RS 2 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 On nie jest złym kierowcą, jest dość dobrym kierowcą, tylko jeszcze na mistrza nie zasłużył ( to przeczytana opinia na FB z którą się zgadzam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Za 5h wyścig a ja jeszcze nie spie Tymczasem ---------- Post dopisany at 07:02 ---------- Poprzedni post napisany at 01:50 ---------- Zaczynamy sezon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Lecimy!!! To co? Nie pisać co jest grane zeby nie psuć emocji? Jest ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 dzwiek silnika to porazka na maxa....:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 W sumie to widok na podeście był OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kędzior 0 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 dzwiek silnika to porazka na maxa....:facepalm: a druga sprawa jest taka ze niekrecono tych silnikow na maxa bo sie bali o usterki, okropnie sie ogladalo wyscig, niedosc ze dzwiek do d*py (jak elektryczny samochodzik sterowany na pilota) to jeszcze te nosy :facepalm: niewiem czy zwrociliscie uwage ale podczas pitstopow bylo slychac pisk opon podczas wyjazdu a nie ryk silnika :wallbash::wallbash: v8 wymiatało ja w tym sezonie stawiam na masse i mam nadzieje ze nastepne wyscigi dostarcza wiecej emocji i rywalizacji a nie usterek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 dzwiek silnika to porazka na maxa....:facepalm: a druga sprawa jest taka ze niekrecono tych silnikow na maxa bo sie bali o usterki, okropnie sie ogladalo wyscig, niedosc ze dzwiek do d*py (jak elektryczny samochodzik sterowany na pilota) to jeszcze te nosy :facepalm: niewiem czy zwrociliscie uwage ale podczas pitstopow bylo slychac pisk opon podczas wyjazdu a nie ryk silnika :wallbash::wallbash: v8 wymiatało ja w tym sezonie stawiam na masse i mam nadzieje ze nastepne wyscigi dostarcza wiecej emocji i rywalizacji a nie usterek z tego wyscigu dobre byly tylko przetasowania,juz znudzilo mi sie ciagle wygrywanie Vettela....pewnie za kilka lat doczekamy sie F1 z silnikami elektrycznymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian 2 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Pit stop 2.2s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Mam nadzieje że dalsza część sezonu będzie bardziej ciekawa. Co do tych opon to fakt. Nigdy wcześniej tego nie słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Powtórka na Polsat Sport News katastrofa, nie dość ze w h*j reklam:thumbdown: to jeszcze w połowie w wiadomościach h*je powiedzieli kto wygrał , a specjalnie nic TV i internetu nie oglądałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Powtórka na Polsat Sport News katastrofa, nie dość ze w h*j reklam:thumbdown: to jeszcze w połowie w wiadomościach h*je powiedzieli kto wygrał , a specjalnie nic TV i internetu nie oglądałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Marcin to masakra Ludzie pewnie zaczną do nich pisać o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Powtórka na Polsat Sport News katastrofa, nie dość ze w h*j reklam:thumbdown: to jeszcze w połowie w wiadomościach h*je powiedzieli kto wygrał , a specjalnie nic TV i internetu nie oglądałem Ja to samo,haha co za pojeby,36 okrazenie,nagle przerwa,mysle,znowu reklamy,a tam "nicko rossberg zwycięzcą ..." myslalem ze pierdolne:doh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 zmieniałem kanał w przerwach, bo wczoraj było to samo na kwalifikacjach, żeby nie sypneli kto wygrał ogólnie trochę nudno było, ale zobaczymy dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Ricciardo zdyskwalifikowany za powtarzające się