rafal9119 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Siemanko. Od 2 tygodni borykam się z problemem drgania podczas gaszenia auta i stuków z prawej strony. wczoraj podczas wymiany poduszek pod silnikiem okazało sie że prawa poduszka ma urwane dolne mocowania (resztki alu z poduchy waliło w mocowanie ) Po wymianie stuki znikły ale drgania są tylko o połowę słabsze. wymieniłem dwie poduszki (używane) ale sprawne od kolegi z forum i ta gumowa tuleje z przodu silnika na ori ( nowa) a drgania podczas gaszenia są. Co prawda słabsze ale sa i to mnie wkurza. co teraz wymieniać . dwumase???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Przy wcisnietym sprzegle zgas.jesli bedzie drgalo to nie dwumas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 Opublikowano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 zaraz pójdę i sprawdzę . . Sprawdziłem i jednak wciśnięte czy nie to nie ma różnicy dalej drga. tylko teraz od czego zacząć poszukiwania Naprowadzi ktos ?Nikt nic nie wie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Jakby dwumasa była do wymiany to byłyby drgania (mocne drgania "kangurki") podczas ruszania na poszczególnych biegach, nie ma sensu rozbierać skrzyni tylko po to, żeby sie dowiedzieć, że wszystko gra.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 Opublikowano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Niby tak. Ale nadal wkurza mnie te drgania podczas gaszenia silnika . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Czytałem też gdzieś, że jak kąt wałka jest źle ustawiony to potrafi telepać, ale tu na forum problem został już rozwiązany : u mnie klapa ta od gaszenia tez sie zamykala ale nie dokonca i dlatego trzeslo silnikiem przy gaszeniu .przyczyna za male podcisnienie kruciec na pompie vakum sie zluzowal Wymieniłem pompę podciśnienia na Boscha i problem się rozwiązał. Gaśnie dużo lepiej niż wcześniej, wiadomo delikatnie zabuja silnikiem, ale jest o wiele lepiej niż wcześniej. Problem tkwił w tym, że pompa dawała za słabe podciśnienie na klapę gaszącą i widocznie nie zamykała się jak trzeba. Dzięki wszystkim za pomocne wskazówki, a w szczególności koledze Sztomel na naprowadzenie mnie na problem z podciśnieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 Opublikowano 22 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 w 1.8 T klapy gaszacej nie ma wk***ia już mnie ten samochód. gaszenie tego auta jest podobne do starego mercedesa. tyle specjalistów a nikt nawet sie nie wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Poduchy silnika, poduchy skrzyni. Zrób logi i wrzuć do odpowiedniego działu, może chłopaki coś znajdą? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 w 1.8 T klapy gaszacej nie ma wk***ia już mnie ten samochód. gaszenie tego auta jest podobne do starego mercedesa. tyle specjalistów a nikt nawet sie nie wypowie. A co z pompą? Porównywałeś drgania silnika te przy zgaszeniu auta, a te przy zduszeniu go? np. przy szybkim ruszeniu z jedynki bez gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 Opublikowano 23 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Z jaka pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Paliwa, może podaje mieszankę podczas gaszenia silnika i to powoduje takie wstrząsy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 Opublikowano 25 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Nie wydaje mi sie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 W takim razie pod kompa i logi, nic więcej nie zostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 (edytowane) Jakiej firmy założyłeś poduchy? Potrząsałeś nimi żeby sprawdzić czy może jest w nich ubytek oleju (chlupanie, przelewanie oleju)? Ori poduchy silnika to AVON, używki najlepiej sprawdzić na wadze, gdzieś na forum passata jest podany przedział wagowy sprawnej poduszki. Może ich montaż został nieprawidłowo przeprowadzony i silnik siedzi na "sztywno" i stąd te drgania, a na poduszkach olejowych silnik powinien "pływać". Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 25 Września 2016 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 Opublikowano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Nie mam pojecia . Nie potrzasalem nimi bo nie mialem czasu . A wymienial mi je mechanik. Mozna nieprawidlowo je zamontowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Mozna. Poduszki przykreca sie na otworach w ksztalcie fasolki i mozna je zbytnio napiac przez nieodpowiednie umieszczenie. Poza tym najwazniejsze jest ze poduchy musza byc ori bo wszystkie zamienniki nawet lemforder sa twarde i przenosza drgania. Cena nowych zabija. Trzeba szukac uzywek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 Opublikowano 27 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Dzis zauwazylem ze nawet koncowka wydechu lekko drga na wolnych obrotach. Do tej poru tego nie bylo lub nie zauwazylem. A moze cos sie stac jak tak bede jezdzil. Nie jest to mega mocne trzesienie . Ale podczas gaszenia jak sie patrzy na silnik to sie zamacha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 To jest norma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 A nic sie nie stanie jak tak bede jezdzil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil.wasiak.7 Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Mi kiedyś też pękła łapa od poduchy silnika, kupiłem nową łapę, poduszki Avona, potem jeszcze zauważyłem zużytą poduchę skrzyni. Stary mechanik poradził mi żeby przy wymianie poduszek poluzować od nich wszystkie śruby, odpalić silnik i dopiero wtedy stponiowo dokręcać śruby, każdą po trochę, najlepiej po przekątnej. Ten sposób pozwala wyeliminować problem z nieprawidłowym ich zamocowaniem i naprężeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się