Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A8 D2 Przedlift - odpoczynek od A4 1.8TQ :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Super sztuka :)

Sam z B5 przesiadłem sie na E38 ale myślę powrócić do audi, a jak ten 4 biegowy automat ? W b5 miałem tipa ale 5 biegowego, pomimo remontu nie byłem z niego zadowolony. W 7 jest za***isty reakcja na gaz i odczucia jak w manualu

Opublikowano

mam piatkę, sama redukcja trwa troche dlugo ale generalnie dla mnie jest ok, wyprzedzanie w trasie to bajka

Opublikowano

Czyli wychodziły w przedliftach 4 i 5 ? Dokładniej chodzi mi o ten 4.2

Opublikowano

4ka szla gdzies do konca 96 roku, 97 i nowsze to juz 5hp24

Opublikowano

Super fura no i wreszcie V8✌

Opublikowano

4ka szla gdzies do konca 96 roku, 97 i nowsze to juz 5hp24

Zmien oliwe oraz filtr, poprawi sie.praca skrzyni. :wink:

Opublikowano (edytowane)

Ja tam bym mu bardziej polecił od razu dqs (chyba prawidłowe oznaczenie) aby gdzieś, kiedyś nie został z zapalonymi wszystkimi biegam na liczniku ;)

Edytowane przez Arturoo
Opublikowano

Ten TIP jest mocny, nie wydaje mi sie aby tak szybko sie rozwalil

Opublikowano (edytowane)

4ka szla gdzies do konca 96 roku, 97 i nowsze to juz 5hp24

Zmien oliwe oraz filtr, poprawi sie.praca skrzyni. :wink:

sie zmieni sie :) jak dobije do 300tys bez remontu to bede zadowolony, z moimi przebiegami to z 5 lat

co do skrzyni to jeszcze planuje oddzielna chlodniczke oleju wpasowac, zeby odlaczyc obieg w chlodnicy cieczy, tylko ma to swoje wady bo nie bedzie grzala oleju w zime

dzisiaj może uda mi sie skompletowac heblunek - wybor bardzo tani, prosty, standardowy a jakze wydajny, w dodatku podchodzi bez rezania czegokolwiek

12670445_1136493713058283_69894348549604

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

od modelu D3?

Opublikowano

lub phaetona

Opublikowano

Gratuluje fury :)

Opublikowano

dzienks, w srode wlatuje eL Pi Dżi

a heblunek nie podszedl :D w przedlifcie pomimo tej samej glebokosci tarczy uszy zwrotnicy byly gwintowane i przy samej tarczy, w polifcie to jarzmo bylo gwintowane i bylo przy samej tarczy a uszy zwrotnicy na przelot i w pewnej odleglosci od tarczy, glebiej w strone auta, w rezultacie jarzma trafiaja idealnie w uszy zwrotnicy, wiec albo wymiana zwrotnic na zeliwne poliftowe albo aluminiowe (jak alu to plus dolny wahacz jak w b6) lub dystans pod tarcze, dluzsze sruby itp itd, ale wole zwrotnice, bede szukal zeliwnych

Opublikowano

dzienks, w srode wlatuje eL Pi Dżi

a heblunek nie podszedl :D w przedlifcie pomimo tej samej glebokosci tarczy uszy zwrotnicy byly gwintowane i przy samej tarczy, w polifcie to jarzmo bylo gwintowane i bylo przy samej tarczy a uszy zwrotnicy na przelot i w pewnej odleglosci od tarczy, glebiej w strone auta, w rezultacie jarzma trafiaja idealnie w uszy zwrotnicy, wiec albo wymiana zwrotnic na zeliwne poliftowe albo aluminiowe (jak alu to plus dolny wahacz jak w b6) lub dystans pod tarcze, dluzsze sruby itp itd, ale wole zwrotnice, bede szukal zeliwnych

Piotr gazik zamontowany napisz co tam wrzuciłeś i jak jedzie.

Opublikowano

oo a skąd wiesz ?:)

gazik jest, 2 dzień i auto zawija asfalt w ogole nie czuje ze przesiadłem się na LPG ale tego się spodziewałem bo montował mi to ktoś kto ma o tym pojęcie :)

wtryski barracudy na listwie 130stki
kme twin kanapka
komputer stag qmax

było troche kommplikacji bo jak się okazało źle nawierciłem dysze kiedy ściągałem kolektor do czyszczenia odmy, ale zostało to poprawione i jest okej

Opublikowano

oo a skąd wiesz ? :)

gazik jest, 2 dzień i auto zawija asfalt w ogole nie czuje ze przesiadłem się na LPG ale tego się spodziewałem bo montował mi to ktoś kto ma o tym pojęcie :)

wtryski barracudy na listwie 130stki

kme twin kanapka

komputer stag qmax

było troche kommplikacji bo jak się okazało źle nawierciłem dysze kiedy ściągałem kolektor do czyszczenia odmy, ale zostało to poprawione i jest okej

Skąd wiem ? no widzisz jaki ten świat jest mały napisz jak ze spalaniem w mieście jak możesz cyknij na pw jakie koszta instalacji.

Opublikowano

spalanie dziś w trasie odcinek 160km przez kilka mniejszych miast, na kompie jak widać, realnie gazu ok 14 po ponownym zatankowaniu do pełna

jazda umiarkowana, czasem 180 z noga w podlodze, raz 230 ale bylo mokro wiec wyjatkowo jednorazowo, zabudowane oczywiście 50tka, generalnie sporo wyprzedzeń jak na filmiku, tylko hamulce miały już dość, seryjne 314stki w tym aucie to straszna pomyłka nie trudno się rozwalić przez nie w rowie, nie dość że wali kierownica po rozgrzaniu to jeszcze auto myszkuje sobie w czasie hamowania co mnie wkurza strasznie

https://youtu.be/mBU0M6aGeq8

Opublikowano

Super sztuka :)

Sam z B5 przesiadłem sie na E38 ale myślę powrócić do audi, a jak ten 4 biegowy automat ? W b5 miałem tipa ale 5 biegowego, pomimo remontu nie byłem z niego zadowolony. W 7 jest za***isty reakcja na gaz i odczucia jak w manualu

A czasem w e38 jak i D2 nie był wkładany ten sam automat czyli 5hp24?

Opublikowano

tak, z grubsza ta sama skrzynia, w land roverach, jaguarach i jeszcze kilku pewnie by sie znalazla

dorwalem tanio zaciski 335 na tyl moze cos z tego bedzie

Opublikowano

tak, z grubsza ta sama skrzynia, w land roverach, jaguarach i jeszcze kilku pewnie by sie znalazla

dorwalem tanio zaciski 335 na tyl moze cos z tego bedzie

Rs6 c5 :naughty:... Ja też :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...