dynamiquedci Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Witam, przegrzebałem już chyba całe forum, wymieniłem co się da a problem nie ustąpił. A mianowicie, na biegu jałowym są delikatne wibracje, przy jeździe od 2 biegu w góre, czym mocniej dodam gazu odczuwalne są wibracje całego auta. Czym wyższa prędkość i mocniej dodaje gazu wibracje są silniejsze. Drży też gałka zmiany biegów. Auto ma pełną moc. Opisuje co zostało sprawdzone/ wymienione: - przeguby wewnętrzne zostały wymienione - poduszki silnika nie są zerwane - poduszka skrzyni wymieniona - dwumasa sprawna ( nic nie szarpie przy gaszeniu, przy wciskaniu sprzegla nie ma zadnej reakcji) Diagnostyka VCDS tez nic nie pokazała. Grupa 13 oscyluje w okolicy 0.00, takze 23 trzyma sie mocno w normie. Juz nie mam pomysłów co może być. Została jeszcze opcja uszkodzonej skrzyni... Ma ktoś jakieś pomysły?
piotrsob1 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Problem występuje na letnich jak i zimowych kołach ?
dynamiquedci Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Opublikowano 19 Lutego 2016 Plecionka jest cała, wydech cały wymieniałem bo robiłem dwururkę. Cały nowy wydech z 2.5 TDI, wieszaki nowe, problem był przed wymiana wydechu i wystepuje nadal.
Ralen Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Przypatrz się jeszcze raz pompkom bo u mnie było identycznie. Zdejmij dekiel i dognij konektory - u mnie znacznie pomogło. Aktualnie jutro odbieram swoje auto po regeneracji pompek (wszystkie 4 miały za małe dawki, jak do 105konnego silnika, tak były już zajechane). Jak odbiorę to Ci powiem jaki rezultat, daj mi tylko znać na /PW
lukasz51237 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Kąt synchronizacji ustawiony na ile?
dynamiquedci Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 Kąt synchronizacji ustawiony na ile? Tego nie sprawdzałem. która to grupa?
lukasz51237 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Kąt synchronizacji ustawiony na ile? Tego nie sprawdzałem. która to grupa? 4 grupa i chyba 4 rubryka, powinno być w przedziale od -3 do 3, najlepiej 0, -0.5
popiolek4 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Auto drży tylko podczas jazdy? Jesli tak to mysle ze przeguby zew.
dynamiquedci Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 Ma delikatne wibracje tez na wolnych obrotach.
popiolek4 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 No to wywalaj skrzynie i sprawdź dwumase. To że nie szarpie nie znaczy że jest ok.
Ralen Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Nie trzeba wywalać skrzyni żeby zrobić prosty test dwumasy kolego. Wystarczy sprawdzić czy przy wciśnięciu sprzęgła dalej wibruje. Jeżeli przestanie wirować to sprzęgło padaka bo wtedy wszystko się usztywnia. Jeżeli nie przestanie to znaczy ze to nie dwumas Edytowane 21 Lutego 2016 przez Ralen
lukasz51237 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Nie trzeba wywalać skrzyni żeby zrobić prosty test dwumasy kolego. Wystarczy sprawdzić czy przy wciśnięciu sprzęgła dalej wibruje. Jeżeli przestanie wirować to sprzęgło padaka bo wtedy wszystko się usztywnia. Jeżeli nie przestanie to znaczy ze to nie dwumas to nie jest miarodajne Przy odpalaniu i gaszeniu rzuca budą? Jednak nie chodzi mi o jakieś małe drżenie tylko rzucanie budą tak, że mocno to czuć. Jeśli tak to na 90% dwumas. A i pamiętaj prawie każdy silnik PD czasami trochę drży na wolnych obrotach.
piotrsob1 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Zwal pokrywę głowicy i posprawdzaj czy wszystkie pompki są tego samego typu
nik23 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Log 4 13 23. Drgania na postoju i przyspieszając pod obciążeniem to pompki raczej. Logi wrzuc na vaglog.pl
dynamiquedci Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 Dwumasa nie reaguje na wcisniecie na gaszenie, Brak jakejkolwiek reakcji. Chyba zajmę się tymi wtryskami
Ralen Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Podczas pracy silnika sprawdź czy drgania znikają po wcisnieciu sprzęgła.Po wymianie kilku zdań z kolega na priv dowiedziałem się że trzęsie tylko przy obciążeniu. Miałem ten sam problem i pomogło dogiecie konektorów. Sugeruje nie pchać się w koszta tylko najpierw sprawdzić to co się sprawdzić bez wkładu finansowego.Dognij konektory I zobaczymy co będzie. Edytowane 22 Lutego 2016 przez Ralen
nik23 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Aby to zrobiç trzeba zdjąć pokrywe zaworów, ale najpierw zrób logi. A jakbyś już chciał zaglądać pod pokrywe to porób zdjecia krzywek walka chyba ze sam ocenisz czy jest jeszcze fazka na krzywce czy juz niema Edytowane 23 Lutego 2016 przez nik23
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się