tklimczak Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 witam w książce serwisowej mam wpis z 29.11.2007r. o akcji serwisowej której oznaczenie to 21B7 - czy ktoś orientuje się może czego dotyczyła ta akcja. Nadmienię, iż akcja robiona była jeszcze w Niemczech, była wykonywana w tym samym terminie w którym wymieniany był silnik - być może jest to związane właśnie z wymianą silnika?......Mam silnik BRE 2.0 TDI. Dzięki za informacje Byc może wątek stanie się miejscem gdzie opiszemy różne akcje serwisowe - gorąco polecam A może są "akcje" dostępne na tym forum?????
Cristoforo Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 moim zdaniem akcja serwisowa nie obejmowała silnika tylko moze jego osprzęt lub inne części mechaniczne np ABS, jakies czujniki wiazka kabli itp. a ze została wykonana jednoczesnie to bardzo czesto sie zdarza ze akcje serwisowe sa wykonywane razem np. z przeglądem
pre_pl Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 http://www.motor-talk.de/forum/rueckruf-a4-b7-t1707951.html najwyraźniej jakiś wężyk z turbo
scrat Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Jak przeczytałem tytuł tego tematu to pierwsze co mi się nasunęło na myśl to, że Audi w końcu wzięło się za poprawki swojej wpadki związanej z napędem pompy olejowej w BLB :> Echh, głodnemu chleb na myśli...
grzesiekk23 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Ja w dokumentacji auta mam AKTION 23B2 MOTORSTEUERGERAT - dotyczyło to zmiany softu silnik BPW z dnia 29.01.2007
variocustoms Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Podobno na którejś z akcji upgrade'u softa obcinali możliwość wkręcania silnika równomiernie do czerwonego pola, może zmieniali charakterystykę żeby obciąć niutki w górnym zakresie obrotów, nie wiem w jakich seriach silnika ale kiedyś kumpel z ASO pytał czy jak wdepnę to czy równo kręci do czerwonej kreski.
turdzi Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 najwyraźniej jakiś wężyk z turbo dokladnie - mailem ta samo akcje i pan w serwisie wyjasnil ze towlasnie jakis wezyk przy turbo
tklimczak Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2008 to może ktoś wie za co odpowiedzialny jest ten wężyk i co w przypadku gdy ktoś nie został objęty akcją serwisową? pzdr
turdzi Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 tk zlap za tel. i przekrec do ASO ja tak zrobilem i mily pan mi powidzial ze ten wezyk.Podalem mu tez inny kod z ksiazki i pan powiedzial ze update softu.
tklimczak Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2008 tk zlap za tel. i przekrec do ASO ja tak zrobilem i mily pan mi powidzial ze ten wezyk.Podalem mu tez inny kod z ksiazki i pan powiedzial ze update softu. aha - dzięki za poradę
ks Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Wie może ktoś, co oznacza akcja 29D9. Z góry dzięki.
MAJKI Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Ja dzis byłem w ASO Magro Rybnik i miły pan powiedział ze mam umówić sie na akcje serwisową 26 D9 (update softu w BLB), niby trwa to koło 40 minut ale co to poprawia juz nie umiał powiedziec. Od razu tylko było pytanie czy auto jest po chipie bo wtedy mozna uszkodzic sterownik...
pre_pl Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 ten update może byc powiązany z tym problemem : http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_dziwne_szarpanie_przy_2000_obrotow-t44627.0.html
MAJKI Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Jestem po akcji serwisowej 26D9 (update softu) a ta druga akcja 21B7 to jak mi powiedział serwisant tyczy sie wężyków ale odpływowych w podszybiu, poprostu po jakims czasie sie zatykają i z podszybia przy aku nie odprowadzana jest woda. U mnie wykonali te dwie akcje przy jednej wizycie w ciągu 1,5h. No i trzeba podpisać na miejscu pismo ze silnik nie był poddany tuningowi...
simi Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 http://www.motor-talk.de/forum/rueckruf-a4-b7-t1707951.html najwyraźniej jakiś wężyk z turbo w niemieckim forum wyczytalem ze ta akcja 21B7 mogla tez tyczyc zmiany czesci odpowiedzialenej za wyrownywanie obrotow i drganie silnika http://de.wikipedia.org/wiki/Ausgleichswelle tez mailem akcje 26D9 i musze powiedziec ze teraz trzeba wiecej go depnac przy ruszaniu zeby sie zebral a reszta bez zmian, serwisant mi powiedzial ze to ma na celu zmniejszenie zuzycia paliwa czy cos takiego i poprawia zaplon bo te modele mialy czesto problem z odpalaniem na cieplym silniku
variocustoms Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Jak po akcji to do Witka na wirusa bo inaczej zadepczecie te swoje niunie.
MAJKI Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Ja tam nie czuje żeby trzeba było mocno depnąć, gość powiedział że akcja ta ma na celu łatwiejsze ruszenie z miejsca i wpływa dobrze na sprzęgło ale co w tym prawdy jest, dla mnie auto chodzi jak chodziło...
audiomaniak Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 wie może ktoś co to za akcja była mam taki wpis 57C3 AUSGEFÜHRT
rtocki Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 wie może ktoś co to za akcja była mam taki wpis 57C3 AUSGEFÜHRT wymieniali kluczyki (nadajniki) zdalnego sterowania bodajże
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się