kt65c453 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Za wyjątkiem błędu P0420 niesprawny katalizator pomimo, ze kat jest nowy ale to przypadłość dosyć częsta przy LPG. Kwestia odpowiedniej regulacji, właściwej
xsebo1 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Znalazłem przyczynę telepania mojego silnika, uboga mieszanka. Cały czas jest ubogo, wysokie korekty sondy lambda. Czas otwarcia wtryskow po rozgrzaniu powinny mieć 2.5-3ms a mają ponad 4ms. W kanałach 14-16 zaobserwowałem sporadyczne losowe wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze i wygląda to na winę komputera. Jakby nie potrafił przystosować się. Spec nie mógł skasować nastawów, mówił że może za dużo razy był kasowany i pewnie całkowity reset by pomógł. Z błędów to wyrzucało sondę lambda, kilka razy adaptacje robiłem bo wracał sonda lambda i przepływomierz nowe bosch. Będę drążył temat, zawór odpowietrzania baku siadł i charmonijka odmówiła współpracy z czwornikiem o końcówce Q. Chcę zmierzyć ciśnienie na listwe wtryskow przed i za regulatorem. Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Ddarecki Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 Znalazłem przyczynę telepania mojego silnika, uboga mieszanka. Cały czas jest ubogo, wysokie korekty sondy lambda. Czas otwarcia wtryskow po rozgrzaniu powinny mieć 2.5-3ms a mają ponad 4ms. W kanałach 14-16 zaobserwowałem sporadyczne losowe wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze i wygląda to na winę komputera. Jakby nie potrafił przystosować się. Spec nie mógł skasować nastawów, mówił że może za dużo razy był kasowany i pewnie całkowity reset by pomógł. Z błędów to wyrzucało sondę lambda, kilka razy adaptacje robiłem bo wracał sonda lambda i przepływomierz nowe bosch. Będę drążył temat, zawór odpowietrzania baku siadł i charmonijka odmówiła współpracy z czwornikiem o końcówce Q. Chcę zmierzyć ciśnienie na listwe wtryskow przed i za regulatorem. Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Czekamy na wyniki bo u mnie fachowcy chcą rozbierać dolot więc się na razie wstrzymam.
xsebo1 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) U mnie nieszczelności wykluczylem, było wszystko rozkrecone, uszczelki nowe, cała odma z czwornikiem oraz ezektorem i wszystkie węże podcisnienia zakupione w komplecie w aso. Regenerowany wariator i napinacz, stary przeciekał Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Edytowane 30 Października 2016 przez xsebo1
soul87 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Trzeba sprawdzić wartość podciśnienia w kolektorze ssącym na wolnych obrotach... awaria komputera? bez przesady... mi to wygląda poprostu na lewe powietrze - nieszczelność jednak
xsebo1 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Gdzie nieszczelność? Wszystkie wezyki trojniki nowe z aso w dwóch zestawach, silnik na nowych uszczelkach i wszystko oglądane. Może być tak że po odłączeniu zasilania komputer od nowa robi nastawy i dlatego nie pozwala na reset. Zauważyłem że z każdym kilometrem chodzi inaczej. Jutro wieczorem znów popatrzę w korekty Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
WYSKUN Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) Gdzie nieszczelność? Wszystkie wezyki trojniki nowe z aso w dwóch zestawach, silnik na nowych uszczelkach i wszystko oglądane. Może być tak że po odłączeniu zasilania komputer od nowa robi nastawy i dlatego nie pozwala na reset. Zauważyłem że z każdym kilometrem chodzi inaczej. Jutro wieczorem znów popatrzę w korekty Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Czesc:) tak czytam jakie macie problemy yutaj z audiczkiem i zastanawiam sie dlaczego zamiast pakowac tysiace w samochodzik nie zrobiliscie najpierw logow dynamicznych i nie wrzuciliscie ich na forum? Zaraz ktos obeznany by wam podpowiedzial co robic i bylo by latwiej. Ja u siebie tez dlugo w 1.8t walczylem z uboga mieszanka i w koncu sie udalo (przeplywomierz) plus mialem delikatna nieszczelnosc i zawalony sadzą zaworek odpowietrzajacy skrzynie korbowa i peknieta odme. Po naprawach tych rzeczy wszystko git. Logi statyczne i dynamiczne zrobcie, wrzuccie na forum i chlopaki napewno pomoga:) powodzenia:)Btw 90% mechanikow to jakies nieporozumienie i patologia. Cuezko na fachowca trafuc Edytowane 30 Października 2016 przez WYSKUN
