Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje poczynania z B7 1.8Tq BFB - w drodze po 300KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hello, chciałbym założyć temat w którym będę opisywał swoje poczynania z b7 bfb, które docelowo mają pozwolić uzyskać +-300KM. Na pewno będę miał kilka pytań i tu będę liczył na bardziej doświadczonych z 1.8t userów. Być może wywiąże się z tematu ciekawa dyskusja z której inni userzy będą mogli skorzystać chcący podnieść moc w swoich bfb. Ja również jestem bardzo otwarty na nową wiedzę, także z góry dziękuję za wszelkie wskazówki i uwagi. :D

Wykonane logi jako 100% seria bfb.

Doładowanie mbar i odczyt maf g/s

boostmaf.jpg

Doładowanie psi i afr

boostafr.jpg

Otwarcie wtryskiwaczy

injector.jpg

Także zdaje się, że wszystko wygląda w najlepszy porządku i na zdrową serię. :)

Oczywiście w pierwszej kolejności seryjny IC zrobił wypad i w jego miejsce wjechał fmic 550x180x65.

Sporo czasu zajęło na ze znajomym żeby go dopasować tak jakbym chciał ale myślę, że na tą chwilę jest zrobione perfekt. :naughty: IC jest opuszczony maksymalnie do dołu, dzięki czemu jest cały odsłonięty, a nie schowany pod belkę. Seryjna wyjścia są ucięte i wspawane pod kątem, dlatego nie trzeba było w żaden sposób ciąć zderzaka i nic się o niego nie wypiera, można założyć np. oryginalne zaślepki przy halogenach i wówczas wogóle nie widać rurek i silikonów.

a4b7.jpg

a4b72.jpg

a4b73.jpg

Później wrzucę zdjęcia jak to leży ze zderzakiem.

W tej chwili jestem w trakcie tworzenia DP i częściowo wydechu. :)

Edytowane przez XsiX
Opublikowano

Będę kibicował i sciągał Twoje pomysły w swoim b6;p

Opublikowano

W podpisie masz, że b6 to już przeszłość. :lol:

Opublikowano (edytowane)

Teraz kupiłem 2;p, typowo do zabawy;) trzeba zaktualizować bo b8 też już nie mam:D

Edytowane przez PASSATB5
Opublikowano

Skąd jesteś ? Jak uda mi się coś podstroić gruza to będę musiał gdzieś podlecieć na hamownię zobaczyć co te moje wypociny dały (póki co na seryjnym turbie). Pewnie gdzieś na podlasie - łomża lub zambrów. :)

Opublikowano

Białystok;), z tymże u mnie to więcej zabawy bo póki co przekładam z multitronika na quattro manual:)

Opublikowano (edytowane)

Podepne sie :)

W Białymstoku firma turbodiesel.pl godna polecenia na zwiekszenie mocy???

A moze w łomzy ktos ogarnia to bym miał blizej??

P.S. W łomzy jest maha 4x4 mozna tez.... siedziba obok osrodka egzaminujacego

Edytowane przez Marecki1
Opublikowano

Jak sam program to i koło takady ( brama obok) jest specjalista i Ci ogarnie:) hamownie ma pod ręką;p

Opublikowano

Turbodiesel ostatnio znajomemu robili program ale do a8 4.0tdi no i w sumie jeździ okej. Raczej są w porządku. Jeszcze jest w Zambrowie AWracing, który współpracuje z Rperfomance.

Opublikowano

Oprocz softu, to wyłaczyc 2 sonde bo bedzie DP i wyleci odkurzacz czyli pompa SAI to rowniez wyciac trzeba bedzie z softu..... plan na seryjnej turbinie 200KM.... mysle ze realne.... kolega robił w białymstoku i wyszło lekko ponad 200KM ale dodatkowo i wydech zmieniał ...

