karaluch8 Opublikowano 1 Października 2016 Autor Opublikowano 1 Października 2016 Czy pierscienie to musiałbyć powtórzyc sprawdzenie kompresji, ewentualnie, próba olejowa. Jak na próbie olejowej kompresja wzrośnie to będzie wiadomo że pierścienie puszczają. Z uszczelniaczami zaworów jest większy problem, bo nie ma jak ich sprawdzić (tak czy inaczej ja nie wiem, jeśli ma wiedza jest zbyt mała to proszę by ktoś ją poszerzył), są magicy że bez sciągania głowicy je wymieniają Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Wiem wiem. Ja na prawdę dużą wiedze posiadam na temat tego silnika, i ogólnie mechanice. Ale ile pieniędzy poszło na zawieche a tu silnik jeszcze, szlaken trafia. Kompresje przez co najłatwiej sprawdzić? Wtryski? To to że próbe olejową moge zrobić, to wiem że po pierwszym pomiarze wlac oleju do cylindra i mierzyć. Jak wzrośnie pierścienie. Jak nie będzie kompresji, albo mała no to wiadomo że puszczają zawory kompreche. Duże koszta zrzucenia głowicy? Rozrząd jest cięzko ustawić? Mniej więcej wiem jak się ustawia. Jak będzie trzeba to i sam to zrobie... edit; A Co z tymi korekcjami? https://zapodaj.net/53e6f50720aa5.jpg.htmlwiadomo - może to wskazywać na problem z cylindrem. Ale który to cylinder? Pierwszy od przodu? tzw. rozrządu? Wtryski w sumie nie są drogie. Kupiłbym jeden na podmianke. Jak myślicie?
Hezen Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 (edytowane) Regeneracja głowicy 350-400zł (najczesciej tyle kasują) do tego uszczelka i robota. Brat w zetorze za regenerum głowicy + robocizne płacił 730zł. Rozrząd najlepiej na znaki i blokady, niby nic trudnego ale lepiej 10 razy się upewnić że jest wszystko ok, niż odpalić i zostać ze złomem. Co do korekt, wskazania z vaga są tylko poglądowe ale tutaj, ten jeden znacznie odbiega od reszty. Czy to pierwszy czy ostatni, nie wiem. Nie kupuj wtrysku, zamień swoje miejscami i sprawdź korekty. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 1 Października 2016 przez Hezen
karaluch8 Opublikowano 2 Października 2016 Autor Opublikowano 2 Października 2016 A co może być przyczyną, że jak oglądam filmy na yt, to wszystkim sztanga po podaniu podciśnienia od razu idzie do góry. U mnie po podłączeniu wężyka, idzie żółwim tempem (no może nie aż tak wolno) ale dochodzi do ogranicznika. Hamulce git, przewody podciśnieniowe wymienione.
Mozgu Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 (edytowane) To sprawdz ile konkretnie masz podcisnienia na vacum i ile na wyjsciu na gruszke. Wtryski zamien miejscami i sprawdz korekcje jak kolega pisze. Moze byc tak ze n75 kuleje i daje male podcisnienie na gruszke, lub sama gruszka ze starosci ciezko chodzi. Glowice latwo sciagnac samemu, jesli nie robisz przy okazji rozrzadu to nie sciagasz przodu. Znaki do ustawienia masz na kole zamachowym walku rozrzadu i blokade na pompie. Idzie ogarnac samemu ale jak nie ustawiales nigdy to mozesz sobie grubsza robote ogarnac samemu a samo ustawienie poprosic o pomoc znajomego mechanika jak masz. Edytowane 2 Października 2016 przez Mozgu
karaluch8 Opublikowano 2 Października 2016 Autor Opublikowano 2 Października 2016 Odkryłem coś. Znaczy n75 zmieniłem i bez różnicy. Ale podlaczylem podciśnienie tylko do turbiny. Pomijając n18. Wypielem z trojnika co idzie do turbiny i cale podciśnienie idzie do komutatora i na sterowanie. Kurde i albo placebo albo idzie lepiej. Na razie tak pojezdze. Bo teraz fajnie się nawet jeździ.
