Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3.0TDI Q/ H&R/ USA/ Tuba Q5/ F1/ Cupra


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja mam 225 , chociaż niektórzy smigaja i na 215 

Opublikowano

No i koniecznie gwint, bo 9,5J z ET35 wystaje...

Opublikowano

No to to chyba jest oczywista oczywistość siurrrr :whistling: :kox:

Opublikowano

Gwint to nie na ten sezon :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

No to najpierw gwint potem koło :whistling:

Opublikowano

Kolo na ten rok [emoji14]

 

Mial byc gwint na tem rok ale.. Mam powazne problemy z noga. Sa tylko dwie kliniki w Polsce zajmujace sie tym. Obie prywatne. Nie ma nic na fundusz. Reszte sobie dokonczcie :)

 

9,5J z et np 40 bedzie wystawac?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

Opublikowano

W koncu udalo sie odwiedzic Spanky'iego. Wizyta w edc przyniosla efekt :)

6ceb54280ceb0091c40f83baa748a1a7.jpg

Ze wzgledu na zbyt wysokie EGT, moc zostala zmniejszona do bezpiecznych 248PS. Najlepszy wynik jaki osiagnelismy to 265PS. Ale nieszczesne EGT wariowalo. :facepalm:

Zostal wylaczony EGR i klapy w kolektorze. ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Mala zmiana [emoji4] Stara zapalara byla juz zmeczona. Wpadla nowa zaslepka :wink:

 

2778e28be22cf5aeae575568dfb9080b.jpg

 

3a878cd4494c0511960da97e491ad0c3.jpg

 

Dodatkowo pelny serwis, olej i wszystkie filtry ;) Jbc mam dostep do czesci w atrakcyjnych cenach! :) Info PW.

 

7a48c2f0676797b3bf40508f9b51b68d.jpg

 

Opublikowano
Dnia 11.03.2017 o 04:52, muunv napisał:

W koncu udalo sie odwiedzic Spanky'iego. Wizyta w edc przyniosla efekt :)

6ceb54280ceb0091c40f83baa748a1a7.jpg

Ze wzgledu na zbyt wysokie EGT, moc zostala zmniejszona do bezpiecznych 248PS. Najlepszy wynik jaki osiagnelismy to 265PS. Ale nieszczesne EGT wariowalo. :facepalm:

Zostal wylaczony EGR i klapy w kolektorze. ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sprawdź sobie wtryskiwacze skoro EGT za duże :) to że mocy za dużo nie wyszło to jedno, ale szkoda by było żeby tłoki się potopiły :)  my ostatnio stroiliśmy  bardzo zdrowego BKN, wtryski poszły na stół do sprawdzenia, turbo zregenerowane, EGR klapy i DPF cały czas na swoim miejscu, wynik 290 KM 580 NM, auto jeździ już ponad pół roku, połyka trasy, zero problemów z silnikiem oraz  DPF :)

Opublikowano
Sprawdź sobie wtryskiwacze skoro EGT za duże [emoji4] to że mocy za dużo nie wyszło to jedno, ale szkoda by było żeby tłoki się potopiły [emoji4]  my ostatnio stroiliśmy  bardzo zdrowego BKN, wtryski poszły na stół do sprawdzenia, turbo zregenerowane, EGR klapy i DPF cały czas na swoim miejscu, wynik 290 KM 580 NM, auto jeździ już ponad pół roku, połyka trasy, zero problemów z silnikiem oraz  DPF [emoji4]


A w BKN byly DPF? Chyba dopiero w ASB. Tez podejrzewalismy wtryski, aczkolwiek narazie nic sie z nimi nie dzieje. Po glowie chodzi mi cooler, wtedy mozna by bylo wiecej dlubac. Narazie starcza mi mocy pod noga :P


