Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Simply Clean Wagon 3.0 TDI V6 Quattro by FroS-t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem że to też nie miarodajne ale czy sprawdzales BIPy?

Opublikowano

Dziś będę miał w łapie wydruk od pompiarzy jak dokaldnie to wyglada na poszczególnych wtryskach, wczoraj miałem tylko szybkie info telefoniczne, na chwile pobecną wiem że jeden to shit totalny a dwa chyba już kuleją także nie wiem czy nie skończy się na wymianie kompletu, ale muszę zobaczyć wydruk......naprawa jednak będzie w inny sposób załatwiona bo nie przeskoczę kosztów robocizny u nich pomimo zniżki , chciałem tam robić bo mam tam kolegę i tylko dlatego że przypilnował by tematu, bo tak to tez bym nie zostawił samochodu w ASO, dziś po złożeniu zabieram auto z jednego warsztatu gdzie stało na diagnozie i jedzie do magika z ASO który zawsze mi takie tematy robił, zamówi co trzeba, nowe z gwarancją i skalibruje, chce po prostu żeby w jednym miejscu był temat zakończony a nie jeżdżenie w lewo i prawo, potem w razie jakieś awarii będzie my wysłaliśmy dobry wtrysk, my dobrze zamontowaliśmy a my dobrze skalibrowaliśmy i winnych będzie brak............

Opublikowano

razie jakieś awarii będzie my wysłaliśmy dobry wtrysk, my dobrze zamontowaliśmy a my dobrze skalibrowaliśmy i winnych będzie brak............

Zgadza się jedno miejsce = jeden problem. Przerabiałem podobny wątek z turbiną w poprzednim aucie 10 tyś siadła mechanik swoje, turbiarz swoje, a winnego nie ma :kwasny: Może się wydawać, że zaoszczędzisz robiąc na własną rękę ale jak coś się zje... to wtedy na bank nie będzie winnego. Decyzja dobra byle w ASO z torbami nie puścili :D

Opublikowano

O kierwa wtryski 6 koła + robocizna, ale gwint i kiera by była za to ;/

Opublikowano

Taaaaaaaaaa............ :(

Opublikowano

Nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo ;) Chociaz bedziesz mial pewnosc, ze wtryski szybko nie padna ;)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Jaki przebieg? Często Ci sie zdarzało to bujnie auta? Mi cos podobnego zdarzyło sie raz. Na biegu jałowym przy ok 800 obr/min bujalo samochodem. Pozniej zapaliła sie kontrolka DPF. Tak jak pisałem u Ciebie w poście okazało sie ze to sonda lambda padła.

Bede śledzić jak sie sytuacja rozwija.

Opublikowano

Frost dawno żadnych zdj nie było

:ph34r:

Opublikowano

Mam jeszcze jedno...............



efoxsj.jpg


Opublikowano

:decayed: . Wyszło tam już coś z tymi wtryskami ?

Opublikowano

Pozamienialismy niby uszkodzone wtryski miejscami i dalej cos nie gra z ciśnieniem, wiec póki co nie kupowałem wtrysków jeszcze, sciągamy głowice, wtryski okopocone od dołu lekko wiec cos sie dzieje w komorze spalania, no i kopci na biało no ale wiadomo nadrabia dawki i dlatego

Opublikowano

Czyli zapowiadają się jeszcze większe wydatki ?

Opublikowano

Chyba tak, sam już nie wiem :( , w tym tygodniu powinienem wiedzieć jak wygląda temat z głowicą, auto zawiozłem juz do kolegi który zawsze mi ogarnia i w ASO robi jak wczesniej pisałem, nigdy nie naraża mnie na niepotrzebne koszty, coś mu nie gra z cisnieniem silnika, auto jakby dławi się przy odpalaniu, kopci na biało, wydruki z wtrysków mam, jeden miał byc całkowicie uszkodzony a dwa niby slaba korekcja ale kiedy były pozamieniane miejscami wtryski nadal coś nie gra własnie z cisnieniem, dlatego glowica do zdjęcia, nie chyce sytuacji gdzie kupie komplet wtrysków a tam wyjdzie że to jednak nie to....ogólnie mechanik mówi że nie mam sie stresowac że ograniemy jak zawsze, no ale jesli chodzi o Moje odczucia to ogólnie słabo to wygląda a jak auto jest oczkiem w głowie to cała ta sytuacja mnie już troche dobija :( , nie mówiąc że byłem na etapie szukania drugiego auta dla Mojej Moniki więc znowu w plecy......no ale co zrobisz jak nic nie zrobisz....