xsebo1 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Przepływka i sonda lambda nowe bosch, nie jakieś parchy. Logi statyczne i dynamiczne mam zrobione, ciśnienie chce na listwie zmierzyć po wymianie filtrów, myślę że mi to więcej powie Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
soul87 Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 (edytowane) A zaworki jedno kierunkowe i inne wymienione? W ciemno? Dalej obstawiam nieszczelności. Poza tym to że uszczelnienia wymienione nie oznacza że ktoś to dobrze poskładal... Prosty pomiar podciśnienia w kolektorze dużo nam powie Po resecie kompa przy sprawnym silniku korekty od razu mają być w okolicach zera. A reset korekt następuje zawsze po skasowaniu błędów nawet jeśli ich nie ma. Edytowane 31 Października 2016 przez soul87
xsebo1 Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Podcisnienia w komplecie z zaworkami, kupione w jednym komplecie. Nie w ciemno Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Ddarecki Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 Gdzie nieszczelność? Wszystkie wezyki trojniki nowe z aso w dwóch zestawach, silnik na nowych uszczelkach i wszystko oglądane. Może być tak że po odłączeniu zasilania komputer od nowa robi nastawy i dlatego nie pozwala na reset. Zauważyłem że z każdym kilometrem chodzi inaczej. Jutro wieczorem znów popatrzę w korekty Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Czesc:) tak czytam jakie macie problemy yutaj z audiczkiem i zastanawiam sie dlaczego zamiast pakowac tysiace w samochodzik nie zrobiliscie najpierw logow dynamicznych i nie wrzuciliscie ich na forum? Zaraz ktos obeznany by wam podpowiedzial co robic i bylo by latwiej. Ja u siebie tez dlugo w 1.8t walczylem z uboga mieszanka i w koncu sie udalo (przeplywomierz) plus mialem delikatna nieszczelnosc i zawalony sadzą zaworek odpowietrzajacy skrzynie korbowa i peknieta odme. Po naprawach tych rzeczy wszystko git. Logi statyczne i dynamiczne zrobcie, wrzuccie na forum i chlopaki napewno pomoga:) powodzenia:)Btw 90% mechanikow to jakies nieporozumienie i patologia. Cuezko na fachowca trafuc Jeżeli miałeś problem z ubogą mieszanką to rozumiem, ze wywalało ci "checka" i miałeś błąd ubogiej mieszanki ? Bo u mnie nie ma żadnych błędów związanych z mieszanką a autem telepie.Jedyny błąd jaki mi się pojawia to błąd P0420 wydajności katalizatora zarówno na PB jak też LPG.
xsebo1 Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Nie wyrzuca błędu ubogiej mieszanki, widzę po korektach sondy że mieszanka jest uboga i po ostatnich świecach Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Skasuj korekty, odpal motor na jałowym od zimnego do pełnego rozgrzania i zloguj podczas rozgrzewania grupy 002+033+032. Potem te same grupy zloguj dynamicznie. Możesz dać logi grupy 14+15+16 - zobaczymy czy zapłony nie wypadają... oraz 20+91 od faz rozrządu. W 15-Readiness masz same 0 ? Ubogo jest wtedy gdy jest za duzo powietrza względem paliwa, więc jak przepływka OK to może problem z samym dostarczaniem paliwa ? ? ? Daj logi popatrzymy
