l.e.s.t.e.r Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 23 godziny temu, Tomasz Krajewski napisał: Twierdzi też, że wymiana turbo na CAHA nie ma sensu bo ma "słaby dół" i wtryski nie dadzą rady więcej niż zrobi na turbinie od CAGA. A na CAGA 180KM i 400Nm ponoć bez problemów. Nie wiem co autor wypowiedzi miał na myśli ale chyba nigdy nie miał takiego auto z turbina CAHA Wykres po wymianie Turbo na CAHA + nowy program
Tomasz Krajewski Opublikowano 29 Września 2017 Autor Opublikowano 29 Września 2017 2 godziny temu, l.e.s.t.e.r napisał: Wykres po wymianie Turbo na CAHA + nowy program Ale żeś się podłożył pod pytania ;). A robiłeś program na oryginalnym turbo? W sensie rozkminiam ile byś miał, gdyby turbo nie wymienić. I jakie miałeś oryginalnie? Możesz jakoś wrzucić lepszej jakości ten wykres? R-Performance to jest to samo co sławny Rogal?
l.e.s.t.e.r Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) 11 minut temu, Tomasz Krajewski napisał: Ale żeś się podłożył pod pytania ;). A robiłeś program na oryginalnym turbo? W sensie rozkminiam ile byś miał, gdyby turbo nie wymienić. I jakie miałeś oryginalnie? Możesz jakoś wrzucić lepszej jakości ten wykres? R-Performance to jest to samo co sławny Rogal? Tak, Rogal=Rperformance. Robiłem najpier u niego program na seryjnym turbo, wykresu niestety nie mam ale pamiętam że porównywałem te wykresy i na turo CAHA auto w okolicach 2000Rpm miało 30Hp więcej. Różnica jest naprawę mega i jak masz wolne $$$ to się nie zastanawiaj nawet bo lepiej zrobić raz a dobrze, niż tak jak ja , program na 180Hp, po wymianie CAHA i stare sprzęgło coś koło 208Hp i po wymianie sprzęgła program na 220Hp. Za każdym razem trzeba becelować. Tylko odrazu załaduj IC od 3.0 TDI. Edytowane 29 Września 2017 przez l.e.s.t.e.r
Tomasz Krajewski Opublikowano 29 Września 2017 Autor Opublikowano 29 Września 2017 Dzięki. Może dlatego właśnie twierdzi, żeby robić program na org. Jak powiem, że mi za mało to powie, żeby modzić dalej i drugi raz podjechać. 2x kasa A ten szary wykres to nie jest właśnie na wcześniejszym turbo? Bo nie widzę opisu legendy na foto. Swoją drogą czytam Twój wątek. Na razie druga strona. Kozacki wygląd Ci wyszedł
l.e.s.t.e.r Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 1 minutę temu, Tomasz Krajewski napisał: Dzięki. Może dlatego właśnie twierdzi, żeby robić program na org. Jak powiem, że mi za mało to powie, żeby modzić dalej i drugi raz podjechać. 2x kasa A ten szary wykres to nie jest właśnie na wcześniejszym turbo? Bo nie widzę opisu legendy na foto. Swoją drogą czytam Twój wątek. Na razie druga strona. Kozacki wygląd Ci wyszedł To szare to chyba było to co wyszło po założeniu turbo CAHA i programu poprzedniego. Twój furacz też przeszedł już niezła metamorfozę
Kooga Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 (edytowane) W dniu 29.09.2017 o 22:17, Tomasz Krajewski napisał: Dzięki. Może dlatego właśnie twierdzi, żeby robić program na org. Jak powiem, że mi za mało to powie, żeby modzić dalej i drugi raz podjechać. 2x kasa A ten szary wykres to nie jest właśnie na wcześniejszym turbo? Bo nie widzę opisu legendy na foto. Swoją drogą czytam Twój wątek. Na razie druga strona. Kozacki wygląd Ci wyszedł Tutaj masz moj wykres na ori osprzecie, 143km. Akurat u mnie zdrowa seria wyszla, mialem wtedy cos okolo 160k nalatane Edytowane 4 Października 2017 przez Kooga
l.e.s.t.e.r Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 czyli coś ten tuner kręci przy 2000 Rpm kolega ma 107Hp a przy turbo CAHA ja mam 120HP.
Tomasz Krajewski Opublikowano 4 Października 2017 Autor Opublikowano 4 Października 2017 Dopalilem DPFa kolejny raz i jest roznica. I widze ja nie tylko ja, ale i moja kobieta. Podejrzewam, ze kilka koni wrocilo. Z tego co widze wymiana turbiny dorzuca ok 20 koni. Trzeba to teraz przeliczyc. Sam prog to 1400 zl za 40 koni. Wymiana turbo, IC, wyjdzie kolejne 1,5 tys za 20 KM. Pytanie na ile odczuje, czy warto itd. Najlepiej, jakbymsie przejechal taka 180KM i taka 200KM i porownal osobiscie Troche licze na to, ze mi turbo padnie i sie problem sam rozwiaze I mam troche obawy co do zakupu turbo. Nowe firmy 3K 2600 zl. Regenerowane uzywki na allegro 950. Jest jakis sprawdzony przez forumowiczow sprzedawca turbo CAHA?
Tomasz Krajewski Opublikowano 4 Października 2017 Autor Opublikowano 4 Października 2017 2 godziny temu, Kooga napisał: masz moj wykres Na serii CAGA miales 148 koni?