Hezen Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 (edytowane) Jeśli tak to nie masz pewnie problemu z n75, tylko z podciśnieniem. Sprawdź vacum pompe. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 2 Października 2016 przez Hezen
mantix Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 Odkryłem coś. Znaczy n75 zmieniłem i bez różnicy. Ale podlaczylem podciśnienie tylko do turbiny. Pomijając n18. Wypielem z trojnika co idzie do turbiny i cale podciśnienie idzie do komutatora i na sterowanie. Kurde i albo placebo albo idzie lepiej. Na razie tak pojezdze. Bo teraz fajnie się nawet jeździ. A gdzie masz ten komutator? Bo pierwsze słyszę żeby w układzie podciśnienia występował, silnika elektrycznego tam nie ma , a może byś odżałował te dwie czy trzy dychy i kupił wakumetr, wtedy było by wiadomo jakie masz podciśnienie
karaluch8 Opublikowano 2 Października 2016 Autor Opublikowano 2 Października 2016 Odkryłem coś. Znaczy n75 zmieniłem i bez różnicy. Ale podlaczylem podciśnienie tylko do turbiny. Pomijając n18. Wypielem z trojnika co idzie do turbiny i cale podciśnienie idzie do komutatora i na sterowanie. Kurde i albo placebo albo idzie lepiej. Na razie tak pojezdze. Bo teraz fajnie się nawet jeździ.A gdzie masz ten komutator? Bo pierwsze słyszę żeby w układzie podciśnienia występował, silnika elektrycznego tam nie ma , a może byś odżałował te dwie czy trzy dychy i kupił wakumetr, wtedy było by wiadomo jakie masz podciśnienieSłusznie. Nigdy bym na to nie wpadł. Dzięki za trafną podpowiedź.. A tak po za tym. Bawię sie dalej. O efektach napiszę.
Arek8888 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 A czy ktoś mógłby napisać czym steruje vacum? Bo do tej pory myślałem, że tylko wspomaganiem hamulców. W jaki sposób steruje ona turbo?
karaluch8 Opublikowano 3 Października 2016 Autor Opublikowano 3 Października 2016 A czy ktoś mógłby napisać czym steruje vacum? Bo do tej pory myślałem, że tylko wspomaganiem hamulców. W jaki sposób steruje ona turbo? Pompą vacum nic nie steruje. Ona ma ustalone podciśnienie robić i robi. A sterowanie sie odbywa przez zaworki n75, n18. A jeszcze pytanko http://www.directupload.net/file/d/4497/5lq4stvv_jpg.htm ten zielony bolczyk, kapturek co jest na podciśnieniu. Od czego to?
Arek8888 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 A czy ktoś mógłby napisać czym steruje vacum? Bo do tej pory myślałem, że tylko wspomaganiem hamulców. W jaki sposób steruje ona turbo? Pompą vacum nic nie steruje. Ona ma ustalone podciśnienie robić i robi. A sterowanie sie odbywa przez zaworki n75, n18. Dzięki za odpowiedź. Ale jeszcze nie do końca rozumiem. Podciśnienie, które ma za zadanie podciągać sztangę turbosprężarki to podciśnienie pochodzące z vacum?
Hezen Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Tak Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
karaluch8 Opublikowano 19 Października 2016 Autor Opublikowano 19 Października 2016 Dobra. Problem z podciśnieniem chyba ogarnięty. Zdjęcie wcześniej pytałem po co ten zielony kapturek. U mnie ktoś próbował go ściągnać czymś i dziure w nim zrobił. Próbowałem go zdjąć ale ułamałem krócieć xD No ale coż. Wziąłem śrubkę, poxipol, zalałem klejem, śrubke wkręciłem i teraz ciągnie. Wcześniej np. 4 bieg, redukcja do 3 i gaz w podłogę, no i ciągnął, ale tak mułowato. Teraz o niebo lepiej. Więc na razie efekt zadowalający. Jeszcze prosi się o remont bo oleju za dużo wciąga. Ale w koncu doładowanie mam ogarnięte. Z olejem, sprawdze kompresje, jak będzie git to będę myślał z głowicą. Raczej sam spróbuje to zrobić, rozrząd tutaj nie taka straszna rzecz. Jakieś pojęcie mam. Z pomocą dam rade. Dzięki wszystkim na chwilę obecną za pomoc. W szczególnosci Hezen. Tak pomyślałem o tym grzybku zielonym dzięki Tobie i jakoś się udało. Ja jebie jakie z Tym silnikiem. Cos buczy nie wiem co. A najlepsze jest to ze czasem nic nie buczy A czasem buczy jak głupi. Sprawdzałem filtr powietrza i wszystko. Wziąłem posłuchalem i coś z prawej strony stojąc przodem do silnika. Zaraz dodam film. I tylko przy 1100. I na jalowych obrotach też jak przytrzymuje. ktoś coś? uj wie co to. Czasem jest cisza moge pałować ile chce, a zachce mu się i buczy.Czy tak buczy zatarte sprzęgło alternatora? Napinacz drga lekko. Czyszczenie turbiny po raz 3. Zrobiłem lustro. Jak się szmata teraz zapiecze to leci do żyda. Po za tym tak sie wkurwilem ze az urwalem szpilke od kolektora co trzyma turbine. Możecie sobie tylko wyobrazić jak kurwilem. Oczywiście nie kombinowalem, wyciąglem kolektor, urwana szpilka wystawala w imadło rozruszalem i wykrecilem.
