Wujek Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Jak już pisałem w innym dziale na jakiejś zaspie zostawiłem dolną osłonę silnika. Teraz nie zabezpieczony pasek zaczął mi strasznie piszczeć :confused: (sól, piasek i woda zrobiły swoje). Jakie są sposoby na pozbycie sie tego denerwującego objawu? [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 06-04-2007, 08:19 ] temat dodany do FAQ
a4avant Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Dołączam sie do pytania.Ja kupilem A4 z 2004 roku i tez mi pasek piszczy.Czy wystarczy go napiac?
spanky Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Jak już pisałem w innym dziale na jakiejś zaspie zostawiłem dolną osłonę silnika. Teraz nie zabezpieczony pasek zaczął mi strasznie piszczeć :confused: (sól, piasek i woda zrobiły swoje). Jakie są sposoby na pozbycie sie tego denerwującego objawu? kupic nowa osłone ..... :twisted: p.s sa jescze takie specjalne pasty ktore zawieraja kalafonie ....
Cilek Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Z piszczeniem paska to bywa różnie.. zależy z jakiego powodu piszczy, u mnie piszczał przez jakieś 10kkm i się rozerwał co się okazało winny był napinacz, szczęście w nieszczęćiu że walnął mi na wolnych i na miejscu a nie w trasie, tak się zawinął wokół koła na wale że ledwo go wyciągnąłem a powiedziano mi że potrafi się tak zawinąc (jak pęknie na wysokich obrotach) że wyłamię osłonę i wplącze się pod pasek rozrządu i wtedy ........ wolę nawet nie myśleć co by było.. więc nie bagatelizujcie pisku paska.
adadur Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Nic nie zrobisz jak pasek już trochę zdązył popiszczeć bo jest przypalony - wymienić na nowy i oczywiście oslonę z powrotem założyć.
Koozi Opublikowano 29 Marca 2007 Opublikowano 29 Marca 2007 jesli to ci piszczy tylko na wolnych obrotach tylko na postaoju to zrob tak!! >> polej pasek i kola woda jesli zniknie to na 100% wymian koła pasowego na 100% gwarantuje. zobacz czy masz naciagnięty tez. >> to normalne
Wujek Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Opublikowano 30 Marca 2007 jesli to ci piszczy tylko na wolnych obrotach tylko na postaoju to zrob tak!! >> polej pasek i kola woda jesli zniknie to na 100% wymian koła pasowego na 100% gwarantuje. zobacz czy masz naciagnięty tez. >> to normalne Próbowałem polewać różnymi środkami - pomagało ale tylko na góra 5min. No i się doczekałem - zerwał mi się na wysokich obrotach i zrzucił drugi - ten od klimy. Po demontażu okazało się, że piszczał bo napinacz siadł. Koszt: 1044zł!
dark79 Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 oj lubia napinacze padac, ale cena :eek:
Radek321 Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 Jeśli pasek piszczy a niechce się go nam naciągać (gdy jest słabo naciągnięty) to wystarczy go miodem posmarować i po sprawie :biggrin:
pre_pl Opublikowano 31 Marca 2007 Opublikowano 31 Marca 2007 Po demontażu okazało się, że piszczał bo napinacz siadł. Koszt: 1044zł! Możesz przedstawić koszta częście ? Bo faktycznie to dość drogo wyszło... Ja mniej więcej tyle samo płaciłem, ale oprócz napinacza (który w AWX jest zdaje się droższy), to jeszcze parę innych rzeczy miałem robionych (zmienione mocowanie napinacza, łożysko na alternatorze)
YATES Opublikowano 31 Marca 2007 Opublikowano 31 Marca 2007 Doradzcie mi czy skomplikowana jest wymiana paska wieloklinowego i tego od klimy tzn czy trzeba rozbierać cały przód jak przy robieniu rozrządu ?????? Ile kosztują w przybliżeniu te dwa paski ???
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Doradzcie mi czy skomplikowana jest wymiana paska wieloklinowego i tego od klimy tzn czy trzeba rozbierać cały przód jak przy robieniu rozrządu ?????? Ile kosztują w przybliżeniu te dwa paski ??? przy wymianie rozrzadu w B5 trzeba zwalic cała morde na glebe .... :twisted:
Tuborg 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 W warsztacie powiedziano mi ,że paski wieloklinowe najlepiej wymienić przy okazji wymiany rozrządu.Tak też zrobiłem,koszt pasków to około 60 pln.U mnie do wymiany był też napinacz paska (668 pln) i napinacz paska klimatyzacji (156 pln)
pre_pl Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 napinacz paska (668 pln) jakoś drogo, może coś jeszcze było wymieniane... Wczoraj z Hugo sprawdzaliśmy, kosztuje niecałe 450zł .... (038 145 299 A)
Tuborg 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Tuborg 1 napisał/a:napinacz paska (668 pln) Drogo ale tyle mnie skasowali na poczatku stycznia
Wujek Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Po demontażu okazało się, że piszczał bo napinacz siadł. Koszt: 1044zł! Możesz przedstawić koszta częście ? Bo faktycznie to dość drogo wyszło... Ja mniej więcej tyle samo płaciłem, ale oprócz napinacza (który w AWX jest zdaje się droższy), to jeszcze parę innych rzeczy miałem robionych (zmienione mocowanie napinacza, łożysko na alternatorze) Dodam, że był to autoryzowany seriws Audi w Wawie. Paski: wielorowkowy: 74zł, klinowy: 44zł, napinacz: 337zł, reszta to robocizna (+zdjęcie przodu).
wiki Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 napinacz: 337zł stary tyle dać za napinacz, firmowy zamiennk połwę tanszy i ani trochę gorszy, narzuty w serwisach są niebotyczne, a wymianę pasków u dobrego speca, lub nawet serwisanta z ASO zrobisz za połowę ceny, bo z reguły po godzinach sobie dorabiają w domu wiem bo ja u takich swoją niunię robię i mam profesjonalnie i taniej wszystko zrobione :twisted:
pre_pl Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 według mnie ceny są ok za części - kupa kasy poszła na robociznę... Ty wiki masz inny napinacz... Do AWX już kosztuje 450 zł
Wujek Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2007 napinacz: 337zł stary tyle dać za napinacz, firmowy zamiennk połwę tanszy i ani trochę gorszy, narzuty w serwisach są niebotyczne, a wymianę pasków u dobrego speca, lub nawet serwisanta z ASO zrobisz za połowę ceny, bo z reguły po godzinach sobie dorabiają w domu wiem bo ja u takich swoją niunię robię i mam profesjonalnie i taniej wszystko zrobione :twisted: Może ktoś zna taki zakład w Wawie?
a4avant Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 napinacz: 337zł stary tyle dać za napinacz, firmowy zamiennk połwę tanszy i ani trochę gorszy, narzuty w serwisach są niebotyczne, a wymianę pasków u dobrego speca, lub nawet serwisanta z ASO zrobisz za połowę ceny, bo z reguły po godzinach sobie dorabiają w domu wiem bo ja u takich swoją niunię robię i mam profesjonalnie i taniej wszystko zrobione :twisted: Może ktoś zna taki zakład w Wawie? Albo w Łodzi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się