zacząć szukanie, żeby nie wpędzić się w nie potrzebne koszta?
k232 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Ja tak miałem jak paliłem i zaraz gasł, czyszczenie styków od immobilisera. Oddałem do mechanika, przeczyścił i do dziś bez problemu, u mnie jest teraz problem z ciężkim paleniem jak auto przestoi całą noc..
tusik92 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2015 Filtr paliwa zmieniany był? Był zmieniany przy wymianie oleju, około 4 miesięcy temu.
lukasz51237 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Spróbuj podłączyć paliwo bezpośrednio do filtra i zobacz czy lepiej odpali, możliwe, że pompka ta w zbiorniku siadła
Mjetek Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Zrób logi grupy 13 i 23 w silniku, najprawdopodobniej uszczelnienia pompek albo vacum. Stań samochodem tak by tył był wyżej niż przód i spróbuj rano odpalić. Świece żarowe do sprawdzenia. Obejrzyj czy pompa vacum gdzieś nie cieknie, nie poci sie
lukasz51237 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Jak już odpali to pracuje silnik? Da się jechać?
nik23 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 A oringi były wymieniane na tym czarnym"zaworku"na filtrze?
tusik92 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 Jak już odpali to pracuje silnik? Da się jechać? Jak już odpali to jest wszystko ok, nic nie szarpie, nie kopci nie dymi. Problem jest tylko z porannym rozruchem, bo na ciepłym silniku pali na dotyk. A oringi były wymieniane na tym czarnym"zaworku"na filtrze? Szczerze powiedziawszy nie wiem, mechanik to robił.
Kazek 1.9 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Ja bym stawiał na swieczki w tamtym roku mialem cos takiego i wina byla swiec byly popalone. . Kiedy zmieniłeś swiece Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 To sprawdź świece żarowe na początek, albo po prostu je wymień, sprawdź też okablowanie świec czy jest ok.
sebul Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Mam problem....nastaly mrozy ponizej 10 stopni i juz problem....2 dni temu o 8 rano nie moglem odpalic(CZYLI SLYCHAC BYLO CYKNIECIE, ALE NAWET NIE ZAKRECIL)....poratowal mnie gosc przejezdzajacy i moimi zdechlymi kablami po 15 minutach odpalil. Pozyczylem lepsze kable i pojechalem w gory, tam postal dzien ( zrobilem trase 170km) i nie dalo sie odpalic. Pojechalismy innym autem, i wczoraj chcialem wracac do domu...nie odpalil....podlaczylismy kable - odpalil za 2 razem. Zrobilem trase 170 km i zaparkowalem pod blokiem. Dzis raz wyszedlem o 10 i nie odpalil.....to wyjalem akumulator i podlaczlem pod prostownik, mam taki tani zwykly za 50 zl z marketu[na allegro aukcja nr 5720969474[] ( http://allegro.pl/pt5-prostownik-automatyczny-hb-1206s-6v-12v-6a-i5720969474.html)....pokazywal 50 % , teraz juz jest niby naladowany...sprawdzilem napiecie i ma jak odlaczone prostownik 13.9 V po jakims czasie lekko spadlo do 13,7 V.....i teraz ..... czy to wina akumulatora czy czegos innego ? Moze rozrusznik ? Jak juz mi raz odpali to pozniej pali od strzala...akumulator ma moze 3-4 lata, BOSCH s5 77Ah/780A . Rok temu raz mi odpalic nie chcial, poratowali mnie kablami i od tamtej pory wszystko gralo...a teraz nie ;/ Wiec co mi mozecie polecic zebym sprawdzil ? A i jeszcze takie cos mnie zaciekawilo....czy mojego AWX'a mozna odpalac na popych ? Np z gorki go sobie puszcze i np wrzuce jedynke czy cos ? Czy nie mozna tak robic ? Bo cos mi sie obilo ze nie mozna i tak tez nigdy auta nie uruchamialem Edytowane 3 Stycznia 2016 przez sebul
iwadrian Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Sprawdź przede wszystkim ładowanie i Pobór prądu na wyłączonym zapłonie. Mi kiedyś skleił się przekaźnik od tylnej szyby i grzała non stop rozładowując baterię. Jeżeli ładowanie jest o.k i nic nie pobiera prądu na postoju to zostaje Ci tylko wymiana baterii. Zakładam, że wszystkie połączenia typu klemy i masa masz solidnie skręcone i czyste.
