Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI 190 KM opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie przejechane 650 km, widzę, że silnik się układa. Przez pierwsze 500 km w warszawskich korkach było 10-12, teraz jest między 8 - 9.5. 

Opublikowano

Kurde u mnie 2 tysia km i w miescie w granicach 11, a w trasie 8.0 (predkosci okolo 120 -140) i to bez szalenstw zwracajac uwage na spalanie, no i oczywsicie nie wyzej 2700 obrotow z uwagi na docieranie..

Opublikowano

Nie zapomnij po 2k km wymienić oleju żeby jak najszybciej pozbyć się opiłek metalu.

Opublikowano

Bylem w salonie i powiedzieli ze absolutnie tego oleju mam nie zmieniac przynajmniej do 1 przeglądu, opiłki ponoć i tak filtry wyłapują a ten olej jest on jakis super dobry dla silnika. Po prostu dziwia mnie podawane przez kolegow wyniki spalania, np. Warszawskie korki i wynik ponizej 9 litrow, gdzie ja w Bialymstoku starajac sie jak najlepiej ledwo ponizej 11 schodze.. a przebieg tez juz konkretny, nie wiem do kiedy to na docieranie sie zwalac..

Opublikowano
11 godzin temu, Servusek napisał:

Bylem w salonie i powiedzieli ze absolutnie tego oleju mam nie zmieniac przynajmniej do 1

:facepalm:

Opublikowano
W dniu 26.01.2019 o 11:40, k232 napisał:

:facepalm:

Mówisz żeby olać salon? 

Opublikowano
57 minut temu, Servusek napisał:

Mówisz żeby olać salon? 

Nie olewaj salonu ale po 2k km wymień sobie olej kup sobie ori w ASO filtr oleju i sobie wymień sam bo jak masz serwis ustawiony na 30k km to chłopie mnie by serce na to nie pozwoliło żeby wydać tyle kasy na auto i tak zaniedbać.

Opublikowano

W zeszlym tygodniu wynieniałem koledze olej w B9 252kM po przebiegu 5.5 tkm.

Koles jest troche zwariowany na tym punkcie. Olej byl juz mocno zuzyty, co ciekawe dziwnie i nieprzyjemnie smierdział.

Filtr ori, olej Millers  CFS 5W40

Opublikowano (edytowane)

@Deva opiłek metalu pewnie było w ciul i w filtrze i w samym oleju ? ?

Edytowane przez k232
Opublikowano
4 minuty temu, k232 napisał:

@Deva opiłek metalu pewnie było w ciul i w filtrze i w samym oleju ? ?

Pod tym kątem nie sprawdzalismy. To nowy motor wiec na pewno cos bylo ale nie popadajmy w paranoje.

Ja w swoim aucie zmieniam olej co 5 tkm. Malo jezdze zwykle krotkie trasy po 4-6 km.

Opublikowano (edytowane)

No ja zwykle zmieniam co 10-15 kkm, (rocznie robie 20-25 kkm) ale nie byly to nowe auta z salonu. Oczywiście az do 30 kkm nie mialem zamiaru czekac i tak jak pisalem zajechalem do salonu (stwierdzilem ze nowe auto to trzeba zadbac) ale jak powiedzialem ze chcialbym zmienic olej itp to (az sam sie zdziwilem bo to przeciez niezla kasa dla nich) polecili nie wymieniac oleju i to nawet do 30 kkm bo zalany jest mineralny olej i ze producent tak zaleca :o zdzwzdzwilem sie bo ojcu w nowym marcedesie / BMW to w salonie wrecz zalecali zmiane oleju w okolicach 2-3 tysiecy km.. a teraz to zgłupiałem, ale koniec końców nie zaszkodzi wymienic na czysty mineralny olej wiec pewnie nie dlugo to uczynie

Nie wiem tylko co z tym spalaniem dzisiaj dla testu 25 minut jednostajnym tempem  szybkosc 60-70 bardziej z gorki niz pod gorke 8,6l / 100 (a tak dziadkowo jezdzic nie zamierzam bo az szkoda samochodu) - mialem nadzieje na w miare lepsze wyniki, tym bardziej ze kolega pisal o takim wyniku w Warszawskich korkach ;O 

Edytowane przez Servusek
Opublikowano (edytowane)

Mineralny..hmm? Przekonany byłbym, że syntetyk. Też mam zamiar max po roku wymienić.

