Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bardzo słabe oświetlenie soczewkami mijania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie wkladaj takiej soczewki.

Opublikowano

Ale dlaczego jakieś argumenty ? Jeśli wymiarowo podejdzie to nie powinien być problem. Kwestia dopasowania mocowań i średnicy otworu na soczewkę. Cena 200zł za nowy komplet myślę jest ok, na tej stronie są też inne soczewki mniejsze wymiarowo. Używane nie wiadomo co kupisz. Metalizacja próżniowa też swoje kosztuje, a ja mam teraz H7 a chce mieć d2s nie interesują mnie Hidy.

Opublikowano

Regenerowanie kosztuje 90zł. Nie ma sensu dawać 2x tyle za niepewny efekt.

Opublikowano (edytowane)

to.są stare typy soczewek.odbłyśniki ww tych soczewkacb są słabe jakosciowo.mogę ci wyczarować w lepszych pieniądzach lepsze soczewki. owszem używane,ale w idealnym stanie.jak coś to pisz pw

Edytowane przez booolek
Opublikowano

Aha rozumiem dzięki za informacje. Zamówiłem już oryginalne używane Valeo D2S bo muszę mieć co włożyć żeby jeździć, myślę że mocowania będą pasować bez problemu, jak będą w złym stanie najwyżej dam do metalizacji sprzedawca zapewniał że niby są nie wypalone zobaczymy.

Opublikowano (edytowane)

ori z b5 kupiłeś? pamiętaj że to są prawie 20 letnie soczewki.

Edytowane przez booolek
Opublikowano

No tak oryginalne z audi b5 data produkcji 2000r ale z samą soczewka chyba nic się nie stanie dobrze wyczyścić a odblaski w najgorszym przypadku zregeneruje?

Opublikowano

tak .ale w tych samych pieniądzach mógłbyś mieć nowsze i lepsze soczewki bix.

Opublikowano

Też się dzisiaj przymierzałem do wymiany odbłyśników. Wcześniej kupiłem 2 używane i wysłałem do regeneracji. Przyszły ładniutkie ale okazało się, że różnią się od tych co mam w samochodzie. W samochodzie mam odbłyśniki z wcięciami na bokach kołnierza i tam jest dźwigienka od przesłony. W tych co kupiłem nie ma tych wcięć ale to jeszcze dałoby się wyciąć. Drugi temat to obudowa lampy jak tylko je wyjąłem to zauważyłem, że nie ma tam przy deklu żadnego progu, który mógłbym wyciąć. Jest tylko rant przy deklu, który ma może z 1mm i wydaje mi się, że nie zrobi różnicy. Trochę dalej jest wgłębienie w kształcie klina od dołu obudowy lampy tam gdzie jest miejsce na przetwornice i ono skutecznie uniemożliwia obrócenie odbłyśnika w środku lampy. Jak to wytnę to zostanie dziura w obudowie więc wolałbym tego nie robić bo nie wiadomo jak będzie ze szczelnością po sklejeniu. Spotkał się ktoś z takimi lampami ?. Sprawdziłem obie lampy i jest to samo. Mam lampy Valeo, chyba są w samochodzie od nowości

Pewnie pytanie już nieaktualne, ale powiem Ci, że to co nazywasz rantem to własnie ten próg o którym mówiłem. Niby nic, a wycięcie pomaga. U mnie też odbłysniki się różnią, jeden ma wycięcie a drugi nie, wynika to z tego, że jedna lampa jest z 1999 a druga z 2001 roku.

Opublikowano

Ale dlaczego jakieś argumenty ? Jeśli wymiarowo podejdzie to nie powinien być problem. Kwestia dopasowania mocowań i średnicy otworu na soczewkę. Cena 200zł za nowy komplet myślę jest ok, na tej stronie są też inne soczewki mniejsze wymiarowo. Używane nie wiadomo co kupisz. Metalizacja próżniowa też swoje kosztuje, a ja mam teraz H7 a chce mieć d2s nie interesują mnie Hidy.

To zakładaj Bix na soczewkach helka3

Oto efekt 261052eca105b95a7f8bb75894f5e34f.jpg

Opublikowano

Witam , moj efekt koncze :P Swiatlo moze nie jest jakieś ideal jak to np w nowych autach na nowych lampach i przetwornicach. Ale mialem wypalone dwa odblysniki jeden juz konkretnie ten drugi nie byl jeszcze tragiczny ale widoczny. Kupilem sobie z forum tu od kolegii cale projektory ( odblyśnik plus soczewka) Efekt zobaczcie sami. Aaa i mam zalożone hidy . http://www.fotosik.pl/zdjecie/894ab4e2a39ff397


W tej samej galerii mam tez zdjecia jak wczesniej swiecialy jakies pol roku temu na zwyklych zarowkach ale jakis firmowych .