Kooga Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 18 minut temu, Tomasz Krajewski napisał: Na serii CAGA miales 148 koni? Tak, i 23Nm wiecej niz fabryka mowi
Tomasz Krajewski Opublikowano 18 Października 2017 Autor Opublikowano 18 Października 2017 Się już na chipa umawiałem, ale zawiozłem w międzyczasie felgi do renowacji i d*pa. Okazało się, że pod tą farbą jest szpachla, być może i jeden spaw (niepewne bo przez farbę słabo widać), powierzchnia średnio równa, jedna felga pogięta, jedna guma z wybrzuszeniem, druga dziurawa.... generalnie masakra na masakrze . Ktoś styrane felgi zrobił na sztukę, później zamalował sprayem, później znowuż porysował i... to właśnie miałem wrzucić na zimę Siedzę i kminię, czy to sprzedać dalej i szukać czegoś innego, skrobać co jest i patrzeć co pod spodem, czy założyć tak jak jest i szukać na kolejną zimę dopiero czegoś dobrego
Tomasz Krajewski Opublikowano 24 Października 2017 Autor Opublikowano 24 Października 2017 Pomotali, trochę poprawili. Ale chyba mam niedosyt. Mogłem kłaść od razu turbo z CAHA. Niedługo będę miał możliwość przejechania się 2.0TDI z CAHA z wywalonym DPF itd forumowego kolegi to porównam. Nie powiem, że żałuje, ale jest jakiś niedosyt. Spodziewałem się... większej różnicy. Fakt, jest inaczej. Auto wydaje się jakby lżejsze o 200-300 kg. Jeździ żwawiej. Najbardziej widać różnicę powyżej 80 km/h. Redukcja przy 120km/h do czwórki budzi auto i jeszcze przyspiesza (wcześniej się co najwyżej rozpędzało). Ale to ciągle to samo auto :(. Chyba trzeba szykować się do zmiany na benzyniaka Może marudzę. Ale np. wymiana zawieszenia zmieniła auto nie do poznania. Ciągle uważam, że zawieszenie to najlepszy mod tego auta. Chip to taka trochę kosmetyka.
Hubertus01 Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 ile taka przyjemność ?
Tomasz Krajewski Opublikowano 26 Października 2017 Autor Opublikowano 26 Października 2017 1,4 tyś Winter is coming Projektu koła na zimę ciąg dalszy. Felgi po wypiaskowaniu okazały się całkiem ładne. Oczywiście nie były spawane/naprawiane. Rant do delikatnego uzupełnienia, ale jak z nimi skończę to będą ładniejsze niż nowe
golden87 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 W dniu 24.10.2017 o 19:52, Tomasz Krajewski napisał: Nie powiem, że żałuje, ale jest jakiś niedosyt. Spodziewałem się... większej różnicy. Fakt, jest inaczej. Auto wydaje się jakby lżejsze o 200-300 kg. Jeździ żwawiej. Najbardziej widać różnicę powyżej 80 km/h. Redukcja przy 120km/h do czwórki budzi auto i jeszcze przyspiesza (wcześniej się co najwyżej rozpędzało). Ale to ciągle to samo auto :(. Chyba trzeba szykować się do zmiany na benzyniaka Obij sprzeglo kevlarem lub Sachs Performance + dobra turbawka GTB2260VKLR albo chociaz 2060VKLR i zaufaj ze nie poznasz juz tego auta :-)
Tomasz Krajewski Opublikowano 26 Października 2017 Autor Opublikowano 26 Października 2017 14 godzin temu, golden87 napisał: Obij sprzeglo kevlarem lub Sachs Performance + dobra turbawka GTB2260VKLR Inspirujesz, inspirujesz ;). Na szybko przejrzałem info. Wychodzi, że bez modyfikacji układu paliwowego da się wyciągnąć 260KM i około 500 Nm. Ale mało informacji na ten temat tak na szybko. Nie ma nic o tym, czy ktoś to robił bez modyfikacji za silnikiem, co z chłodzeniem (ic) itd. Ale jest o czym czytać w te długie jesienne wieczory
OficeR Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 Jak znajdziesz dobre miejsce na obicie sprzegla kevlarem w lodzi to chetnie tez sie tam wybiore jak sie w koncu czas znajdzie Dobra decyzja z wyrzuceniem automatu
golden87 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) 7 godzin temu, OficeR napisał: Jak znajdziesz dobre miejsce na obicie sprzegla kevlarem w lodzi to chetnie tez sie tam wybiore jak sie w koncu czas znajdzie Dobra decyzja z wyrzuceniem automatu Dobrze obijaja w Mak-Land ale to pewnie wysyłkowo... Natomiast zeby w pełni wykorzystać moc wiekszego turbo bez zmiany docisku się nie obędzie. Jesli chodzi o FMIC, to wiadomo, jak chcesz zeby latem z 250 nie robilo sie 200 kucy, to powinien byc, i to najlepiej zamontowac przy montazu turbo. Jest na allegro jeden docisk Sachs Performance w bdb cenie, akurat pod Twój silnik CR, gdyby było pod PD już by do mnie jechało... Kolega DanielStol w watku B7 wlozyl do swojego 2.0 TDI GTB2060VKLR i wrzucil filmik nawet bez strojenia to calkiem przyjemnie to jezdzi :-) Powiem tak, miałem GTB2260VK (nawet nie VKLR w passacie 1.9 TDI)... było miodnie... Tu przykład.... na VKLR byłoby jeszcze mocniej: https://www.facebook.com/CzarnySleeper/videos/445438445789536/ Edytowane 27 Października 2017 przez golden87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się