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Były były, BKN były z dpf i bez, wtryski tylko na maszynie sprawdzisz, wg VCDS można tylko snuć przypuszczenia :) No ale jeśli wtryski sprawne to pozostaje tylko i włącznie niedobór powietrza, my podczas regeneracji turbiny wypłukaliśmy cały dolot i intercoolery z oleju, może turbo już nie podaje tyle co powinno, jaki realny przelot ma auto ? Przy okazji regeneracji warto zrobić hybrydę, dodatkowe mg powietrza zawsze korzystniej wpłyną na EGT :) no i na moc oczywiście

Opublikowano

fajne zmiane :)

Opublikowano
fajne zmiane [emoji4]

 

Dzieki [emoji4]

 

Felgi kupione. Od razu poszly do renowacji, czeka je malowanie proszkowe. [emoji4] Trafily sie w bardzo przystepnej cenie.

 

Parametry : 18x8J ET47

 

42681bd63bb83233a2e8eeb716edfe49.jpg

 

Dodatkowo zostaly zakupione dystane ze sklepu DYSTOM. 2x15mm i 2x17mm.

 

825467ae5a32364ec41c85107800a4e2.jpg

 

Oraz cos do odswiezenia zaciskow :grin:

 

ae72a04712dc7b6666d8ea576f1a4ce5.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Z przodu beda troche wystawac. Jaki kolor zaciskow?

Opublikowano
Z przodu beda troche wystawac. Jaki kolor zaciskow?


Dlaczego maja wystawac? Na przod 15mm, przy takim et i szerokosci felgi powinno byc na styk... Chyba :P

Kolor zolty, do tego kapsle felg odnowie. Ramk wokol srebrna, znaczek OOOO srebrny, a kapsel zolty ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

A no fakt, przeczytalem et43 :) ale na tyl mogles wiecej dac w takim razie

Opublikowano
A no fakt, przeczytalem et43 [emoji4] ale na tyl mogles wiecej dac w takim razie

 

Wiem, ale zobaczymy jak to wyjdzie narazie..

 

Troche sie zmartwilem z tymi felami bo wszystkie na allegro i olx maja ET43, a ja mam 47 :/ Znaczki OEM wszystkie sa.

 

Domin jeszcze mnie namawia na skladane lusterka :naughty: Bo akurat ma moduly [emoji14]

 

 

Jest i kolorek na zaciskach :)

 

33e130fab715422511391a8eb122d7c0.jpg

 

f7aaf600693a3f166dcd9a65e4407782.jpg

 

b5d104d248bec2897723e8bedf67a953.jpg

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Zdaj relacje jak ta farba na zaciskach za jakiś czas ;) czy godna polecenia :)

Opublikowano
Zdaj relacje jak ta farba na zaciskach za jakiś czas [emoji6] czy godna polecenia [emoji4]

 

Ok. Narazie sie spisuje [emoji6]

 

Dotarly blaszki od Wandeja :grin:

 

b4ed47de7604b47ae40e9ef227198327.jpg

 

A takze blachy zlotowe ;D

 

e6778bd55ece5f545349ba3cc77d8f4d.jpg

 

Felunek juz na pokladzie :

 

91f1d317ba0a010c1d85de96700ddd14.jpg

 

ba252c90aea4f31c803fad8e793f93ee.jpg

 

7de9219c83692e251b7f990984fd530f.jpg

 

d657f874c98c5ecc5cbfc9fd638103e1.jpg

 

aaad5ea8431a9ab12d985c49c4b0dbeb.jpg

 

eb79ec80dc6c61811feccc5b8746f8ff.jpg

 

9721df382f8cbb54f744cf030b935cc9.jpg

 

7d333c26a219dfc43fec7c765d9fc6da.jpg

 

9d8b98aad5eef0844441f7286e61b591.jpg

 

8fc766ac6ac3a849d0bd8a061cea07ff.jpg

 

24092c14829f48f63d9b795f92f30e06.jpg

 

a39df80dcd5dd0ef398c86d6fc9bcc62.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ładnie się prezentuje, pakuj listwy od esy :) , i pomarańczowy kierunek out ;)

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...