Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 AVANTador S4/LINE GTB 2260VZK 19' Pompei S5 STYLING 132 BIX INTEMO Koito Q5 continue by KoJ@K


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pojemności nie mierzyłem ale jest ogromna różnica. Ale to nie to robi robotę w doładowanym silniku, robotę robią równe kanały do głowicy, a nie tak jak w ori kolektorze Awx/Avf i inne gdzie powietrze wpada w środku i się rozchodzi w nierównych kanałach, pierwszy cylinder od grodzi ma zawsze największe egt widać to nawet po wykreconych świecach zarowych. 

Opublikowano

Tutaj duza role robi ten baniak na górze.

Na pewno wyjdzie duzo drozej niz awx ale jak ktos planuje podnies troche mocy to warto zrobic nawet profilaktycznie.

Opublikowano

Czemu "dużo drożej" ? Taki kolektor można trafić już od 50zl, max 100zl - więcej bym nie dał. Jeżeli nie spawamy sami to Za przeróbke ktoś weźmie pewnie około 150-200zl. Na grupie gdzieś widziałem, że ktoś sprzedawał już przerobione chyba za 350-400zl. Swój stary zawsze można sprzedać i coś się zwróci, no niestety samo za darmo się nie zrobi :cool1:

Zawsze można szukać kolektora we własnym zakresie i wysłać go do @danielstol i On nam to profesjonalnie ogarnie :good:a jak zrobi się jakieś grupowe zamówienie kolektorowe to i może jakiś forumowy rabat zrobi :naughty:

 

 

Opublikowano

Kolektor z awx np sharana idzie dostac za 30 zl.niech bedzie ze za tyle kupimy ltka to zostaje nam jeszcze zlutowanie tego i klapa z 2.5..

Podejrzewam ze za 50zl nikt nie bedzie chcial tego pospawac nom chyba ze gdzies po znajomosci..

Ale powiem szczerze ze jakbym mial teraz taki poradnik to bym nawet nie zawracal d*py sobie awxem...

Opublikowano

Klape gaszenia można również za 5 dyszek kupić, mi się udało u siebie w mieście na szrocie wyhaczyć, patrze stoi A6 C5 myśle se pewnie 2.5 to wbijam, no i sie nie myliłem -

- panie klape gaszącą potrzebuje od tego strupa

- jakiego strupa, panie ja za niego 5 tysięcy dałem, nowa skrzynia multi po remoncie, z papierami itd bla bla bla

- ooo to super, fajnie, pewnie teraz chodzi jak nowa, petarda, och i och ... ale dobra panie, ja chce tylko klape

- to idź se pan tam szukaj...

-dobra mam, ile za to chcesz kierowniku?

- a daj pan stówke i bier

- kurde nie mam tyle przy sobie, 5 dyszek tylko mam i jakieś drobne+

- dobre, dej pan i nie mów, że wujek nie dobry :kox:

 

No niestety alu za darmo pewnie nikt się nie tknie bez znajomkości. Dlatego jeszcze raz polece @danielstol

Opublikowano
27 minut temu, KoJ@K napisał:

Klape gaszenia można również za 5 dyszek kupić, mi się udało u siebie w mieście na szrocie wyhaczyć, patrze stoi A6 C5 myśle se pewnie 2.5 to wbijam, no i sie nie myliłem -

- panie klape gaszącą potrzebuje od tego strupa

- jakiego strupa, panie ja za niego 5 tysięcy dałem, nowa skrzynia multi po remoncie, z papierami itd bla bla bla

- ooo to super, fajnie, pewnie teraz chodzi jak nowa, petarda, och i och ... ale dobra panie, ja chce tylko klape

- to idź se pan tam szukaj...

-dobra mam, ile za to chcesz kierowniku?

- a daj pan stówke i bier

- kurde nie mam tyle przy sobie, 5 dyszek tylko mam i jakieś drobne+

- dobre, dej pan i nie mów, że wujek nie dobry :kox:

 

No niestety alu za darmo pewnie nikt się nie tknie bez znajomkości. Dlatego jeszcze raz polece @danielstol

Bardzo dziękuję za polecenie i pochwały aż mi głupio ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

ciekawy mod, aż szkoda że coś takiego nie przeczytałem rok temu to bym sobie mojego avf-a porobił :cry:

Opublikowano
49 minut temu, KoJ@K napisał:

Klape gaszenia można również za 5 dyszek kupić, mi się udało u siebie w mieście na szrocie wyhaczyć, patrze stoi A6 C5 myśle se pewnie 2.5 to wbijam, no i sie nie myliłem -

- panie klape gaszącą potrzebuje od tego strupa

- jakiego strupa, panie ja za niego 5 tysięcy dałem, nowa skrzynia multi po remoncie, z papierami itd bla bla bla

- ooo to super, fajnie, pewnie teraz chodzi jak nowa, petarda, och i och ... ale dobra panie, ja chce tylko klape

- to idź se pan tam szukaj...

-dobra mam, ile za to chcesz kierowniku?

- a daj pan stówke i bier

- kurde nie mam tyle przy sobie, 5 dyszek tylko mam i jakieś drobne+

- dobre, dej pan i nie mów, że wujek nie dobry :kox:

 

No niestety alu za darmo pewnie nikt się nie tknie bez znajomkości. Dlatego jeszcze raz polece @danielstol

Hehe.

