Madas Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Masz racje Kolego. Gdyby te objawy wystepowaly raz w miesiacu to dal bym sobie spokoj, ale czasem jest to uciazliwe np.od 140km/h nawet przy rownej jezdzie zdarza sie takie szarpanie, ze musze zwolnic, bo nie idzie jechac to trzeba jeździć 130 żartuje, ale u mnie takiego zjawiska jak opisujesz nie ma
Piero Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 A ja się martwiłem, że mój BLB głośno pracuje... Nie wiem jakim cudem, ale samo przeszło! Co do objawów o których piszecie, to nie mam żadnych, oprócz lekkich drgań na jałowym na postoju, ale sporadycznie - nie za każdym razem. Wtedy lekko przygazuję, obroty się ustabilizują i zazwyczaj przechodzi. Co ciekawe buja jakby tylko strona kierowcy, co wskazywałoby na uwaloną poduszkę pod silnikiem, ale wiem, że niektórzy już wymieniali i nic to nie dawało. Mnie to tak strasznie nie wkurza, bo zdarza się sporadycznie, także nie walczę z tym i cieszę się, że nie mam innych zastrzeżeń do motoru...
smite Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 mi przerywanie ustało po wymianie pomopwtryskiwaczy i miałem takie same objawy podczas jazdy nie dało sie jechać po zgaszeniu i zapaleniu na chwile było dobrze potem znowu to samo. Teraz zrobiłem juz z 10 tys od wymiany i jest wszystko spoko oczywiście oprócz bujania na jałowym.
audiomaniak Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 To mnie pocieszyles 4000zl jakies walki i do tego PD do wymiany niezly syf
waldi1972 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 [b7 2.0TDI] silnik przy mocnym przespieszaniu dostaje wibracji, jakby jeden cylinder odmawiał pracy, przestaje ciągnąć. Popuszczę gazu i idzie normalnie. Zauważyłem jakiś miesiąc temu, potem minęło, i znów to samo. Komputer pokazał błąd: P1268 pompowtryskiwacz 3: "nieosiągnięta granica regulacji" Wlałem STP do czyszczenia wtrysków, mam jeszcze zamiar wymienić filtr paliwa, oby pomogło. Pomóżcie co jeszcze warto sprawdzić... Może kod błędu coś komuś mówi, Smite coś doradzisz...
Musashi Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 [b7 2.0TDI] silnik przy mocnym przespieszaniu dostaje wibracji, jakby jeden cylinder odmawiał pracy, przestaje ciągnąć. Popuszczę gazu i idzie normalnie. Zauważyłem jakiś miesiąc temu, potem minęło, i znów to samo. Komputer pokazał błąd: P1268 pompowtryskiwacz 3: "nieosiągnięta granica regulacji" Wlałem STP do czyszczenia wtrysków, mam jeszcze zamiar wymienić filtr paliwa, oby pomogło. Pomóżcie co jeszcze warto sprawdzić... Może kod błędu coś komuś mówi, Smite coś doradzisz... sprawdz konektor elektryczny dochodzacy do PD. zdarza sie ze sa luzne.
smite Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 ja caly czas po wymianie pd leje dodatek tda castrola...
audiomaniak Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Kolego Musashi da rade te konektoey samemu sprawdzidz? No i jak bys podpowiedzial jak to wyglade i gdzie sie znajduje to bedziemy wdzieczny
Musashi Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 pokrywa glowicy do zrzucenia. i przykazdym to co ponizej. mozna tez pomierzyc i obejrzec listwe z przewodami
audiomaniak Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Serdeczne dzieki jestes wielki
jaro4444 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Po zdjęciu pokrywy zaworów warto wymienić jej uszczelkę, albo bardzo dokładnie wytrzeć z oleju górę głowicy i odtłuścić ją. Pokrywę i uszczelkę umyć benzyną ekstrakcyjną. Po tym wcisnąć uszczelkę w rowek pokrywy, a krawędzie uszczelniające pokryć bardzo cienką warstwą olejoodpornego silikonu - np. czarny Loctite. Inaczej lubi cieknąć spod uszczelki.
