bodas Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Srebrny i tak zawsze się będzie różnić. Nie ma siły inny strumień powietrza na dyszy i już wyjdzie inny odcień.
l.e.s.t.e.r Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 racja, tylko malowanie wchodzi w grę.
krystian3769 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Tak czy siak jest potencjał na dalsze modzenie skoro poszedłeś w competitin
l.e.s.t.e.r Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 przeglądam ceny części w ASO i chyba najtańszym kosztem będzie zakup pełnego zderzaka. Te wszystkie duperele do skorupy ( bez halogenów ) to ponad 2200 w ASO wychodzi http://allegro.pl/zderzak-do-audi-a4-b8-8k0-sline-competition-plus-i6587144256.html To pewnie by za 2500 wytargał , nie ma dolnej listwy ale jest grill do sprzedania.
dobry1 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 kiepsko brak listwy środkowej (piano) płyty zamykajacej ,adapterów nadkoli ,klapek w kratki,siatki pod grilem od środka :facepalm:
l.e.s.t.e.r Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) jak by nie liczył to 3K + malowanie taniej na razie nie będzie chyba że ma ktoś jakieś dojście do ASO... Napisałem do kilku ASO listę życzeń - zobaczymy jak wycenią Edytowane 14 Listopada 2016 przez l.e.s.t.e.r
komoornik Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Serio? 3k za zderzak? Ile to, z 6-7% wartości auta?
l.e.s.t.e.r Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Serio? 3k za zderzak? Ile to, z 6-7% wartości auta? przecież sprzedam swój stary zderzak - nie panikuj 3 miesiące temu gość dawaj mi za auto 55K od ręki - pamiętaj że ludzie kupują oczami 8K0807611E - 200 8K0807513AY9B - 420 8K0807647B - 270 8K0807083A - 12 8K0807682T01C - 420 8K0807681Q01C - 420 8K0807246 - 37 8K0807245 - 37 Przesyłkę przy takim zamówieniu mogę zrobić GRATIS. SUMA ASO 1816,00 + skorupa 800 + malowanie 500 - stary zderzak 1500 = +/- 1600 Przyszedł wydech jutro przychodzi dokładka i redukcja. Może się uda to juro wsadzić na auto Edytowane 15 Listopada 2016 przez l.e.s.t.e.r
krystian3769 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Czyli nie taka tragedia z tym C+ I masz praktycznie nówkie Sztumie : Kupiłeś tą farbke z tamtej aukcji ? I jak to w realu wygląda, nie będzie obłazic ? Z KTMa tylko szkielet widzę Dopiero go rozbierasz czy już składasz ?
l.e.s.t.e.r Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 Czyli nie taka tragedia z tym C+ I masz praktycznie nówkie Sztumie : Kupiłeś tą farbke z tamtej aukcji ? I jak to w realu wygląda, nie będzie obłazic ? Z KTMa tylko szkielet widzę Dopiero go rozbierasz czy już składasz ? Nawet jeszcze lepiej bo wyrwałem zderzak z listwą piano za 900 zł czyli od kalkulacji można odliczyć jeszcze 320 zł Kupiłem tego spraya z Foliatec. Wygląda spoko, zamówiłem końcówki w kufatec czy jak to się tam piszę ale będę je miał dopiero po Nowy roku. KTM już już już dzisiaj może silnik odbiorę, ogólnie od dwóch miesięcy go remontuje Polska to nie kraj gdzie się kupuje takie motory. Remont kapitalny prawie 8k
bodas Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Czyli nie taka tragedia z tym C+ I masz praktycznie nówkie Sztumie : Kupiłeś tą farbke z tamtej aukcji ? I jak to w realu wygląda, nie będzie obłazic ? Z KTMa tylko szkielet widzę Dopiero go rozbierasz czy już składasz ? Nawet jeszcze lepiej bo wyrwałem zderzak z listwą piano za 900 zł czyli od kalkulacji można odliczyć jeszcze 320 zł Kupiłem tego spraya z Foliatec. Wygląda spoko, zamówiłem końcówki w kufatec czy jak to się tam piszę ale będę je miał dopiero po Nowy roku. KTM już już już dzisiaj może silnik odbiorę, ogólnie od dwóch miesięcy go remontuje Polska to nie kraj gdzie się kupuje takie motory. Remont kapitalny prawie 8k A kolega chce rocznego kxf-a 250 za 17000 oddać i nie ma komu wziąć.
l.e.s.t.e.r Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 Czyli nie taka tragedia z tym C+ I masz praktycznie nówkie Sztumie : Kupiłeś tą farbke z tamtej aukcji ? I jak to w realu wygląda, nie będzie obłazic ? Z KTMa tylko szkielet widzę Dopiero go rozbierasz czy już składasz ? Nawet jeszcze lepiej bo wyrwałem zderzak z listwą piano za 900 zł czyli od kalkulacji można odliczyć jeszcze 320 zł Kupiłem tego spraya z Foliatec. Wygląda spoko, zamówiłem końcówki w kufatec czy jak to się tam piszę ale będę je miał dopiero po Nowy roku. KTM już już już dzisiaj może silnik odbiorę, ogólnie od dwóch miesięcy go remontuje Polska to nie kraj gdzie się kupuje takie motory. Remont kapitalny prawie 8k A kolega chce rocznego kxf-a 250 za 17000 oddać i nie ma komu wziąć. Jak kolega dobry rider to roczny KXF może się już do kapitalnego remontu nadawać. Znam takich co motory kupują nowe i po sezonie sprzedają bo wolą spuścić 6K niż remont robić
bodas Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Zawodnik, serwis na bieżąco. Cały czas selekcja A na cylindrze.
l.e.s.t.e.r Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) spoko, przejrzyj allegro , wszystkie maszyny po remoncie, same stare dziadki na grzyby jeździły, toru ani prawdziwego terenu żaden motor nie widział Żeby wymienić to pokręciołko to co trzeba zdemontować ? Edytowane 15 Listopada 2016 przez l.e.s.t.e.r
komoornik Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Jak tylko pokrętło, to sam ten kawałek plastiku zasłaniający śruby. Tej ramki i tak nie spasujesz zbytnio, chyba że dziurę zrobisz - ale wtedy trzeba więcej rozbierać.
l.e.s.t.e.r Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Powiem szczerze że myślałem że uda się dziurę zrobić i trochu wytanić... Muszę skończyć te składane lustra, jedna dla mnie mega ważny jest ten przełącznik żeby lustra się składały kiedy mi pasuje. To pokrętło składanych lusterek trzeba jakoś dodatkowo kodować ? Edytowane 15 Listopada 2016 przez l.e.s.t.e.r
Gibons Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 nie trzeba kodowac dobrze wymierz male wiertelko potem troche pilnikiem i nic nie widac robilem juz tak u kolegi :
Kris0112 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Dokładnie dobrze wymierzyc. Pozniej male wiertełko ja uzylem u siebie poźniej malego dremela to rozpilowania, wyszlifowania i na koniec pod polerowania i nie da sie rozróznic czy bylo ori czy wiercony otwor.
makaba Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Świetne auto, mody pierwsza klasa. Chyba jednak po BMW wrócę do Audi
Rekomendowane odpowiedzi