Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozwiazanie problemu oleju 2.0 ALT (Zdrowy motor)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Po czterech miesiącach czytania testowania i wymianach oleju rozwiązałem u siebie problem brania oleju .

Po zakupie auta i przyjechaniu do domu około 200 km olej stan min. założyłem że było mało więc wymieniłem olej na Motul 5/40 i w drogę po przejechaniu w ciągu tygodnia 300/400 km znowu olej na min. :huh: i wku.... mówię trudno dolałem do max i dalej ... powtórzyło się. Spalanie oleju na 1000 km 1l

Więc stwierdziłem za dużo zaczęło sie czytanie na forum godziny w garażu stwierdziłem, winny trójnik zaślepiłem trójnik przy dolocie i wyjąłem oringi z bagnetu aby odpowietrzyć skrzynie korbową spalanie spadło około 30% więc w aso kupiłem trójnik od b7 po zmianowy różnica podcięty w jednym końcu i rurka wylotowa z trójnika jest troszkę wyżej . Podłączyłem go w miejsce tak jak powinno być (fabryka) spalanie dalej na poziomie 0,7l na 1000 km . Stwierdziłem za dużo :facepalm: po czym wymieniłem olej na MOTUL 6100 synergie+ (Ważne norma 502 00 dla tego silnika) filtr nie ma znaczenia żadnego ubytek oleju na 1000 km / 0,1l czyli Super :wink::grin:

Warunki

Ciśnienie sprężania OK

Wycieki silnika OK

na zimnym silniku około do 3min pracy nie gazować pow 4000/obr

Edytowane przez wrclaguna
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dobra robota brawo TY :naughty::thumbup1::oklasky:

Opublikowano

Czyli inne cuda nie potrzebne :D. Wystarczy zaopatrzyć się w i-motul-6100-synergie-plus-technosynthes

Opublikowano

Ja nie dawno też wymieniłem olej na motula, wcześniej zrobiłem płukanke i nic nie dało. A żeby zmieniło spalanie z 0.7 na 0.1 to nie chce mi się wierzyć. Chyba że robisz sobie jaja i chcesz krótko podsumować kilkaset stron na forum dotyczące tego problemu ;)

Opublikowano

Tez nie daje wiary w to co kolega napisal

Tez nie daje wiary w to co kolega napisal

Opublikowano

Witam mam juz tloki przerobione i pierscionki szersze po niedzieli dlubanie ale mam dobre przeczucia z tym olejem teraz bedzie gitara .Zdam relacje z przeróbki motorka.Pozdrowionka

Opublikowano (edytowane)

też mam nowy czwórnik + nowy wężyk od eżektora do czwórnika + nowa odma + olej motul 10W40 , a spalanie na tym samym poziomie tak jak było czyli 0,5 - 1l / 1000 km

Edytowane przez kipak
Opublikowano

Czy to się nie nazywa przypadkiem "Marketing szemrany" czy jakoś tak :) przedstawiciele Motula działają :)

Opublikowano

Przecież o tym trójniku z B7 już dawno było...


Kolejny, powielony niepotrzebnie temat.

Opublikowano

Jezdzilem na wszystkim odma po modzie itp i lipa zarla olej na hektolitry teraz wymiana tlokow po modzie i zobaczymy :-D

Trojniki tez robilem i nic to nie daje moze odma jest zla ale jej mody nie zmniejszaja olejozernosci tego silnika

Opublikowano

10w40?????????

Opublikowano

Witam mam juz tloki przerobione i pierscionki szersze po niedzieli dlubanie ale mam dobre przeczucia z tym olejem teraz bedzie gitara .Zdam relacje z przeróbki motorka.Pozdrowionka

kolego ile taki zabieg cię kosztował? czekam z ciekawością na efekty :decayed:

wracając do tematu bardzo prawdopodobne że to marketing lub efekt placebo po wymianie na świeży olej zawsze z początku jest mniejszy pobór

Opublikowano

Tloki robil znajomy na cnc za free pierscienie 200 zl jak ogarne calosc to powiem co i jak ale bedzie z pewnoscia dobry efekt i zniknie problem oleju .

Opublikowano

a te szersze pierścienie to z jakiego motoru?

Opublikowano

Tloki robil znajomy na cnc za free pierscienie 200 zl jak ogarne calosc to powiem co i jak ale bedzie z pewnoscia dobry efekt i zniknie problem oleju .

czy aby to nie jeden po generalnym remoncie dlaej płakał że olej bierze ? :P

życzę oczywiście sukcesu, lecz wiele metod stosowano, a olej w 2.0 dalej dolewano :P

Opublikowano (edytowane)

Witam widzę dyskusja wrze no cóż

Odpowiedź na kilka pytań

1,Prowadzę sklep faktycznie ale to nie marketing (olej motul też jest podrabiany (brak daty serii na dole butelki z przodu patrzeć uważnie cimeno granatowy druk świadczy że to oryginał brak daty i serii podróbka))

2,Panowie powtarzam jeszcze raz ciśnienie na cylindrach ważne ma być ok

3,olej motul 10/40 synergie+ a nie jakiś inny norma 502,00 ma być

4.Zanim wszytko zaczniecie sprawdzić czy odma ok czyli zaślepić przy wylocie w stronę dolotu z bagnetu oringi wywalić i zobaczyć co się dzieje ....

Po przejechaniu teraz 450km zużycie oleju 0 jak narazie

POZDRAWIAM

Edytowane przez dybsonek
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Cisnienie na garach 3:-)

Silniczek zmontowany jeszcze glowicza i palimy fure .

Opublikowano

KOLEJNY 1000 KM ZA MNĄ SPALANIE OLEJU 0,2L /1000KM

Opublikowano

KOLEJNY 1000 KM ZA MNĄ SPALANIE OLEJU 0,2L /1000KM

porównując do możliwości żłopania tego silnika to niewielka ilośc, ale nie wykluczyło to poboru oleju w większym stopniu.

Dalej sądzę że remont generalny powinno się robić jak już silnik umrze, a nie po to by wykluczyć jego pobór :facepalm:

świetny przykład tego dał kolega który opisał swój remont od A do Z.

Opublikowano

U mnie teraz wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów i olej zalany Motul X-Cess 5W 40. Zrobiłem 5tyś km i dziś dolałem może z pół litra albo mniej. Dokładnie nie wiem bo nie lałem do szklanki tylko z butli :) Ale jest dużo lepiej niż wcześniej,bo wcześniej już litr byłby na spokojnie wlany :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...