tomekhxc Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 ja mam 225 , chociaż niektórzy smigaja i na 215
H4mm3R Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 No i koniecznie gwint, bo 9,5J z ET35 wystaje...
KoJ@K Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 No to to chyba jest oczywista oczywistość siurrrr
muunv Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Opublikowano 3 Marca 2017 Gwint to nie na ten sezon Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
muunv Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Opublikowano 3 Marca 2017 Kolo na ten rok [emoji14] Mial byc gwint na tem rok ale.. Mam powazne problemy z noga. Sa tylko dwie kliniki w Polsce zajmujace sie tym. Obie prywatne. Nie ma nic na fundusz. Reszte sobie dokonczcie 9,5J z et np 40 bedzie wystawac? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
muunv Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Opublikowano 11 Marca 2017 W koncu udalo sie odwiedzic Spanky'iego. Wizyta w edc przyniosla efekt Ze wzgledu na zbyt wysokie EGT, moc zostala zmniejszona do bezpiecznych 248PS. Najlepszy wynik jaki osiagnelismy to 265PS. Ale nieszczesne EGT wariowalo. Zostal wylaczony EGR i klapy w kolektorze. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
muunv Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Opublikowano 17 Marca 2017 Mala zmiana [emoji4] Stara zapalara byla juz zmeczona. Wpadla nowa zaslepka Dodatkowo pelny serwis, olej i wszystkie filtry Jbc mam dostep do czesci w atrakcyjnych cenach! Info PW.
Pawel88ST Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Dnia 11.03.2017 o 04:52, muunv napisał: W koncu udalo sie odwiedzic Spanky'iego. Wizyta w edc przyniosla efekt Ze wzgledu na zbyt wysokie EGT, moc zostala zmniejszona do bezpiecznych 248PS. Najlepszy wynik jaki osiagnelismy to 265PS. Ale nieszczesne EGT wariowalo. Zostal wylaczony EGR i klapy w kolektorze. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Sprawdź sobie wtryskiwacze skoro EGT za duże to że mocy za dużo nie wyszło to jedno, ale szkoda by było żeby tłoki się potopiły my ostatnio stroiliśmy bardzo zdrowego BKN, wtryski poszły na stół do sprawdzenia, turbo zregenerowane, EGR klapy i DPF cały czas na swoim miejscu, wynik 290 KM 580 NM, auto jeździ już ponad pół roku, połyka trasy, zero problemów z silnikiem oraz DPF
muunv Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Opublikowano 26 Marca 2017 Sprawdź sobie wtryskiwacze skoro EGT za duże [emoji4] to że mocy za dużo nie wyszło to jedno, ale szkoda by było żeby tłoki się potopiły [emoji4] my ostatnio stroiliśmy bardzo zdrowego BKN, wtryski poszły na stół do sprawdzenia, turbo zregenerowane, EGR klapy i DPF cały czas na swoim miejscu, wynik 290 KM 580 NM, auto jeździ już ponad pół roku, połyka trasy, zero problemów z silnikiem oraz DPF [emoji4] A w BKN byly DPF? Chyba dopiero w ASB. Tez podejrzewalismy wtryski, aczkolwiek narazie nic sie z nimi nie dzieje. Po glowie chodzi mi cooler, wtedy mozna by bylo wiecej dlubac. Narazie starcza mi mocy pod noga Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pawel88ST Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Były były, BKN były z dpf i bez, wtryski tylko na maszynie sprawdzisz, wg VCDS można tylko snuć przypuszczenia No ale jeśli wtryski sprawne to pozostaje tylko i włącznie niedobór powietrza, my podczas regeneracji turbiny wypłukaliśmy cały dolot i intercoolery z oleju, może turbo już nie podaje tyle co powinno, jaki realny przelot ma auto ? Przy okazji regeneracji warto zrobić hybrydę, dodatkowe mg powietrza zawsze korzystniej wpłyną na EGT no i na moc oczywiście
muunv Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 fajne zmiane [emoji4] Dzieki [emoji4] Felgi kupione. Od razu poszly do renowacji, czeka je malowanie proszkowe. [emoji4] Trafily sie w bardzo przystepnej cenie. Parametry : 18x8J ET47 Dodatkowo zostaly zakupione dystane ze sklepu DYSTOM. 2x15mm i 2x17mm. Oraz cos do odswiezenia zaciskow Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
blade13 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Z przodu beda troche wystawac. Jaki kolor zaciskow?
muunv Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 Z przodu beda troche wystawac. Jaki kolor zaciskow? Dlaczego maja wystawac? Na przod 15mm, przy takim et i szerokosci felgi powinno byc na styk... Chyba Kolor zolty, do tego kapsle felg odnowie. Ramk wokol srebrna, znaczek OOOO srebrny, a kapsel zolty Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
blade13 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 A no fakt, przeczytalem et43 ale na tyl mogles wiecej dac w takim razie
muunv Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 A no fakt, przeczytalem et43 [emoji4] ale na tyl mogles wiecej dac w takim razie Wiem, ale zobaczymy jak to wyjdzie narazie.. Troche sie zmartwilem z tymi felami bo wszystkie na allegro i olx maja ET43, a ja mam 47 :/ Znaczki OEM wszystkie sa. Domin jeszcze mnie namawia na skladane lusterka Bo akurat ma moduly [emoji14] Jest i kolorek na zaciskach Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1
kkamil.sline Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Zdaj relacje jak ta farba na zaciskach za jakiś czas czy godna polecenia
muunv Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Zdaj relacje jak ta farba na zaciskach za jakiś czas [emoji6] czy godna polecenia [emoji4] Ok. Narazie sie spisuje [emoji6] Dotarly blaszki od Wandeja A takze blachy zlotowe ;D Felunek juz na pokladzie : Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
K4rol81 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Ładnie się prezentuje, pakuj listwy od esy , i pomarańczowy kierunek out Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się