michalktmtrzonki Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Witam wszystkich jestem tu nowy. 3 miesiące temu kupiłem audi A4 B6 2002 1,9 TDI od razu gdy wyjechałem od wczesniejszego właściciela czułem , że coś jest nie tak auto było nie spokojne i nie pewne cały czas bardzo pływało ciezko było utrzymac go aby jechał prosto a gdy wjezdzałem w jakąś nierówność to była tragedia auto zachowywało się jak by przód wpadał w poślizg (przez 120 km myślałem, że nie dam już rady) nie chciałem osądzać auta ponieważ miałem straszne opony myslałem , że geometria lub jakaś guma i będzie ok, lecz odstawilem go na warsztat posprawdzali go na szarpakach luzów brak amorki w dobrym stanie wymienili tylko jakis odbojnik myślałem,że coś się poprawi lecz nic z tego to samo pojezdzilem z 2 tyg lecz była to walka o życie. Odstawilem go do wasztatu w Olsztynie od razu podali mi diagnozę , że mam padniętą maglownice ucieszyłem się ponieważ myslałem ,że zregeneruję maglownice i bedzie ok od razu wymienili mi kilka wachaczy ponieważ uznali je za do wymiany. Jechałem po auto pełny nadzieii lecz się zawiodłem. Gdy jechałem po OLsztynie wydawało sie ok ale przy predkosciach do 90 tego nie czuć gdy wyjechałem na ekspresówkę znów sie to zaczeło ciagła walka nic sie nie zmieniło oddałem go do nastepnego warsztatu kazałem wymienic amortyzatory kupilem je z kayaby zmieniliśmy też gumy z tyłu takie 4 okrogłe (nie znam dokładnej nazwy) wymieniliśmy także wachacze dolne te banany lewy i prawy myslałem że teraz już naprawdę coś sie zmieni lecz jazda i znów to samo oddałem go następny raz uznali ,że to wina żle zregenerowanej maglownicy tym razem wysłali ją i przyszła jak nówka 3 lata gwarancji zamontowali ją kierownica kreci lekko wraca do położenia lecz jazda i znów to samo gy jadę powyżej 90 myszkuje przy przyspieszaniu z 2.3.4 biego tak do oporu wtedy ciągnie w lewo a gdy np zmieniam bieg z 4 na 5 i wcisne sprzegło to jest szarpnięcie w prawo hamulce nie trzymają auto toczy się bez problemu dziś rano znów oddałem bo gdy kręciłem kierownica był straszliwy dzwięk jakby pompa wspomagania pracowała na sucho lecz stan płynu ok. co o tym sądzicie już nie mam głowy auto ciągnie kasę juz nie wiem co robić zawieszenie sztywne amorki nowe maglownica nowa już brak mi pomysłów na warsztatach audi jest zagadką. Co to może byc? Prosze o pomoc
akwarium Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 bede obserwowal twuj post mam ten sam problem ale na oponach letnich 205 55 16 na zimowych problem spada do 90 % jest duzo lepiej jestem z Olsztyna daj znac jak w koncu usuniesz ta zagatke
CzarekJ Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 Za to jak prowadzi się auto na drodze odpowiada w dużej mierze stan TYLNEGO zawieszenia. Dlaczego wózki widłowe i kombajny są bardzo skrętne? Bo w ich przypadku to tylne koła nadają kierunek jazdy. Musi kolega zmienić tuleje-metalowo gumowe w tylnym zawieszeniu i będzie ok.
Matias1010 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Witam mam ten sam problem.A ty moze rozwiozales swoj?
wisiel Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 jak napisano powyżej. Sprawdź tylne zawieszenie. Tuleje itp. Jeśli to quattro to poduszki w saniach. Na pewno tam tkwi problem.
greg2505 Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 miałem kiedyś tak samo ,okazało się że łączniki tylnego stabilizatora miały duże luzy i plastikowe tuleje pod gumami stabilizatora popękane ,po wymianie myszkowanie ustało
Matias1010 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Dziekuje za odp a dodam jeszcze jedno jak jadę na nie równej drodze to zmienia kierunek jazdy a na lodzie to juz całkiem nie do opanowania lata strasznie Edytowane 1 Grudnia 2017 przez Matias1010
greg2505 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 miałem podobnie na mocno śliskiej nawierzchni do 50km/h ok, trochę powyżej tył zaczynał uciekać na boki i nie dało się jechać szybciej ,po wymianie już ten problem nie występuje
hawlik Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 Matias, jak rozwiązał sie Twój problem z myszkowaniem ?
franc321 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Mam podobny problem, auto zachowuje się troszkę nieprzewidywalnie, "pływa" na drodze. Jestem po wymianie wahaczy z przodu i z tylu, dodatkowo wymieniłem tuleje w tylnej belce. Amorki i sprężyny niby ok. Brak jakiejkolwiek poprawy. Muszę odstawić auto do jakiegoś specjalisty od układu kierowniczego, wspomagania. Może w tym leży problem. 1
Langista Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Pojechać do kogoś, kto poprawnie ustawi geometrię kół i ich kąty.
franc321 Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Opublikowano 14 Kwietnia 2023 W dniu 12.04.2023 o 12:18, kubabkb napisał(a): @franc321 rozwiazales problem? Byłem w dwóch niby polecanych warsztatach w swojej miejscowości, w jednym ustawili geometrie (jak pamiętam był problem z pochyleniem kół przednich) w drugim potwierdzili, że jest ustawiona dobrze i lepiej się nie da, a ten typ tak ma. Więc pojechałem do trzeciego warsztatu ten car polecanego tu na forum. Chłopaki bardzo kumaci, potwierdzieli, że lepiej się ustawić nie da. Próbowali coś tam sankami regulować, ale niby bez skutku. Powiedzieli, że może coś nie tak ze zwrotnicami. Oczywiście cały zawias mam nowy. Jest znacznie lepiej, ale na pewno nie tak jak powinno być. Przy oponach 225 i niskim zawieszeniu oczekiwalbym "przyklejenia do jezdni" a tak nie jest i to nie tylko moja opinia. Auto nie wyglada na tluczone. Żyje z tym dalej . 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się