XsiX Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Hello, chciałbym założyć temat w którym będę opisywał swoje poczynania z b7 bfb, które docelowo mają pozwolić uzyskać +-300KM. Na pewno będę miał kilka pytań i tu będę liczył na bardziej doświadczonych z 1.8t userów. Być może wywiąże się z tematu ciekawa dyskusja z której inni userzy będą mogli skorzystać chcący podnieść moc w swoich bfb. Ja również jestem bardzo otwarty na nową wiedzę, także z góry dziękuję za wszelkie wskazówki i uwagi. Wykonane logi jako 100% seria bfb. Doładowanie mbar i odczyt maf g/s Doładowanie psi i afr Otwarcie wtryskiwaczy Także zdaje się, że wszystko wygląda w najlepszy porządku i na zdrową serię. Oczywiście w pierwszej kolejności seryjny IC zrobił wypad i w jego miejsce wjechał fmic 550x180x65. Sporo czasu zajęło na ze znajomym żeby go dopasować tak jakbym chciał ale myślę, że na tą chwilę jest zrobione perfekt. IC jest opuszczony maksymalnie do dołu, dzięki czemu jest cały odsłonięty, a nie schowany pod belkę. Seryjna wyjścia są ucięte i wspawane pod kątem, dlatego nie trzeba było w żaden sposób ciąć zderzaka i nic się o niego nie wypiera, można założyć np. oryginalne zaślepki przy halogenach i wówczas wogóle nie widać rurek i silikonów. Później wrzucę zdjęcia jak to leży ze zderzakiem. W tej chwili jestem w trakcie tworzenia DP i częściowo wydechu. Edytowane 28 Października 2016 przez XsiX
PASSATB5 Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Będę kibicował i sciągał Twoje pomysły w swoim b6;p
XsiX Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 W podpisie masz, że b6 to już przeszłość.
PASSATB5 Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Teraz kupiłem 2;p, typowo do zabawy;) trzeba zaktualizować bo b8 też już nie mam:D Edytowane 28 Października 2016 przez PASSATB5
XsiX Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 Skąd jesteś ? Jak uda mi się coś podstroić gruza to będę musiał gdzieś podlecieć na hamownię zobaczyć co te moje wypociny dały (póki co na seryjnym turbie). Pewnie gdzieś na podlasie - łomża lub zambrów.
PASSATB5 Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Białystok;), z tymże u mnie to więcej zabawy bo póki co przekładam z multitronika na quattro manual:)
Marecki1 Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Podepne sie W Białymstoku firma turbodiesel.pl godna polecenia na zwiekszenie mocy??? A moze w łomzy ktos ogarnia to bym miał blizej?? P.S. W łomzy jest maha 4x4 mozna tez.... siedziba obok osrodka egzaminujacego Edytowane 28 Października 2016 przez Marecki1
PASSATB5 Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Jak sam program to i koło takady ( brama obok) jest specjalista i Ci ogarnie:) hamownie ma pod ręką;p
XsiX Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 Turbodiesel ostatnio znajomemu robili program ale do a8 4.0tdi no i w sumie jeździ okej. Raczej są w porządku. Jeszcze jest w Zambrowie AWracing, który współpracuje z Rperfomance.
Marecki1 Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Oprocz softu, to wyłaczyc 2 sonde bo bedzie DP i wyleci odkurzacz czyli pompa SAI to rowniez wyciac trzeba bedzie z softu..... plan na seryjnej turbinie 200KM.... mysle ze realne.... kolega robił w białymstoku i wyszło lekko ponad 200KM ale dodatkowo i wydech zmieniał ...
toman Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Fmic założyłeś standardowy z fmic.eu? Dobry pomysł z przerobieniem wejścia/wyjścia, może też spróbuję pójść tą drogą u siebie, bo nie przepadam za cięciem i przerabianiem np belki Podrzuć to foto zderzaka, ciekaw jestem jak to leży w całości
XsiX Opublikowano 29 Października 2016 Autor Opublikowano 29 Października 2016 Tak ic standardowy ale nie brałem z fmic.eu, tańsze rzeczy mają w turboworks. Ja muszę się przyznać, ze niestety podciąłem belkę za zderzakiem ponieważ od razu sugerowałem się tym co piszą w internetach ale myślę, że dałoby radę bez cięcia, ewentualne miejscowe podgięcie by wystarczyło. Bynajmniej w B7, nie wiem czy w B6 jest identycznie. Plus taki, że wszystko mam przygotowane pod ewentualną zmianę na wyższy ic 230 chociaż nie wiem czy taki kiedykolwiek będzie mi potrzebny. Tak to wygląda za zderzakiem. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, również z działania
black4 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Witaj! Orientujesz się czy przy tym IC zmieszczą się pod zderzakiem w B7 halogeny i spryski? Fajny projekt! Pozdrawiam!
XsiX Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 Oczywiście wszystko zostaje na swoim miejscu jak fabryka. Wiadomo zwykle najprościej jest to coś wywalić jak przeszkadza, to pociąć zderzak jak się nie mieści ale ja nie lubię takiej roboty. Żeby zapobiec spadaniu silikonów rurki w miejscu gdzie są łączone silikonem zostały tak zakończone (fota przykładowa, rurki akurat do innej fury). Udało się zrobić również downpipe z wydechem. Póki co wydech do wysokości tłumików środkowych ponieważ czekam na tłumik. Jak będzie to się dokończy resztę do końcowych. Średnica dp i wydechu 2,5cala. Zastanawiam się co z końcowymi tłumikami zrobić czy te seryjne zbyt mocno nie blokują, może ktoś ma coś godnego polecenia ?
Marecki1 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 A ze tak zapytam po co masz SAI jak siedzi w aucie DP ????
XsiX Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 Nie wywaliłem tego, bo na tą chwilę jeszcze nie jest wyłączone w programie i by rzucało błędem, zgadza się ? A jeszcze nie wiem jak szybko dojdę do tego jak to wyłączyć w programie. Podobnie z drugą sondą ale tam i tak docelowo zamontuję drugą sondę szerokopasmową ze sterowniki lc1 do obserawcji afr live, bo leży mi zbędny taki zestaw.
Marecki1 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 No tak bład bedzie i check na desce, ale jezdzic mozna.... a po czasie zrobisz program i wyłacza ci SAI oraz 2 sonde
XsiX Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 Teraz to w sumie jeden czort, może być i podłączony póki nie rzuca błędem.
S1Pawlak Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 No no no ładnie lecisz z tematem. Ja startuje na wiosnę z gratami na pewno się odezwę bo będę miał kilka pytan
XsiX Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Opublikowano 1 Listopada 2016 Do celu to daleko droga jeszcze, bo wiadomo wiąże się to ze zmianą turba, mam na półce garretta tb28 po regeneracji i rozważam jego montaż. Ale mówię to na spokojnie. Póki co zobaczymy co dam radę zrobić na seryjnej k03 w trochę odblokowanym bfb. Ogarnę do końca wydech, wyspawam tipa. Miałem coś zacząć kombinować z programem jednak sprzęgło jest w słabej kondycji i nie przyjmie dodatkowej mocy. Jak już mam tam zaglądać to szukam sposobu jak wzmocnić by bez problemu później ogarniało ~300KM. Może z jakiegoś innego modelu Audi docisk z tarczą, może tarczę obić kevlarem ? Ktoś coś poleci ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się