Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Propozycja zbiorowego zapytania, a poźniej pozwu przeciw Audi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pier... o tym multitronicu :kwasny: do 2004 prawie każdy multi się sypał od 2004 ta skrzynia jest znacznie poprawiona ma 7 lamelek (tarcz) i chyba 5 zabezpieczeń jak się nie mylę. Więc jest prawie bezawaryjna. Może to potwierdzić serwis Sopa najlepszy warsztat w Polsce specjalizujący się w naprawie skrzyń automatycznych z samochodów Audi, VW, Seat, Skoda. A z tiptroniciem w 2.0TDI się jeszcze nie spotkałem.

I to by były moje 3 grosze co do tego artykułu....

Opublikowano

Skoro Auto Świat opisuje wady i usterki to może ich poinformować o typowym problemie silników BLB.Może się zainteresują problemem na tym forum i coś w końcu ruszy z tym tematem.Niech się dowiedzą jak traktowani są posiadacze Audi przez głównego przedstawiciela tej marki.

Opublikowano

Z jednej strony nie byłby to głupi pomysł ale z drugiej zaś strony jeśli taka gazeta by to opisała a później jakiś Kowalsy z zamiarem zakupy Audi A4 by to przeczytał to z daleka by omijał silniki BLB. Więc później ktoś taki jak ja miałby problem sprzedać samochów za dobre pieniądze a wiadomo że nie każdy BLB tak samo choruje.

Opublikowano

Z jednej strony nie byłby to głupi pomysł ale z drugiej zaś strony jeśli taka gazeta by to opisała a później jakiś Kowalsy z zamiarem zakupy Audi A4 by to przeczytał to z daleka by omijał silniki BLB. Więc później ktoś taki jak ja miałby problem sprzedać samochów za dobre pieniądze a wiadomo że nie każdy BLB tak samo choruje.

właśnie :good:

Opublikowano

Ciekawe podejście do sprawy :thumbdown:

Opublikowano

i jest cos wiadomo na temat jakies akcji ??

Opublikowano

Wiadomość z dzisiaj .Prosiłem ojca o pomoc gdyż przebywam na wyspach o to żeby poszedł do serwisu Audi we Wrocławiu i zapytał o części do naprawy wałków wyrównoważających w silniku 2.0 TDI 140KM.Pytał o koło zębate ,łańcuch,napinacz w odpowiedzi usłyszał że nie ma takiego zestaw naprawczego . Pan z serwisu zaproponował zamiast tego zestaw który naprawi tą wade w skład tego zestawu wchodzi mechanizm róznicowy z kołami ,wałkami i pompą oleju o nr.03G103295l.Koło zębate napędowe03G103305A.Kółko wału korbowego03G105221G .Uszczelniacz wału korbowego 038103085E. Sruba imbusowa kołnierzowa N90977502 .Śruba z łbem sześciokątnym(kombi)N91121301.Za cenę 4200zł plus robocizna 3500 zł.Mój tata odpowiedział że można kupić te części o które pytał za cenę 844zł łącznie z imbusikiem ,pierścieniem zabezpieczającym i śrubami. Koszt wymiany robocizna 720zł .Pan z serwisu na to że jest to tylko naprawa na chwile bo to it tak to nie będzie chodziło.Serwis dokładnie wie o co chodzi że Audi zrobiło bubel ale akcji serwisowej brak.Jak ktoś szuka tych tańszych części a jest z Wrocławia lub okolic to są one dostępne w ciągu 7 dni u Wojtanowicza i naprawy też można tam dokonać.Ceny opisałem wyżej.Różnica znaczna.

Opublikowano

Albinek sprecyzuj - wg. Ciebie cały komplet naprawczy można kupic za 844 zł? Jak tak to poproszę o namiary na to miejsce.

Opublikowano

Dotyczy to starego systemu silników BLB tego wadliwego. W skład tego wchodzi Koło zębate03G115230.Napinacz03G115124D.Łańcuszek 03G115230. cena 844zł. Czas realizacji od zamówienia bo nie wszystko jest na miejscu 7 dni.Dodatkowo zabierak ,pierścień zabezpieczający,śruby to koszt około 20 zł. Można to kupić we Wrocławiu w prywatnym serwisie u p.Wojtanowicz.Dokładny adres WOJTANOWICZ DEALER VW-AUDI AUTORYZOWANA STACJA OBSŁUGI. ul.Strachowskiego21-25 Wrocław.Tel.071-3647610.Jaro pisałem do ciebie na PW. potrzebuje twojej fachowej pomocy. Jak możesz to odpisz prosze lub jak chcesz to opisz to na forum.