jospethe Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Na popych to lepiej nie pal bo ci pasek rozrządu strzeli na mrozie i będzie bieda.
iwadrian Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Na popych to lepiej nie pal bo ci pasek rozrządu strzeli na mrozie i będzie bieda. Jak mi padł akku to odpaliłem swojego AWX-a na popych może ze dwa razy ale tak jak kolega powyżej napisał Zimny silnik, gęsty olej i niska temperatura mogą narobić bałaganu. lepiej podładować, odpalić na kable a najlepiej nowy akku i śpisz spokojnie.
lukasz51237 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 A spróbuj na chwilę przełożyć aku od innego samochodu, w ogóle jaki masz akumulator, może jest za mały do Twojego samochodu? Powinieneś mieć 80AH, jeśli masz słabszy może być za słaby żeby podgrzać świece i potem jeszcze zakręcić silnikiem. Najlepiej jakbyś pojechał do jakiegoś elektryka, żeby zmierzył aku pod obciążeniem, przy rozruchu i w trakcie pracy silnika.
sebul Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) A spróbuj na chwilę przełożyć aku od innego samochodu, w ogóle jaki masz akumulator, może jest za mały do Twojego samochodu? Powinieneś mieć 80AH, jeśli masz słabszy może być za słaby żeby podgrzać świece i potem jeszcze zakręcić silnikiem. Najlepiej jakbyś pojechał do jakiegoś elektryka, żeby zmierzył aku pod obciążeniem, przy rozruchu i w trakcie pracy silnika. Pisałem, że mam BOSCH s5 77Ah/780A , zamierzam jechać do punktu gdzie kupilem aku, zeby mi wszystko przetestowali, ale poki co jest niedziela i chcialbym cos co moge ogarnac we wlasnym zakresie, bo jutro na 6 w robocie musze byc Na popych to lepiej nie pal bo ci pasek rozrządu strzeli na mrozie i będzie bieda. Jak mi padł akku to odpaliłem swojego AWX-a na popych może ze dwa razy ale tak jak kolega powyżej napisał Zimny silnik, gęsty olej i niska temperatura mogą narobić bałaganu. lepiej podładować, odpalić na kable a najlepiej nowy akku i śpisz spokojnie. Ok, nie bede tak robil, chcialem tylko sie upewnic Nowy aku nawet jesli ten ma 3,4 lata ? Sprawdź przede wszystkim ładowanie i Pobór prądu na wyłączonym zapłonie. Mi kiedyś skleił się przekaźnik od tylnej szyby i grzała non stop rozładowując baterię. Jeżeli ładowanie jest o.k i nic nie pobiera prądu na postoju to zostaje Ci tylko wymiana baterii. Zakładam, że wszystkie połączenia typu klemy i masa masz solidnie skręcone i czyste. Tak zrobie, jak tylko pozniej podlaczy aku i mi auto odpali A pytanie o rozrusznik, czy to moze byc jego wina ? I takie pytanie dosc wazne dla mnie...gdzie jest rozrusznik u mnie ? Da sie go puknac otwierajac tylko maske ? Edytowane 3 Stycznia 2016 przez sebul
iwadrian Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 O ile pamiętam to pod egr-em za turbiną.
