Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana pompy paliwa 1.8 Turbo quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam.    a4 1.8t quattro 2002r

Problem tego typu

Wczoraj zobaczyłem że kapie mi paliwo z okolicy prawego tylnego koła.  Zlokalizowałem że paliwo leci spod uszczelki prawej pompy paliwa( pod kanapą, do wymiany bo jakaś porozciągana już) okazało się że jest pełna ( wskazanie poziomu 1/3)  Otworzyłem lewą komore i jest ledwo na dnie jeszcze takie bardziej mleczne to paliwo...   Gdzie szukać problemu panowie bo nie mam pomysłu?

Dodam że tydzień temu padł mi akumulator i po naładowaniu wskazywało mi całkowite zero w baku, pojeździłem chwilę i nic się nie zmieniło więc dolałem paliwa za 50zł i po kilku odpaleniach poziom się podniósł do tej 1/3

Edytowane przez majlet
Opublikowano

Poratuje ktoś numerem wkładu pasującego do 1.8t BFB ośka? Może być zamiennik, który podejdzie p&p. Moja pompa daje już o sobie znać, więc czas na wymianę. 

Opublikowano

odświeżam. Jaką pompę kupić do a4 1.8t quattro?  8E0 906 087 N

SKV 02SKV272 sam wkład za 100zł padła po 2ch tygodniach...
VDO 8E0 906 087 N z koszykiem 800Zł
PIERBURG 7.02701.96.0 sam wklad 600zł
Magneti Marelli sam wkład 200zł

 

Ma ktos namiary na jakieś tansze lepszej jakości? moze podejdzie pompa z innym symbolem, jesli tak to jaka?

Opublikowano

Panowie o co chodzi z tymi dwoma pompami w 1.8t quattro? Wymieniłem prawą (tą od pasażera) narazie na SKV bo samochód po nocy nie palił, ciśnienie około 2.5 bara i nic się nie zmieniło, to samo, brak mocy, ciśnienie to samo. Brać się za tą drugą? Po co wgl dwie?

Opublikowano
11 godzin temu, dudpis napisał:

Panowie o co chodzi z tymi dwoma pompami w 1.8t quattro? Wymieniłem prawą (tą od pasażera) narazie na SKV bo samochód po nocy nie palił, ciśnienie około 2.5 bara i nic się nie zmieniło, to samo, brak mocy, ciśnienie to samo. Brać się za tą drugą? Po co wgl dwie?

Druga pompa jest przelewowa, zbiornik quattro jest 2 częściowy ze wzgledu na wał. Jeśli pompa jest tej samej wydajności co oryginał to wymień filtr paliwa bo w nim jest regulator

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Z własnego doświadczenia szedł bym w stronę listwy z powrotem i zwykłego filtra ;) Mniej problemów z filtrem i tym buczeniem, filtry zwykłe 20-30 zł, stałe ciśnienie, a robota stosunkowo prosta.

listwa wtryskowa PASSAT B5 FL 2.0 ALT, nr 058 133 681 z regulatorem 4 bary
filtr paliwa np. Bosch 0 450 905 318
5m przewodu paliwowego 8mm. np. Fagumit

Opublikowano

Wystarczy dbać o wymiane filtra na oryginalny i nie trzeba nic zmieniać 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Filtr wymieniłem w marcu, bodajże Febi i nie było żadnych problemów, dopiero teraz takie jaja. Nic nie buczało, tylko zaczęły się problemy z odpalaniem, najpierw lekkie, teraz już tragedia jest bo mocy też nie ma. Probować filtr? Jaki tam oryginał szedł?

Opublikowano

Ja zapodałem u siebie filtr knechta który trafił się wadliwy i po 2 dniach coś w nim padło i poszło paliwo na filtr węgla aktywnego i nie paliło. Poszedł oryginał za 180 pln i jest ok.

W lewej części baku nie ma żadnej pompy . Pompa z prawej komory tłoczy paliwo do filtra i z tamtąd nadmiar przelewa się do lewej komory tak mi się wydaje.

Opublikowano
W dniu 30.07.2020 o 21:23, roger18sx napisał:

Ja zapodałem u siebie filtr knechta który trafił się wadliwy i po 2 dniach coś w nim padło i poszło paliwo na filtr węgla aktywnego i nie paliło. Poszedł oryginał za 180 pln i jest ok.

W lewej części baku nie ma żadnej pompy . Pompa z prawej komory tłoczy paliwo do filtra i z tamtąd nadmiar przelewa się do lewej komory tak mi się wydaje.

Za kierowcą jest tylko pływak

Opublikowano
W dniu 30.07.2020 o 21:23, roger18sx napisał:

Ja zapodałem u siebie filtr knechta który trafił się wadliwy i po 2 dniach coś w nim padło i poszło paliwo na filtr węgla aktywnego i nie paliło. Poszedł oryginał za 180 pln i jest ok.

W lewej części baku nie ma żadnej pompy . Pompa z prawej komory tłoczy paliwo do filtra i z tamtąd nadmiar przelewa się do lewej komory tak mi się wydaje.

