Boro76 0 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Koledzy wyluzujmy... Polska wygrała z WKS, znaleźliśmy się na 41 miejscu (tuż za Portugalią) w gronie najbardzie rozwinętych państw, zbliżają się Święta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 cyt: Witam wszystkich hi Chciałbym podzielić się ze wszystkimi wrażeniami z udanej operacji likwidującej nieszczęsne wałki wyrównoważajace thumbdown Ordynator jaro 4444 notworthy notworthy :notworthy:zastosował u mojego Parcha innowacyjną terapię którą fachowo opisał w/w wątku. Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0. Jako wyleczony pacjent jestem pełen podziwu dla wiedzy jaro good good :good:Facet jest chodzącą encyklopedią vag na każde pytanie potrafił odpowiedzieć szczegółowo i cierpliwie. Nqaprawdę pełen szacun notworthy notworthy notworthy notworthy Do rzeczy: Rano zjawiłem się w warsztacie i zobaczyłem audika który chodził jak odkurzacz gdyby nie tablica rejestracyjna nie uwierzyłbym ,ze to mój shocked kultura pracy w porównaniu ze "starym" nieporównywalna Zadnych drgań cisza jak po śmierci organisty.Jazda do Wałbrzycha 420km to czysta przyjemność.Spalanie w normie 5.4L olej silnikowy na stałym poziomie na jałowym biegu nie telepie jak na starej łajbie,pełen komfort.Co do kosztów myślę,ze nie są takie duże.Pierwsza koncepcja ASO 4800 cześci + 2500 robocizna.druga znajomy mechanik 1400 robocizna +2300części i do tego brak gwarancji udanej naprawy :no:Warsztat pana Jarka notworthy good operacja plus wymiana rozrządu płyny 2500zł. Podsumowując: Samochód zupełnie inaczej pracuje {ciszej} żadnych kołysań, metalicznych dźwięków itp. Jeszcze raz wielkie dzięki dla jaro444 za opiekę przez cały czas, masę telefonów i transport w Warszawie notworthy notworthy notworthy WIELKIE DZIĘKI Jeśli sie pomyliłem to przepraszam.Ale dla mnie Jaro to Jarosław. czytam, czytam i w końcu napiszę bo nie mogę inaczej - DZIWNYM CZŁOWIEKIEM JESTEŚ TOMEK .... ewidentnie się reklamujesz ... robisz dziwne wywody a ten cytat to już masakra jakaś jakby powiedział to Karolak jeśli chcesz być przydatny dla kolegów z forum zrób swój wątek i jakiś precyzyjny opis rozwiązania problemu w stylu właśnie Jaro czy też Bart-Sa czy odpowiedzi Mussy na pytania forumowiczów ... Ty zaś zazwyczaj podajesz dane kontaktowe w postaci numeru i nic więcej ..... to nie jest pomoc tylko reklamowanie usług. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ohkyomoon 0 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Tomek daj już sobie wreszcie spokój. Forum jest głównie od tego by pomagać innym. Chcesz się reklamować, to daj ogłoszenie w gazetce motoryzacyjnej, Panoramie firm itd. Nie gniewaj się, lecz na tym forum nie wniosłeś nic, dosłownie nic, prócz reklamy swojego biznesu i robienia zamieszania. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franklucas 0 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Mam pytanie, czy w silniku BRD zespół napędu pompy też jest felerny (czyli wymaga wymiany imbusika), czy już został poprawiony, i nie trzeba go wymieniać. Z tego co wiem to jeden h..j czyli napęd pompy taki sam.A jaki masz kolego przebieg?może jeszcze nie trzeba się o to martwić? Witam, ponawiam pytanie kolegi konika czy w BRD jest ten sam problem z pompą co w BLB? Aktualnie posiadam Audi B7 Avant 04/2007 z tym właśnie silnikiem. Jeżdżę nim od kilku miesięcy. Aktualny przebieg to 232 000 km. Zamierzam wymienić na dniach rozrząd. Po sprowadzeniu samochodu byłem sprawdzić historię pojazdu powiedziano mi że z ważniejszych elementów silnika były wymieniane: 1. 120 000km - wymieniony jeden pompowstryskiwacz 2. 160 000km - wymieniony drugi pompowstryskiwacz 3. 190 000km - wymieniony DPF Nie wspominano mi nic o naprawie pompy. W książce serwisowej też nie wyczytałem o żadnych dodatkowych naprawach. Pytam bo ok 3tyg temu musiałem dolać 0.2l oleju. Na FIS-ie pojawiła się informacja o niskim stanie oleju. Olej był wymieniany na początku sierpnia tego roku. Wydawało mi się normalne że przy takim przebiegu po przejechaniu 20kkm od ostatniej wymiany ubytek oleju w silniku to normalna rzecz. Czy ten ubytek jest spowodowany wadliwą pompą oleju czy też traktować go jako "normalność"? