Dystrybutor SKV Opublikowano 8 Października 2016 Autor Opublikowano 8 Października 2016 Czy proste dolne wahacze do B6/B7 są dostępne? Tak posiadamy całe zestawy do B6/B7 zatem , zarówno wahacze dolne proste jak i łączniki są dostępne do b6 i b7
daro87 Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Pytanie to dystrybutora skv. Czy tuleje w bananach są gumowo olejowe tak jak w lemforderach? może te co widziałem nie były oryginalne ale znaczki miały audi a to była normalna guma a nie jak poduszka silnika guma oil ... moje skv już trochę latają ... jak nie zapomnę to sprawdzę dokładnie ile mają bo mam zapisane ... ale już zapomniałem co to stuki ... ale ponad 20k powinno być ! bez porównania do ms... tam to auto pływa jak stary polonez i po roku osłony dziurawe mam nawet zdjęcia w tel... jak by ktoś chciał ...
soul87 Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 A jak chcesz rozpoznać z zewnątrz czy środek jest oil ? ja swoje wahacze banany z b6 stare nawierciłem na tulejach gumowych wiertarką i wyleciał z nich olej, wiec pytanie czy SKV tez sa olejowe.
Dystrybutor SKV Opublikowano 12 Października 2016 Autor Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) Odnośnie tulei olejowo-gumowych, wg posiadanych przez nas informacji jedynie LMO i TRW oferuje tuleje pływające w wahaczach. Nasze wahacze jak reszta zamienników ma tuleje gumowe. moje skv już trochę latają ... jak nie zapomnę to sprawdzę dokładnie ile mają bo mam zapisane ... ale już zapomniałem co to stuki ... ale ponad 20k powinno być ! bez porównania do ms... tam to auto pływa jak stary polonez i po roku osłony dziurawe mam nawet zdjęcia w tel... jak by ktoś chciał ... Dziękujemy za pochlebną opinię. Edytowane 12 Października 2016 przez Dystrybutor SKV
Langista Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Przedwczoraj zamówiłem komplet wahaczy do B5, ku mojemu zdziwieniu na 3 dzień paczka była w domu. To by było na plus, na minus jednak (i tu w sumie kieruję pytanie do Dystrybutor SKV) nie ma osłony na śrubach, tak jak to widziałem na innych zestawach, dlaczego?
Dystrybutor SKV Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) witam Dziękujemy za zakup naszego towru. W odpowiedzi na pana zapytanie odnośnie tzw "fastenig agent" na śrubach chciałym poinformować, że zakupione przez Pana wahacze są z najnowszej naszej dostawy gdzie producent oferuje śruby cynkownane. Wynika to z regulacji Unii Europejskiej o ochronie środowiska (nie znam dokładnej dyrektywy niestety). Z całą pewnością nie wpłynie to na żywotność zawieszenia, gdyż śruby są trzykrotnie cynkowane, nakrętki zostały też przeprojektowane by uniemożliwić ich samodzielne odkręcenia. Wszyscy szanujący prawo dostawcy zaprzestaną używać śrub pokrytych wspomnianym przez Pana środkiem . Na rynku są pewnie jeszcze wahacze z tymi śrubami jednak jedynie do ich wyprzedaży. Niebawem zarówno MS, DELPHI, MOOG. VIEROL, LMO zaprzestaną (o ile używają gdyż szczerze mówiąc nie interesujemy się) lub już zaprzestali używać tego typu środka do powlekania śrub a zestawy będące na rynku pochodzą ze starego stoku. Edytowane 13 Października 2016 przez Dystrybutor SKV
Langista Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Dzięki za odpowiedź, już sie bałem, że dostałem jakiś wadliwy/wybrakowany produkt.. Za tydzień będzie czas żeby założyć zawieszenie, to postaram się porobić kilka zdjęć i oczywiście zdawać relację co kilka tysięcy km
Dystrybutor SKV Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 Dziękujemy za informację, i czekamy na pierwsze wrazenia z montazu/użytkowania.
icemerc Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 w piatek jade na stacje diagnostyczną zobaczymy jak wyglądają wahacze skv po 15 tyś kilometrów.... Zdam relacje z badania i obiektywne spojrzenie pana diagnosty.
TomOskroba Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 w piatek jade na stacje diagnostyczną zobaczymy jak wyglądają wahacze skv po 15 tyś kilometrów.... Zdam relacje z badania i obiektywne spojrzenie pana diagnosty. czekamy zatem
icemerc Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 choć jak czytam te wszystkie tematy i potyczki z dystrybutorem to coś czuje ze w przypadku jakiegoś niedomagania lub reklamacji bedzie cięzko.... ale zakładam, że nie bedzie potrzeby wymiany.
