Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AWX] gdy ciepły tylko laweta?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kurde 6000 za to dałem to mnie nie dobijaj.

Opublikowano

Ło matko i córko tyle piniondzorów ? :naughty:

Napisz dokładniej co to jest za sprzęt :think2::whistling:

Opublikowano (edytowane)

4fa7d2e7cdb53b5ac7f12cbbfdbedee4.jpg

Co do czujników, tak odpala normalnie.60624244c05b46504ceb5506d4b1de73.jpg

Czyli wal potrzebny, rozrząd niekoniecznie.

Edytowane przez POWER-KRIS
Opublikowano

A rozrusznik ten nowy to chinczyk?

Opublikowano

Yes.

Ale co 3 lata od dzika biorę nowy i git. Ten ma 3 miechy i kręci jak wściekły.

Skaner przy zapaleniu łapie 370 obr/min.

Pieter co sądzisz? Wymieniać na próbę?

https://youtu.be/yYqhg9spjfU

Opublikowano

Pieter co sądzisz? Wymieniać na próbę?

No zaraz, to auto gaśnie Ci też samo jak się rozgrzeje, czy problem występuje tylko z odpaleniem na ciepłym po krótkim postoju ?

Jeżeli tylko to drugie i komp nie wali błędem czujnika położenia wału to czujnik jest dobry :hi:

Opublikowano

No właśnie nie gaśnie i błędów nie ma, ale jak postawie do tutejszych voodoo to pewnie 6000 pęknie i dalej będę musiał chodzić piechotą.

W sumie zawsze musiałem sam znaleźć przyczynę a później sam lub przy pomocy zaprzyjaźnionego warsztaty to zrobić, problem ze czekają na moją diagnozę a jak nie to wywalaja PD bo pomysłu żadnego nie mają.

Opublikowano

Mam pare pytań

Pisałeś ze odpala raz na jakis czas po dłuższym kreceni, jak odpala odrazu czy tak jakby z zapowietrzonego? Przy zapaleniu zadymi oczywiście po niepaleniu?

Sprawdzałeś czujnk temperatury paliwa?

Sprawdzałeś ogrzewacz ( ten zaworek na filtrze paliwa) wymien go

Wiązke pd sprawdź i zlacze w głowicy najlepiej to było by wiedzieć czy jest tam prąd przy próbie odpalania.

Czemu chcą pompki rwać ze elektrozawory w pompkach?

Opublikowano (edytowane)

Krzyś zrób na ciepłym tą próbę z potencjometrem zamiast G62 , ustaw nim aby ECU widziało ok. 0 stopni ( możesz sprawdzić testerem ? :naughty: ) i spróbuj odpalić . Napisz jaki efekt :whistling:

Mając podłączony potencjometr możesz sobie przetestować odpalanie w kilkunastu ustawionych temperaturach, będzie jeszcze łatwiej coś powiedzieć :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano (edytowane)

Do kostek przy ECU zaglądałeś?

Edytowane przez alvaro
Opublikowano

No i zapodanie zimy na czujnik temperatury nic nie zmienia.

Świece grzeją itp ale ciepły zonk.

To auto na Syberię. W zimie pół osiedla stoi i czeka kiedy ich odpale z kabli. Pora się z nimi dogadać że całe lato mnie ciagaja na haku w podziekowaniu. :-P

Chwilowo robię przerwę w grzebaniu bo mam dość. Pojezdze sobie Octavia II do zimy. Chyba że mi złość przejdzie.

Ewentualnie zmiana softu bo taniej niż inne kombinacje i zobaczę.