Opublikowano

Ja też już raz ZNALAZŁEM te części, najpierw miały być w ciagu 1 dnia, później niby w ciagu 5 dni do sprowadzenia z Niemiec, a jak ktoś ich pocisnął to okazało się, że jednak się nie da. Jak komuś uda się załatwić te części za 850zł to wtedy warto to opisać, bo sprzedawcywiele obiecują ale jak do tej pory nikomu nie udało się tego kupić...

Opublikowano

Naprawia się...

Konkretnie, dziś silnik miał być już montowany w aucie, ale jeszcze tego nie skończyli. Jakieś problemy z "łapą" do osprzętu... pewnie to co wspominał mi Jaro, że trzeba pewien element mocujący z BKD odciąć, aby pasował na miejsce BLB... Jutro o 9:00 dzwonię do warsztatu, bo na weekend chcę mieć auto na chodzie i KONIEC! Już nie wytrzymam dłużej normalnie... :evil:

Jak tylko będą jakieś postępy to na pewno zamieszczę info w moim wątku. Generalnie zmian będzie całkiem poro, oby wszystko się udało... :good:

Opublikowano

Jaro co z tę wymianą silnika ja dowiadywałem sie o części w zestawie mechanizm ma nr.03G103295L znalazłem taki mechanizm z silnika BKP od Pasata 07r i tam nr. 03G103295K czy ktoś ma jakąś wiedzę czym sie rużnią i czy można zamontować wBLB koło na wale ma ten sam nr.03G105212C[br]Dopisany: 27 Marzec 2009, 12:28_________________________________________________Albinek ten zestaw co opisałeś można zastosować jeśli koło na wale nr03G105173 jest całe i mało wypracowane.Jeśli wymienisz tak jak pisałeś to wytrzyma znowu 170000 albo mniej.

Opublikowano

Więc ja zapytałem "na wyspach" - i jest owy zestaw - tylko, że nie nazywają go zestawem naprawczym.

Konkretnie nazywa się to convert module i kosztuje bagatela ponad 1000 funcików :) Cały układ wałków plus koła zębate.

Opublikowano

Zapytaj ich ile chcą za robote,porównamy ceny .

Opublikowano

witam

Ledwo zakupiwszy moje audi zauwazylem ze nieco za glosno chodzi...i po lekturze forum nie spalem dwie noce ;)

Auto u mechanika spedzilo 5 nocy ale na szczescie kolo zebate bylo cale ;)))) wiec wymienili napinacz, lancuch i wspornik od tego napinacza no i teraz tdi chodzi jak powinien a nie jak ursus c-360. Mam nadzieje ze to wszystko z naprawami chociaz na chwile bo jakos budzet nadszarpniety tydzien po zakupie wymiana tacz, klockow, rozrzadu do jakis angielski spec wymienil rozrzad a zapomnial o pompie wiec wskonczyl kompletnie nowy zestaw i moze jeszcze para opon z przodu i do przodu

dzis jade do Polski na swieta wiec auto sie sprawdzi, mam nadzieje...

Opublikowano

Panowie ja dzisiaj biore sie za znalezienie tego zestawu naprawczego (czyli starego wadliwego rozwiązania). Po moich doswiadczeniach z tym silnikiem wiem że wszystko można do niego dostać tylko trzeba wiedzieć gdzie zapukać. Podobnie miałem ze sprzęgłem do BLB - każdy twiedził że tylko serwis i to za zwrotem starej tarczy i docisku. koszt - bagatela 1800 zł za zwrotem starych części lub prawie 2500 bez zwrotu tych częsci. a ja kupiłem ten zestaw tarcza+docisk z Luka rzecz jasna za cenę poniżej 1000 zł. Fakt że zajęło mi to jakieś 10 dni ale myślę że i tak było warto gdyby ktoś był zainteresowany zestawem sprzęgła lub kołem dwumasowym (Luk-1500 zł) to zapraszam. dam znać jaki efekt poszukiwan tego cholernego zabieraka i całej reszty wspaniałego BLB!

Opublikowano

Z zabierakiem to bym sie nawet nie wysilał zeby gdzies jezdzic i szukac w ASO od ręki za 12zł, najgorzej jest z kołem które przychodzi na wał, łancuch tez jeszcze mozna kupic w niektórych firmach, tylko po co wymieniac wszystko oprócz jednego koła i za kilka tys km znowu mieć ten sam problem.

Opublikowano

Fakt że zajęło mi to jakieś 10 dni ale myślę że i tak było warto gdyby ktoś był zainteresowany zestawem sprzęgła lub kołem dwumasowym (Luk-1500 zł) to zapraszam. dam znać jaki efekt poszukiwan tego cholernego zabieraka i całej reszty wspaniałego BLB!

Kolego po co wypisujesz dyrdymały - sprzęgło w BLB jest identyczne jak w AVF - koszt koła dwumasowego + tarcza + docisk + łożysko wyciskowe to 2080 zł.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...