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Po zdjęciu pokrywy zaworów warto wymienić jej uszczelkę bezwzglednie wymienic na nowa
jaro4444 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 bezwzglednie wymienic na nowa Teoretycznie trzeba i tak jest wskazane. Ale praktyka warszatowa mówi, że jak się zrobi jak zaleciłem też nie ma problemu. W 1,9 TDI PD oraz 2.0 8V nawet na nowej uszczelce potrafi cieknąć olej wokół wałka rozrządu. Dlatego dobrze jest dać minimalną warstwę silikonu na odcinku uszczelki nad wałkiem. Uszczelka Goetze do 1.9 TDI PD ma nad wałkiem specjalne krawędzie uszczelniające przypominające mur z cegieł - małe komóreczki poprzesuwane wzgledem siebie.
turdzi Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Opublikowano 12 Lutego 2009 No i cos sie ruszylo w mojej sprawie. Dzis dzwonili z ASO ze maja wyniki anailizy danych i dwa PD ( nie pamietam 1 i 3 lub 1 i 2 cylinder ) kwalifikuja sie do wymiany wiec zobaczymy czy to one sa przyczyna wibracji. oddaje auto 23 wiec dam znac jakie bede efekty.
ArkadiuS Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Daj znać. Mnie też to czeka. Wymieniłem listwę elektryczna i przez dokładnie tydzień było dobrze. Jednak od dziś zaczęło trząść na jałowym tak, że mogę otworzyć w furmance salon masażu . Do tego zapalił się "check engine". Jadę na diagnozę i zobaczymy co za błąd wywaliło. Wcześniej zdarzało się sporadycznie i nie bardzo wiadomo co robić bo korekty PD były od -0,52 do -0,55ms i ciężko było stwierdzić który do wymiany.
Madas Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Arek ale nie szarpie Ci już po wymianie listwy ??
Musashi Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Daj znać. Mnie też to czeka. Wymieniłem listwę elektryczna i przez dokładnie tydzień było dobrze. Jednak od dziś zaczęło trząść na jałowym tak, że mogę otworzyć w furmance salon masażu . Do tego zapalił się "check engine". Jadę na diagnozę i zobaczymy co za błąd wywaliło. Wcześniej zdarzało się sporadycznie i nie bardzo wiadomo co robić bo korekty PD były od -0,52 do -0,55ms i ciężko było stwierdzić który do wymiany. przeciez, skoro po wymianie listwy, silnik pracowal przez tydzien prawidlowo, problemu trzeba szukac w tym co bylo wtedy ruszane... byc moze nowa listwa zalapala luzy...
ArkadiuS Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Arek ale nie szarpie Ci już po wymianie listwy ?? Adam teraz szarpie na potęgę! Ale jak pisałem przez tydzień było dobrze. Czułem przy przyśpieszaniu tak jakby nie szedł równo (nie było szarpania, już sam nie wiem hehehe), ale to być może byłem przewrażliwiony i to było złudne odczucie. przeciez, skoro po wymianie listwy, silnik pracowal przez tydzien prawidlowo, problemu trzeba szukac w tym co bylo wtedy ruszane... byc moze nowa listwa zalapala luzy... Musashi też się tym ciągle pocieszam . Wyskoczył błąd w postaci "check engine" i mam nadzieje, że on prawdę powie Co dziwne, auto ma siłę i przyśpiesza od ok 2200obr/min, ale zachowuje się jak URSUS C330 tj buja na boki, silnik pracuje głośniej w zakresie niskich obrotów.
Madas Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Musashi też się tym ciągle pocieszam . Wyskoczył błąd w postaci "check engine" i mam nadzieje, że on prawdę powie no mam taką nadzieję że się wyjaśni co i jak
smite Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 trudzi watpie ze to sa pompowtryski ja zmienilem wszystkie i nie ustaly wibracje na jalowym co jakis czas delikatnie bujnie..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się