Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6] Szary Avant / Prawie wszystko mający ALTek ? :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to teraz hamowanie żyleta :P

Opublikowano

tu jeszcze widok całości razem z kołem. miało być dyskretnie i nie rzucać sie w oczy i myślę że się udało :)

da57bb842f93daf6.jpg

Opublikowano

Sporo pracy włożone w auto ?

Czasami ludzie robią na sile z 320 - s4 poprzez dodanie blaszek. Dyskrecja za felgą zachowana i najważniejsze, że kierownik wie co tam siedzi :) 

ciekaw jestem czy tarcze łapnie ruda po niedługim czasie... daj znać jak się sprawują ;) 

Opublikowano

Trochę odstawiłem przez ostatnie dni partyzantkę... jeździłem z jednym zsciskiem 288 i z jednym 245 bo nie wyrobiłem z czasem w jeden dzień, ale za to mam nowe śruby mocowania jarzm jak i nowe srubki do mocowania osłon :) calość swapu na chwile obecną jest zamknięta.

Niestety ale w trakcie prac nie udało sie zmienić przewodów gietkich do zaciskow z tyłu... chyba zlecę to komuś :) i zauważyłem że odboje na amorach wyglądają jak pruchno więc bedzie trzeba ogarnąć zawiechę w najblizszej przyszłości.

 

20180628_125839-774x1032.jpg

20180626_220030-774x1032.jpg

Opublikowano
1 minutę temu, MaTeo85 napisał:

i zauważyłem że odboje na amorach wyglądają jak pruchno więc bedzie trzeba ogarnąć zawiechę w najblizszej przyszłości.

No właśnie :P hehe ja dziś rozebrałem drugą stronę :P jutro zmienię drugi :P

Ale piastę wylizałeś :P:P:P

Opublikowano

tak sie prezentują odboje zarowno prawy jak i lewy. w planie i tak mam dołożenie podkładek nad sprężyny żeby troche dupkę podnieść wiec kupie wszystkie gumy i za jednum razem zrobie... oczywiscie jak robota pozwoli. bo juz mam bilety na wtorek i jakies 2 moze 3 tygodnie będę poza domem.

Na dzisiaj mam jeszcze w planie sprzatanie środka i montaż osłon szyn foteli (kupilem z forum za 50zł).

A na weekend jak sie uda wcisnąć w grafik do Barta wymienie w końcu olej w moim multi bo już 25tys km przejechany termin. No ale tak to jest jak człowiek wiecznie w rozjazdach.

ps. Kamil piasty wylizane bo pod wpływem energii z kosmosu zakupiłem szlifierke kątowa z ryobiego na bateryjki i mogłem rezac bez prądu :) niestety kilka stówek poszło w piz**, a po za tym w robocie co chwile trzeba czyścić masę części więc wprawa też jest :)

20180628_125138-774x1032.jpg

Opublikowano

To gorzej nawet wyglądają niż moje :P P.S wiesz, że musisz mieć do czerwonych amorków te o nr 4B0 512 131B  ? Żebys nie wsadził tych standardowych :P To gdzie Ty Mati pracujesz, że masz takie tury po kilka tygodni poza domem ? 

 

Opublikowano

tak wiem ze mam 1BE i gumy są inne ale numerów jeszcze nie zgłębiałem.

Co do mojej pracy to ograniczeń co do miejsca praktycznie nie ma, cały świat praktycznie.

a zajmuje się czymś takim :)

na foto widać górę silnika 8 cylindrowego i mocy ok. 10 tyś kW.

20180623_023221-774x1032.jpg

Opublikowano

Statki/Okręty :P ?

Opublikowano

tak najczesciej tak ale nie tylko

Opublikowano

udało się wczoraj założyć osłony na szyny fotela kierowcy. Wygląda to całkiem fajnie więc dzisiaj dołożę na fotelu pasażera.

 

20180628_200045-774x1032.jpg

20180628_200037-1032x774.jpg

20180628_200001-1032x774.jpg

Opublikowano

Dzisiaj w końcu udało się dojechać do kolegi @Bart-S na wymiane oleju w multitronicu. Wymiana zamiast na 180 tyś. km została zrobiona na 207 tyś. km bo nie było nigdy wystarczająco dużo czasu... Stary olej okazał się być nie ori ale nie było w nim specjalnie dużo syfu. Najważniejsze że skrzynia jest w dobrej kondycji i jeszcze posłuży.

Opublikowano

Elegancka maszyna i udane mody :) 

Moje odboje wyglądały podobnie :D już na szczęście są nowe :) 

Pozdrawiam i do zobaczenia na Gdańskich ulicach :)

Darek 

Opublikowano
56 minut temu, lewiatan1989 napisał:

Elegancka maszyna i udane mody :) 

Moje odboje wyglądały podobnie :D już na szczęście są nowe :) 

Pozdrawiam i do zobaczenia na Gdańskich ulicach :)

Darek 

Dzięki za mile słowa... staram się żeby autko było zadbane i żeby jazda nim była przyjemnością a nie obowiązkiem:) tym bardziej że nie mam w planie sprzedawać jej dopóki się nie "skończy" a do tego czasu jeszcze ładnych kilka lat mam nadzieję.

