bubus Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Witam. Od czasu gdy kupiłem auto borykalem się z przeladowywujaca turbinką. W końcu chciałem się uwolnić od tego i postanowiłem kupić regenerowana na gwarancji. Znalazłem pierwsza lepsza na allegrogo i kupiłem. W tamtą sobotę wymieniłem turbine, sprawdziłem autko śmigalo, japa sie cieszyłea lecz nie długo. Następnego dnia w sobotę miałem daleka podróż. Ponad 1k km. Po przejechaniu 200km autko dostało nagle dziwnych drgań podczas przyspieszania. Autko kręci max do 3 tysięcy może delikatnie ponad lecz przy obrotach 2500 około wpada w straszne drgania i nie ciągnie. Później było tylko gorzej. Zapchal się dpf rodlaczylo turbo i tryb awaryjny. Lecz byłem już w trasie więc jakoś dojechałem i wróciłem.. dpf 100procent zapchany. Dziś go wypalilem ale to nic nie pomogło. Myślałem że może sie coś przypchal ale nie. Dziś do 6% wywaliłem błąd znikł lecz autko dalej dziwnie reaguje na gaz. Zastanawiam się teraz czym to może byś spowodowane. Sprawdziłem egr czy się nie blokuje, przepustnice też rozebralem i też jest git. Nie mam pomysłu co to mogło by być. Turbo pod kompem pokazuje że normalnie do 2500 bara pompuje i nie widać by to z nim był problem. Dodatkowo nagrałem filmik filmik i wstawiłem na yt
MarekMiskiewicz Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 zobacz czy wszystkie złączki i rury są szczelne od dolotu powietrza
janekzpszczyny Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Sprawdź czy Ci się wałki nie wytarły. Polecam Janek z Pszczyny
Pawelkiwi Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Rozumiem że robiłeś jakąś diagnostykę komputerową. Nie wykazało żadnych błędów? Pierwsze co dla testów zaślepiłbym zawór EGR.
piotrsob1 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 (edytowane) Sprawdź komprechę na garnkach, może może po wymianie turbiny silnik połknął coś co zalegało lub zostało niepatrznie zostawione w dolocie podczas wymiany turbulum Objawy wskazują na taką możliwość Edytowane 22 Października 2016 przez piotrsob1
fafa61 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Miałem u siebie takie same objawy, i niestety przychylne się do słów Piotrka ze to ...możliwe brak kompresji. W moim przypadku również nie było żadnego błędu silnik pracował normalnie oprócz tego ze telepalo buda.Podczas jazdy gdy dodawałam gazu w granicach obrotów jak u ciebie objaw był taki sam. Wpadła mi do czwartego cylindra klapka od kolektora ssacego. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
Karasik2 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Pytanko nie chce zakładać nowego tematu ale chodzi Turbinę bo na Allegro pojawiło się ogłoszenie ale coś podejrzanie chyba niska cena... dacie jakąs opinie ? http://allegro.pl/turbo-audi-a4-2-0-tdi-170-km-brd-bva-53039880109-i6628933478.html
Pietro90 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Pytanko nie chce zakładać nowego tematu ale chodzi Turbinę bo na Allegro pojawiło się ogłoszenie ale coś podejrzanie chyba niska cena... dacie jakąs opinie ? http://allegro.pl/turbo-audi-a4-2-0-tdi-170-km-brd-bva-53039880109-i6628933478.html Turbo jest regenerowane, nie wiadomo na jakich częściach, zdjęcia nie ma więc dlatego taka niska cena
bubus Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Opublikowano 30 Listopada 2016 (edytowane) Witam. Awaria autka okazała się błahostką chodź słono mnie kosztowała. Oddałem auto do specjalistów w szczecinie i po 2 dniach zdiagnozowali usterkę. Przed wymiana turbinki miałem robioną zmianę oleju, przy czym rownież wymieniłem filtr paliwa i to waśnie on okazał się być przyczyną tego szarpania i w ogole całego tego g****.. Jeśli będziecie mieli podobny problem to polecam zacząć od wymiany filtra paliwa:) Pozdrawiam ps ja brałem do mojej 140 BPW też z allegro, całość z uszczelkami 800 mnie wyszła Edytowane 30 Listopada 2016 przez bubus
Karasik2 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Witam. Awaria autka okazała się błahostką chodź słono mnie kosztowała. Oddałem auto do specjalistów w szczecinie i po 2 dniach zdiagnozowali usterkę. Przed wymiana turbinki miałem robioną zmianę oleju, przy czym rownież wymieniłem filtr paliwa i to waśnie on okazał się być przyczyną tego szarpania i w ogole całego tego g****.. Jeśli będziecie mieli podobny problem to polecam zacząć od wymiany filtra paliwa:) Pozdrawiam ps ja brałem do mojej 140 BPW też z allegro, całość z uszczelkami 800 mnie wyszła a wymiana ile cie kosztował?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się