Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prostowanie wgniotki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wie ktoś może ile kosztuje prostowanie lekkiej wgniotki w przednim nadkolu? Niestety pierwszy raz w życiu słupek okazał się być za blisko... Na szczęście było powolutku. Tak więc powstała lekka wgniotka w nadwoziu. Lakier nie odpadł, tylko lekko się przetarł, ale ledwo co widać...

Więc powtórzę pytanie - ile może kosztować wyprostowanie czegoś takiego?

Tak na oko wgniotka ma 5x5 cm.

Opublikowano

150zł

Opublikowano

nie zawsze ci lakiernik wyprostuje odksztalcony element do stanu pierwotnego.mozliwe ze trzeba bedzie szpachlowac i malowac

Opublikowano

Masz dosc blisko na litwe.

Mam sporo znajomych ktorzy handluja autami i mnostwo razy byly auta po gradobiciu.

To co litwini robia z wgniotkami to istna poezja.

Wszystko wyciagaja bez ingerencji lakiernicznej.

Na przykladzie hondy jazz moge ci powiedziec bo widzialem na wlasne oczy, bylo ok 200 wniotek, dach maska i troche klapa. 120 euro za wszystko.

fakt, ze dla jednej wgniotki nie warto jechac, ale robia CUDA, naprawde.

Za pojedyncza wgniotke max 15 euro wezma

Opublikowano

poszukaj w internetach "usuwanie wgnieceń bez lakierowania" na pewno coś znajdziesz w okolicy, a cena już będzie zależna od tego czy wgniecenie jest jakieś skomplikowane czy też nie.

Opublikowano

Przerabialem to w Polo za usunieciu wgniotki po rowerzyscie zaplacilismy 200zl warunkiem jest zeby wgniotka byla na plaskiej powierzchni i byla bez zagiec. Jesli jest na rancie to nic z tym nie zrobisz.

Opublikowano

tak jak koledzy piszą, wgniotki na rancie są trudne do usunięcia (zawijana podwójna blacha itd..) - jedź do specjalisty PDR żeby obejrzał to określi czy da się bez malowania...

Opublikowano

W audi masz porządną blache, to nie jest taka cienizna jak renaulcie, więc jest trudniej.

Mi koleś wyprostował na rancie, ale musiał jednak troche poklepać. Bo nie dość że rant to podwójna blacha to jeszcze pod tym wewnętrzne nadkole i nie ma dojścia.

Opublikowano

Wedlug opinii blacharzy latwiej pracuje sie na blasze niemieckiej typu vw/audi/bmw niz na cieniutkiej japonskiej, z ktora mozna bardzo latwo przecholowac :kox:

Opublikowano

No może blacharz to tak...

Ale rozmawiałem z gościem co usuwa wgniotki na klej itp. To troche inaczej niż waleniem młotem :D

Opublikowano

Podpinam się do tematu, bo też mam punktową wgniotkę.

Opublikowano (edytowane)

Bezinwazyjne wyciąganie wgniotek wygląda fajnie na filmie z YT w rzeciwistosci trzeba mieć mega doświadczenie, mega sprzęt i odpowiednią wgniotke.

Zaslepiony filmikami z YT kupiłem zestaw do wyciągania wgnieceń na klej. Aby wyciągnąć najmniejsza wgniotke wydałem 500 zł na sprzet, zepsułem dwa elementy bo oderwał się lakier, pożyczyłem czujnik lakieru, wyciągnalem dwa dołki na ori lakierze i sprzedałem całość za 250zl z uśmiechem na twarzy ze znalazł się debile który to kupił.

Jedyna słuszna metoda na wgniotki to po staremu darcie do blachy, oczka na zgrzew i wciągnie. Wgniotki to można wyciągać po obiciu drzwiami na parkingu lub po gradzie ale i tak bez śladu zostaje mała ilość uszkodzeń a jak widzę ze ktoś wyciąga wgniecenia azotem i suszarką to jedynie się uśmiecham.

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

Wiadomo że samemu od razu tego nie zrobisz.

U nas jest koleś co się tym zajmuje profesjonalnie i jeżdzą do niego handlarze, ma zawalony cały plac samochodami.

W razie czego mogę podać adres jak ktoś jest ze śląska.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...