Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Piszczenie paska wielorowkowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak już pisałem w innym dziale na jakiejś zaspie zostawiłem dolną osłonę silnika. Teraz nie zabezpieczony pasek zaczął mi strasznie piszczeć :confused: (sól, piasek i woda zrobiły swoje). Jakie są sposoby na pozbycie sie tego denerwującego objawu?

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 06-04-2007, 08:19 ]

temat dodany do FAQ

Opublikowano
Jak już pisałem w innym dziale na jakiejś zaspie zostawiłem dolną osłonę silnika. Teraz nie zabezpieczony pasek zaczął mi strasznie piszczeć :confused: (sól, piasek i woda zrobiły swoje). Jakie są sposoby na pozbycie sie tego denerwującego objawu?

kupic nowa osłone ..... :twisted:

p.s sa jescze takie specjalne pasty ktore zawieraja kalafonie ....

Opublikowano

Z piszczeniem paska to bywa różnie..

zależy z jakiego powodu piszczy, u mnie piszczał przez jakieś 10kkm i się rozerwał co się okazało winny był napinacz, szczęście w nieszczęćiu że walnął mi na wolnych i na miejscu a nie w trasie, tak się zawinął wokół koła na wale że ledwo go wyciągnąłem a powiedziano mi że potrafi się tak zawinąc (jak pęknie na wysokich obrotach) że wyłamię osłonę i wplącze się pod pasek rozrządu i wtedy ........ wolę nawet nie myśleć co by było..

więc nie bagatelizujcie pisku paska.

Opublikowano

Nic nie zrobisz jak pasek już trochę zdązył popiszczeć bo jest przypalony - wymienić na nowy i oczywiście oslonę z powrotem założyć.

Opublikowano

jesli to ci piszczy tylko na wolnych obrotach tylko na postaoju to zrob tak!! >> polej pasek i kola woda jesli zniknie to na 100% wymian koła pasowego na 100% gwarantuje. zobacz czy masz naciagnięty tez. >> to normalne

Opublikowano
jesli to ci piszczy tylko na wolnych obrotach tylko na postaoju to zrob tak!! >> polej pasek i kola woda jesli zniknie to na 100% wymian koła pasowego na 100% gwarantuje. zobacz czy masz naciagnięty tez. >> to normalne

Próbowałem polewać różnymi środkami - pomagało ale tylko na góra 5min. No i się doczekałem - zerwał mi się na wysokich obrotach i zrzucił drugi - ten od klimy. Po demontażu okazało się, że piszczał bo napinacz siadł. Koszt: 1044zł!

Opublikowano

oj lubia napinacze padac, ale cena :eek:

Opublikowano

Jeśli pasek piszczy a niechce się go nam naciągać (gdy jest słabo naciągnięty) to wystarczy go miodem posmarować i po sprawie :biggrin:

Opublikowano
Po demontażu okazało się, że piszczał bo napinacz siadł. Koszt: 1044zł!

Możesz przedstawić koszta częście ? Bo faktycznie to dość drogo wyszło... Ja mniej więcej tyle samo płaciłem, ale oprócz napinacza (który w AWX jest zdaje się droższy), to jeszcze parę innych rzeczy miałem robionych (zmienione mocowanie napinacza, łożysko na alternatorze)

Opublikowano

Doradzcie mi czy skomplikowana jest wymiana paska wieloklinowego i tego od klimy tzn czy trzeba rozbierać cały przód jak przy robieniu rozrządu ?????? Ile kosztują w przybliżeniu te dwa paski ???

Opublikowano
Doradzcie mi czy skomplikowana jest wymiana paska wieloklinowego i tego od klimy tzn czy trzeba rozbierać cały przód jak przy robieniu rozrządu ?????? Ile kosztują w przybliżeniu te dwa paski ???

przy wymianie rozrzadu w B5 trzeba zwalic cała morde na glebe .... :twisted:

Opublikowano

W warsztacie powiedziano mi ,że paski wieloklinowe najlepiej wymienić przy okazji wymiany rozrządu.Tak też zrobiłem,koszt pasków to około 60 pln.U mnie do wymiany był też napinacz paska (668 pln) :evil: i napinacz paska klimatyzacji (156 pln)

Opublikowano
napinacz paska (668 pln)

jakoś drogo, może coś jeszcze było wymieniane...

Wczoraj z Hugo sprawdzaliśmy, kosztuje niecałe 450zł .... (038 145 299 A)

Opublikowano
Po demontażu okazało się, że piszczał bo napinacz siadł. Koszt: 1044zł!

Możesz przedstawić koszta częście ? Bo faktycznie to dość drogo wyszło... Ja mniej więcej tyle samo płaciłem, ale oprócz napinacza (który w AWX jest zdaje się droższy), to jeszcze parę innych rzeczy miałem robionych (zmienione mocowanie napinacza, łożysko na alternatorze)

Dodam, że był to autoryzowany seriws Audi w Wawie. Paski: wielorowkowy: 74zł, klinowy: 44zł, napinacz: 337zł, reszta to robocizna (+zdjęcie przodu).

Opublikowano
napinacz: 337zł

stary tyle dać za napinacz, firmowy zamiennk połwę tanszy i ani trochę gorszy, narzuty w serwisach są niebotyczne, a wymianę pasków u dobrego speca, lub nawet serwisanta z ASO zrobisz za połowę ceny, bo z reguły po godzinach sobie dorabiają w domu wiem bo ja u takich swoją niunię robię i mam profesjonalnie i taniej wszystko zrobione :twisted:

Opublikowano

według mnie ceny są ok za części - kupa kasy poszła na robociznę...

Ty wiki masz inny napinacz... Do AWX już kosztuje 450 zł :cool:

Opublikowano
napinacz: 337zł

stary tyle dać za napinacz, firmowy zamiennk połwę tanszy i ani trochę gorszy, narzuty w serwisach są niebotyczne, a wymianę pasków u dobrego speca, lub nawet serwisanta z ASO zrobisz za połowę ceny, bo z reguły po godzinach sobie dorabiają w domu wiem bo ja u takich swoją niunię robię i mam profesjonalnie i taniej wszystko zrobione :twisted:

Może ktoś zna taki zakład w Wawie?

Opublikowano
napinacz: 337zł

stary tyle dać za napinacz, firmowy zamiennk połwę tanszy i ani trochę gorszy, narzuty w serwisach są niebotyczne, a wymianę pasków u dobrego speca, lub nawet serwisanta z ASO zrobisz za połowę ceny, bo z reguły po godzinach sobie dorabiają w domu wiem bo ja u takich swoją niunię robię i mam profesjonalnie i taniej wszystko zrobione :twisted:

Może ktoś zna taki zakład w Wawie?

Albo w Łodzi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...