Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Simply Clean Wagon 3.0 TDI V6 Quattro by FroS-t


FroS-t

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś będę miał w łapie wydruk od pompiarzy jak dokaldnie to wyglada na poszczególnych wtryskach, wczoraj miałem tylko szybkie info telefoniczne, na chwile pobecną wiem że jeden to shit totalny a dwa chyba już kuleją także nie wiem czy nie skończy się na wymianie kompletu, ale muszę zobaczyć wydruk......naprawa jednak będzie w inny sposób załatwiona bo nie przeskoczę kosztów robocizny u nich pomimo zniżki , chciałem tam robić bo mam tam kolegę i tylko dlatego że przypilnował by tematu, bo tak to tez bym nie zostawił samochodu w ASO, dziś po złożeniu zabieram auto z jednego warsztatu gdzie stało na diagnozie i jedzie do magika z ASO który zawsze mi takie tematy robił, zamówi co trzeba, nowe z gwarancją i skalibruje, chce po prostu żeby w jednym miejscu był temat zakończony a nie jeżdżenie w lewo i prawo, potem w razie jakieś awarii będzie my wysłaliśmy dobry wtrysk, my dobrze zamontowaliśmy a my dobrze skalibrowaliśmy i winnych będzie brak............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


razie jakieś awarii będzie my wysłaliśmy dobry wtrysk, my dobrze zamontowaliśmy a my dobrze skalibrowaliśmy i winnych będzie brak............

Zgadza się jedno miejsce = jeden problem. Przerabiałem podobny wątek z turbiną w poprzednim aucie 10 tyś siadła mechanik swoje, turbiarz swoje, a winnego nie ma :kwasny: Może się wydawać, że zaoszczędzisz robiąc na własną rękę ale jak coś się zje... to wtedy na bank nie będzie winnego. Decyzja dobra byle w ASO z torbami nie puścili :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kierwa wtryski 6 koła + robocizna, ale gwint i kiera by była za to ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo ;) Chociaz bedziesz mial pewnosc, ze wtryski szybko nie padna ;)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki przebieg? Często Ci sie zdarzało to bujnie auta? Mi cos podobnego zdarzyło sie raz. Na biegu jałowym przy ok 800 obr/min bujalo samochodem. Pozniej zapaliła sie kontrolka DPF. Tak jak pisałem u Ciebie w poście okazało sie ze to sonda lambda padła.

Bede śledzić jak sie sytuacja rozwija.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:decayed: . Wyszło tam już coś z tymi wtryskami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozamienialismy niby uszkodzone wtryski miejscami i dalej cos nie gra z ciśnieniem, wiec póki co nie kupowałem wtrysków jeszcze, sciągamy głowice, wtryski okopocone od dołu lekko wiec cos sie dzieje w komorze spalania, no i kopci na biało no ale wiadomo nadrabia dawki i dlatego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zapowiadają się jeszcze większe wydatki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak, sam już nie wiem :( , w tym tygodniu powinienem wiedzieć jak wygląda temat z głowicą, auto zawiozłem juz do kolegi który zawsze mi ogarnia i w ASO robi jak wczesniej pisałem, nigdy nie naraża mnie na niepotrzebne koszty, coś mu nie gra z cisnieniem silnika, auto jakby dławi się przy odpalaniu, kopci na biało, wydruki z wtrysków mam, jeden miał byc całkowicie uszkodzony a dwa niby slaba korekcja ale kiedy były pozamieniane miejscami wtryski nadal coś nie gra własnie z cisnieniem, dlatego glowica do zdjęcia, nie chyce sytuacji gdzie kupie komplet wtrysków a tam wyjdzie że to jednak nie to....ogólnie mechanik mówi że nie mam sie stresowac że ograniemy jak zawsze, no ale jesli chodzi o Moje odczucia to ogólnie słabo to wygląda a jak auto jest oczkiem w głowie to cała ta sytuacja mnie już troche dobija :( , nie mówiąc że byłem na etapie szukania drugiego auta dla Mojej Moniki więc znowu w plecy......no ale co zrobisz jak nic nie zrobisz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieciekawie to wygląda... Czytając to wszystko odchodzi trochę ochota na 3.0 ale z drugiej strony można też trafić i jeździć bez kłopotu ;) W głowie już mi też siedzi b8 z początku produkcji.

