Damian Cygler Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Tak jak w temacie czy zimny czy ciepły czy na gazie czy na PB kleczkocze dosc mocno (tak że słyszę w kabinie) pod pokrywa zaworów. Samochód nie stracił na mocy ani nic zachowuje sie tak jak predzej. Tylko wkurza mnie to klekotanie jak bym starym 1.6D jezdził. Ktos ma pojęcie co to jakieś propozycje ?
Robertk86 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Popychacze do wymiany. Też niedawno wymienialem. 200zł części i 180zł robocizna.
ayew Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Poczekaj na wymianę rozrządu i wtedy wymień przy okazji.
Damian Cygler Opublikowano 17 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2016 Rozmawiałem dzis z mechanikiem i powiedział ze takie klekotanie w tych silnikach to normalne i ze nie mam tego robic narazie bo przy takim przebiegu to juz niestety bedzie zawsze. Co o tym sądzicie ?
Robertk86 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) Zmień mechanika, tyle Ci powiem. U mnie jak mechanik usłyszał klekot to odrazu mówił że szklanki do wymiany i trzeba wymienić bo tak nie może być. Popychacze wymienione i jest cisza. Edytowane 19 Grudnia 2016 przez Robertk86
Leopold27 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Rozmawiałem dzis z mechanikiem i powiedział ze takie klekotanie w tych silnikach to normalne i ze nie mam tego robic narazie bo przy takim przebiegu to juz niestety bedzie zawsze. Co o tym sądzicie ? Zgadzam się z tym mechanikiem. Zmień mechanika, tyle Ci powiem. U mnie jak mechanik usłyszał klekot to odrazu mówił że szklanki do wymiany i trzeba wymienić bo tak nie może być. Popychacze wymienione i jest cisza. Każdy mechanik chce zarobić,to zwraca uwagę na wszystko co do wymiany.
Damian Cygler Opublikowano 20 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2016 Napisano wczoraj, 10:28 Damian Cygler, dnia 17 Gru 2016 - 19:04, napisał: Rozmawiałem dzis z mechanikiem i powiedział ze takie klekotanie w tych silnikach to normalne i ze nie mam tego robic narazie bo przy takim przebiegu to juz niestety bedzie zawsze. Co o tym sądzicie ? Zgadzam się z tym mechanikiem. Czyli co zostawić narazie Ewentualnie gęstszym olejem zalać ?
ayew Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 A jaki masz teraz olej? Zależy jak mocno klekocze.
Damian Cygler Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2016 Klekocze tak ze słysze to leciutko w kbinie w srodku. Mam 10w40 Castrola
k232 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Sprawdzałeś ciśnienie oleju ? Może pompa oleju już ciśnienia nie daje i zawory klepią..
lukasz2107 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 najlepiej to zdjąc pokrywe zaworów i zobaczyć posłuchać ;p
Makale Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 W żadnym silniku nic nie powinno klekotać... Z jednym klekotaniem można jeździć z drugim nie, ale jeżeli klekocze a nie powinno czyli trzeba robić i żaden mechanik na nic nie naciąga.
lukasz2107 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Sciagnij pasek a jeżeli masz klime to paski i wtedy zobacz czy klekocze,tylko na krótko
Gość Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 (edytowane) Dnia 19.12.2016 o 10:28, Leopold27 napisał: Dnia 17.12.2016 o 19:04, Damian Cygler napisał: Rozmawiałem dzis z mechanikiem i powiedział ze takie klekotanie w tych silnikach to normalne i ze nie mam tego robic narazie bo przy takim przebiegu to juz niestety bedzie zawsze. Co o tym sądzicie ? Zgadzam się z tym mechanikiem. Panu już podziękujemy. Dnia 20.12.2016 o 12:16, Damian Cygler napisał: Czyli co zostawić narazie Ewentualnie gęstszym olejem zalać ? W żadnym wypadku, wymieniaj popychacze. Edytowane 10 Lutego 2017 przez uszol
neni Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 wymiana szklanek i od razu wymień uszczelniacze na zaworach przy jednej robocie, koszt uszczelniaczy nie jest duży około 30 zł i robocizna
audiraf Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Panowie mam w audi A4B5 silnik AHU przeszczepiony z Passata B5 pytanie jakiej firmy i o jakim symbolu popychacze hydrauliczne powinienem zamontować, z tego co wyczytałem były dwa rodzaje lekkie i cięższe.
tommymadeit Opublikowano 17 Września 2017 Opublikowano 17 Września 2017 (edytowane) Ja mialem takie lekkie klekotanie w 1.6 ADP, pojechalem na kompletną wymiane (rozrząd, pompa, paski, hydrauliczne popychacze, ustawienie zaplonu itd.) i dalej klekocze. Gdzieś przeczytałem, że to może iść od rozrządu i przebiegu (325 000 k m), ale co i jak to nie pytaj bo nie wiem. Na razie jeżdżę i nie nasila się ten klekot. Tylko czasem poklepie i ustaje po chwili. Podejrzewam, że to walka z wiatrakami. Edit: jeżdże na oleju valvoline 10w40 max life Edytowane 17 Września 2017 przez tommymadeit
k232 Opublikowano 17 Września 2017 Opublikowano 17 Września 2017 Ale jak to wam klekocze? Po odpaleniu po całej nocy na zimnym silniku kilka sekund klekocze czy jak? Jeżeli pod odpaleniu to do sprawdzenia ciśnienie oleju, jeżeli będzie za niskie to pompa oleju do wymiany.
tommymadeit Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 Po odpaleniu na zimnym to akurat normalne, że ma prawo zastukać, ale mi chodzi o klekot przy temperaturze roboczej 90 stopni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się