Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX nie da się wystroic, potrzebna pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to jest forum więc sobie gadam, pytałes tunera dlaczego tak mało g na przeplywce mimo boosta ?

Opublikowano

Nie pytałem, ponieważ nie znam się na tym... Liczę na waszą pomoc.

Opublikowano

Tuner powiedział, że mam to zrobić, więc mu dałem i zrobił

jak tjuner robil auto, to mu je oddaj z powrotem niech naprawi swoja spartoline.

jeśli jedna osoba składała silnik i stroiła to oddaj im spierdoline niech naprawiają albo na kolanach do Jasła ;)

:)

Troche tak nieładnie pisać. Mimo, że tekst zabawny to jak żartować na czyimś pogrzebie...

Współczuje właścicielowi auta, ale prawda jest smutna. Nikt Ci na odleglość nie podpowie bo nikt auta nie widzi.

Masz 10000% pewność, że złożyłeś silnik prawidłowo i osiągnąłeś wymagane odprężenie zamiast wręcz przeciwnie doprężenia go?

Stopień sprężania to nie ciśnienie sprężania.

http://zssplus.pl/publikacje/publikacje37.htm

Poczytak sobie. Słowo klucz to planowanie głowicy.

Wszystko jest szczelne, a osprzęt jest sprawny?

Jeśli tak to próbuj przekonać tunera do ponownego strojenia aby na spokojnie usiadł i przeanalizował temat bo każdy jest człowiekiem i popełnia błędy.

(Patrz podejrzanie niski przepływ, ale dobry tuner i to obejdzie)

Gorzej jednak jeśli takiej pewności nie masz, że wszystko zostało dobrze złożone albo ślepo ufasz mechanikowi, że zrobił to poprawnie.

Świat widział nie takie błędy mechaników. Dopiero na inspekcji wychodziły usterki, a kasa płynęła szerokim strumieniem żeby je usunąć.

Jeżeli nie masz pewności co do mechaniki to nie dość, że zrazisz (o ile już nie zraziłeś) do siebie swojego tunera założeniem tego tematu to jeszcze obawiam się, że inni również nie będą chcieli z Tobą rozmawiać bo niewiadomo jak to sie dla nich skończy.

Szansa na utratę reputacji z pracy obecnie przy tym aucie z powodu ewentualnych insynuacji jest bardzo duża.

Mimo wszystko trzymam kciuki.

Opublikowano

Nie mam do nikogo pretensji, ani nie uważam, że ktoś dał ciała. Może być tak, że coś jest źle złożone, aczkolwiek osoba, która to robiła nigdy nie miała wpadki... Jeśli trzeba, to odstawie auto do kogoś, kto jest w stanie mi pomóc. Po to jest forum, żeby szukać itd itd, więc pytam i szukam.

Trafił się jakiś knif u mnie i trzeba go rozwiązać teraz :-)

Opublikowano

Mierzyłeś serię ?

Zdarza się że silnik nie trzyma serii, właściciel o tym nie wie a bierze się za swap na większe moce i wychodzą cuda.

Ostatnio robiłem BEXa który w serii wypluł moc BFB. Trochę trwało zanim znalazłem przyczynę (y).

Opublikowano

Oczywiście. Mój samochód przed remontem tylko z dp wyplul 190km i 248nm, dlatego poszły mody

Opublikowano

Logi w pierwszym poście.

Opublikowano

Rozrzad do sprawdzenia porzadnie, wyglada jakby byl opozniony o zab, silnik sie nie oproznia i cofa zaplon.... Pierwszy tlok idealnie do gory, i wtedy znaczki na walkach tak z grubsza.... Pomyslalem o tym bo mialem juz taki przypadek, co lepsze na seri jezdzil i duzo mu nie brakowalo :)

Opublikowano

Rozrzad do sprawdzenia porzadnie, wyglada jakby byl opozniony o zab, silnik sie nie oproznia i cofa zaplon.... Pierwszy tlok idealnie do gory, i wtedy znaczki na walkach tak z grubsza.... Pomyslalem o tym bo mialem juz taki przypadek, co lepsze na seri jezdzil i duzo mu nie brakowalo :)

Dokładnie rozrząd do sprawdzenia a w drugiej kolejności kalibracja wtrysków i przepływki.

Opublikowano (edytowane)

Do zamknięcia.

Edytowane przez lizuk1990
Opublikowano

Co było ? Rozrząd rozjechany?

Opublikowano

Przyznaj się ;) jesteśmy tylko ludźmi ;)

Opublikowano

po co wykasowales pierwszy post?

tjuner sobie nie zyczyl?

Opublikowano

:polew:

Romek, puść mi proszę sygnał na handy mam do Ciebie pytanie...

Opublikowano

Wampir cytował pierwszy post więc wszystko widać haha

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...