Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawor EGR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie odnosnie zaworu egr w a4b7 1.9tdi . W jaki sposob mozna sprawdzic czy zawor jest sprwany? czy mozna od niego odpiac wtyczke i sie przejechac w celu sprawdzenia? lub jakis wezyk wyciagnac i zaslepic jakas sruba (gdzies tak przeczytalem)

Opublikowano

Tak. Zdejmij gumowy wężyk który od góry do niego wchodzi i zaslep śruba ten wężyk.

Opublikowano

to jest z a4b7? trzeba cos zdemontowac zeby tam sie dostac do tego co jest na zdjeciu bo u mnie nie kojaze zeby to tak wygladalo ? no i czy mozna tak jezdzic z ta srubka?


to zdjecie co pokazales to jest z b6 u mnie w b7 kod silnika bke inaczej to wyglada tez bede mial taki wezyk?

Opublikowano

w BKE jest sterowany elektrycznie nie ma węzyka jest tylko kostka

Opublikowano (edytowane)

Zrób loga 03BS i bedziesz wiedział czy pracuje. W b7 jesli egr nie pracuje powinno wywalić kontrolkę na liczniku.

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

Podepnę się pod temat,bo pojawił mi się problem z EGRem podczas logowania grupy 03BS. Mianowicie podczas logowania przy wyłączonym EGR (off) wszystko jest niby ok zwiększają się obroty, silnik pracuje w miarę równo, wartości w zakresie 460-480mg/str. Natomiast przy włączaniu się EGR (on) zaczyna trząść silnikiem, coś jakby rzęziło,szarpało, wartości skaczą w zakresie 100-200 mg/str aż w końcu zaczyna go dusić i gaśnie (strasznie kopci). Silnik na biegu jałowym pracuje normalnie, nic nie szarpie, podczas normalnej jazdy też nic niepokojącego się nie pojawia, auto-scan nie wyrzucił żadnych błędów silnika. Czy może ktoś pomóc i poradzić co może być przyczyną?

Opublikowano

Chyba EGR przepuszcza do dolotu zbyt wiele spalin na wolnych obrotach.

Opublikowano

Czyli rozumiem, że EGR do wymiany ewentualnie do zaślepienia?

Opublikowano

Może bardziej do wyczyszczenia, jest zasyfiony i nie otwiera sie i nie zamyka tak jak potrzeba.

Opublikowano

Czyściłem go w zeszłym roku,ale skoro tak mówisz to spróbujemy jeszcze raz ;)

Opublikowano

Jak szukałem auta i robiłem logi statyczne to kilka sztuk miało taką przypadłość, aż jestem ciekawy co może to powodować. Czy samo zabrudzenie EGR czy problemy z wysterowaniem zaworu. Daj znać jak uda Ci się znalezc przyczyne ;)

Opublikowano

Tez kiedys mialem takie cos podczas logowania 03 bs i nie mam pojecia dlaczego tak sie stalo. Wiem ze auto jezdzi do dzis a jedyne co zrobilismy to zaslepienie egra.

Opublikowano

Wyczyściłem EGR i sprawdzając na zimnym 03BS nadal był ten problem jednak po rozgrzaniu silnika wszystko było już ok. Jak na razie podczas normalnej, codziennej jazdy zero problemów.

Opublikowano

Sprawdziłem i u mnie jest to samo. Na zimnym szarpie po przełączeniu 003 w Basic Settings a jak silniczek zagrzany to zero problemów. Także chyba nagrzana jednostka to ważny warunek dla nastaw podstawowych ;) Dodam, że EGR czysty i układ podciśnienia sprawdzony. W ECU błędów brak. Ciekawe jak u Was by wypadł test zimny/rozgrzany ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...