Opublikowano

Nieciekawie to wygląda... Czytając to wszystko odchodzi trochę ochota na 3.0 ale z drugiej strony można też trafić i jeździć bez kłopotu ;) W głowie już mi też siedzi b8 z początku produkcji.

Jedynie to mogę Ci życzyć żeby poszło gładko i bez dodatkowych kosztów :)

Opublikowano

Chyba tak, sam już nie wiem :( , w tym tygodniu powinienem wiedzieć jak wygląda temat z głowicą, auto zawiozłem juz do kolegi który zawsze mi ogarnia i w ASO robi jak wczesniej pisałem, nigdy nie naraża mnie na niepotrzebne koszty, coś mu nie gra z cisnieniem silnika, auto jakby dławi się przy odpalaniu, kopci na biało, wydruki z wtrysków mam, jeden miał byc całkowicie uszkodzony a dwa niby slaba korekcja ale kiedy były pozamieniane miejscami wtryski nadal coś nie gra własnie z cisnieniem, dlatego glowica do zdjęcia, nie chyce sytuacji gdzie kupie komplet wtrysków a tam wyjdzie że to jednak nie to....ogólnie mechanik mówi że nie mam sie stresowac że ograniemy jak zawsze, no ale jesli chodzi o Moje odczucia to ogólnie słabo to wygląda a jak auto jest oczkiem w głowie to cała ta sytuacja mnie już troche dobija :( , nie mówiąc że byłem na etapie szukania drugiego auta dla Mojej Moniki więc znowu w plecy......no ale co zrobisz jak nic nie zrobisz....

Jak głowica w górze to koszta będą spore :facepalm: Ale spoko może zawór się wypalił albo coś i wtryski jednak będą ok :decayed:

Opublikowano

W sumie to 2,5 roku całkowicie bez jakiejkolwiek awarii poza wyrzcueniem DPF który i tak sam chcialem wy***rdolić i wymianą jednego sterownika, więc sam nie wiem co powiedzieć, auto systematycznie pod komputerem, w poprzednie B6 troche dolarów wrzuciłem i jestem wyczulony na jakiekolwiek objawy które moga wskazywac na jakąś awarie ale to chyba jak większość osób tutaj na forum, auto na bieząco monitorowane no i co zrobię, nic.......z wtryskami sie liczyłem że może sie to stać bo sprawdzając po vinie już wiedziałem że załapałem się na ostatnią właśnie wadliwą serię.....póki co zostało siedziec i czekać na dalsza diagnozę......

Opublikowano

Tak super się czytało cały temat a tu na koniec taka przykra awaria :( strasznie drogie są te wtryski. Życzę autku szybkiego powrotu do zdrowia . Super masz tego furacza.

Opublikowano

Tak to niestety jest, Ty się będziesz martwił, kontrolował, często wymieniał różne podzespoły jeszcze "za wczas" i sypnie ci się coś drogiego.

Drugi będzie lał ropę na stacjach krzak miał wyj%%ane na diagnostyki, komputery, jakieś postukiwanie/poszarpywanie i będzie jeździł 5 lat nie dokładając ani grosza i jemu się nic nie sypnie.

Opublikowano

Tak to niestety jest, Ty się będziesz martwił, kontrolował, często wymieniał różne podzespoły jeszcze "za wczas" i sypnie ci się coś drogiego.

Drugi będzie lał ropę na stacjach krzak miał wyj%%ane na diagnostyki, komputery, jakieś postukiwanie/poszarpywanie i będzie jeździł 5 lat nie dokładając ani grosza i jemu się nic nie sypnie.

Sam jestem przykładem... Po swapie zrobiłem z 10tyś motor chodził. Zrobiłem rozrząd i urwała się nowa rolka :facepalm:

Opublikowano

:/
Za tę urwaną rolkę i szkody jakie wyrządziła teoretycznie da się pociągnąć do odpowiedzialności jego producenta... :whistling:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...