mashet Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Ja jestem umówiony na piątek na instalację LPG i AntyTheft u Gregora. 250 km z zapasem jeszcze. A jechał będę z wawy. Czemu? Bo jak powiedziałem w starym aucie(B6 2.0 ALT), ze szarpie mi autem przy 120 na 5,3k obrotów to w sumie nic z tym nie zrobili(pewnie nie wiedzieli o co chodzi). Tacy specjaliści
mbedi Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 (edytowane) Dołączę się do tematu, mam zielone Hany czy nie są za słabe do BFB w serii 163km? Bo mam błędy ubogiej mieszanki jak obniżam korekty na wyższych obrotach bo mapy u mnie wyglądają tak że niebieska linia idzie idealnie prawie prosta do góry a zielona do połowy idzie w miarę równo z niebieską a wyżej odchyla się ku górze. Może wtryski nie wydają i czasy są dłuższe bo jak jadę to benzynowe np kiedy pokazują w granicy 10 to gazowe ponad 14. Po autokalibracji jest w miarę dobrze ale linie się rozchodzą bardziej niż powiedziałem ale jak lekko obniżę kropkę (nie jestem fachowcem od gazu dlatego tak to nazywam) i zielona się trochę zbliży do niebieskiej przy wysokich obrotach to po dwóch trzech dniach wywala mi ubogą. Może po prostu podnieść ją jak była i się nie przejmować że czasy na wysokich są tak różne? A może zmienić na niebieskie? Bo takie mam u syna dokładnie też w BFB i linie są bliżej siebie. Sterownik to QBOX BASIC reduktor nie pamiętam. Edytowane 28 Sierpnia 2016 przez mbedi
Łukasz13 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Dołączę się do tematu, mam zielone Hany czy nie są za słabe do BFB w serii 163km? Bo mam błędy ubogiej mieszanki jak obniżam korekty na wyższych obrotach bo mapy u mnie wyglądają tak że niebieska linia idzie idealnie prawie prosta do góry a zielona do połowy idzie w miarę równo z niebieską a wyżej odchyla się ku górze. Może wtryski nie wydają i czasy są dłuższe bo jak jadę to benzynowe np kiedy pokazują w granicy 10 to gazowe ponad 14. Po autokalibracji jest w miarę dobrze ale linie się rozchodzą bardziej niż powiedziałem ale jak lekko obniżę kropkę (nie jestem fachowcem od gazu dlatego tak to nazywam) i zielona się trochę zbliży do niebieskiej przy wysokich obrotach to po dwóch trzech dniach wywala mi ubogą. Może po prostu podnieść ją jak była i się nie przejmować że czasy na wysokich są tak różne? A może zmienić na niebieskie? Bo takie mam u syna dokładnie też w BFB i linie są bliżej siebie. Sterownik to QBOX BASIC reduktor nie pamiętam. A może spróbuj wyregulować wg. korekt z vaga a nie wg. linii ze staga.
grubcio1980 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 I będzie ok, a linie się nie pokryją.
mbedi Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 O to mi chodziło czyli nie jest wzorem ze linie musza sie pokrywac tylko parametry maja byc na VAGu ok to najważniejsze? Czyli kanal 32 i 33 do podglądu i jazda. A ja zawsze myślałem ze jak linie sa blisko to jest idealnie i tak regulowalem. Dzięki. Wysłane z mojego GT-P5100 przy użyciu Tapatalka
Tomasz Jońca Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Witam podpinam sie pod posta kolegi @wronik. Mam zamiar zalozyc instalacje i dostałem od gazownika taka oferte wtryski baracuda strownik zenit butla w koło. Mam pytanie czy sprawdzi sie to w moim audi? A4 B6 Avant 1.8t BFB 163kuce.o co spytac ewentualnie jeszcze gazownika bo nie znam np szczegolow o reduktorze? Ewentualnie jaki zalozyc? Dodam ze moze w przyszlym roku bede chcial go zwirusowac na 190km. Pozdrawiam
adrian242424 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Ostatnio wymieniałam instalację u mnie i polecam redaktor AC R01 czerwony i wtryski Hanna 2001 lub Baracuda 130 jeżeli chcesz podnosić moc do 200KM, co do sterownika polecał bym coś z staga. Co do butli jeżeli avant to pakuj butle 72l
Tomasz Jońca Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Ostatnio wymieniałam instalację u mnie i polecam redaktor AC R01 czerwony i wtryski Hanna 2001 lub Baracuda 130 jeżeli chcesz podnosić moc do 200KM, co do sterownika polecał bym coś z staga. Co do butli jeżeli avant to pakuj butle 72l Kolego a co powiesz o tym sterowniku zenit? Bo po rozmowie z gazownikiem twierdzi ze on montuje te bo ma sprawdzone i niezawodne. Patrzyłem na internetach i widziałem że są jakieś sterowniki jeszcze zenit pro ale nie wiem jeszcze dokładnie o których mówił gazownik czy zwykly czy pro. A wtryski to napewno baracudy mowił że montuje tylko nie wiem czy 130. A sa inne niz 130?mówisz reduktor AC R01 czerwony ok zwróce na to uwage(rozumiem że ważny jest ten kolor czerwony?)a co do butli to jak wloze w miejsce koła to potem co zapas w jakimś pokrowcu wozić w bagażniku?czy jakiś zestaw naprawczy?na ile on sie sprawdza? Pozdrawiam i sory za dużą liczbę pytań.
adrian242424 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Baracudy są np 110 i wystarczają do serii do ok 200KM polecał bym 130, redaktor czerwony ma on wydajność do ok 250KM jest też czarny do ok 150km, co do butli ja mam w kole i mam koło w bagażniku bo zestaw naprawczy nie zda rezultatu jak rozetniesz oponę albo pęknie siatka. Jest to uciążliwe, ale plus że w kombi jest duży bagażnik.
Tomasz Jońca Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Baracudy są np 110 i wystarczają do serii do ok 200KM polecał bym 130, redaktor czerwony ma on wydajność do ok 250KM jest też czarny do ok 150km, co do butli ja mam w kole i mam koło w bagażniku bo zestaw naprawczy nie zda rezultatu jak rozetniesz oponę albo pęknie siatka. Jest to uciążliwe, ale plus że w kombi jest duży bagażnik. Ok dzięki serdeczne za info. To teraz pozwolę sobie spytać, bo jestem po rozmowie z dwoma innymi gazownikami. Jeden jeszcze nie dał mi wyceny natomiast drugi wycenił mi daną konfigurację na 2500zł. Tak więc: Reduktor AC R01 czerwony 250km Wtryski Baracuda 130 Sterownik STAG QBOX PLUS Wlew pod klapką Całość miedź 8mm Butla standard 55l, w moim przypadku jesli chce 72l to powiedział mi około150zł dopłaty za butle. A i zapomniałbym wtryski osobno nie na listwie. Co myślicie?
karol2266 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 ja wszystkim polecam BRC instalacja delikatnie droższa od stag-a a części o niebo lepsze
soul87 Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 (edytowane) Nom a potem te niby o niebo lepsze części jak się popsuja to jest pytanie czy podejda od polskich instalacji bo reduktor tysiąc. Wtryski tysiąc... :-) I w ilu wątkach jeszcze napiszesz o tym swoim brc ukochanym? Edytowane 10 Września 2016 przez soul87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się