pieron82 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 widze ze jeszcze koledzy chwala goodyear eagle f1 asymetric 2 Nie za wąskie? wydaje mi sie ze audi preferuje 245 40 18 245/40/18 przy szerokiej feldze. Ok Ja zmieniłem na oryginalną audi z 8,5" R19 na 7,5" R18. dopuszcza producent dla A4 B8 też 225/45/18 . 255/35/19, które miałem - piękne, ale męczyłem się strasznie:kwasny: początkowo chciałem 245 ale stwierdziłem, że to żadna zmiana z 255 i zdecydowałem że kupie 225 z większym profilem. ---------- Post dopisany at 13:03 ---------- Poprzedni post napisany at 12:54 ---------- typoszereg opon do A4 B8 http://s10.postimg.org/ixfzxup39/IMG_2869.jpg powiedz proszę jak Ci się jeździło na 255/35/19 - ja mam obecnie 245/40/18 i szukam opinii a widzę, że piszesz iż się męczyłes...
SMAMR Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 powiedz proszę jak Ci się jeździło na 255/35/19 - ja mam obecnie 245/40/18 i szukam opinii a widzę, że piszesz iż się męczyłes... Różnica pomiędzy Twoimi oponami a moimi ok.10 mm na Twoją korzyść . Bardzo podobna szerokość opony. Ja na moje mówiłem "wałki". Niestety poza efektem estetycznym nie widziałem żadnych zalet szerokich "laczków". Zimówki mam 205/60/R16 ale nie można ich porównywać, inna twardość gumy, wyższy profil ok 128 mm, ale zupełnie inny komfort jazdy. Wałki na zakrętach trzymały się jak przyklejone, to fakt. Podstawową różnicę widzę przy zmianie letnich na zimówki. Pomijam efekt komfortu (zimówki są bardziej miękkie). Zdecydowanie mniejsze opory na kierownicy!!! Dlatego zdecydowałem się na węższe 225 i zmianę na 18". Uważam, że wizualnie latem dużo nie stracę ale komfort jazdy poprawi się.
ppa4 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Hmmm, czy przypadkiem te całe XL to tylko oznaczenie eXtra Load dodawane do 98, ale tak naprawdę usztywniane boki opony itd określa oznaczenie ZR ?? XL praktycznie ma każda opona 98V bo musi mieć mocniejsze boki ze względu na większe dopuszczalne obciążenie ?? Prawda to w jakiejś częsci czy nie ?? Jakbyście mieli wybrać do mocnego Q, ale nie na tor, tylko żeby było komfortowo i sportowo to którą byście wybrali ? z XL czy bez ?Goodyear Efficient Grip Performance 225/50 R17 94W with rim protection (MFS) BSW Goodyear Efficient Grip Performance 225/50 R17 98W XL with rim protection (MFS) BSW BTW. GY będą bardziej trwałe niż dunlopy SPORT MAXX RT ?
BartekWSH Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Nie prawda. Opona XL jest wzmocniona inną drutówką podczas produkcji.
s3marek Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Panowie mam dylemat jakie wybrać opony. Przede wszystkim zależy mi na cichych oponach. Opony będą do Audi A4 B8 Sedan 2.0 TFSI QUATTRO - Dunlop SP Sport Maxx RT - Hankook Ventus S1 Evo 2 K117 - Goodyear eagle f1 asymmetric 2
pieron82 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 - Hankook Ventus S1 Evo 2 K117 - 72dB - Goodyear eagle f1 asymmetric 2 - 69dB ja rozważam jeszcze: - Vredestein Ultrac Sessanta - 67dB Takie dane podał mi gość od opon. Na ostatnich jezdziłem (245/40/18) i faktycznie są ciche ale nie wiem czy nie zmienić na inne bo ide w 19 i trochę szersze.
s3marek Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Ten bieżnik tych vredesteinów jest straszny:kwasny:
HeresR32 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 poczytajcie pare stron wczesniej, ogolnie tez chcialem kupic vred sessanta ale jakos mi odeszlo..... wybiore z uniroyale Rainsport 3, dunlop sp sport rt lub goodyear asymetric 2
ppa4 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Dlaczego tak mało pisze się i myśli o zakupie : Goodyear Efficient Grip Performance, 68db, B,A ?? że drogawe ?
