Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mocne wibracje podczas gaszenia auta


rafal9119

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko.

Od 2 tygodni borykam się z problemem drgania podczas gaszenia auta i stuków z prawej strony. wczoraj podczas wymiany poduszek pod silnikiem okazało sie że prawa poduszka ma urwane dolne mocowania (resztki alu z poduchy waliło w mocowanie )

Po wymianie stuki znikły ale drgania są tylko o połowę słabsze.

wymieniłem dwie poduszki (używane) ale sprawne od kolegi z forum i ta gumowa tuleje z przodu silnika na ori ( nowa)

a drgania podczas gaszenia są. Co prawda słabsze ale sa i to mnie wkurza.

co teraz wymieniać .

dwumase????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz pójdę i sprawdzę . .


Sprawdziłem i jednak wciśnięte czy nie to nie ma różnicy dalej drga.

tylko teraz od czego zacząć poszukiwania


Naprowadzi ktos ?
Nikt nic nie wie???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby dwumasa była do wymiany to byłyby drgania (mocne drgania "kangurki") podczas ruszania na poszczególnych biegach, nie ma sensu rozbierać skrzyni tylko po to, żeby sie dowiedzieć, że wszystko gra..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem też gdzieś, że jak kąt wałka jest źle ustawiony to potrafi telepać, ale tu na forum problem został już rozwiązany :

u mnie klapa ta od gaszenia tez sie zamykala ale nie dokonca i dlatego trzeslo silnikiem przy gaszeniu .przyczyna za male podcisnienie kruciec na pompie vakum sie zluzowal
Wymieniłem pompę podciśnienia na Boscha i problem się rozwiązał. Gaśnie dużo lepiej niż wcześniej, wiadomo delikatnie zabuja silnikiem, ale jest o wiele lepiej niż wcześniej. Problem tkwił w tym, że pompa dawała za słabe podciśnienie na klapę gaszącą i widocznie nie zamykała się jak trzeba. Dzięki wszystkim za pomocne wskazówki, a w szczególności koledze Sztomel na naprowadzenie mnie na problem z podciśnieniem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1.8 T klapy gaszacej nie ma


wk***ia już mnie ten samochód. gaszenie tego auta jest podobne do starego mercedesa.


tyle specjalistów a nikt nawet sie nie wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduchy silnika, poduchy skrzyni.

Zrób logi i wrzuć do odpowiedniego działu, może chłopaki coś znajdą?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1.8 T klapy gaszacej nie ma

wk***ia już mnie ten samochód. gaszenie tego auta jest podobne do starego mercedesa.

tyle specjalistów a nikt nawet sie nie wypowie.

A co z pompą? Porównywałeś drgania silnika te przy zgaszeniu auta, a te przy zduszeniu go? np. przy szybkim ruszeniu z jedynki bez gazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej firmy założyłeś poduchy? Potrząsałeś nimi żeby sprawdzić czy może jest w nich ubytek oleju (chlupanie, przelewanie oleju)?

Ori poduchy silnika to AVON, używki najlepiej sprawdzić na wadze, gdzieś na forum passata jest podany przedział wagowy sprawnej poduszki.

Może ich montaż został nieprawidłowo przeprowadzony i silnik siedzi na "sztywno" i stąd te drgania, a na poduszkach olejowych silnik powinien "pływać".

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna. Poduszki przykreca sie na otworach w ksztalcie fasolki i mozna je zbytnio napiac przez nieodpowiednie umieszczenie. Poza tym najwazniejsze jest ze poduchy musza byc ori bo wszystkie zamienniki nawet lemforder sa twarde i przenosza drgania. Cena nowych zabija. Trzeba szukac uzywek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis zauwazylem ze nawet koncowka wydechu lekko drga na wolnych obrotach. Do tej poru tego nie bylo lub nie zauwazylem.

A moze cos sie stac jak tak bede jezdzil. Nie jest to mega mocne trzesienie . Ale podczas gaszenia jak sie patrzy na silnik to sie zamacha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi kiedyś też pękła łapa od poduchy silnika, kupiłem nową łapę, poduszki Avona, potem jeszcze zauważyłem zużytą poduchę skrzyni. Stary mechanik poradził mi żeby przy wymianie poduszek poluzować od nich wszystkie śruby, odpalić silnik i dopiero wtedy stponiowo dokręcać śruby, każdą po trochę, najlepiej po przekątnej. Ten sposób pozwala wyeliminować problem z nieprawidłowym ich zamocowaniem i naprężeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...