Paweł Netkowski Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Witam posiadam A4 2004r 1.9tdi 131km Multitronic auto jest po wymianie kompletnego rozrządu regeneracji wszystkich wtryskow na koputerze nie pokazalo żadnych błedów. Parametry wtryskow: 1) -0,31mg/h 2) 0,56mg/h 3) 0,24mg/h 4) -0,54mg/h Czyli teoretycznie wszystko w normie a auto dymi podczas dodawania gazu Oleju nie ubywa płynu chłodzącego również nie Pomocy
lukasz51237 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Diesel musi dymić A tak na serio to zrób logi, poszukaj dziurki w dolocie.
Paweł Netkowski Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2016 kopci na ciemno szary-czarny. Co to jest to Logi i jak to zrobic ?
lukasz51237 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 kopci na ciemno szary-czarny. Co to jest to Logi i jak to zrobic ? Zaszczeliłeś mnie tym pytaniem https://www.google.pl/#q=logi+vag
kubson Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 sprawdź dolot możliwe ze dolot pęknięty gdzieś. Gumy intercooler-turbo
nik23 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Popatrz czy egr sie nie zaciął, wyczyść egr. W 2004r niezaślepi tak prosto. Mocy nie stracił? Wymieniane były kiedykolwiek uszczelnienia na pd? Silnik jak pracuje? Ładnie równo cicho? Nie pufa ani nie buczy?
Paweł Netkowski Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2016 kopci na ciemno szary-czarny. Co to jest to Logi i jak to zrobic ? Zaszczeliłeś mnie tym pytaniem https://www.google.pl/#No widzisz nie znam sie na samochodach. A ty mnie "ZASZCZELIŁEŚ" swoja polszczyzną Wujek Google polecam Popatrz czy egr sie nie zaciął, wyczyść egr. W 2004r niezaślepi tak prosto. Mocy nie stracił? Wymieniane były kiedykolwiek uszczelnienia na pd? Silnik jak pracuje? Ładnie równo cicho? Nie pufa ani nie buczy? Silnik chodzi normalnie tylko na zimnym(tuż po odpaleniu) delikatnie nim "rzuca" co do uszczelnień to nie mam pojęcia dopiero co go kupiłem.
edraven Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Jeżeli masz VAGa zrób zapis parametrów pracy silnika na 3 biegu od niskich odbrotów (1500) do 4000 obr. Wchodzisz kolejno w grupę 003, 008, 011 i dajesz zapis kazdej z nich po kolei, czyli w sumie 3 przejazdy z butem w podłodze. To co się zapisze znajdziesz w katalogu LOGS w miejscu gdzie jest VCDS zainstalowany, wrzucasz tą zawarttość do aplikacji w necie na vaglog.pl i linki przesyłasz na forum . Bez tego problemu nie rozwiążesz. A w pierwszej kolejności otwierasz maskę i sprawdzasz każdy z węży podciśnieniowych czy nie są obluzowane albo pęknięte, a następnie węże odchodzące od Turbo do intercoolera i od intercooolera do kolektora. one też nie mogą mieć pęknięć. Sprawdź również sam IC czy nie ma jakiejś nieszczelności.
nik23 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 A jezeli masz kabel to zrób też logi 13 23 004 na postoju i na vaglog.pl i na forum
Paweł Netkowski Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Dzieki wszystkim za pomoc .Vaga nie posiadam niestety musze jezdzic i placic a kazdym razem. Jak tylko sprawdze wsystko o czym npisaliscie dam znac czy bład się rozwiązał .
nik23 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Kabel kupisz na aukcji na internecie za parenaście złotych, i na forum w dziale diagnostyka vag poczytaj co i jak.
Paweł Netkowski Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Lepiej kupic cos takiego....http://allegro.pl/skaner-diagostyczny-vag-mini-obd-2-interfejs-144-i6110471271.html czy lepiej cos takiego??...http://allegro.pl/interfejs-vag-commander-3-6-k-can-uds-licznik-immo-i5142705144.html co ma wiecej opcji-mozliwosci ?
lukasz51237 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Najlepszy jest zwykły stary laptop i vcds, vag co tam kto woli.
lukaszooo Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Do diagnozowania aut do 2004r diagnostyka to ok 30zl za kabel wiec jakies urzadzenia po 300zl to zbedne koszta.
MemberA4 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Do diagnozowania aut do 2004r diagnostyka to ok 30zl za kabel wiec jakies urzadzenia po 300zl to zbedne koszta.Nie do końca. Szwagier miał Tourana z 03r i już był CAN. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
edraven Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Ale jak już się kupuje kabel to mozna odżałować 100PLN więcej i kupić coś bardziej przyszłościowego żeby jeszcze może RNSa, klime i pare innych bajerów zdiagnozował, nie mówić o tym że w bliźniaczej B7 już nic nie zrobisz tym kablem.
lukaszooo Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Silnik licznik klima i pare innych pier**l idzie na KKL, w polo do 2011r jest tak samo, w b8 nie testowalem KKL, pokaz mi kabel CAN za 100zl.
amaradaar Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Ale jak już się kupuje kabel to mozna odżałować 100PLN więcej i kupić coś bardziej przyszłościowego żeby jeszcze może RNSa, klime i pare innych bajerów zdiagnozował, nie mówić o tym że w bliźniaczej B7 już nic nie zrobisz tym kablem. dokładnie kup vcds12.12 lub coś koło tego na przyszłość zawsze się przyda.. a jak już obcykasz co nieco to nie będziesz się z nim rozstawał a tak już poza tym, jesteś z Gdańska zawsze mozesz poprostu podjechać na spota do chłopaków lub umówić się z którymś i Ci pomogą zrobić te "co to jest Logi"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się