przekraczanie limitu w przepływie paliwa (100 kg/godzinę). Wyniki GP Australii: 1. Rosberg; 2. Magnussen; 3. Button; 4. Alonso; 5. Bottas; 6. Hulkenberg; 7. Raikkonen; 8. Vergne; 9. Kwiat; 10. Perez; 11. Sutil; 12. Gutierrez; 13. Chilton. Samochody F1 muszą w trakcie wyścigu spełniać dwa parametry: zużycie paliwa od startu do mety nie może przekroczyć 100 kilogramów, a ponadto chwilowy przepływ paliwa nie może w żadnym momencie przekroczyć wartości 100 kilogramów/godzinę. W przypadku samochodu Ricciardo powtarzało się to drugie wykroczenie – warto podkreślić, że samochód nie przekroczył limitu 100 kilogramów na wyścig, jedynie chwilowe zużycie! Jednak zwiększenie przepływu ponad limit znacząco poprawia osiągi, stąd nie można przymykać oczu na takie wykroczenie. Przed kwalifikacjami FIA poinformowała, że po treningach zwiększa częstotliwość pomiaru przepływu, ale ze względu na brak czasu na skalibrowanie urządzeń kontrola nie będzie się odbywała w czasie rzeczywistym, tylko dopiero po zakończeniu wyścigu. W sobotnim treningu były przypadki złej kalibracji systemu, a wadliwe oprogramowanie Renault skutkowało przekraczaniem limitu m.in. przez Vettela. Jeszcze przed weekendem władze sportu zapowiadały, że nie będzie żadnej tolerancji w kwestii zużycia paliwa. Jedyną okolicznością łagodzącą może być usterka nadzorowanego przez FIA przepływomierza. Co ciekawe, ten element został wymieniony przez Red Bulla między kwalifikacjami i wyścigiem – oczywiście za wiedzą i zgodą sędziów. Edit: Jest szansa na uratowanie podium Ricciardo: Red Bull składa apelację i Horner jest pewny, że będzie skuteczna. Ekipa powołuje się na problemy z wiarygodnością wskazań przepływomierzy, które przez cały weekend pojawiały się w przypadku różnych zespołów. Red Bull i Renault są pewni, że paliwo było dostarczane w ilości zgodnej z przepisami. Rozpatrywanie odwołania oczywiście trochę potrwa, ale może warto je złożyć: w czteroosobowym składzie sędziowskim nie było nikogo, kto ma duże doświadczenie techniczne/inżynieryjne. W GP Australii orzekali doktor Gerd Ennser (z wykształcenia prawnik), Tim Mayer (organizator i promotor wyścigów), Steve Chopping (były kierowca wyścigowy) oraz – w roli zawodnika-doradcy – Emanuele Pirro, były kierowca F1. W przeszłości zdarzało się już, że kompetencje sędziów bywały skutecznie podważane (np. GP Malezji 1999 i cofnięte po apelacji wykluczenie samochodów Ferrari za nieregulaminowe owiewki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpin 1 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Powtórka na Polsat Sport News katastrofa, nie dość ze w h*j reklam:thumbdown: to jeszcze w połowie w wiadomościach h*je powiedzieli kto wygrał , a specjalnie nic TV i internetu nie oglądałem Przecież w trakcie relacji na pasku na dole cały czas było wyświetlane kto wygrał. Miałem wrażenie, że oglądam Formułę 3 (dzwięk) o wyglądzie bolidów nie wspomnę. Brakowało mi klimatu F1 z poprzednich sezonów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 V8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Dźwięk ujowy na maksa:facepalm: Ryk v8 ferrari w tamtym sezonie to było coś Myślę że polsat ogarnie trochę ta transmisje na sport news bo też się nie malo wkurfilem jak powiedzieli w przerwie kto wygrał co do samej rywalizacji. Dobra postawa williamsow i szkoda Massy bo byłby wysoko. Do tego też mclareny bardzo dobrze pojechały i ferrari w sumie też. Będzie ciekawy sezon:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Nie wiem co widzicie pięknego w dźwięku wysokoobrotowego silnika,czy to V8,V10 czy Vmilion,to z założenia nie moze brzmieć pięknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się