Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Air'ed DELFINEK by Karol, quattro,345/288 ,Veemann 19x9.5, 219KM/401Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sztosik :wink:

5 minut temu, karol1981 napisał:

Teraz w kolejce czeka rozrząd, wymiana oleju, korekta lakieru i ceramika i coś jeszcze..... ???

bd grubo :naughty:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Pięknie Karolku:oklasky:

Ja mam takie samo w osamwóch A4:facepalm:

W B6 nowe heble kpl. i nadal wibracje. Jadą już nowe piasty z łożyskami, a w B7 po powrocie do Pl wymiana piast i zawiechy:oczko:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ale to co wibracje przy jeździe były, przy hamowaniu? W jakims konkretnie przedziale prędkości? 

Łożyska szumiały czy profilaktycznie? 

Opublikowano (edytowane)

@Adam87u mnie z prawej strony było ponad 1 mm bicia na tarczy, masakra była.

Działaj działaj a będzie zupełnie inny komfort. 

PS kiedy będziesz w Poland ii? 

Edytowane przez karol1981
Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, kamil-vag napisał:

Ale to co wibracje przy jeździe były, przy hamowaniu? W jakims konkretnie przedziale prędkości? 

Łożyska szumiały czy profilaktycznie? 

@kamil-vag

Wibracje zaczynały się od 80 do 100 a potem 120 w zwyż, przy 160 szum i dudnienie. 

Przy hamowaniu wibracje w okolicy 60 km, ogólnie odczuwalne na całej karoserii kierownicy. 

Piast praktycznie nie da się wymienić bez wymiany łożysk więc... Niestety koszt zestawu L+P to ponad 650 zł ???

Edytowane przez karol1981
Opublikowano (edytowane)

No koszt jest ale robota na plus. :thumbup1:

To co tajemniczego w dalszych planach? 

 

Edytowane przez lewiatan1989
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
3 godziny temu, karol1981 napisał:

@Adam87u mnie z prawej strony było ponad 1 mm bicia na tarczy, masakra była.

Działaj działaj a będzie zupełnie inny komfort. 

PS kiedy będziesz w Poland ii? 

Zmienię obydwa w obydwóch, tak dla pewności:lol1:

W polsce będę za tydzień i na3tyg zostaję:wink4:

Opublikowano
9 godzin temu, lewiatan1989 napisał:

No koszt jest ale robota na plus. :thumbup1:

To co tajemniczego w dalszych planach? 

 

No coś tam knuje jak wyjdzie to pokażę ?

Adaś to nie ma bata i musimy się złapać. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@karol1981 Widze,ze jak zawsze profi robota. ?. Ciekawe co tam szykujesz ciekawego. ?

Opublikowano
14 godzin temu, karol1981 napisał:

@kamil-vag

Wibracje zaczynały się od 80 do 100 a potem 120 w zwyż, przy 160 szum i dudnienie. 

Przy hamowaniu wibracje w okolicy 60 km, ogólnie odczuwalne na całej karoserii kierownicy. 

Piast praktycznie nie da się wymienić bez wymiany łożysk więc... Niestety koszt zestawu L+P to ponad 650 zł ???

U mnie wibracje, a raczej bicie na kierze przy hamowaniu. Mocniejsze wciśnięcie hamulca = większe uderzenia. Dodatkowo przy 130 km/h i więcej pojawia się te same zjawisko.

Opublikowano
6 godzin temu, karol1981 napisał:

No coś tam knuje jak wyjdzie to pokażę ?

Adaś to nie ma bata i musimy się złapać. 

Na 110% :hi:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Robota na duży plus i w końcu komfort jazdy. Ja wymianę piast i łożysk mam już za sobą. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Od dawna to było w planie, w końcu udało się zrealizować. Dwuetapowa korekta lakieru + ceramika+niewidzialna wycieraczka na szyby,
na lakierze wylądowała ceramika od ENZO Coatings Pallium. Efekt jak widać. 

Także na weekendzie spodziewajcie się deszczu ? ? ? 

 

DSC_7369.jpg

DSC_7370.jpg

DSC_7395.jpg

DSC_7380.jpg

  • Pomoc techniczna 9
Opublikowano

Tak jak na fb pisałem.. kozacko, moją też to czeka jak wrócę do Pl :dance2:

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Rownież na fb kreśliłem:decayed:

Mega efekt:thumbup:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Błyszczy się jak psu **** :thumbup1::decayed:

 

@karol1981 niewidzialną wyciera czkę na szyby jakiej firmy nakładałeś? 

Edytowane przez Michu1996
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Pozamiatane. :banan:

Opublikowano

Ale lustereczko ? konkretnie się teraz prezentuje! 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

za***iście wygląda tylko pytanie czemu tablicy rejestracyjnej z przodu nie włożysz pod ramkę gdzie jej miejsce ? Odkręcasz 4 śrubki od spodu zdejmujesz ramkę wkładasz tablice zakładasz ramkę i cieszysz się jak to za***iście wygląda :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...