Co do spalania, wczoraj przeleciałem 560 km, wnioski z trasy:

dystans 100 km przy prędkości 120-140 km/h - 7.4 L/100

dystans 150 km przy prędkości 80-100 - 6.2 L/100

Miasto, z korkami - 8-9.5 L /100

Servusek, Jakie masz ciśnienie w oponach?

 

Średnia spalania z 560km:

IMG_20190128_135327.jpg

Edytowane przez Chat
Opublikowano (edytowane)

Hej

W sumie to z tym mineralnym to pewnosci nie mam, nie skupilem sie kiedy tlumaczyl..

Opony dunlop wintersport 5 98V R17 225/50 cisnienie dzisiaj sprawdzilem przod byl troszke ponad 2,5 i lewa i prawa (dopompowalem do 2,7), natomiast tyl 2,5 czyli wedlug tabliczki.

Ogolnie z oponami mam problem tego rodzaju ze przy skreconych oponach strasznie skrzypia (co nigdy mi sie nie zdarzylo) ale zarowno w audi jak i u wulkanizatora powiedziano mi ze to jakby nie wada opon - tzn. Oporcz halasu wszystkie inne wlasciwosci itp sa ok, po prostu guma jest jeszcze bardzo miekka a bieznik wysoki i zapewnia to razem wysoka przyczepnosc i nie jest powiedziane ze jakbym zmienil na inne / zareklamowal to inne by nie wydawaly tego dzwieku przy skreconych oponach. Ale moze to ma zwiazek z ta nadwyzka spalania ? 

Edytowane przez Servusek
Opublikowano

Zastanawiam się, czy u Was też komputer pokładowy pokazuje takie chore wartości do do następnego tankowania. 870 km po zalaniu do pełna? Zazwyczaj nie robię więcej niż 500 na baku. Czemu taka wartość? W Volvo mogłem sobie obliczyć, czy przejadę autostradę bez tankowania. Tutaj same bajki.

Opublikowano

U mnie też bajki ale nie aż takie. Zwykle na baku robię ok 650-700. Rekord to 763 km.

Jeśli chodzi o zużycie paliwa to raczej nie przekłamuje, albo minimalnie. Średnia z ponad 13 tys km 6,5 na komputerze a 6,66 wg Fuelio. Zapisuję wszystkie tankowania (do pierwszego odbicia) ale wiadomo, pompa pompie nierówna. Najgorsze spalanie na baku, z kilkuset km po autostradzie, to 7,74. Najlepsze 6,29.

Jeżdżę spokojnie i głównie w trasie po lokalnych drogach. Przy w miarę dobrej płynności ruchu komputer zwykle pokazuje na dłuższym odcinku (zanim wjadę do Warszawy...) 5,6-5,8 l/100 km. 

Wyniki podobne do Mercedesa w211, CDI2.7, 177 KM, więc raczej jestem pozytywnie zaskoczony.

Opublikowano

Hejka, mi jak przeskoczyło 40tys km, przy jeździe na 98 spalanie znacznie się zmniejszyło, mam wrażenie jakby silnik dopiero się ułożył.

Ostatnie dwa weekendy, trasy około 400km, jazda starałem się utrzymac 130-140. Do tej pory wychodził około 7,5 teraz 6,2. Dosłownie przy tej samej jeździe.

Opublikowano

Witam polecacie  ten silnik? Nie chodzi o spalanie tylko o awaryjność. Pchać się w niego czy odpuścić? Rynek wtórny! 

Opublikowano

czy 190 koni benzyna i nowy 204 koni to też  jest silnik ultra czy to są różne silniki?

Opublikowano (edytowane)

Ten 204 konny to raczej inny silnik. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Myślę że to jest raczej bliźniaczy silnik z 45 TFSI ,tylko zdławiony systemowo, bo może być montowany zarówno z quatrro  jak i ośka. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...