Majki1985 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Ja mam w niemieckiej instrukcji takie cos
TomOskroba Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 kupiłem jak miał 202 000 teraz 212000. przebieg raczej oryginalny wlasciciel poprzedni sprowadzil z niemiec, miał od 150000 tyś, porobił wiele rzeczy. no i mam nadzieje na 350 tyś bez remontu generalnego , oczywiście nie zaniedbując autka technicznie
michalcycu Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Jak kupiłem 208 000 a teraz 245 000. Wymiana wariatora i czujnika obrotowego silnika a teaz walcze z błędem 16804
TomOskroba Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Jak kupiłem 208 000 a teraz 245 000. Wymiana wariatora i czujnika obrotowego silnika a teaz walcze z błędem 16804 też jestem przed wymianą czujnika obrotowego, wariator narazie zostawiam, choć przydało by sie zregenerować to mniejszy problem co do błędu katalizatora 16804 miałem taki sam wraz z czujnikiem g82 (temp. płyn chłodzącego) wymieniłem czujnik i problem katalizatora znikł Edytowane 8 Maja 2016 przez TomOskroba
A4b620 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Ja mam w niemieckiej instrukcji takie cos a gdzie dokładnie się to znajduje w instrukcji ??
KlaudiaK Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Siemka.ja tez mam blad katalizatora w moim alt ale to nic,przejechalem trase polska holandia po wymianie oleju i nic a tu nagle zaczal brac jak szalony.ostatnio mi sie zaswiecila kontrolka oleju to zalalem mu troszeczke i tak dolewalem caly tydzien i wyszlo ze wlalem litr w ciagu tygodnia a zrobilem tylko 100km.teraz tez mi sie zaswiecila i zalalem mi pol litra do max na bagnecie i po tygodniu jezdzenia bagnet pokazuje polowe.dodam ze prawie wcale nie dymi.czasami lekko potrafi.przebieg 221.macie chlopaki jakies porady? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
em0t Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Dymi po nocy ?możliwe ze uszczelniacze zaworów mówią pa pa .
Majki1985 Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Jak zapala sie kontrolka co 100km otworz maske na 30s nie dolewaj oleju zamknij maske i zobacz czy zgasnie kontrolka jezeli tak to do wym.czujnik poziomu oleju
KlaudiaK Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Jak zapala sie kontrolka co 100km otworz maske na 30s nie dolewaj oleju zamknij maske i zobacz czy zgasnie kontrolka jezeli tak to do wym.czujnik poziomu olejuZawsze gasnie jak zamkne klape nawet bez dolewania.czemu to tak dziala?Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
monsoon Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Jak zapala sie kontrolka co 100km otworz maske na 30s nie dolewaj oleju zamknij maske i zobacz czy zgasnie kontrolka jezeli tak to do wym.czujnik poziomu olejuZawsze gasnie jak zamkne klape nawet bez dolewania.czemu to tak dziala?Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Zamknięcie maski kasuje błąd, a kolejny pomiar za 70-100 kmWysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
KlaudiaK Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Jak zapala sie kontrolka co 100km otworz maske na 30s nie dolewaj oleju zamknij maske i zobacz czy zgasnie kontrolka jezeli tak to do wym.czujnik poziomu olejuZawsze gasnie jak zamkne klape nawet bez dolewania.czemu to tak dziala?Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Zamknięcie maski kasuje błąd, a kolejny pomiar za 70-100 kmWysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka Czyli musze wymienic czujnik poziomu?Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Takie pytanie jeszcze:czujnik gdzie sie znajduje? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
rybus85 Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 (edytowane) Ja tak miałem na tym syfie zwanym Castrol. Tragedia olej. Około 100km i kontrolka. Olej maks. Zmieniłem na Mobila i spokój. Teraz jeżdżę na Motul X-Cess 5W40 Ja bym na Twoim miejscu wpierw sprawdził na innym oleju... Edytowane 15 Maja 2016 przez rybus85
KlaudiaK Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 ja mam castrola 5w30 czyli i jak tak dalej pojdzie to se sam olej eymienie przez dolewanie.dzieki za info.zaczne od tego.pozdro Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka A na jaki najlepiej zmienic? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Ja tak miałem na tym syfie zwanym Castrol. Tragedia olej. Około 100km i kontrolka. Olej maks. Zmieniłem na Mobila i spokój. Teraz jeżdżę na Motul X-Cess 5W40 Ja bym na Twoim miejscu wpierw sprawdził na innym oleju... Motul xcess jest a3b4 a xclean c3 to ktory wziac?Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
rybus85 Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Jeden i drugi ok. Clean ponoć do kata dobry
Robi...A4 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 ja mam aktualnie przechulane 229 tys ori przeviegu auto przywiozłem prosto z niemcowni chodził cały czas na castrolu 5w30 ale wypłukałem silnik płukanką LM i zmieniłem olej na 10w 40 Motul jak narazie przejechałem 500km i nie ubyło nic także może tragedii nie będzie
Robi...A4 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 myślałem o tym ale stwierdziłem że skoro w zamiarze mam gaz lepiej będzie odrazu przejść na pół syntetyk zreszta zobaczymy jak narazie nie bierze oliwy albo bierze na tyle mało że niezauważalnie pojeździmy zobaczymy...
radrey Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 Panowie u mnie ALT na razie 340000 na cyferblacie. Od 240000 lata na gazie? Czy był kręcony to nie wiem. Padł ostatnio katalizator i żłopie olej. Po za tym wszystko o. k.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się