tomastbg Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Wiem że to też nie miarodajne ale czy sprawdzales BIPy?
FroS-t Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Opublikowano 4 Listopada 2016 Dziś będę miał w łapie wydruk od pompiarzy jak dokaldnie to wyglada na poszczególnych wtryskach, wczoraj miałem tylko szybkie info telefoniczne, na chwile pobecną wiem że jeden to shit totalny a dwa chyba już kuleją także nie wiem czy nie skończy się na wymianie kompletu, ale muszę zobaczyć wydruk......naprawa jednak będzie w inny sposób załatwiona bo nie przeskoczę kosztów robocizny u nich pomimo zniżki , chciałem tam robić bo mam tam kolegę i tylko dlatego że przypilnował by tematu, bo tak to tez bym nie zostawił samochodu w ASO, dziś po złożeniu zabieram auto z jednego warsztatu gdzie stało na diagnozie i jedzie do magika z ASO który zawsze mi takie tematy robił, zamówi co trzeba, nowe z gwarancją i skalibruje, chce po prostu żeby w jednym miejscu był temat zakończony a nie jeżdżenie w lewo i prawo, potem w razie jakieś awarii będzie my wysłaliśmy dobry wtrysk, my dobrze zamontowaliśmy a my dobrze skalibrowaliśmy i winnych będzie brak............
m-nokian Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 razie jakieś awarii będzie my wysłaliśmy dobry wtrysk, my dobrze zamontowaliśmy a my dobrze skalibrowaliśmy i winnych będzie brak............ Zgadza się jedno miejsce = jeden problem. Przerabiałem podobny wątek z turbiną w poprzednim aucie 10 tyś siadła mechanik swoje, turbiarz swoje, a winnego nie ma Może się wydawać, że zaoszczędzisz robiąc na własną rękę ale jak coś się zje... to wtedy na bank nie będzie winnego. Decyzja dobra byle w ASO z torbami nie puścili
C4NC3R Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 O kierwa wtryski 6 koła + robocizna, ale gwint i kiera by była za to ;/
muunv Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo Chociaz bedziesz mial pewnosc, ze wtryski szybko nie padna Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
xxxPALUCHxxx Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Jaki przebieg? Często Ci sie zdarzało to bujnie auta? Mi cos podobnego zdarzyło sie raz. Na biegu jałowym przy ok 800 obr/min bujalo samochodem. Pozniej zapaliła sie kontrolka DPF. Tak jak pisałem u Ciebie w poście okazało sie ze to sonda lambda padła. Bede śledzić jak sie sytuacja rozwija.
FroS-t Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 Mam jeszcze jedno...............
TOM3K Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 . Wyszło tam już coś z tymi wtryskami ?
FroS-t Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 Pozamienialismy niby uszkodzone wtryski miejscami i dalej cos nie gra z ciśnieniem, wiec póki co nie kupowałem wtrysków jeszcze, sciągamy głowice, wtryski okopocone od dołu lekko wiec cos sie dzieje w komorze spalania, no i kopci na biało no ale wiadomo nadrabia dawki i dlatego
TOM3K Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Czyli zapowiadają się jeszcze większe wydatki ?
FroS-t Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 Chyba tak, sam już nie wiem , w tym tygodniu powinienem wiedzieć jak wygląda temat z głowicą, auto zawiozłem juz do kolegi który zawsze mi ogarnia i w ASO robi jak wczesniej pisałem, nigdy nie naraża mnie na niepotrzebne koszty, coś mu nie gra z cisnieniem silnika, auto jakby dławi się przy odpalaniu, kopci na biało, wydruki z wtrysków mam, jeden miał byc całkowicie uszkodzony a dwa niby slaba korekcja ale kiedy były pozamieniane miejscami wtryski nadal coś nie gra własnie z cisnieniem, dlatego glowica do zdjęcia, nie chyce sytuacji gdzie kupie komplet wtrysków a tam wyjdzie że to jednak nie to....ogólnie mechanik mówi że nie mam sie stresowac że ograniemy jak zawsze, no ale jesli chodzi o Moje odczucia to ogólnie słabo to wygląda a jak auto jest oczkiem w głowie to cała ta sytuacja mnie już troche dobija , nie mówiąc że byłem na etapie szukania drugiego auta dla Mojej Moniki więc znowu w plecy......no ale co zrobisz jak nic nie zrobisz....
