Kazek 1.9 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Witam , Panowie od 2 dni mam dziwny problem z moją bryczką ... mianowicie chodzi o to że, jak wsiadam rano do auta przejeżdzam około 150m i chce przyspieszyć to silnikiem zaczyna rzucać tak jakby esp sie załanczało chodz kontrolka nie pojawia sie na poczatku a po chwili się włączy i gdy stane nadal się swieci oraz silnikiem nadal rzuca telepie . Po zgaszeniu samochodu i ponownym uruchomieniu kontrolki ESP brak silnikiem nie rzuca i jak spokojnie w miare przyśpieszam to jest ok a jak znowu depne to zatrzęsie i mam odczucie jakby znowu esp dusiło silnik . Jak złapie temperature troche powiedzmy 70 stopni to jest deko lepiej . Niewiem czy to ma związek ale jak czytałem pare róznych tematów to może być sterownik abs walnięty albo pada bądź też widziałem temat że była też sytuacja że było za dużo powietrza w kołach i w moim przypadku tak może być bo są dość mocno napompowane z tego co widziałem rano tylko czy to aby napewno to ? jeździłem na 18 cal było ok , założyłem 15 cal zima i nagle jakieś problemy .. Może macie pomysły pany bo kompa dopiero w sobote będę miał żeby sobie na vagu oblukać a problem jest i mnie drażni to strasznie . Wiadome że wróżenie z fusów ale może jakoś mnie nakierujecie co można sprawdzić jeszcze . Jeżeli daje temat do nieodpowiedniego działu prosze moderatora o przeniesienie . Dzięki i czekam na jakieś sugestie .
kuba84 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Błędy na VAG ? Wstępnie stawiałbym na problem z pompkami ale nie ma co wróżyć bez VAG'a
Kazek 1.9 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2016 Tylko że pompki mam dobre jak ostatnio sprawdzałem to na 2 był delikatny odchył ale wszystko ok .. niewiem co jest wszystko sie zaczeło dziać jak zmieniłem koła .. hmmm jak sie wkurze to dzisiaj jeszcze wieczorem letnie jeszcze raz założe chyba że fachura który mi zmieniał koła coś podnosnikiem narobił bo mnie przy furze nie było ... no niewiem .. A Vaga dopiero bede miał w sobotę ... nawet nie chce myśleć o pompkach A jest wogóle możliwe żeby ESP samo dusiło silnik jeżeli jest za dużo powietrza w kołach ???
nik23 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Pasowało by abyś błędy z silnika odczytał, możliwe że to bedzie rzeczywiście problem z pompkami. Nie tankowałeś gdzieś bezpośrednio przed samym tym zdarzeniem na jakimś niepewnym cpn? Jak będziesz miał dostęp do vaga zrób logi 13 18 23. Statyczne. A ponadto i zloguj chwilke przy tym gdy jest problem. Edytowane 13 Stycznia 2016 przez nik23
Kazek 1.9 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2016 Podjechałem na chwile do wujaszka na vaga i sie okazało że to jednak pompowtrysk 1 cylindra wyskoczyło że sie blokuje/zacina się . Skasowaliśmy błąd i niby zero błędów nic sie nie dzieje ale raczej mnie wymiana pompki nie ominie .. szlak w nieodpowiednim momencie . Teraz pany pytanie regenerować pompkę czy kupić używkę bo o nowej nawet nie marze budżet jest na daną chwilę mizerny więc trzeba pójść po najmniejszej lini oporu . Jeszcze zobacze jak sie rano bedzie zachowywać silnik ale złudzeń nie mam że coś mu sie odmieni ... Poradzcie coś .. A najlepsze jest to że nigdy nie leje jakiegoś lipnego paliwa tylko Orlen Verva .