Opublikowano

Fmic założyłeś standardowy z fmic.eu? Dobry pomysł z przerobieniem wejścia/wyjścia, może też spróbuję pójść tą drogą u siebie, bo nie przepadam za cięciem i przerabianiem np belki :)

Podrzuć to foto zderzaka, ciekaw jestem jak to leży w całości :)

Opublikowano

Tak ic standardowy ale nie brałem z fmic.eu, tańsze rzeczy mają w turboworks. :)

Ja muszę się przyznać, ze niestety podciąłem belkę za zderzakiem ponieważ od razu sugerowałem się tym co piszą w internetach ale myślę, że dałoby radę bez cięcia, ewentualne miejscowe podgięcie by wystarczyło. Bynajmniej w B7, nie wiem czy w B6 jest identycznie. Plus taki, że wszystko mam przygotowane pod ewentualną zmianę na wyższy ic 230 chociaż nie wiem czy taki kiedykolwiek będzie mi potrzebny. :P

Tak to wygląda za zderzakiem. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, również z działania

IMG_4849.jpg

IMG_4850.jpg

Opublikowano

Witaj!

Orientujesz się czy przy tym IC zmieszczą się pod zderzakiem w B7 halogeny i spryski?

Fajny projekt!

Pozdrawiam!

Opublikowano

Oczywiście wszystko zostaje na swoim miejscu jak fabryka. Wiadomo zwykle najprościej jest to coś wywalić jak przeszkadza, to pociąć zderzak jak się nie mieści ale ja nie lubię takiej roboty. :) Żeby zapobiec spadaniu silikonów rurki w miejscu gdzie są łączone silikonem zostały tak zakończone (fota przykładowa, rurki akurat do innej fury).

rurki.jpg

Udało się zrobić również downpipe z wydechem. Póki co wydech do wysokości tłumików środkowych ponieważ czekam na tłumik. Jak będzie to się dokończy resztę do końcowych. Średnica dp i wydechu 2,5cala.

dpb7.jpg

b7dp1.jpg

dp3b7.jpg

Zastanawiam się co z końcowymi tłumikami zrobić czy te seryjne zbyt mocno nie blokują, może ktoś ma coś godnego polecenia ? :)

Opublikowano

A ze tak zapytam po co masz SAI jak siedzi w aucie DP ????

Opublikowano

Nie wywaliłem tego, bo na tą chwilę jeszcze nie jest wyłączone w programie i by rzucało błędem, zgadza się ? A jeszcze nie wiem jak szybko dojdę do tego jak to wyłączyć w programie. :) Podobnie z drugą sondą ale tam i tak docelowo zamontuję drugą sondę szerokopasmową ze sterowniki lc1 do obserawcji afr live, bo leży mi zbędny taki zestaw. :)

Opublikowano

No tak bład bedzie i check na desce, ale jezdzic mozna.... a po czasie zrobisz program i wyłacza ci SAI oraz 2 sonde

Opublikowano

Teraz to w sumie jeden czort, może być i podłączony póki nie rzuca błędem.

Opublikowano

No no no ładnie lecisz z tematem. Ja startuje na wiosnę z gratami na pewno się odezwę bo będę miał kilka pytan

Opublikowano

Do celu to daleko droga jeszcze, bo wiadomo wiąże się to ze zmianą turba, mam na półce garretta tb28 po regeneracji i rozważam jego montaż. Ale mówię to na spokojnie. :)

garrett.jpg

Póki co zobaczymy co dam radę zrobić na seryjnej k03 w trochę odblokowanym bfb. Ogarnę do końca wydech, wyspawam tipa.

Miałem coś zacząć kombinować z programem jednak sprzęgło jest w słabej kondycji i nie przyjmie dodatkowej mocy. Jak już mam tam zaglądać to szukam sposobu jak wzmocnić by bez problemu później ogarniało ~300KM. Może z jakiegoś innego modelu Audi docisk z tarczą, może tarczę obić kevlarem ? Ktoś coś poleci ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...