FroS-t Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Wiem jakie opinie maja letnie Nankangi, letnie będą albo Yokohama Advan Neova AD08R albo Vredestein Ultrac Vorti R Edytowane 24 Marca 2016 przez FroS-t
BeyerBrown Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Polecam Pirelli PZERO W rozmiarze 235, bo to zalecana przez fabrykę szerokość kapcia dla A4 o tej mocy i bieżnik koniecznie asymetryczny, każda opona szosowa o aspiracjach pro-sportowych ma taki wzrór... jodełki tylko dla lansu i w tanich taczkach mają rację bytu jak dla mnie
wampir Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Czytajac projekt to widac, ze autor to nie jest zwykly kierowca tylko entuzjasta motoryzacji. Zadne Nankangi.... wybór jest tylko jeden Michelin Pilot sport 4 a jeżeli nie znajdziesz takich to Pilot sport 3 http://www.spalacz.pl/o-oponach-michelin-pilot-super-sport Zobacz kto na nich przyjezdza na tor Poznań ... Mając je na aucie wysyłasz informacje podprogową "Uwaga, moje auto nie słuzy do stania na parkingu tylko do zapie... i jest w tym najlepsze!!!" tak pół żartem, pół serio, ale daje do myślenia.
FroS-t Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Miłe słowa Łukasz, fajnie coś takiego przyczytać co do opon to zastanawiam się tylko między tymi trzema: Micheliny które wymieniłeś no i te które wczesniej wymineiłem czyli Yokohama Advan Neova lub Vredestein Ultrac Vorti R, myslę że każda z nich będzie spisywała się wysmienicie
Norbas Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Jeszcze Nokian zLine jest wart zastanowienie
Virnik Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Ze swojej strony - Conti sport contact x Co do fury to przydało by się te brzydkie kopciuchowe końcówki wymienić - też się za to zabieram
FroS-t Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) H&R springi H&R -45mm – tutaj duże podziękowania dla kolegi Trewor87 Po przeczytaniu wszystkich wątków na forum odnośnie obniżenia auta byłem zdecydowany na gwint w sumie to nadal jestem na niego zdecydowany ale jeśli chodzi o ten sezon to sprawy finansowe zrobiły swoje….pomimo to auto niżej musiało zejść dlatego też wybór padł na springi H&R -45mm, trochę to zajęło ale w końcu komplet ląduje na aucie, przy okazji wymiany springów założyłem 4 nowiutkie górne wahacze Lemfordera. Po montażu tak to wygląda.... H&R -45mm Teraz trochę spostrzeżeń….. Oczywiście co do felg zimowych to przydałyby się dystanse, bo wygląda to tragicznie, ale mamy wiosnę więc odpuszczę temat i pojawią się one na przyszłą zimę. Trzymałem tak długo koła zimowe na aucie ponieważ chciałem zobaczyć jaka będzie różnica po założeniu springów i chciałem strzelić kilka fotek. Co do moich odczuć, springi są mega komfortowe w porównaniu do 1BV, auto prowadzi się super, a na -45mm jeździ się normalnie i o nic nie przycieram, H&R to jak dla mnie klasa sama w sobie. Z obniżenia jestem raczej zadowolony, właśnie, raczej….trochę mam mieszane uczucia mówiąc szczerze, tuż po założeniu baaardzo mi się podobało ale przez Was panowie idzie oszaleć i doszedłem do wniosku że chyba naoglądałem się za dużo gwintów na forum albo za szybko przyzwyczajam się do zmian w aucie….w każdym razie czuje lekki ale jednak niedosyt….Poczekam jeszcze aż springi trochę się ułożą ale tak czy inaczej jedno jest pewne auto pójdzie dużo niżej, szybciej niż myślałem…. Tymczasem dotarły już do mnie nowe opony letnie, wybór padł na Vredestein Ultrac Vorti R w rozmiarze 235/35/19, jak najszybciej trzeba je włożyć na Rotory i całość na auto bo muszę koniecznie zobaczyć jak to będzie wyglądało, być może wtedy ten lekki niedosyt zniknie, poza tym w chwili obecnej felgi są mocno schowane w nadkolach, szczególnie z tyłu i to też psuje cały efekt, kończąc moje wywody i filozofie wrzucam małe spy photo kolejnego modu którego dawcą będzie Audi „AŁOSIEM” Tutaj jeszcze taki mały mod z dzisiejszego dnia…. Tradycyjnie kolejne dwa kosmetyki wpadają na stan, nie wiem jak się z tego wyleczyć ale zawsze coś wyniucham co chciałbym mieć….no i kupuje, normalnie mówię Wam, chora głowa heh Auto Finesse Finale Auto Finesse Spritz I jeszcze taka mała prośba z Mojej strony, postanowiłem wysłać fotkę do Naszego klubowego kalendarza na miesiąc Marzec 2016r, więc jeśli fotka przedostanie się przez sito i będzie poddana głosowaniu no i choć troszkę podoba Wam się autko, to poproszę o Wasz głosik, wysłana fotka poniżej… Pozdrawiam FroS-t Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez FroS-t
afroo. Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Nie mąć tylko wrzucaj wreszcie te Rotory. ; ) Jesteś pewien, że zaciski z ósemki podejdą? Z dopasowaniem tarczy też może być problem.