DARIO88 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Na Orlenie zdarza się ze mają lipne paliwo . Kiedyś zatankowałem na orlenie to nie miał przyspieszenie i drgawki na jałowym się zaczęły :\ ale wlałem Spulung LM i przestało od tamtej pory tylko Statoil lub Shell ...
waldi1326 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Spokojnie z tymi pompkami. Pierwsze co zrób to spuść całe paliwo i zatankuj najlepsze jakie jest na BP. Miałem podobnie jak zatankowałem za wschodnią granicą i kilku mechaników mówiło "pompki do wymiany" ale jeden mądry gościu powiedział żebym jeszcze spróbował z tym paliwem
DARIO88 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Spróbuj przeczyścić tym preparatem . Tylko podłącz samochód bezpośrednio z tą puszką ,tak aby silnik pracował tylko na tym preparacie . LIQUI MOLY Spulung
Kazek 1.9 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2016 Na Orlenie zdarza się ze mają lipne paliwo . Kiedyś zatankowałem na orlenie to nie miał przyspieszenie i drgawki na jałowym się zaczęły :\ ale wlałem Spulung LM i przestało od tamtej pory tylko Statoil lub Shell ... Powiem ci że Statoil jakoś mnie nie przekonuje tankowałem pare razy na tej stacji i słabo bo np po vervie inaczej silnik sie zachowywał ładniej chodził i było czuć lepsze paliwko a tu psikus teraz sie zrobił .. jestem ciekawy czy to już lata czy może przez paliwo własnie . Zobaczymy jutro rano jak będzie maszyna chodzić na jałowym ok żeby chodził godzinami ale jak wystartuje na zimnym silniku to sie zaczyna i to mnie ciekawi czemu tak robi .... No ale chłopaki mieli trafioną diagnoze odrazu to sie chwali Dzięki chociaż za to teraz czekam do poranku
piotrsob1 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Na 90 % wystarczy po doginać konektory elektryczne na pierwszej pompce i będzie po sprawie Jaki konkretnie numer błędu się pojawia po wystąpieniu szarpania ?
kuba84 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Podjechałem na chwile do wujaszka na vaga i sie okazało że to jednak pompowtrysk 1 cylindra czyli jednak ... Piotrek dobrze radzi zacznij od wiązki w głowicy.
Kazek 1.9 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2016 A mozecie podrzucić jakies foto gdzie to oblukac. .. co tam konkretnie trzeba podoginac. . Dam rade sam to zrobic .? Jakies wskazówki. . Podrzucie krok po kroku .. jak wroce z pracy to podzialam ... dzisiaj rano nadal to samo ale jak sie rozgrzal to płynnie chodzilo ... Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Na tym foto masz ładnie widoczne wtyczki pompowtrysków, trzeba wyciągnąć tą z pompki nr. 1, rozpiąć kostkę by uwolnić konektory, delikatnie kombinerkami po doginać wsuwki ( tylko ostrożnie, żeby ich nie spłaszczyć całkowicie ) i poskładać z powrotem
Kazek 1.9 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Dzieki Piotrze o to mi chodziło . Podziałam coś w temacie jak znajdę wolną chwile . Pozdrawiam i dam znać czy coś pomogło Na tym foto masz ładnie widoczne wtyczki pompowtrysków, trzeba wyciągnąć tą z pompki nr. 1, rozpiąć kostkę by uwolnić konektory, delikatnie kombinerkami po doginać wsuwki ( tylko ostrożnie, żeby ich nie spłaszczyć całkowicie ) i poskładać z powrotem PIotrek a to może być ta sama sytuacja u mnie co u kolegi Ralen z tymi pompkami tylko że u mnie wychodzi że na 1 cylindrze blokuje sie . I tak samo na jałowym chodzi ok a jak ma obciążenie to go dusi na zimnym . Tylko własnie brakuje paru objawów jak u niego że musi czekać itp żeby mógł jechac .. Nic no w sobotę ściągam pokrywe i badam temat obyś miał racje z tym konektorem . Dodam że mam olej już do zmiany przekroczony o 2 tyś z tego co zauważyłem i tu też może go boleć a całkiem o tym zapomniałem Panowie dziwna sprawa od wczoraj nic sie nie dzieje z tą pompką zero szarpania itp wsiadam i bez grzania ruszam tak jak zawsze było hmmm ... nagle sie jej odwidziało czy co ... przegoniłem furke na 500 km i cisza ... hmmm nie dociekam i jest dobrze że nie gryzie nic chwilowo silnik ale temat nie jest zamknięty moim zdaniem trzeba to ogarnąć ... Przy zmianie oleju zajrze do tych konektorów ewentualnie zmienie 2 wtryski co są delikatnie odlegle od normy chodz dziwne zdeka i myśle że coś z tymi konektorami jest nie tak ... Edytowane 14 Stycznia 2016 przez Kazek 1.9