Jedynie to mogę Ci życzyć żeby poszło gładko i bez dodatkowych kosztów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak, sam już nie wiem :( , w tym tygodniu powinienem wiedzieć jak wygląda temat z głowicą, auto zawiozłem juz do kolegi który zawsze mi ogarnia i w ASO robi jak wczesniej pisałem, nigdy nie naraża mnie na niepotrzebne koszty, coś mu nie gra z cisnieniem silnika, auto jakby dławi się przy odpalaniu, kopci na biało, wydruki z wtrysków mam, jeden miał byc całkowicie uszkodzony a dwa niby slaba korekcja ale kiedy były pozamieniane miejscami wtryski nadal coś nie gra własnie z cisnieniem, dlatego glowica do zdjęcia, nie chyce sytuacji gdzie kupie komplet wtrysków a tam wyjdzie że to jednak nie to....ogólnie mechanik mówi że nie mam sie stresowac że ograniemy jak zawsze, no ale jesli chodzi o Moje odczucia to ogólnie słabo to wygląda a jak auto jest oczkiem w głowie to cała ta sytuacja mnie już troche dobija :( , nie mówiąc że byłem na etapie szukania drugiego auta dla Mojej Moniki więc znowu w plecy......no ale co zrobisz jak nic nie zrobisz....

Jak głowica w górze to koszta będą spore :facepalm: Ale spoko może zawór się wypalił albo coś i wtryski jednak będą ok :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to 2,5 roku całkowicie bez jakiejkolwiek awarii poza wyrzcueniem DPF który i tak sam chcialem wy***rdolić i wymianą jednego sterownika, więc sam nie wiem co powiedzieć, auto systematycznie pod komputerem, w poprzednie B6 troche dolarów wrzuciłem i jestem wyczulony na jakiekolwiek objawy które moga wskazywac na jakąś awarie ale to chyba jak większość osób tutaj na forum, auto na bieząco monitorowane no i co zrobię, nic.......z wtryskami sie liczyłem że może sie to stać bo sprawdzając po vinie już wiedziałem że załapałem się na ostatnią właśnie wadliwą serię.....póki co zostało siedziec i czekać na dalsza diagnozę......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak super się czytało cały temat a tu na koniec taka przykra awaria :( strasznie drogie są te wtryski. Życzę autku szybkiego powrotu do zdrowia . Super masz tego furacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to niestety jest, Ty się będziesz martwił, kontrolował, często wymieniał różne podzespoły jeszcze "za wczas" i sypnie ci się coś drogiego.

Drugi będzie lał ropę na stacjach krzak miał wyj%%ane na diagnostyki, komputery, jakieś postukiwanie/poszarpywanie i będzie jeździł 5 lat nie dokładając ani grosza i jemu się nic nie sypnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to niestety jest, Ty się będziesz martwił, kontrolował, często wymieniał różne podzespoły jeszcze "za wczas" i sypnie ci się coś drogiego.

Drugi będzie lał ropę na stacjach krzak miał wyj%%ane na diagnostyki, komputery, jakieś postukiwanie/poszarpywanie i będzie jeździł 5 lat nie dokładając ani grosza i jemu się nic nie sypnie.

Sam jestem przykładem... Po swapie zrobiłem z 10tyś motor chodził. Zrobiłem rozrząd i urwała się nowa rolka :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:/
Za tę urwaną rolkę i szkody jakie wyrządziła teoretycznie da się pociągnąć do odpowiedzialności jego producenta... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...