xsebo1 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) Do odcinki http://vaglog.pl/log-002_033_031_uwH57.html przed skasowaniem w 15-redlines tylko kat nie miał adaptacji, błędy następujące: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Edytowane 8 Listopada 2016 przez xsebo1
kamil-vag Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Seba nie pozostaje Ci nic innego jak wymiana pompy paliwa... Czasy wtrysku powyżej 20ms... Pomiar ciśnienia potwierdziłby moje podejrzenia, ale cena pompy (zamiennik) przy tym co już robiłeś to pikuś
xsebo1 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Ech... kolejna wymiana, dziwnie na wykresie widać powietrze jakbym przystopował. Pedał był w podłodze na prostej do odcinki Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
soul87 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 (edytowane) CO da wymiana pompy paliwa skoro przy pełnym obciążeniu paliwa jest pod dostatkiem ? xsebo, jaki masz zalozony filtr paliwa? Edytowane 9 Listopada 2016 przez soul87
xsebo1 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Knecht, zmieniałem tydzień temu Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
soul87 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Skombinuj dobry wakuometr i zmierz podciśnienie w kolektorze. Z rozrządem wszystko git ?
xsebo1 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 (edytowane) Tak, nowe rolki, paski i sprzęgło alternatora. Kolektor jeden z magikow spawał i pewnie od jego wymiany zacznę. Jadąc na wstecznym po wysprzegleniu obroty spadają do 1100, no normy jedynie po zatrzymaniu. Też tak macie? Jak zmierzyć ciśnienie w kolektorze? Gdzie wpiąć wakuometr? Edytowane 9 Listopada 2016 przez xsebo1
kamil-vag Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Podciśnienie możesz zmierzyć na króćcu przy przepustnicy, ale najłatwiej chyba sciągnąć wężyk z regulatora ciśnienia paliwa i zobacz co tam pokazuje... Ale najlepiej na przepsutnicy, wykluczasz wtedy nieszczelność wężyków itp...
soul87 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Alt ma regulator ciśnienia paliwa? Rozrząd robiłeś ale czy w vagu dobrze pokazuje. Zrób log statyczny kanału 93
kamil-vag Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Alt ma regulator ciśnienia paliwa? A dlaczego miałby nie mieć ?
soul87 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Sorry, myślałem że jest tak jak w b6 1.8t - regulator na stałe cisnienie w filtrze paliwa. Może warto sprawdzić też w sumie regulator cisnienia paliwa przy okazji i czy dochodzi do niego podciśnienie, no i zmierzyc te podciśnienie trzeba
xsebo1 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Alt ma regulator ciśnienia paliwa? Rozrząd robiłeś ale czy w vagu dobrze pokazuje. Zrób log statyczny kanału 93 Ok, zloguje kanał 93 wieczorem. Kasować nastawy?Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Nieszczelności w układzie dolotu powietrza, występujące za przepustnicą, powodują spadek podciśnienia. Podciśnienie odpowiedzialne jest za wysterowanie regulatora ciśnienia paliwa. Największe podciśnienie występuje w momencie kiedy silnik pracuje na biegu jałowym a przepustnica jest zamknięta. Wtedy regulator ciśnienia paliwa wysterowany jest na małe ciśnienie. Kiedy wartość podciśnienia maleje (otwiera się przepustnica bądź są nieszczelności) regulator zwiększa ciśnienie paliwa. Wysokie ciśnienie paliwa na biegu jałowym sprawia, że silnik dostaje za bogatą mieszankę, więc ECU broniąc się przed zalewaniem skraca procentowy czas wtrysku, czyli korekty % idą na MINUS. U Seby są na PLUS... Chyba, że jest nieszczelność przed przepustnicą ale MAF pokazuje dobrze... Ja bym zmierzył to ciśnienie paliwa. Te czasy powyżej 20ms przy obciążeniu to jest za dużo - zazwyczaj są do 18ms... A jak to nie jest problem z dostarczaniem paliwa, to może rzeczywiści coś już nie tak z silnikiem, mechanicznie... Mi już zaczyna brakować pomysłów... Zrób jeszcze tego loga z rozrządu jak Tomek sugeruje i będziemy myśleć dalej...
Łukasz13 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Ja bym się ciśnienia paliwa nie czepiał, prawdopodobnie jest gdzieś nieszczelność w podciśnieniach lub odmie.
kamil-vag Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Łukasz w tym aucie w ogole by sie przydalo zmierzyc podcisnienie w kolektorze, cisnienie paliwa, kompresje, posprawdzac każdy wężyk itp... Ogarniety mechanik w godzine by to zrobil i sprawa rozwiazana...
xsebo1 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 http://vaglog.pl/log-093_002_001_m9l9g.html Łukasz w tym aucie w ogole by sie przydalo zmierzyc podcisnienie w kolektorze, cisnienie paliwa, kompresje, posprawdzac każdy wężyk itp... Ogarniety mechanik w godzine by to zrobil i sprawa rozwiazana...Kompresję i ciśnienia ogarnę, odma i podcisnienia były brane w dwóch zamontowanych fabryczne zestawach więc raczej nie ma co sprawdzać Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
soul87 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Ja odpadam. Bezgraniczna wiara właściciela auto w to że jeżeli kupił dobre części to napewno jest to dobrze poskładane i nie ma co sprawdzać nie doprowadzi do rozwiązania tego problemu. Nie zdajesz sobie sprawy w ilu miejscach taki silnik może ssać lewe powietrze Wszystko wskazuje na lewizne to nie bo kupione są części z aso. A poskładac to dobrze to inna sprawa. Kupię najdroższe opony na świecie ale ktoś mi je założy odwrotnie to co. Jest dobrze? Wymieniaj cały silnik. Pozdrawiam Edytowane 10 Listopada 2016 przez soul87
xsebo1 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Spokojnie kolego, coś na bank jest do d*py. Na wolnych obrotach ma bardzo ubogo, dymi z rury. W dynamicznych logach poza dluzszymi czasami wtrysków są jeszcze jakieś anomalie? Te zestawy są p&p, więc dlatego nie powinno się nic z nimi dziać. Przy zmianie rozrządu było wszystko rozbierane i oglądane żeby wykluczyć nieszczelności, można by się fizycznie przyczepić jedynie do posmarkanego dolnego rogu kolektora od strony kierowcy i połatanego łączenia czwornika z dolotem - charmonijka pękła. Pospawał kolektor trochę amatorsko i poszukam używki. Auto zachowuję się tak od drugiego remontu czyli od września i nie ukrywam że też mam niezłego ćwieka Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
soul87 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 (edytowane) Nieszczelności się nie rozbiera i nie ogląda tylko szuka na złożonym aucie. Zrozum że to nie tylko kolektor ale prawie cały jego osprzęt może powodować lewizne. Mało tego może uzmysłowi Ci trochę sprawę że lewe powietrze może nawet się brać z uszkodzonego serwa hamulcowego. To tak dla przykładu Edytowane 11 Listopada 2016 przez soul87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się