Ralen Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Kazek u mnie wymiany filtrów paliwa, powietrza i zapoda nie liqui moly 5154 przyniosły znaczna poprawę. Auto juz jedzie normalnie, z 1 rusza normalnie, ma siłę ale ciągle wibruje. Spróbuj z tymi konektorami. Jak dawno nie zmienialeś filtrów to zmień i zobacz co będzie U mnie przy moich objawach ESP nie mrugało, 2 tys przekroczenia wymiany oleju to jeszcze nie dramat Edytowane 16 Stycznia 2016 przez Ralen
Kazek 1.9 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2016 Kazek u mnie wymiany filtrów paliwa, powietrza i zapoda nie liqui moly 5154 przyniosły znaczna poprawę. Auto juz jedzie normalnie, z 1 rusza normalnie, ma siłę ale ciągle wibruje. Spróbuj z tymi konektorami. Jak dawno nie zmienialeś filtrów to zmień i zobacz co będzie U mnie przy moich objawach ESP nie mrugało, 2 tys przekroczenia wymiany oleju to jeszcze nie dramat Nie no filtry zmieniane okolo czerwca 2015 olej tez ale wiadome km lecą. .. jak bede olej zmienial to lukne na konektorki uszczelka duzo nie stoi no i moze zapodam mu jakis preparat. .. najgorzej że mam za duzo wydatków bo rodzinka sie powiększa i nie ma siana i czasu na takie operacje ale cóż może i coś sie znajdzie .. majstry a czy to normalne ze pompka z dnia na dzien nagle sie zaczęła przycinać skoro miala niewielki odchyl od innych ? To mnie dziwi a najlepsze jest to że staram sie zeby silnik cykal na najlepszym oleju i paliwku Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Kazek u mnie wymiany filtrów paliwa, powietrza i zapoda nie liqui moly 5154 przyniosły znaczna poprawę. Auto juz jedzie normalnie, z 1 rusza normalnie, ma siłę ale ciągle wibruje. Spróbuj z tymi konektorami. Jak dawno nie zmienialeś filtrów to zmień i zobacz co będzie U mnie przy moich objawach ESP nie mrugało, 2 tys przekroczenia wymiany oleju to jeszcze nie dramat Nie no filtry zmieniane okolo czerwca 2015 olej tez ale wiadome km lecą. .. jak bede olej zmienial to lukne na konektorki uszczelka duzo nie stoi no i moze zapodam mu jakis preparat. .. najgorzej że mam za duzo wydatków bo rodzinka sie powiększa i nie ma siana i czasu na takie operacje ale cóż może i coś sie znajdzie .. majstry a czy to normalne ze pompka z dnia na dzien nagle sie zaczęła przycinać skoro miala niewielki odchyl od innych ? To mnie dziwi a najlepsze jest to że staram sie zeby silnik cykal na najlepszym oleju i paliwkuWysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka Tak na prawdę to nigdy na 100% nie wiesz co tankujesz, niby paliwo z dobrej stacji, ale pewności nie ma czy tam gdzieś trochę wody nie było czy cuś. Jak kupowałem mojego to wibrował okropnie, dopiero po zatankowaniu auta tam gdzie tankuje wszystkie swoje fury jest ok zero wibro A co do Twoich pompek to jednak zrobiłbym logi i wstawił tutaj. Edytowane 17 Stycznia 2016 przez lukasz51237
Kazek 1.9 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2016 Może ogarne gdzies kumpla z kompem i obluka ale puki co nie ma czasu .. Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka
Ralen Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Po podniesieniu dekla nie musisz uszczelki zmieniać no chyba ze zacznie ci cienkąć. Nowe są jeszcze gorsze niż te ori i potrafią puszczać olej. Oczyść dobrze i zakładaj stara śmiało. U mnie podnosili dekiel, później stara uszczelka i jest git Edytowane 17 Stycznia 2016 przez Ralen
Kazek 1.9 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2016 Zobaczymy spróbuję zrobić tak jak mówicie. . Najpierw konektorki później liqui moly i na koniec olej. Jak nie bedzie poprawy to wymienię pompkę i wsio ma byc heh Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się