FroS-t Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Jutro prawdopodobnie wrzucam koła jak znajdę czas....co do hebli pomoże mi je założyć mechanik który na co dzień robi w Audi, mówił mi w jaki sposób to założy, trzeba coś tam dotoczyć ale w sumie tak naprawdę sam nie wiem co z heblami, pisałem na forum "upgrade hamulców w naszych a4" ale zero odzewu, nikomu nie chciało się odpisać...... z S4 też by mi starczyły, stare już się kończą i muszę coś myśleć w tym temacie a serii nie chce, podejrzewam że za dwa może trzy miesiące będzie po starym zestawie.....
shakal Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Fajnie siedzi na tych springach i nawet w miarę równo, dawałeś cos pod sprężynę z tylu? Szkoda ze z Q bo wziął bym je od Ciebie jak zamienisz na gwint. Tak jak reszta czekam na foty z rotorem Wysłane z iPhone
mravel Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 czekam na swap hebli z D3 i krotki opis jak, co i za ile
FroS-t Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Fajnie siedzi na tych springach i nawet w miarę równo, dawałeś cos pod sprężynę z tylu? Szkoda ze z Q bo wziął bym je od Ciebie jak zamienisz na gwint. Tak jak reszta czekam na foty z rotorem Wysłane z iPhone Nic nie dawałem pod springi z tyłu, założyłem tak jak jest bez jakichkolwiek podkładek, właśnie lecę zakładać letnie koła, więc wieczorem może będą fotki czekam na swap hebli z D3 i krotki opis jak, co i za ile Chyba zdam się na Mojego mechanika i będę je zakładał, po robocie zdam relacje co i jak
H4mm3R Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 H&R dobry wybór i ładnie siadło Co do hebli, masz już dobrane tarcze? Wiem że w A6C5 wystarczy dystans 5mm i wszystko pasuje.. To Ty jeszcze na zimówkach śmigasz PS. Zdjęcia ładne ale zdecydowanie za dużo i 2/3 można by skasować
MARCIN607 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Świetnie się fura prezentuje-fajne siadło :-) Szkoda że do mojego kondoma -45mm nie ma sprimgow.
FroS-t Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Tarcz jeszcze nie wybrałem, tak spontanicznie to wyszło, do Ciebie Tomku chciałbym się uśmiechnąć o poradę odnośnie malowania zacisków, co do fotek to wpadłem w szał fotograficzny myślałem że lubicie zdjęcia
H4mm3R Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Pytasz o kolor czy u kogo malować?
FroS-t Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 No chciałbym podpytać u kogo malować ??? i jak nanieść taką grafikę RS jaka Ty masz ??? kolor wiem jaki chce
BeyerBrown Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) RS zostaw prawdziwym RS-om... ze swojej strony proponuję napis S-line lub quattro. Albo nic, ja tam stawiam na dyskrecję i zaciski od S4 mam pomalowane całe na czarno Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez BeyerBrown
H4mm3R Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Malowanie ogarnia mi firma ELTOM z Katowic, ostatnio coś ciężko z czasem u nich. Napis to sitodruk i ta sama firma mi to ogarnęła. Zastanawiam się jedynie gdzie miałby być ten napis na tym zaciski i czemu akurat RS skoro nie ma z RS ten zacisk nic wspólnego.
Rekomendowane odpowiedzi