karolek_ust Opublikowano 19 Marca 2021 Opublikowano 19 Marca 2021 Dziś wpadł nowy zawór nowa podstawa i dalej błąd wypadania zapłonu na 4 cylindrze. Jak jade autem ma moc jedzie dobrze tylko jak zejdą obroty na bieg jałowym zaraZ przestaje trybic 4 cylinder. Świecę cewki zamieniane i bez zmian dalej tylko na 4 . Gdzie szukać kompresją na każdym cylindrze ok 12.5
jaras99 Opublikowano 19 Marca 2021 Opublikowano 19 Marca 2021 5 godzin temu, karolek_ust napisał: Dziś wpadł nowy zawór nowa podstawa i dalej błąd wypadania zapłonu na 4 cylindrze. Jak jade autem ma moc jedzie dobrze tylko jak zejdą obroty na bieg jałowym zaraZ przestaje trybic 4 cylinder. Świecę cewki zamieniane i bez zmian dalej tylko na 4 . Gdzie szukać kompresją na każdym cylindrze ok 12. Poszarpuje wtedy na wolnych obrotach?
karolek_ust Opublikowano 19 Marca 2021 Opublikowano 19 Marca 2021 1 godzinę temu, jaras99 napisał: Poszarpuje wtedy na wolnych obrotach? no tak silnik drzy a slychac ze nie chodzi na wszystkie gary
jaras99 Opublikowano 19 Marca 2021 Opublikowano 19 Marca 2021 45 minut temu, karolek_ust napisał: no tak silnik drzy a slychac ze nie chodzi na wszystkie gary Wałek ssący a dokładniej jego wariator
karolek_ust Opublikowano 19 Marca 2021 Opublikowano 19 Marca 2021 20 minut temu, jaras99 napisał: Wałek ssący a dokładniej jego wariator Tak w teraz patrzę że piszą ludzie że jak się zmieli to sitko w podstawie to wałek dostaje. Czy można sam wariator kupić czy trzeba cały walek
jaras99 Opublikowano 19 Marca 2021 Opublikowano 19 Marca 2021 1 godzinę temu, karolek_ust napisał: Tak w teraz patrzę że piszą ludzie że jak się zmieli to sitko w podstawie to wałek dostaje. Czy można sam wariator kupić czy trzeba cały walek Kupiłem cały wałek. Szukaj bohreseung.
karolek_ust Opublikowano 20 Marca 2021 Opublikowano 20 Marca 2021 To zamawiam ssący wydechowy i zestaw popuchaczy
kixi4 Opublikowano 20 Marca 2021 Opublikowano 20 Marca 2021 (edytowane) Wypadanie zaplonow to niestety ale obstawiam ze doszlo do kolizji zaworow z tlokami... mam nadzieje ze sie myle, ale przerabialem to nie raz, nie dwa... przyjezdzaja do mnie autka na remonty, po rozebraniu okazuje sie ze np 6 z 8 zaworow ssacych jest krzywych, delikatnie ale jednak, dlatego wypada zaplon na niskich obrotach bo spada sprezanie i nie dochodzi do zaplonu z braku sprezania.. Edytowane 20 Marca 2021 przez kixi4
karolek_ust Opublikowano 21 Marca 2021 Opublikowano 21 Marca 2021 8 godzin temu, kixi4 napisał: Wypadanie zaplonow to niestety ale obstawiam ze doszlo do kolizji zaworow z tlokami... mam nadzieje ze sie myle, ale przerabialem to nie raz, nie dwa... przyjezdzaja do mnie autka na remonty, po rozebraniu okazuje sie ze np 6 z 8 zaworow ssacych jest krzywych, delikatnie ale jednak, dlatego wypada zaplon na niskich obrotach bo spada sprezanie i nie dochodzi do zaplonu z braku sprezania.. Pisałem wyżej na każdym cylindrze jest ok 12.5
kixi4 Opublikowano 21 Marca 2021 Opublikowano 21 Marca 2021 To ok, zobaczysz jak wymienisz walek czy bedzie ok.