TomOskroba Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 podobno jedna osoba która narzekała i płakała, okazało się że był to błąd montażu, mimo wszystko wymienili na nowy element. nie pamiętam nicku, w każdym bądź razie gość zamilkł. byle kto może wejść i obrzucać gównem, nie ma co zakładać z góry
strazak93 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 U mnie już prawie 20 tyś przebiegu, i było by wszystko ok gdyby nie to że na moje oko w prawym bananie tuleja metalowo-gumowa prawdopodobnie będzie do wymiany, lewy banan natomiast jest bez zastrzeżeń, uprzedzajac zawias skręcany był gdy samochód stał już na kołach.
Dystrybutor SKV Opublikowano 18 Października 2016 Autor Opublikowano 18 Października 2016 w piatek jade na stacje diagnostyczną zobaczymy jak wyglądają wahacze skv po 15 tyś kilometrów.... Zdam relacje z badania i obiektywne spojrzenie pana diagnosty. Czekamy ze spokojem, raczej nie ma opcji by po 15kkm coś było nie tak - ale strzeżonego Pan Bóg strzeże więc czekamy na spojrzenie diagnosty. podobno jedna osoba która narzekała i płakała, okazało się że był to błąd montażu, mimo wszystko wymienili na nowy element.nie pamiętam nicku, w każdym bądź razie gość zamilkł. Tak, porobiliśmy zdjęcia nawet i umieściliśmy je w wypowiedzi http://a4-klub.pl/index.php?/topic/353896-wahacze-skv-germany-test-lista-testerow-zamknieta/page-21#entry4944023 Osoby, które wcześniej widziały skutek zamontowania wahaczy na podnośniku na sztywno myślę, że mogą potwierdzić że tak to wygląda. Kolega miał się odedzwać, rozmawialiśmy z nim telefonicznie zaraz gdy reklamacja do nas dojechała, obiecał , że potwierdzi, że od początku były puki stuki - jednak jak napisałeś zamilkł. byle kto może wejść i obrzucać gównem, nie ma co zakładać z góry Uroki demokracji U mnie już prawie 20 tyś przebiegu, i było by wszystko ok gdyby nie to że na moje oko w prawym bananie tuleja metalowo-gumowa prawdopodobnie będzie do wymiany, Dzięki za opinie, czy są jakieś negatywne objawy prawego wahacza? Ma luzy, stuki, podjedź proszę do kogoś na warsztat by to rzeczowo ocenił.
strazak93 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Właśnie ostatnio pojawiły się dziwne objawy w czasie jazdy,gdy koła są skrecone na max w lewo,jest odczucie jakby prawe koło było jajowate,to też mnie zaniepokoiło i przy zmianie kół na zimowe była okazja się temu przyjrzeć,powiem że jestem zaskoczony bo tuleje w starych oryginałach po przebiegu ponad 250kkm wygladają lepiej,mam nagrany filmik Edytowane 18 Października 2016 przez strazak93
k232 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 mam nagrany filmik tylko nie wiem jak go dodać na forum Najlepiej wrzuć na youtube i wtedy nie będzie problemu z wrzuceniem na forum
wyzyk83 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) to są uroki tanich wahaczy wszędzie się sypią te tuleje w bananach. 300tyś lem nie jest tak wyrąbany jak ten po 20tyś. kiedys już pisałem że lemforder to nie tylko inne wykonanie sworzni kulistych ale inaczej są wykonane tuleje metalowo gumowe, mają zupełnie inne parametry i sztywność co nie tylko ma wpływ na ich wytrzymałość ale również na komfort w prowadzeniu auta. na ori zawieszeniu zupełnie się inaczej auto prowadzi Edytowane 18 Października 2016 przez wyzyk83
TomOskroba Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 to są uroki tanich wahaczy wszędzie się sypią te tuleje w bananach. 300tyś lem nie jest tak wyrąbany jak ten po 20tyś. kiedys już pisałem że lemforder to nie tylko inne wykonanie sworzni kulistych ale inaczej są wykonane tuleje metalowo gumowe, mają zupełnie inne parametry i sztywność co nie tylko ma wpływ na ich wytrzymałość ale również na komfort w prowadzeniu auta. na ori zawieszeniu zupełnie się inaczej auto prowadzi to sobie kupuj lema za 2500 i rób samochodem 300tkm który ma już ponad 200tKm milion razy było napisane że lemy są lepsze. KAŻDY JUŻ O TYM WIE temat jest po to żeby ktoś kogo nie stać na wszystko ORI a chce jeździć a4 b6 mógł znaleźć tani zamiennik
wyzyk83 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) mam u siebie nalatane 290tys i jeszcze mam wszystkie wahacze ori wymieniłem tylko koncówki drążka przy przebiegu 250tyś.tez były jeszcze ori data produkcji 2004rok. komplet do B6 kosztuje 1900zł a do B5 1400zł Edytowane 18 Października 2016 przez wyzyk83
TomOskroba Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) dobra cena ja mam nalatane 220TKM i orginalne zaczęły padać Edytowane 18 Października 2016 przez TomOskroba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się