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Ubytek oleju w takiej ilości to jak najbardziej norma tym nie masz się co przejmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcisz 0 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Czy ten ubytek jest spowodowany wadliwą pompą oleju czy też traktować go jako "normalność"? Pozdrawiam Pewnie że nie ma się co przejmować bo to norma. Ja po wymianie oleju i przejechaniu 5000 tyś.km musiałem dolać 2 SETYl. oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jezuwrc 0 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Może w tym silniku napęd nie jest taki felerny ale "imbusik" jest i warto by wymienić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro76 0 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Myślę, że sprawdzić warto, pod warunkiem że z ciebie nie zedrą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jezuwrc 0 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 to dodatkowe 100zł za robociznę przy wymianie rozrządu....Także przy okazji kup imbus i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro76 0 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Jeśli to faktycznie 100 zł to nawet bym sie nie zastanawiał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik 0 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Moje autko (dopiero co kupione) właśnie przekroczyło 120 tyś km. Niestety od poprzedniego właściciela nie uzyskałem informacji dotyczącej wymiany rozrządu i powoli do tego się przymierzam. Zdecydowałem że przy okazji wymienię ten felerny imbus. Kolega powyżej napisał o kontrolce sygnalizującej niski poziom oleju, i w związku z tym chciałbym podzielić się pewnym spostrzeżeniem. W moim poprzednim aucie (Audi A6 3.0 TDI 225KM) miałem problem z "lejącymi" wtryskiwaczami, co powodowało rozrzedzanie oleju przez paliwo ściekające do miski olejowej. Po wymianie oleju przez kilka pierwszych tyś. jest wszystko OK. Po ok 4-6 tyś poziom oleju jest już za wysoki więc trzeba odessać nadmiar ok (2 l) Po tej czynności pomimo właściwego poziomu zaczyna się świecić kontrolka ilości oleju. Resetowanie otwieraniem pokrywy pomaga na kilkaset km, po czym znów się zapala. Myślałem już że uszkodzony jest czujnik jakości i ilości oleju, Ale po kolejnej wymianie oleju na nowy problem znów zniknął na kilka tyś by po kilku tyś znów dać o sobie znać. Czujnik ten zatem oprócz poziomu oleju wskazuje jego zbytnie rozcieńczenie olejem napędowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcisz 0 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 ...........W moim poprzednim aucie (Audi A6 3.0 TDI 225KM) miałem problem z "lejącymi" wtryskiwaczami................... Panowie to jak widzicie to nie tylko 2.0 TDI są felerne chyba w każdym nowym modelu autka tak to po prostu już jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 ...........W moim poprzednim aucie (Audi A6 3.0 TDI 225KM) miałem problem z "lejącymi" wtryskiwaczami................... Panowie to jak widzicie to nie tylko 2.0 TDI są felerne chyba w każdym nowym modelu autka tak to po prostu już jest rafcisz nic nie jest wieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucioslaw 0 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Panowie, czy jest możliwe że w silniku BPW zamiast imbusika jest zębatka? Podobno po moim VINie wychodzi że tak jest (sprawdzał mi to znajomy) i nie wiem czy mu wierzyć. Silnik BPW z 2006 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero 0 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 W BPW są zarówno zębatki jak i imbusik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcisz 0 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 W BPW są zarówno zębatki jak i imbusik to znaczy że są zębatki albo imbusik? to w jakich modelach to zostało już poprawione? bo z tego co wyczytałem na forum to BPW od BLB są lepsze,poprawione czyli już bardzej dopracowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ted25 0 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Masz zębatkowy napęd wałków wyrównoważających, które napędzają pompę przy pomocy imbusika - więc wszystko jeszcze przed Toba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero 0 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 rafcisz - problem w tym, że NIE MA silników 2.0 TDI którę są w 100% pozbawione wad. Chyba, że samemu się je przerobi... BPW jest nieco poprawiony w stosunku do BLB ale dalej jest zabierak który jest "najsłabszym ogniwem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Imbusik to i w b8 jest tylko ponoć bardziej trwały ale to się pewnie okaże w wkrótce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 W BPW są zarówno zębatki jak i imbusik to znaczy że są zębatki albo imbusik? to w jakich modelach to zostało już poprawione? bo z tego co wyczytałem na forum to BPW od BLB są lepsze,poprawione czyli już bardzej dopracowane. BPW są poprawione jedynie pod względem napędu wałków wyrównoważających ale za to mają problemy z zaworami. Osobiście widziałem wyrwane prowadnice zaworów w głowicy. Tak jak Piero pisze "NIE MA silników 2.0 TDI którę są w 100% pozbawione wad." jedne mogą się mocniej zepsuć inne znowu mniej a niektóre w ogóle. Wszystko zależy od szczęścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się