Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.0 TFSI Quattro BWT 2007 by Petros


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

VCDS u Hammera z forum dostaniesz, nic innego nie jest warte :) a zrobisz nim wszystko.

Opublikowano

VCDS u Hammera z forum dostaniesz, nic innego nie jest warte :) a zrobisz nim wszystko.

:thumbup1: Potwierdzam

Opublikowano

Dzięki za namiary. Już się do kolegi odezwałem :)

Opublikowano

Radio da się przekodować kablem na parzyste częstotliwości? Pierwsze słyszę...

Opublikowano

Radio da się przekodować kablem na parzyste częstotliwości? Pierwsze słyszę...

No właśnie gdzieś ktoś mówił, że się da, kto inny mówił, że nie.

Tak czy siak, kabel nie tylko do radia się przyda


A tak z innej beczki. Kiedy działa doświetlanie zakrętów? Jakoś nie rzuciło mi się w oczy, żeby coś doświetlało

Opublikowano

Przy skrecaniu, ale nie masz chyba bixenona żeby Ci doświetlało. Chyba ze są jakieś inne opcje ale nie słyszałem o nich

Opublikowano

No niby mam bixenon skrętny

Opublikowano

a to sorki, nie dojrzałem na miniaturce zdjecia :) no to podczas skrecania powinno Ci doświetlać w takim razie i powino być to widoczne bez problemu, chyba ze coś uszkodzone masz

Opublikowano

Czytałem, że nie działa przy światłach na AUTO i musi być jakaś minimalna prędkość i włączony kierunkowskaz. To prawda?

Opublikowano

Nic z tych rzeczy, to działa pow. 30km/h z tego co kojarzę

I też do jakieś prędkości, bodaj 120km/h

Opublikowano

Czyli manewrując po podwórku nie zobaczę efektu?

Opublikowano

Tylko po wkodowaniu w sterownik AFS funkcji Showroom, ale działa ona tylko na chwile, tj. jak przekroczysz autem 30km/h to się wyłącza i już tego bajeru nie zobaczysz dopóki znów nie aktywujesz kablem

Opublikowano

Czyli zostaje jechać ponad 30km/h i znaleźć jakiś ciemny zakręt. Ciekawe, czy w wersji US nie ma jakichś innych warunków

Opublikowano

zobaczysz od razu jak światła skręcaja

bardzo ładne autko szerokości

Opublikowano

W module AFS nie ma możliwości ustawienia kodu kraju.

W MCE tak. Ale on nie ma nic do gadania jeśli chodzi o obsługę silniczków w soczewkach.

Opublikowano

Byłem dzisiaj w punkcie dorabiania kluczy. Facetowi nie udało się odczytać całego kodu i mam przyjechać w czwartek, bo "trzeba z tym się dłużej pobawić". Chyba przestałem myśleć, bo nawet nie zapytałem, co dokładniej ma na myśli. Jak myślicie? Demontaż licznika?


Ale się załatwiłem. Pojechałem dorobić kluczyk w punkcie tym się zajmującym. Po 2h zabawy dostałem info, że "licznik się zablokował w momencie dodawania kluczyka i nie idzie się zresetować". Jak spojrzałem na licznik, to zobaczyłem tylko, że data się zresetowała, a w miejscu licznika przebiegu pojawia się coś w stylu "LO 01-10" czy jakoś tak. Oczywiście z ori kluczykiem już nie chce palić. Musiałem zostawić samochód i muszę liczyć, że ktoś tam to ogarnie. Boję się, że skończy się lawetą i aso.

Opublikowano

Ten gość to chyba jakiś kowal i kto teraz za to zapłaci. Po co się bierze za coś czego pewnie nigdy nie robił, masakra.

Opublikowano

Kolega dorabial do a4 b6 ale bez żadnych komplikacji się obyło

Opublikowano

Witam

Ja do B7 2.0 TFSI wersja USA też dorobiłem , trafiłeś na jakiegoś nieudacznika ewidentnie

pozdrawiam

Opublikowano

Udało mu się odblokować licznik. Jak? Zostawił na godzinę samochód na zapłonie i "samo poszło".

Klucz oczywiście nie dorobił, bo nie zdołał wyciągnąć ostatniego bajta kodu. Na start dostałem zresetowany zegarek i pamięci 1 oraz 2, więc ch*j strzelił moje sprawdzanie, ile bierze oleju. Z czasem wyjdzie, co jeszcze zostało "zresetowane".

Póki co, zauważyłem, że nie działa otwieranie i domykanie szyb z pilota.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...