GOLI Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Pacjent to A4 B6 2,5 AKE quattro. Podczas przyspieszania czuć wyraźne szarpnięcia mocy, zupełnie jak bym wciskał i puszczał pedał gazu. Filtry wymienione,błędów w kompie brak.Mam też wrażenie jak by nieco stracił mocy, ale mogę się mylić. Auto po nocy odpala normalnie, ciepłe również, nie dymi, nie chla oleju, układ dolotowy szczelny. Ma ktoś pomysł co to może być?
karaluch8 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 W 1.9 tedei u siebie mam tak jak turbina zapieczona + zaworek n75. Nie wiem jak w tych silnikach. Ale szukaj w tym kierunku.
lunatic Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 a po co do wałków jak sa podtarte albo wytarte jest słabsze a nie nie raz slabe raz mocne.
GOLI Opublikowano 20 Października 2016 Autor Opublikowano 20 Października 2016 Wałki jakieś 100 000 temu wymienione w serwisie u niemca, a z nimi wtryski turbina i jeden tłok, od tamtej pory gania to na oleju 5w30 (505.01 do wycierających się wałków w 1,9) Pół roku temu robiona pompa.Przez wlew oleju widać trzy krzywki i są idealne więc sądzę, że reszta też żyje.Może jakieś parametry sprawdzić, podpowiedzcie bo mi już się pomysły skończyły...
20hz Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 (edytowane) A logi robiłeś? Trzeba by sprawdzić jak ładuje, jaki przepływ i kąt wyprzedzenia przy rozpędzaniu - grupy 003 008 011. Pewnie i więcej - paliwo - ale ja taki magik nie jestem. Filtr paliwa, dla pewności kierownicę w turbo - najlepiej byłoby rozpiąć siłownik od wodzika kierowniczej. N75... Zacząłbym od logów Edytowane 20 Października 2016 przez 20hz
karaluch8 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Mówię że mam tak przy dziurawej membranie w n75...
slawinio Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 (edytowane) Wałki jakieś 100 000 temu wymienione w serwisie u niemca, a z nimi wtryski turbina i jeden tłok, od tamtej pory gania to na oleju 5w30 (505.01 do wycierających się wałków w 1,9) Pół roku temu robiona pompa.Przez wlew oleju widać trzy krzywki i są idealne więc sądzę, że reszta też żyje.Może jakieś parametry sprawdzić, podpowiedzcie bo mi już się pomysły skończyły...Tylko to nie jest norma olejowa dla tego silnika. Ma byc 505.00.Ja w moim BDG tez widzialem przez wlew oleju krzywki. Ale jak zdjąlem dekiel glowicy i zobaczylem dwa popychacze zlamane w niej to mi sie odechcialo. Edytowane 22 Października 2016 przez slawinio
GOLI Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 Wiem, że 505.00 to norma dla tego silnika, ale jest to połsyntetyk ,a wyczytałem na tym forum że takowy nadaje się do "smarowania zawiasów od chlewa". A skoro nie bierze ani grama to czemu mam silnikowi żałować. Wczoraj sprawdziłem turbinę, membrana w gruszce ok, kierownice również. Podpowiedzcie jak sprawdzić N75 bo nie mam pomysłu. Co do logów to sprzęt mam ale...nie mam pojęcia jak to zrobić
lunatic Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Sprawdz vagiem czy kierownice chodzą.
szczuraz Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Co do logów to sprzęt mam ale...nie mam pojęcia jak to zrobić Podpowiedzcie jak sprawdzić N75 bo nie mam pomysłu W tescie elementów wykonawczych będzie któryś z kolei test n75. Jeżeli nie to podepnij na krótko i usłyszysz czy elektrozawór pracuje. Możesz też w trakcie testu podpiąć się węzykiem i dmuchać w niego żeby mniej więcej sprawdzić szczelność.
Karol Guzicki Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 zloguj wskazania przeplywki pod obciazeniem przede wszystkim
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się