 

W dniu 30.07.2020 o 19:38, dudpis napisał:

Filtr wymieniłem w marcu, bodajże Febi i nie było żadnych problemów, dopiero teraz takie jaja. Nic nie buczało, tylko zaczęły się problemy z odpalaniem, najpierw lekkie, teraz już tragedia jest bo mocy też nie ma. Probować filtr? Jaki tam oryginał szedł?

Skoro nie ma mocy to pozostaje pompa tylko podejrzana, czas wyjąć i sprawdzić numery. Podobne pompy wystepuja w nowszych modelach np. 3.2.fsi itp.

Opublikowano

Pompa jest nowy zamiennik na próbę, pisałem wyżej, nic gorzej, nic lepiej. Takie samo ciśnienie lekko ponad 2 bary, spada po przegazowaniu na wolnych.

Opublikowano

Panowie ogarnąłem temat. Wymieniałem jeszcze raz filtr paliwa. Febi wytrzymał 3 miesiące. Pompę wymieniłem wcześniej na skv, narazie śmiga, nie buczy, myślałem, że niepotrzebnie, ale auto lepiej wstaje, także możliwe, że stara była lekko zmęczona.

Opublikowano

DW200 BFB Quattro

Takie FYI po montażu

Wkład można zastosować jako zamiennik, bez montowania regulatora paliwa na listwie.

Kupiłem zestaw montażowy 9-1019 od Mazda RX-8 (04-08) ponieważ sitko jest podobne do ori.

Średnica pompy jest troszkę mniejsza od ori VDO więc zastosowałem 3 kawałki paska wielorowkowego na wcisk aby pompa siedziała mocno w koszu (załączone zdjęcia). Dodatkowo trzeba było przylutować konektor 6,3mm przewodu żółtego (minus) na większy, i zastosować koszulki na konektory ponieważ są blisko siebie.

Pompa chodzi cicho, praktycznie jej nie słychać i samochód pali od strzała.

Log 002 033 po wymianie pompy: http://vaglogi.pl/log-002_033_O0627x.html

 

dw200-3.jpg

dw200-2.jpg

dw200-1.jpg

Opublikowano

Ile taka pompa? Kupiłeś zamiennik czy oryginał?

Opublikowano

Kupiłem ten zestaw

FMIC.PL

Pompa paliwa DW200 DeatschWerks (255lph), Mazda RX-8 (04-08) zestaw montażowy 9-1019 DW-9-201-1019 ►FMIC.PL◄ Twój tuningowy sklep internetowy!

 

Opublikowano
W dniu 2.11.2020 o 16:32, files napisał:

Kupiłem ten zestaw

FMIC.PL

Pompa paliwa DW200 DeatschWerks (255lph), Mazda RX-8 (04-08) zestaw montażowy 9-1019 DW-9-201-1019 ►FMIC.PL◄ Twój tuningowy sklep internetowy!

 

Tutaj jest z zestawem uniwersalnym. Czy w Twoim nie było?

https://tomson.com.pl/product-pol-1417-Pompa-paliwa-Deatschwerks-DW200-255LPH-uniwersalna-z-zestawem-montazowym.html

Co to oznacza? "Wkład można zastosować jako zamiennik, bez montowania regulatora paliwa na listwie."

 

Opublikowano
W dniu 26.03.2021 o 20:52, Jack0 napisał:

Tutaj jest z zestawem uniwersalnym. Czy w Twoim nie było?

https://tomson.com.pl/product-pol-1417-Pompa-paliwa-Deatschwerks-DW200-255LPH-uniwersalna-z-zestawem-montazowym.html

Co to oznacza? "Wkład można zastosować jako zamiennik, bez montowania regulatora paliwa na listwie."

 

Myśle ze chodzi o to że zostając przy seryjnym regulatorze na listwie będzie zalecane 4bar a nie tak jak w przypadku np Walbro gdzie na listwie miałem 5.5bar i potrzebę przerobienia układu paliwowego i zamontowania regulatora na listwie. 

Opublikowano

Witajcie :) czy tylko mi nie odtwarza zdjęć ?

 

Opublikowano

Czesc

I mnie dopadła historia z pompą? u mnie nic nie buczało to w sumie ostatnie dni miałem wrażenie że wydech mi gdzieś ociera a to pewnie pompa się kończyła. Otóż dzis odpaliłem auto zapaliło od strzała jak zawsze, przejechałem 5 km zgasiłem i już auto nie zapaliło. Przełączyłem na lpg i zapaliło od strzała. W domu sprawdziłem bezpiecznik nr 28, bezpiecznik sprawny, dokopałem się do pompy paliwa odpiąłem wtyczkę i podłączyłem żarówkę żarówka podczas kręcenia świeciła. Po przekręceniu kluczyka czy też kreceniu rozrusznikiem pompa się nie odzywa nic. Widzę że to stały problem po tylu latach. I mam pytanie czy moglibyście polecić jakiś zamiennik tzn. Sam wklad beż koszyka który u was hula już jakiś czas.

Pozdrawiam

20210801_173806.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...