Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd po wymianie rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś wpadł nowy zawór nowa podstawa i dalej błąd wypadania zapłonu na 4 cylindrze. Jak jade autem ma moc jedzie dobrze tylko jak zejdą obroty na bieg jałowym zaraZ przestaje trybic 4 cylinder. Świecę cewki zamieniane i bez zmian dalej tylko na 4 . Gdzie szukać kompresją na każdym cylindrze ok 12.5

Opublikowano
5 godzin temu, karolek_ust napisał:

Dziś wpadł nowy zawór nowa podstawa i dalej błąd wypadania zapłonu na 4 cylindrze. Jak jade autem ma moc jedzie dobrze tylko jak zejdą obroty na bieg jałowym zaraZ przestaje trybic 4 cylinder. Świecę cewki zamieniane i bez zmian dalej tylko na 4 . Gdzie szukać kompresją na każdym cylindrze ok 12.

Poszarpuje wtedy na wolnych obrotach?

Opublikowano
1 godzinę temu, jaras99 napisał:

Poszarpuje wtedy na wolnych obrotach?

no tak silnik drzy a slychac ze nie chodzi na wszystkie gary

Opublikowano
45 minut temu, karolek_ust napisał:

no tak silnik drzy a slychac ze nie chodzi na wszystkie gary

Wałek ssący a dokładniej jego wariator

Opublikowano
20 minut temu, jaras99 napisał:

Wałek ssący a dokładniej jego wariator

Tak w teraz patrzę że piszą ludzie że jak się zmieli to sitko w podstawie to wałek dostaje. Czy można sam wariator kupić czy trzeba cały walek

Opublikowano
1 godzinę temu, karolek_ust napisał:

Tak w teraz patrzę że piszą ludzie że jak się zmieli to sitko w podstawie to wałek dostaje. Czy można sam wariator kupić czy trzeba cały walek

Kupiłem cały wałek. Szukaj bohreseung. 

Opublikowano

To zamawiam ssący wydechowy i zestaw popuchaczy

Opublikowano (edytowane)

Wypadanie zaplonow to niestety ale obstawiam ze doszlo do kolizji zaworow z tlokami... mam nadzieje ze sie myle, ale przerabialem to nie raz, nie dwa... przyjezdzaja do mnie autka na remonty, po rozebraniu okazuje sie ze np 6 z 8 zaworow ssacych jest krzywych, delikatnie ale jednak, dlatego wypada zaplon na niskich obrotach bo spada sprezanie i nie dochodzi do zaplonu z braku sprezania.. 

Edytowane przez kixi4
Opublikowano

Kompresja do sprawdzenia 

Opublikowano
8 godzin temu, kixi4 napisał:

Wypadanie zaplonow to niestety ale obstawiam ze doszlo do kolizji zaworow z tlokami... mam nadzieje ze sie myle, ale przerabialem to nie raz, nie dwa... przyjezdzaja do mnie autka na remonty, po rozebraniu okazuje sie ze np 6 z 8 zaworow ssacych jest krzywych, delikatnie ale jednak, dlatego wypada zaplon na niskich obrotach bo spada sprezanie i nie dochodzi do zaplonu z braku sprezania.. 

Pisałem wyżej na każdym cylindrze jest ok 12.5

Opublikowano

To ok, zobaczysz jak wymienisz walek czy bedzie ok.

Opublikowano
46 minut temu, kixi4 napisał:

To ok, zobaczysz jak wymienisz walek czy bedzie ok.

Mam nadzieję bo inaczej się zdenerwuje

Opublikowano

Witam, czy do wymiany podpory wystarczy zdemontować tą Górna osłonę rozrządu czy cały przod trzeba rozbierać? Rozrzad sie nie przestawi jak ja ściągnę?

Opublikowano
1 godzinę temu, adrozdz2 napisał:

Witam, czy do wymiany podpory wystarczy zdemontować tą Górna osłonę rozrządu czy cały przod trzeba rozbierać? Rozrzad sie nie przestawi jak ja ściągnę?

Po zdiecjiu górnej osłony rozrządu dojdziesz normalnie do podpory

Opublikowano

Podpinam się, może orientuje się ktoś, czy jest jakiś zaufany warsztat z okolic trójmiasta, który jest w stanie wyjąć wariator bez rozbierania połowy samochodu?

Opublikowano
11 godzin temu, PogromcaKaszy napisał:

Podpinam się, może orientuje się ktoś, czy jest jakiś zaufany warsztat z okolic trójmiasta, który jest w stanie wyjąć wariator bez rozbierania połowy samochodu?

Ale co ty chcesz wymieniać? Wariator to integralna część wałka. Kupuje się wałek razem z nim. 

Żeby wyciągnąć wałek trzeba zrzucić dekiel rozrządu, podporę, łańcuch rozrządu i pokrywę zaworów.

Opublikowano
23 godziny temu, jaras99 napisał:

Ale co ty chcesz wymieniać? Wariator to integralna część wałka. Kupuje się wałek razem z nim.

Nie wprowadzaj w błąd . W 2.0 ALT można wymienić wariator.

Na forum Beny a4 ma wariatory polecam.

Opublikowano
27 minut temu, Gregorski3 napisał:

Nie wprowadzaj w błąd . W 2.0 ALT można wymienić wariator.

Na forum Beny a4 ma wariatory polecam.

Temat dotyczy silnika tfsi,.kolega zadał tutaj pytanie więc odpowiedziałem

Opublikowano

Kolega musi doprecyzować o jaki silnik pyta.

Opublikowano

Witam wszystkich. Podepne się pod temat, bo mam pytanie w stricte podobnej sytuacji.

Pacjent: B8, 2.0 TFSI. Przeskoczył łańcuszek ze względu na wysłużony napinacz (który już osiągnął pełen zakres). Silnik rozkopany: wymieniany olej z filtrem, zawór ciśnienia oleju (wkręcany w wałek ssący), okular podtrzymujący wałek i zapobiegawczo głowica w naprawie ale mam pytanie co do wariatora (jest on osadzony na stałe za wałkiem ssącym).Czy jest normalne lub dopuszczalne, że występuje na nim bardzo delikatny luz lewo-prawo? Czy może ma być na "sztywno" bez żadnego luzu? Pytałem już kilku osób i zdania są podzielone. Jedni mówią że żadnego luzu nie może być, drudzy mówią że olej nabije ciśnienie i będzie sztywny więc taki mały luz jest normalny.

Chcę się dowiedzieć, bo nowy wałek z wariatorem kosztuje (kosmiczne pieniądze) 1300zł!!! A nie stać mnie na wydawanie takich pieniędzy w błoto.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...