Opublikowano (edytowane)

No to pięknie , sprawa się komplikuje :P

Trzeba by sprawdzić , czy ECU faktycznie wysterowuje zawory pompek odpowiednimi impulsami :naughty:

Bez profi sprzętu będzie kłopot, potrzebny oscyloskop połączony z prądową sondą zakładaną na przewód , trzeba by ją zapiąć na masowy przewód wychodzący z listwy elektrycznej głowicy :hi:

Trzeba by uzyskane w ten sposób przebiegi prądowe porównać z innymi , zdjętymi z egzemplarza bez problemów :eusathink:

Jest jeszcze jedno co mi chodzi po głowie , to paliwo :whistling:

Jeżeli zawierało by lekkie frakcje wrzące w niskich temperaturach, niższych niż temperatura głowicy, to może w szynie paliwowej powstawać korek parowy z tej frakcji i na gorącym pompki nie mają co pompować :naughty:

Jak przestygnie to z powrotem zmienia stan skupienia i faza ciekła wraca na swoje miejsce :whistling:

Wiem że to pachnie science fiction , ale jest to możliwe .

W czasie pracy silnika temperatura paliwa na powrocie jak dobrze pamiętam , to nie przekracza wiele 70 stopni, po zgaszeniu rozgrzanego motoru przy takiej pogodzie może spokojnie przekroczyć 110 stopni . :eusathink:

Tankujesz na stacji co do której nie ma najmniejszych podejrzeń co do jakości paliwa, czy może korzystasz z jakichś "okazji " ?

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

A sprawdz czy po nagrzaniu otwiera ci sie klapa gasząca, czy przypadkiem niejest tak ze zostaje zamknięta i motor niema powietrża?

Wiem ze to mało prawdopodobne.....

Opublikowano

Egr mam nowy, zaslepiony ale nowy właśnie ze względu na klapę. Stara się zacinala i miała gruche nie ciekawa.

Paliwo z moya i dolane pół zbiornika z petrochemi.

Muszę jeszcze podpiąć skode kablami i na dwa akumulatory się upewnić.

Kurde nie jestem glupkiem technicznym, ale to pierwsze auto które mnie pokonało. [emoji12]

Opublikowano

A zaworek? Znaczy ten no n239on moze nie otwiera? otwiera sie klapa jesteś pewien,

Opublikowano

Tak klapa działa ok.

Gdzie jest kabel masowy do silnika?

Ten z klemy idzie zaraz przy aku do budy i dalej co?

Nie widzę kabla do silnika?

Opublikowano

Od spodu auta raczej powinna być plecionka łącząca silnik z nadwoziem.

Opublikowano

Znalazłem masę, ma 20 cm i jest przy poduszce silnika od strony rozrusznika. Przykrecona do budy i za łapę silnika od poduszki.

Wszystkie masy wyszlifowalem na połysk i dalej ciepła nie zapali, ale tylko jak postój dłuższy niż 10 minut, do 10 minut pali super.

Dość jutro do następnego znachora. Jeden dwa miesiące temu wziął 400zl i miesiąc jeździła ok.

Teraz drugi chce 400zl. Zobaczymy.

Na dodatek padła syrena alarmu, najpierw dziwnie wyla, potem tylko pykało coś i kaput.

Pewnie sławna w niej bateria już wylala. Podobno trzeba szukać prostokatnej bo lepsza, ale od czego to b6 ostatni wypust czy b7?

PS. Zauważyłem że kawa rodzi agresję.

Wypiłem 10 piw i jest ok. Gdy wszedłem do domu od razu wojna, a przecież żona wypiła od rana tylko dwie kawy.

No i zapadła decyzja że uszczelniacze na PD. W poniedziałek demolka.

Opublikowano

do sprawdzenia dwie rzeczy,

1. jak jeden z kolegow napisał, klapa gasząca. kiedyś zdarzył się pacjent, u którego wskutek uszkodzenia, N239 w momencie rozruchu, losowo zamykana była klapa gaszącą,a bez powietrza silnik ni ch..a nie wystartuje. A klapa wcześniej wydawała się sprawna. Można to prosto sprawdzić - odłączyć wężyk z klapy.

2. pompa w baku działa prawidłowo? zużyta pompa pomocnicza, gdy paliwo jest cieplejsze, nie ma wystarczającej wydajności aby podać paliwo do tandem pompy. miałem kiedyś taką b6 która potrafiła nagrzana stracić moc w czasie jazdy. do sprawdzenia ciśnienie jakie wytwarza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...