Wiesz nawet nie chodzi ze za free ale jak masz kolesia co spawa amelinium i robi to w jakiejś firmie to podejrzewam ze za 2 trawki z zubrowki to by zrobil na lewo.

Tak czy siak za mniej niz 150-200 nie uda sie tego zrobic:good:

 

Opublikowano
6 godzin temu, KoJ@K napisał:

Czemu "dużo drożej" ? Taki kolektor można trafić już od 50zl, max 100zl - więcej bym nie dał. Jeżeli nie spawamy sami to Za przeróbke ktoś weźmie pewnie około 150-200zl. Na grupie gdzieś widziałem, że ktoś sprzedawał już przerobione chyba za 350-400zl. Swój stary zawsze można sprzedać i coś się zwróci, no niestety samo za darmo się nie zrobi :cool1:

Zawsze można szukać kolektora we własnym zakresie i wysłać go do @danielstol i On nam to profesjonalnie ogarnie :good:a jak zrobi się jakieś grupowe zamówienie kolektorowe to i może jakiś forumowy rabat zrobi :naughty:

 

 

w moich rewirach nie mogę dostać tego kolektora, na necie też nic nie widać, także może Ci się udało  : ),  nie pamiętasz kto  :?  Zaciekawił mnie ten mod  dlatego jest już ciśnienie  :), lepiej odwiedz tego tunera i zdaj relacje

Opublikowano

Ten co od niego brałem to miał ich kilka. Szukaj aukcji z silnikami LT 2.4/volvo 740 i dzwoń do gości czy sam kolektor da rade odkupić :)

Opublikowano

Czy zmiana na taki kolektor ma sens dopiero przy modach na moce ~250hp+ , czy wcześniej też taki mod jest sensowny ?

Opublikowano

Gdzieś wyczytałem, że sens jest dopiero od około 250KM, ale to tylko wyczytałem, a jak w praktyce jest to nie wiem jeszcze nic.

Opublikowano

Oczywiscie że sens jest przy wiekszych mocach gdzie faktycznie podwajamy przewidywany przez producenta przepływ powietrza, takze ten mod faktycznie sprawdzi sie w autach gdzie bedzie dmuchane przez MAP 4 barowy. A w przypadku aut gdzie jest ledwo 200+ niewiele zmieni w stosunku do seryjnego, jak to było w przypadku zmian kolektorów w VP na PD, kosmetyczna zmiana która dopiero przy wiekszych wynikach cos tam poprawiała.

Amerykańce zrobili test przepływu powietrza w kolektorach, tyle że na tych od poprzeczniaka, noi znaleźli wydajniejszy cooler fabryczny, z Jetty 2,0TDI[BRM], ale nie znalazłem wizualnego odpowiednika do silników wzdłużnych

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=487862&fbclid=IwAR0gZ9MfEaUFTETK9BeKbeCEzjUPII51DuBiz2tGX_tCzYQHCG1R3VGLSNQ

Opublikowano

@wesz82 no i wesz co ?  Wlałem dzisiaj do niego dwie butelki półtora litrowe, ale nie bylo nic pozatykane, tylko trzymałem go w jak najbardziej dogodnej pozycji no i weszły obie i zaczęło pomału wylatać, myśle, że gdyby tak pozatykać to jeszcze ciutke by wezzło. Teraz Twoja kolej, lej wode w AVFa :whistling:

 

Opublikowano

Nie ma co porównywać bo pojemność jest sporo większa. Kolektor jest od wolnossaka więc przepływ jest owiele lepszy niż w serii. Dopiero razem z portingiem LT robi bardzo duża robotę. Ale już od 250km ja polecam wszystkim go wkładać. Jeżdżą 1.9/2.0 tdi z mocami 350+ i wtedy bez tego ani rusz ? Aa i znam jedno Tdi na tym kolektorze które robi 400 kunia na samej ropie bez Nitro. 

Opublikowano
10 godzin temu, KoJ@K napisał:

@wesz82 no i wesz co ?  Wlałem dzisiaj do niego dwie butelki półtora litrowe, ale nie bylo nic pozatykane, tylko trzymałem go w jak najbardziej dogodnej pozycji no i weszły obie i zaczęło pomału wylatać, myśle, że gdyby tak pozatykać to jeszcze ciutke by wezzło. Teraz Twoja kolej, lej wode w AVFa :whistling:

 

Cwaniak?

Spoko jak zdejme swojego z auta to go zaleje.

Mysle ze 3 litry nie wejdzie a spokojnie styknie poranne siku?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Przymiarka zimy 18' Sline ...

MOdcOJL.jpg

nx5iT6a.jpg

k0WCiqH.jpg

C7TgD7l.jpg

fiQumxk.jpg

 

Tera by zaś jakiś dystans pasowało zaaplikować, bo poginęły w nadkolach ?

Opublikowano

8j et 43? Jak tak to przód 15 mm tył 20 I będzie malina ??

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Te felgi coś w sobie mają :)

Opublikowano

Mają. Są ponadczasowo piękne. Pasują do każdego samochodu grupy VAG.

Na tym zdjęciu wyglądają na większe od tych 19" letnich ?

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...