Do zobaczenia na mieście:)

Opublikowano

W końcu udało się wymienić tą nieszczęsną przednią szybę. Wymieniłem na Pilkingtona (niestety stara szyba nie była ori i ubezpieczyciel dał kasę tylko na zamiennik. Nowa szyba jest atermiczna z wstawieniem wyszła mnie 420zł a z ubezpieczenia dostałem 480zł)

Do tego kupiłem nowe pióra wycieraczek z OXIMO. Cena przystępna bo 50zł na przód w wersji pod aero jednak nie jestem zadowolony. na dzień dzisiejszy zmywają dobrze ale końcówki piór nie przylegają do szyby. jak zaczną mazać to wymienię na Denso bo podobno są dobre.

Udało się też doprowadzić silnik tylnej wycieraczki do porządku bo niestety wariował pomimo czyszczenia środka już wcześniej. Wymieniłem na nówkę zamiennik Valeo za połowę ceny tego z ASO (też zresztą Valeo) 

Zdjąłem też kierownicę i dobrałem się do niesprawnej rączki tempomatu, udało się to poskładać tak że znowu działa więc mam już działający tempomat.

W między czasie kompletuje graty na zabawę z zawieszeniem. Chociaż byłem dzisiaj na przeglądzie technicznym w OSKP i odziwo żadnych luzów nie znaleźli no ale jak już dobiorę się do tyłu to chyba wymienię wszystko co by nie wracać do tematu. Myślę nad kupnem całych sanek na tył z wahaczami żeby na spokojnie wymienić wszystko ładnie odnowić itp. i później podmienić całość na aucie.

 

Z minusów niestety znowu padła klimatyzacja.

Rok temu wymienione było praktycznie wszystko wraz z płukaniem itp. W tym roku niestety już klima padła i w układzie jest syf (dysza wyjęta do sprawdzenia jest cała w szarym spalonym oleju i miała trochę opiłków na sitku).

Zgłębiam nadal temat dlaczego tak się wydarzyło... na dzień dzisiejszy wygląda to tak że w momencie kiedy mocno dajemy ognia np. podczas wyprzedzania to klimatronic nie obcina u mnie impulsu sterującego zaworem sprężarki i pracuje ona z pełną wydajnością co może powodować wyrzut oleju z kompresora do układu powodując jego przegrzanie i brak wystarczającego smarowania co prowadzi do zatarcia.

Czeka mnie więc wymiana wszystkiego raz jeszcze... tym razem wymienię wszystko tj. kompresor, osuszacz, dyszę, skraplacz i parownik żeby mieć pewność że żaden syf nie zostanie w układzie. Dodatkowo wymienię panel klimatronika na najnowszy jaki uda się znaleźć najprawdopodobniej na ten z końcówką BJ z B7. Oczywiście z racji tego że zbliża się urlop to nie ruszam tej klimy teraz. Po urlopie jak wpadnie trochę grosza to skompletuję zabawki żeby zrobić wszystko na wiosnę.

Opublikowano

Plany grube :) chętnie zobaczę przebieg prac z odnowienia tylnego zawiasu... A z tą klimą kurde lipa straszna ? tyle kasy wyrzuciles i znowu nie działa...

Opublikowano

znalazłem na ale drogo całą belkę z wahaczami za 100zł i niedaleko mam więc chyba się skuszę na taką opcję. wypiac**ję pomaluję i powymieniam wszystkie gumy i tuleje na lemfordera. do tego wszystkie śruby nowe i będzie jak z taśmy produkcyjnej :) a w następnym roku pewnie przyjdzie pora na zawiechę z przodu.

Opublikowano
14 minut temu, MaTeo85 napisał:

znalazłem na ale drogo całą belkę z wahaczami za 100zł i niedaleko mam więc chyba się skuszę na taką opcję.

Grzechem by było tego nie wziąć :P

Opublikowano

Mega fajne autko, ciekawy egzemplarz ALT-ka i wykończenie w drewienku. :) . Dziwne ,że z klimą masz takie problemy kurde. Ja mam swoją od 100tyś km już drugi rok i zero problemów z klimą. Tylko nabiłem ją w tamtym roku i w tym roku już tylko odgrzybiłem. Wszystko gra i buczy. Można się przeziębić jak się na Low da na trochę. :D . Obecnie na blacie 209 700km :) . Postaram się odświeżyć i u siebie coś, ale na razie z racji mojego młodego wieku chcę poprostu skupić się na wykupie w najbliższym czasie swojej i jakoś nie chcę przeznaczać kasy na rzeczy na ten moment niekoniecznie niezbędne :) . Serducho wkładasz ,żeby mieć wycackane :) . Chwali się. Niech Ci się niuńka zawsze odwdzięcza ! 

Opublikowano

Dzieki za dobre słowo.

Co do klimy to niestety tak yo bywa w naszych autach. W moim przypadku bardzo prawdopodobne jest to że sterownik klimy w momencie nagłego dodania gazu nie zmniejsza wysterowania zaworu regulacyjnego co prowadzi do wyrzucania oleju z kompresora w obieg i powoduje jego zacieranie. Ale to jeszcze nie jest 100% potwierdzone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...