HeresR32 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Dlaczego tak mało pisze się i myśli o zakupie : Goodyear Efficient Grip Performance, 68db, B,A ?? że drogawe ? dla 235/45/17 producent pokazuje C,B
ppa4 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Kumam... no ja mam ten sam problem tyle że z vred i tamtymi assymetric2 bo ich nie ma w 225/50 ...
pieron82 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 poczytajcie pare stron wczesniej, ogolnie tez chcialem kupic vred sessanta ale jakos mi odeszlo..... wybiore z uniroyale Rainsport 3, dunlop sp sport rt lub goodyear asymetric 2 Ciekawe tylko, ze zero konkretow w temacie vredow. W sessantach na A4 smigalem prawie dwa sezony i bajka. Wczesniej 159 okolo 3 lat i tez no problem w sumie okolo 200kkm. To na dunlopach zaliczylem dzwona w 159 bo sie slizgaly na mokrym Sessanty glosne nie sa, a bieznik spełnia swoje zadanie. Zastanaiwam sie tylko jak przy 19" (mam porownanie na 17 i 18). Do gry wlaczyl sie jeszcze Goodyaer F1 assymetric 2 bo cena taka sama i opinie UZYTKOWNIKÓW dobre... wszystko wskazuje na to, ze pozostanę wierny Vredom ale..niech sie wypowiedza Ci co faktycznie troche pojezdzili na jednych i drugich oponach w miescie na autostradach i wsiach najlepiej od nowosci, a nie Ci co jezdza tylko na disco do kosciola i po zakupy. Inaczej te opinie niczego nowego nie wprowadzaja...sorry ale taki "tutaj" mamy klimat
seba.jedesign Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 pieron, ja kupiłem na moje nowe 18 właśnie sessanty 235/40 ,kierowałem się opiniami ,a i cena też przyzwoita jak za takie opinie, zobaczymy.
Krembul Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Ja w zeszlym roku kupilem sessanty 225/40/18. Jestem bardzo zadowolony. Najcichsze opony jakie mialem. Na suchym jak i mokrym potrafia przeniesc spory moment (mam 210KM i 430Nm). Na zakretach super - pewnie i stablinie. Poprzednio mialem GY Eagle F1 i sessanty oceniam lepiej.
HeresR32 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 tylko ze producent na miom rozmiarze daje note F, C wiec nie za dobrze na mokrym sie spisuja sessanty, tylko dlatego je odzucilem i zastanawiam sie nad goodyearem albo uniroyalem on jednak maja C, A
jankes3 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Wcześniej miałem w toledo Barum Bravuris II i byłem zadowolony i teraz zastanawiam się nad tymi: http://allegro.pl/4-x-225-45r17-barum-3hm-sezon-lato2014-nowosc-24h-i3849682052.html Rodzice 2 sezony na Bravuris 2 205/50/17 - złego słowa powiedzieć nie można , opony przyzwoite w tej klasie cenowej na moim oplu oponki Barum Bravuris 2 śmigaja już 4 sezon i bardzo ładnie się sprawują , a audi było obute w GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2 które po 2 sezonach popękały wszystkie cztery:facepalm: tak jak na fotkach i zastanawiam się czy warto przepłacać za markowe opony klasy premium . Barum Bravuris 3HM 235/45 R17 94 Y FR. Opony Barum . Oponeo te barumy to ciekawa propozycja i teraz w dobrej cenie , niestety nie ma żadnych opinni bo to nowość na sezon 2014 ale może warto z niej skorzystać.
rookie Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Nie warto, Goodyear nie kupię. polecam Barumy i Fuldy
matekm_1 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Jakbyście potrzebowali oponki w jakiś konkretnych rozmiarach, nowe i w cenach hurtowych to piszcie. Mam możliwość sprawdzania cen opon i zamawiania. Mój brat pracuje w hurtowni opon
pastaldo Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Jakbyście potrzebowali oponki w jakiś konkretnych rozmiarach, nowe i w cenach hurtowych to piszcie. Mam możliwość sprawdzania cen opon i zamawiania. Mój brat pracuje w hurtowni opon Daj ceny oponek 205/55/16 i 225/55/16 różnych marek. Może byc PW
Cocco Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Panowie, a co sądzicie o Nexenach N8000? Jak sie sprawuja na mokrym, jak z glosnoscia, no i przede wszystkim z wytrzymaloscia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się