TOM3K Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Nieciekawie to wygląda... Czytając to wszystko odchodzi trochę ochota na 3.0 ale z drugiej strony można też trafić i jeździć bez kłopotu W głowie już mi też siedzi b8 z początku produkcji. Jedynie to mogę Ci życzyć żeby poszło gładko i bez dodatkowych kosztów
Wandej Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Chyba tak, sam już nie wiem , w tym tygodniu powinienem wiedzieć jak wygląda temat z głowicą, auto zawiozłem juz do kolegi który zawsze mi ogarnia i w ASO robi jak wczesniej pisałem, nigdy nie naraża mnie na niepotrzebne koszty, coś mu nie gra z cisnieniem silnika, auto jakby dławi się przy odpalaniu, kopci na biało, wydruki z wtrysków mam, jeden miał byc całkowicie uszkodzony a dwa niby slaba korekcja ale kiedy były pozamieniane miejscami wtryski nadal coś nie gra własnie z cisnieniem, dlatego glowica do zdjęcia, nie chyce sytuacji gdzie kupie komplet wtrysków a tam wyjdzie że to jednak nie to....ogólnie mechanik mówi że nie mam sie stresowac że ograniemy jak zawsze, no ale jesli chodzi o Moje odczucia to ogólnie słabo to wygląda a jak auto jest oczkiem w głowie to cała ta sytuacja mnie już troche dobija , nie mówiąc że byłem na etapie szukania drugiego auta dla Mojej Moniki więc znowu w plecy......no ale co zrobisz jak nic nie zrobisz.... Jak głowica w górze to koszta będą spore Ale spoko może zawór się wypalił albo coś i wtryski jednak będą ok
FroS-t Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 W sumie to 2,5 roku całkowicie bez jakiejkolwiek awarii poza wyrzcueniem DPF który i tak sam chcialem wy***rdolić i wymianą jednego sterownika, więc sam nie wiem co powiedzieć, auto systematycznie pod komputerem, w poprzednie B6 troche dolarów wrzuciłem i jestem wyczulony na jakiekolwiek objawy które moga wskazywac na jakąś awarie ale to chyba jak większość osób tutaj na forum, auto na bieząco monitorowane no i co zrobię, nic.......z wtryskami sie liczyłem że może sie to stać bo sprawdzając po vinie już wiedziałem że załapałem się na ostatnią właśnie wadliwą serię.....póki co zostało siedziec i czekać na dalsza diagnozę......
albert224 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Tak super się czytało cały temat a tu na koniec taka przykra awaria strasznie drogie są te wtryski. Życzę autku szybkiego powrotu do zdrowia . Super masz tego furacza.
mateusztbg Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Tak to niestety jest, Ty się będziesz martwił, kontrolował, często wymieniał różne podzespoły jeszcze "za wczas" i sypnie ci się coś drogiego. Drugi będzie lał ropę na stacjach krzak miał wyj%%ane na diagnostyki, komputery, jakieś postukiwanie/poszarpywanie i będzie jeździł 5 lat nie dokładając ani grosza i jemu się nic nie sypnie.
Wandej Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Tak to niestety jest, Ty się będziesz martwił, kontrolował, często wymieniał różne podzespoły jeszcze "za wczas" i sypnie ci się coś drogiego. Drugi będzie lał ropę na stacjach krzak miał wyj%%ane na diagnostyki, komputery, jakieś postukiwanie/poszarpywanie i będzie jeździł 5 lat nie dokładając ani grosza i jemu się nic nie sypnie. Sam jestem przykładem... Po swapie zrobiłem z 10tyś motor chodził. Zrobiłem rozrząd i urwała się nowa rolka
BeyerBrown Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 :/Za tę urwaną rolkę i szkody jakie wyrządziła teoretycznie da się pociągnąć do odpowiedzialności jego producenta...
Rekomendowane odpowiedzi