WYSKUN Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Gdzie nieszczelność? Wszystkie wezyki trojniki nowe z aso w dwóch zestawach, silnik na nowych uszczelkach i wszystko oglądane. Może być tak że po odłączeniu zasilania komputer od nowa robi nastawy i dlatego nie pozwala na reset. Zauważyłem że z każdym kilometrem chodzi inaczej. Jutro wieczorem znów popatrzę w korekty Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Czesc:) tak czytam jakie macie problemy yutaj z audiczkiem i zastanawiam sie dlaczego zamiast pakowac tysiace w samochodzik nie zrobiliscie najpierw logow dynamicznych i nie wrzuciliscie ich na forum? Zaraz ktos obeznany by wam podpowiedzial co robic i bylo by latwiej. Ja u siebie tez dlugo w 1.8t walczylem z uboga mieszanka i w koncu sie udalo (przeplywomierz) plus mialem delikatna nieszczelnosc i zawalony sadzą zaworek odpowietrzajacy skrzynie korbowa i peknieta odme. Po naprawach tych rzeczy wszystko git. Logi statyczne i dynamiczne zrobcie, wrzuccie na forum i chlopaki napewno pomoga:) powodzenia:)Btw 90% mechanikow to jakies nieporozumienie i patologia. Cuezko na fachowca trafuc Jeżeli miałeś problem z ubogą mieszanką to rozumiem, ze wywalało ci "checka" i miałeś błąd ubogiej mieszanki ? Bo u mnie nie ma żadnych błędów związanych z mieszanką a autem telepie.Jedyny błąd jaki mi się pojawia to błąd P0420 wydajności katalizatora zarówno na PB jak też LPG. Tak wywalalo mi checka. 17536 p1128. Zrobcie jak "kamil vag" mowi
Ddarecki Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 http://www.directupload.net/file/d/4525/4mj2t9p3_jpg.htm Ato są moje świece z lipca tego roku po 20kkm. Gdzie nieszczelność? Wszystkie wezyki trojniki nowe z aso w dwóch zestawach, silnik na nowych uszczelkach i wszystko oglądane. Może być tak że po odłączeniu zasilania komputer od nowa robi nastawy i dlatego nie pozwala na reset. Zauważyłem że z każdym kilometrem chodzi inaczej. Jutro wieczorem znów popatrzę w korektyWysłane z mojego E6553 przy użyciu TapatalkaCzesc:) tak czytam jakie macie problemy yutaj z audiczkiem i zastanawiam sie dlaczego zamiast pakowac tysiace w samochodzik nie zrobiliscie najpierw logow dynamicznych i nie wrzuciliscie ich na forum? Zaraz ktos obeznany by wam podpowiedzial co robic i bylo by latwiej. Ja u siebie tez dlugo w 1.8t walczylem z uboga mieszanka i w koncu sie udalo (przeplywomierz) plus mialem delikatna nieszczelnosc i zawalony sadzą zaworek odpowietrzajacy skrzynie korbowa i peknieta odme. Po naprawach tych rzeczy wszystko git. Logi statyczne i dynamiczne zrobcie, wrzuccie na forum i chlopaki napewno pomoga:) powodzenia:)Btw 90% mechanikow to jakies nieporozumienie i patologia. Cuezko na fachowca trafuc Jeżeli miałeś problem z ubogą mieszanką to rozumiem, ze wywalało ci "checka" i miałeś błąd ubogiej mieszanki ? Bo u mnie nie ma żadnych błędów związanych z mieszanką a autem telepie.Jedyny błąd jaki mi się pojawia to błąd P0420 wydajności katalizatora zarówno na PB jak też LPG. Tak wywalalo mi checka. 17536 p1128.Zrobcie jak "kamil vag" mowi Kurde zrobiłbym tak gdybym miał odpowiedni program ale niestety nie mam. Muszę polegać na "fachowcach" a jeszcze nie znalazłem dobrego w Gdańsku
kamil-vag Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Darek, kabel za 25 zł do tego program z forum i sam ogarniesz... nie płacąc nikomu itp... Przygotowałem co i jak z interfejsem i konfiguracją programu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/350881-vag-com-3112-pl/
k232 Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Ciekawy temat Panowie, udało się coś komuś ogarnąć?
Ddarecki Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 Darek, kabel za 25 zł do tego program z forum i sam ogarniesz... nie płacąc nikomu itp... Przygotowałem co i jak z interfejsem i konfiguracją programu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/350881-vag-com-3112-pl/ Jestem laikiem w tej dziedzinie i stąd moje pytanie z jakim kablem to zadziała bo ja posiadam interfejs ELM 327.
kamil-vag Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Masz laptopa ? Jak tak to kupuj ten: http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i5727449280.html
Ddarecki Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 Masz laptopa ? Jak tak to kupuj ten: http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i5727449280.html Ok. już kupiłem. Po świętach zapewne będę go miał . Dzięki za pomoc. Jak tylko ogarnę program wstawię logi zgodnie z tym co proponujesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się