Opublikowano

Panowie idzie w jakiś sposób podejrzeć z zewnątrz w jakim stanie jest soczewka w ksenonie?

Opublikowano

Odblysnik. Widać przez otwór na palnik,trzeba patrzeć pod odpowiednim kątem.

Opublikowano

U mnie było tak : mam audi 1998r lampy valeo na żarówki H4 dzielone nie dawały prawie wcale światła. Zdecydowałem się na depo nowe lampy ale odbłyśnik do tego i soczewki valeo w stanie idealnym na H7. Moim zdaniem : jest dużo lepiej ale i tak szału nie ma. Jak powiedziałem o tym gościowi, który mi montował to odebrał to jako atak na swoją usługę, wyjął mi to z lampy na zewnątrz i porównywał z ksenonem snop światła na ścianie w garażu że niby jest idealnie a ja powinienem iść do okulisty. Ja mu na to, że mam kia ceed z 2013r również H7 na soczewce i jest idealnie : światło ładnie rozłożone od lewej do prawej i od początku do końca i wszystko widać, a co do takich testów w garażu to mu powiedziałem, że ja nie świecę autem po garażach tylko oświetlenie drogi jest dla mnie ważne. Dalej szukam rozwiązania - czy ktoś myślał o założeniu sobie zestawu tzw led cree czy jakoś tak ? Cz może ktoś już tak jeździ i mu się to sprawdza ?

Opublikowano

LED CARE do świateł mijania się nie nadaję. W ledzie h7 ogniskowe są co najmniej dwie i światło przez to nie skupione na soczewce jak w przypadku xenonu czy halogenu. Nie wspominając, że taki zestaw nie ma homologacji.

Opublikowano
W dniu 2.11.2016 o 10:50, booolek napisał:

tak .ale w tych samych pieniądzach mógłbyś mieć nowsze i lepsze soczewki bix.

Cześć,

Próbowałeś któreś bi włożyć juz?

Patrzyłem na hella classic i ma 3".

Nie widzi mi się ciąć oslony soczewki. Druga sprawa to czy któreś otwory tychże bi pasują p&p do odbłyśnika b5 bo są też 2,5 o nazwie mini.

Próbowałeś czegoś? 

Opublikowano (edytowane)

Ja jako alternatywę do regeneracji polecam zakup kompletu reflektorów Depo.

W grudniu 2015 kupiłem komplet za 410zł. Lampy bardzo dobrze oświetlają drogę. Jestem bardzo zadowolony, od tamtego czasu moje auto nie jest "ślepe" w nocy, jazda po zmroku mniej męczy.

U mnie regeneracja nie miała sensu - miałem poniszczone reflektory z zewnątrz i zużyte w środku, więc lepiej było kupić nowe i przestać myśleć czy jak wjadę na myjnie to nie zejdzie mi "klar" po regeneracji klosza :D

IMG_20151211_141607.jpg

IMG_20151211_141613.jpg

Edytowane przez hugoarmani
Opublikowano

A u mnie właśnie regeneracja się sprawdziła. Tylko, że już robiłem całość – polerowanie z zewnątrz, czyszczenie środka no i odblaski. Całość w http://www.xenon24.eu/

Opublikowano

U mnie kompleksowa przeróbka poprzez wymianę soczewek na Hella Intemo 3  pomogła. Kolega  z forum Gwerty ogarnął to kompleksowo i jestem mega zadowolony.

Opublikowano (edytowane)

Witam, ja natomiast samemu przerobiłem sobie lampy na Bi-Led na soczewkach Koito, operacja nie łatwa ale warto. Moim zdaniem dużo lepiej świecą niż xenony i mają dużo zalet. Koszt początkowo nie jest mały, ale odpada kupowanie żarników i przetwornic. Kupuje się jedynie soczewki za 600zł, no ja jeszcze kupiłem nowe lampy Depo za 400zł, ale dlatego że chciałem mieć ładne nowe klosze, i na czas przeróbki nie chciałem mieć uziemiony samochód. Drugi komplet i spokojnie sobie wolnymi wieczorami przerabiałem. Jeśli ktoś jest zainteresowany taką przeróbką, zapraszam :)  Zdjęcia w moim wątku: 

 

Edytowane przez Niewidzialny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...