Musashi Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Jak można wiedzieć w jakim celu wymienia się te śruby ? Czy jest to konieczne ? bezwzglednie koniecznie. 1. sruby sa zabezpieczone specjalnym srodkiem 2. przy dokrecaniu odpowiednim momentem - 10Nm sa przekrecane o 90stopni. powoduje to dociagniecie polaczenia ale rownoczesnie deformacje gwintu. przy pierwszym dokreceniu sruba trzyma idealnie, ale przy kolejnym gwint jest przeciegniety na tyle ze moze puscic, a tego raczej bys nie chcial...
grzesiekk23 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2008 Musashi powiedz mi bo nie wiem czy dobrze schematy pamietam w silnikach BLBi BKE jest chyba łańcuszek a w BPW napęd poprzez koła zębate wiąc chyba nie trzeba tego demontować. Popraw mnie jeśli się mylę !!!
Musashi Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 BKE to 1,9 tdi BLB i BPW maja 2 wersje z lancuchem lub z kolami
grzesiekk23 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2008 A masz możliwość zrobić zrzut z ETKI dla mojego silnika po numerze VIN bo chciałbym sie upewnić co do tego rozwiązania konstrukcyjnego napędu ?
H4mm3R Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 daj link do tej stronki forum gdzie wkleiłeś stary imbusik http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=80094&postdays=0&postorder=asc&start=80&sid=38c15206649c77b353a37c1e89174437 Tu jest wszystko
grzesiekk23 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2008 Ok widziałem, tylko mnie interesuje silnik BPW i konkretne zorwiązanie konstrukcji w moim Aucie. Kolega BILO posiadający też silnik BPW zrobił fotki i wynika z tego że ma na kołach zębatych, nie wiem jak jest u mnie. Ma ktoś możliwość sprawdzić po VIN-ie
grzesiekk23 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2008 Hmm !!!To powiedzcie Panowie w jaki sposób się dowiedzieć jaki jest napęd przed rozbiórką miski ???. Czy w serwisie powiedzą mi ???
H4mm3R Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Dla pewności możesz zapytać, choć nie wiem dlaczego aż tak Cię to interesuje. Przecież tego nie trzeba rozbierać przy wymianie zabieraka.
konrad_A4 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Hmm !!!To powiedzcie Panowie w jaki sposób się dowiedzieć jaki jest napęd przed rozbiórką miski ???. Czy w serwisie powiedzą mi ??? po VINie - widac na screenshotach z ETKI
tklimczak Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 wtrącę się do dyskusji jak można ktoś zadał to pytania ale odpowiedzi nie było: czy ten wałeczek "imbusik" dotyczy też silnika BRE, w jednym z postów napisane że w "następnych motorach 2.0 TDI jak np. BRE zastosowano już koła zębate" jak to z tym jest i co to za koła zębate?
H4mm3R Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 wtrącę się do dyskusji jak można ktoś zadał to pytania ale odpowiedzi nie było: czy ten wałeczek "imbusik" dotyczy też silnika BRE, w jednym z postów napisane że w "następnych motorach 2.0 TDI jak np. BRE zastosowano już koła zębate" jak to z tym jest i co to za koła zębate? tzw. "imbusik" to jest napęd pompy olejowej, a koła zębate tyczą się napędu wałków wyrównoważających, bo np. w pierwszych BLB był łańcuszek. Co do pytania to: tak, w BRE też jest "imbusik".
grzesiekk23 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2009 Witam. Dziś już jestem po wymianie zabieraka. Jak to ktoś kiedyś powiedział siurek wymieniony pacjent żyje dalej, lecz nie obyło się bez niespodzianek. Co sie okazało zabierak był już wymieniany w samochodzie w AUDI w Niemczech przez poprzedniego właściciela operacja polegała także na wymontowaniu całej pompy olejowej. Co sie okazało, po zdjęciu miski olejowej ku mojemu zdziwieniu na dnie miski olejowej ukazała sie 10cm śruba której brakowało przy pompie olejowej (patałachy z serwisu nie dokręcili jednej śruby i taka 10cm latała mi po dnie miski olejowej), zdziwiło mnie jedno iż zabierak nie miał żadnego oznakowania AUDI ani numeru seryjnego lub katalogowego. Napęd wałków wyrównoważających okazał się na kołach zębatych tak więc odetchnąłem troszeczkę. Co do samego demontażu miski olejowej to tak jak sie już koledzy wypowiadali trzeba niestety troszkę silnik podnieść odkręcając poduchy oraz jednocześnie opuścić troszkę zawieszenie wtedy miska schodzi bez problemu. Mam tylko nadzieję że gniazda w pompie za bardzo się nie wyrobiły i z nowym zabierakiem zniknęły luzy no i problem. Miejmy nadzieję że będzie bezawaryjne
tklimczak Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 możesz powiedzieć kolegom gdzie to robiłeś i ile to kosztowało?
grzesiekk23 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2009 Mogę powiedzieć w DIAGTRONIKU u Pana Mareczka operacja trwała 4 godz.
Madas Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Mogę powiedzieć w DIAGTRONIKU u Pana Mareczka operacja trwała 4 godz. a ile kosztowała Cię ta przyjemność
jaro4444 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Widomosć z ostatniej chwili - proszę pilnie posiadaczy felernych A4 2.0 TDI o kontakt i podanie danych użytkownika oraz VIN pojazdów. Pani Barbara Kubczak z Biura Obsługi Klienta Kulczyk Tradex prosi o podanie danych osób, aby mogła wystapić z zapytaniem do działu technicznego i Centrali w Niemczech. Proszę też o podanie konkretnych przypadków zignorowania klientów przez serwis, kiedy pytali o tą wadę techniczną pojazdów. W dniu jutrzejszym mam wysłać meila do Pani Kubczak z konkretnymi danymi.
tomek gdynia Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 REGENERACJA WAŁKÓW WYRÓWNOWAŻAJĄCYCH TEL. 509-174-141
piotreki Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Czy jest ktos na forum kto zmienil zabierak i zrobil 100 000 km po wymianie?
mk1000 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 ja wyminialem ale zrobilem na razie tylko 10000km jak goscie go wyciagneli to powiedzieli ze mial juz kilkadziesiat % luzu. Po wymianie duzo się zmniejszylo Oddali mi go i faktycznie byl zaokraglony Ja planuje wymiane co 20000 km - przy co drugiej wymianie oleju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się