maciucha512 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Czy tak buczy zatarte sprzęgło alternatora? Napinacz drga lekko.Czyszczenie turbiny po raz 3. Zrobiłem lustro. Jak się szmata teraz zapiecze to leci do żyda. Po za tym tak sie wkurwilem ze az urwalem szpilke od kolektora co trzyma turbine. Możecie sobie tylko wyobrazić jak kurwilem. Oczywiście nie kombinowalem, wyciąglem kolektor, urwana szpilka wystawala w imadło rozruszalem i wykrecilem. Audi ma sprawiać radość, a nie dobijać właściciela Dla mnie brzmi jak TDI Jak miałeś problemy z podciśnieniem to nie dziwota, że turbo zapieczone. A po trzech razach czyszczenia to wprawę masz i zawsze można profilaktycznie w każdy piątek czyścić przy piwku
karaluch8 Opublikowano 19 Października 2016 Autor Opublikowano 19 Października 2016 Czy tak buczy zatarte sprzęgło alternatora? Napinacz drga lekko. Czyszczenie turbiny po raz 3. Zrobiłem lustro. Jak się szmata teraz zapiecze to leci do żyda. Po za tym tak sie wkurwilem ze az urwalem szpilke od kolektora co trzyma turbine. Możecie sobie tylko wyobrazić jak kurwilem. Oczywiście nie kombinowalem, wyciąglem kolektor, urwana szpilka wystawala w imadło rozruszalem i wykrecilem. Audi ma sprawiać radość, a nie dobijać właściciela Dla mnie brzmi jak TDI Jak miałeś problemy z podciśnieniem to nie dziwota, że turbo zapieczone. A po trzech razach czyszczenia to wprawę masz i zawsze można profilaktycznie w każdy piątek czyścić przy piwku Tia. Ja tą turbine pod blokiem wyciągam. Na dworze
Arek8888 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Następnym razem zrób jakieś fotostory dla potomnych
karaluch8 Opublikowano 19 Października 2016 Autor Opublikowano 19 Października 2016 Następnym razem zrób jakieś fotostory dla potomnych A co mam zrobić? Pokazać jak wyciągam ją za pomocą szlifierki katowej, i przecinaka? A później spawam? xdd Tak przypuszczam, że 2 tysiące km, i następne czyszczenie. Jak ja lubię te silniki
fusse Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 podobnie buczala mi pompa paliwa jak padala, miala za niskie cisninie w srodku ,a podbijanie nic nie dawalo. ale tez w tym samym czasie padalo mi sprzegielko na altku, odglosny tutaj zmienialy sie przy zmianie obciążenia alternatora. zrób loga dynamicznego na 3-4 biegu grupy 4, zobaczymy czy jest w stanie wysterować kąt wtrysku.
karaluch8 Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 podobnie buczala mi pompa paliwa jak padala, miala za niskie cisninie w srodku ,a podbijanie nic nie dawalo. ale tez w tym samym czasie padalo mi sprzegielko na altku, odglosny tutaj zmienialy sie przy zmianie obciążenia alternatora. zrób loga dynamicznego na 3-4 biegu grupy 4, zobaczymy czy jest w stanie wysterować kąt wtrysku. Odgłos szurania? To od turbiny, ale pojęcia nie mam dlaczego. Może przez brak kata? Loga zrobie. Te szuranie jest jak ładuje turbina ciśnienie. Bardzo dobry sygnał przejścia silnika w tryb awaryjny Jak przy 2,5 tysiącach szuranie nie zniknie, to wiem że turbina za duzo ładuje xD I albo tryb awaryjny, albo chwilowy brak mocy. Tak to se szura i jeździ jak na razie. 600 km i na razie jeszcze geometria chodzi xD
Hezen Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Log do sprawdzenia możesz wrzucić, nie zaszkodzi. Przejechałeś 600km, a co ile Ci stawało vnt? Dalej czasem łapie awaryjny?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się