pionti2 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 A spróbuj na chwilę przełożyć aku od innego samochodu, w ogóle jaki masz akumulator, może jest za mały do Twojego samochodu? Powinieneś mieć 80AH, jeśli masz słabszy może być za słaby żeby podgrzać świece i potem jeszcze zakręcić silnikiem. Najlepiej jakbyś pojechał do jakiegoś elektryka, żeby zmierzył aku pod obciążeniem, przy rozruchu i w trakcie pracy silnika. Pisałem, że mam BOSCH s5 77Ah/780A , zamierzam jechać do punktu gdzie kupilem aku, zeby mi wszystko przetestowali, ale poki co jest niedziela i chcialbym cos co moge ogarnac we wlasnym zakresie, bo jutro na 6 w robocie musze byc Na popych to lepiej nie pal bo ci pasek rozrządu strzeli na mrozie i będzie bieda. Jak mi padł akku to odpaliłem swojego AWX-a na popych może ze dwa razy ale tak jak kolega powyżej napisał Zimny silnik, gęsty olej i niska temperatura mogą narobić bałaganu. lepiej podładować, odpalić na kable a najlepiej nowy akku i śpisz spokojnie. Ok, nie bede tak robil, chcialem tylko sie upewnic Nowy aku nawet jesli ten ma 3,4 lata ? Sprawdź przede wszystkim ładowanie i Pobór prądu na wyłączonym zapłonie. Mi kiedyś skleił się przekaźnik od tylnej szyby i grzała non stop rozładowując baterię. Jeżeli ładowanie jest o.k i nic nie pobiera prądu na postoju to zostaje Ci tylko wymiana baterii. Zakładam, że wszystkie połączenia typu klemy i masa masz solidnie skręcone i czyste. Tak zrobie, jak tylko pozniej podlaczy aku i mi auto odpali A pytanie o rozrusznik, czy to moze byc jego wina ? I takie pytanie dosc wazne dla mnie...gdzie jest rozrusznik u mnie ? Da sie go puknac otwierajac tylko maske ? Zdejmij klemy i przeczyść. Warto abyś również odkręcił masę od karoserii i również przeczyścił. Miałem taki problem w poprzednim samochodzie - objaw był taki, że rozrusznik słabo kręcił i takie przeczyszczenie klem rozwiązało problem Jak masz miernik, to sprawdź napięcie aku na włączonym silniku. Powinno być jakieś 13.8V albo i więcej.
sebul Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) A czy istnieje jakis sposob abym mogl wykluczyc ze to rozrusznik daje d*py ? Ile V powinien miec naladowany aku ktory nie jest podlaczony ? A spróbuj na chwilę przełożyć aku od innego samochodu, w ogóle jaki masz akumulator, może jest za mały do Twojego samochodu? Powinieneś mieć 80AH, jeśli masz słabszy może być za słaby żeby podgrzać świece i potem jeszcze zakręcić silnikiem. Najlepiej jakbyś pojechał do jakiegoś elektryka, żeby zmierzył aku pod obciążeniem, przy rozruchu i w trakcie pracy silnika. Pisałem, że mam BOSCH s5 77Ah/780A , zamierzam jechać do punktu gdzie kupilem aku, zeby mi wszystko przetestowali, ale poki co jest niedziela i chcialbym cos co moge ogarnac we wlasnym zakresie, bo jutro na 6 w robocie musze byc Na popych to lepiej nie pal bo ci pasek rozrządu strzeli na mrozie i będzie bieda. Jak mi padł akku to odpaliłem swojego AWX-a na popych może ze dwa razy ale tak jak kolega powyżej napisał Zimny silnik, gęsty olej i niska temperatura mogą narobić bałaganu. lepiej podładować, odpalić na kable a najlepiej nowy akku i śpisz spokojnie. Ok, nie bede tak robil, chcialem tylko sie upewnic Nowy aku nawet jesli ten ma 3,4 lata ? Sprawdź przede wszystkim ładowanie i Pobór prądu na wyłączonym zapłonie. Mi kiedyś skleił się przekaźnik od tylnej szyby i grzała non stop rozładowując baterię. Jeżeli ładowanie jest o.k i nic nie pobiera prądu na postoju to zostaje Ci tylko wymiana baterii. Zakładam, że wszystkie połączenia typu klemy i masa masz solidnie skręcone i czyste. Tak zrobie, jak tylko pozniej podlaczy aku i mi auto odpali A pytanie o rozrusznik, czy to moze byc jego wina ? I takie pytanie dosc wazne dla mnie...gdzie jest rozrusznik u mnie ? Da sie go puknac otwierajac tylko maske ? Zdejmij klemy i przeczyść. Warto abyś również odkręcił masę od karoserii i również przeczyścił. Miałem taki problem w poprzednim samochodzie - objaw był taki, że rozrusznik słabo kręcił i takie przeczyszczenie klem rozwiązało problem Jak masz miernik, to sprawdź napięcie aku na włączonym silniku. Powinno być jakieś 13.8V albo i więcej. Mam miernik i sprawdze to jak za pare godzin podlacze aku, bo poki co odlaczylem od ladowania i lezy w cieple. Klemy na aku ladnie przeczyscilem...a masa od karoserii gdzie bedzie ? Tak zebym szybko znalazl, bo mrozik na zewnatrz jest Edytowane 3 Stycznia 2016 przez sebul
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się