karolek_ust Opublikowano 21 Marca 2021 Opublikowano 21 Marca 2021 46 minut temu, kixi4 napisał: To ok, zobaczysz jak wymienisz walek czy bedzie ok. Mam nadzieję bo inaczej się zdenerwuje
adrozdz2 Opublikowano 29 Marca 2021 Opublikowano 29 Marca 2021 Witam, czy do wymiany podpory wystarczy zdemontować tą Górna osłonę rozrządu czy cały przod trzeba rozbierać? Rozrzad sie nie przestawi jak ja ściągnę?
jaras99 Opublikowano 29 Marca 2021 Opublikowano 29 Marca 2021 1 godzinę temu, adrozdz2 napisał: Witam, czy do wymiany podpory wystarczy zdemontować tą Górna osłonę rozrządu czy cały przod trzeba rozbierać? Rozrzad sie nie przestawi jak ja ściągnę? Po zdiecjiu górnej osłony rozrządu dojdziesz normalnie do podpory
PogromcaKaszy Opublikowano 14 Czerwca 2021 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Podpinam się, może orientuje się ktoś, czy jest jakiś zaufany warsztat z okolic trójmiasta, który jest w stanie wyjąć wariator bez rozbierania połowy samochodu?
jaras99 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Opublikowano 14 Czerwca 2021 11 godzin temu, PogromcaKaszy napisał: Podpinam się, może orientuje się ktoś, czy jest jakiś zaufany warsztat z okolic trójmiasta, który jest w stanie wyjąć wariator bez rozbierania połowy samochodu? Ale co ty chcesz wymieniać? Wariator to integralna część wałka. Kupuje się wałek razem z nim. Żeby wyciągnąć wałek trzeba zrzucić dekiel rozrządu, podporę, łańcuch rozrządu i pokrywę zaworów.
Gregorski3 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Opublikowano 15 Czerwca 2021 23 godziny temu, jaras99 napisał: Ale co ty chcesz wymieniać? Wariator to integralna część wałka. Kupuje się wałek razem z nim. Nie wprowadzaj w błąd . W 2.0 ALT można wymienić wariator. Na forum Beny a4 ma wariatory polecam.
jaras99 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Opublikowano 15 Czerwca 2021 27 minut temu, Gregorski3 napisał: Nie wprowadzaj w błąd . W 2.0 ALT można wymienić wariator. Na forum Beny a4 ma wariatory polecam. Temat dotyczy silnika tfsi,.kolega zadał tutaj pytanie więc odpowiedziałem
Gregorski3 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Kolega musi doprecyzować o jaki silnik pyta.
BastekA4 Opublikowano 17 Listopada 2021 Opublikowano 17 Listopada 2021 Witam wszystkich. Podepne się pod temat, bo mam pytanie w stricte podobnej sytuacji. Pacjent: B8, 2.0 TFSI. Przeskoczył łańcuszek ze względu na wysłużony napinacz (który już osiągnął pełen zakres). Silnik rozkopany: wymieniany olej z filtrem, zawór ciśnienia oleju (wkręcany w wałek ssący), okular podtrzymujący wałek i zapobiegawczo głowica w naprawie ale mam pytanie co do wariatora (jest on osadzony na stałe za wałkiem ssącym).Czy jest normalne lub dopuszczalne, że występuje na nim bardzo delikatny luz lewo-prawo? Czy może ma być na "sztywno" bez żadnego luzu? Pytałem już kilku osób i zdania są podzielone. Jedni mówią że żadnego luzu nie może być, drudzy mówią że olej nabije ciśnienie i będzie sztywny więc taki mały luz jest normalny. Chcę się dowiedzieć, bo nowy wałek z wariatorem kosztuje (kosmiczne pieniądze) 1300zł!!! A nie stać mnie na wydawanie takich pieniędzy w błoto. VID_20211115_155326.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się