lizuk1990 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Do zamknięcia Edytowane 5 Maja 2016 przez lizuk1990
Łukasz13 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Dlaczego przepływka tak mało wskazuje? czy na pewno przekalibrowana w sofcie pod obudowe 3"? Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez ?ukasz13
lizuk1990 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Niestety, ale tego nie wiem... Nie znam się na tym aż tak :-(
wampir Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Cześć. Problem tyczy się mojego a4. Zrobiliśmy remont silnika- nowe panewki, nowe pierścienie, kapitalny remont glowicy, nowe szklanko. Wszystko poskrecane zgodnie z wartościami autodaty. Do tego następujące mody: 1. Kolektor wydechowy chinol hi-flow. 2. Hybryda by turbospec, która obrabia bez problemu 270km. 3. Wtryski bosch 525. 4. Fmic 550x230x65 wraz z orurowaniem. 5. Wydech 2.5". 6. DP 2.5". 7. Tip 3". 8. Wałek ssący ADR z oznaczeniem J. 9. Odprężone tłoki o 0.7mm. 10. Obudowa przeplywki 3" z Audi s3 + nowy wklad Boscha. 11. Nowe świece beru, nowe cewki z serwisu. 12. Nowy napinacz łańcucha autloga + łańcuszek swag. 13. DV Forge 007. Chyba tyle. Reszta ori. Tłoki i korby stare ori, bo były w igła stanie- wykapane tylko w wanience ultradźwiękowe, więc jak nowe. Potężne problemy z zapłonem- poniżej podaję logi. http://vaglog.com/log_260244.html http://vaglog.com/log_260245.html http://vaglog.com/log_260246.html Logi robione na verva98 z Orlenu. Na BP to samo, shell też. Doładowanie ustawione na okolice 1.2 Bar. Miało być pięknie, miało być 270+ km, a tu się wystroic nie da. Firma, która zajmuje się strojeniem mojego wozu mówi, że można wystroic ewentualnie na mniejszym booscie i powinno się udac, ale wyjdzie mała moc, a przecież nie o to chodzi... Rzeczy, które sprawdziłem i nie wpływają na zmiany w logach: Świece- podmieniane na inne i to samo; Cewki- zamieniane miejscami i to samo; Wydech- zdjęty i jazda próbna na przelocie 2.5" i to samo. Kompresja ~10.5 na każdym cylindrze. Ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć? Forge do wywalenia. Załóż seryjne i nowe DV ale to tylko drobny szczególik. Szczelność TIP TIP? Kompresja też nie jakaś rewelacyjna jak na silnik po takim super remoncie. Jakiej srednicy orurowanie do FMIC? Na odległość raczej Ci nikt nie pomoże. Tutaj są potrzebne oględziny na miejscu. Widze, ze zestaw czesci zapożyczony od znanego na forum tunera, ale jak widac poskładanie tego samego zestawu to nie daje gwarancji sukcesu. Nie załujesz, ze nie zrobiłes tego u zródła? Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez wampir
lizuk1990 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Może i żałuję, jednak nie chodzi o zalowanie, tylko o ogarnięcie tego... Niekoniecznie szukam pomocy na odległość... Mogę podstawic do kogoś. Trzeba zrobię, żeby to jeździło pełnym ogniem :-) Po czym wnosisz, że Forge do śmieci?
wampir Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Bardzo czesto spotykalem sie z opinia, ze nie jest szczelny. Opinie osób które go miały lub zawodowo stroją auta.
lizuk1990 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Dev czyli mam n75 wymienić? Czyli mam kupić nowy w serwisie dv i to rzekomo pomoże?
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Musisz sprawdzić ich szczelność. W razie potrzeby wymienić. Sprawdź też stan odmy
lizuk1990 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Odma optycznie wygląda ok. Jak sprawdzić n75?
lizuk1990 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2016 P.s. Jeszcze jest wywalona druga sonda i sai, wszystko wycięte w sofcie. Pokaż log 002+033 Oto logi o których pisałeś http://vaglog.com/log_260453.html
hunter91 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Jak rozumiem to odprężenie tłokow miało na celu zmniejszenie kompresji?
lizuk1990 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Tuner powiedział, że mam to zrobić, więc mu dałem i zrobił. Miało się przez to dać lepiej wystroic i miało nie być problemów z zapłonem.
hunter91 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) edited Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez hunter91
Galetto Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Oto logi o których pisałeśVAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Ja tam widzę 020+003, a nie 002+033.
lizuk1990 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Fakt. Jutro spróbuję ogarnąć to co miało być :-)
roman_tyk Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Tuner powiedział, że mam to zrobić, więc mu dałem i zrobił jak tjuner robil auto, to mu je oddaj z powrotem niech naprawi swoja spartoline.
Imhotet Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 (edytowane) Tuner powiedział, że mam to zrobić, więc mu dałem i zrobił jak tjuner robil auto, to mu je oddaj z powrotem niech naprawi swoja spartoline. jeśli jedna osoba składała silnik i stroiła to oddaj im spierdoline niech naprawiają albo na kolanach do Jasła Edytowane 30 Kwietnia 2016 przez Imhotet
lizuk1990 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Silnik robił kto inny, strojenie kto inny. Nie potrzebuje zbędnego gadania. Jak ktoś nie jest w stanie pomóc, to niech się nie wypowiada!!!
Rekomendowane odpowiedzi