djjary Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 (edytowane) Witam zwracam się znowu o pomoc was koledzy już kiedyś miałem taki objaw ale sam przeszedł już dawno nie jeździłem moim asn-em auto stało z 2 miesiące dzisiaj po przejechaniu ok 15 km wyskoczył komunikat o wysokiej temperaturze i woda w zbiorniczku płynu chłodzącego zaczęła się gotować gdy auto troche ostygło postanowiłem to sprawdzić niby wszędzie sucho po poluzowaniu korka płyn wrócił do normy gdy auto znowu zagrzałem płyn zaczoł ubywać i potem znowu wrócił do normy niepokoji mnie troche wąż bo jest zbyt miękki i teraz moje pytanie co obstawiacie do sprawdzenie -Korek zbiorniczka płynu chłodzącego -Termostat -Czujnik temperatury -Chłodnica oleju -Mam nadzieje ze nie uszczelka pod głowicą aha wentylator chodzi cały czas nie wiem czy tak ma być Posze o porady. Edytowane 20 Grudnia 2016 przez djjary
Automet1992 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Z doświadczenia ci powiem taka diagnoza nie jest do zrobienia przez neta. Objawy jakie opisujesz pasują do różnych usterek. Ale obstawiał bym uszczelkę. Prosta sprawa wyjmij świece i przejrzyj nagar jeżeli któraś będzie znacznie się różniła to masz płyn w komorze. Ale radze oddać do mechanika na diagnozę bo przy utracie płynu już sie że tak powiem metody prób i błędów kończą. Szkoda silnika.
Makale Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Wentylator nie powinien chodzić non stop. Komputer i błędy. Najpierw usuń te błędy co masz. Jeżeli chodzi went to pewno błąd któregoś z czujników. W blokach pomiarowych możesz podejrzeć wskazania czujników temperatury itd. Zacznij od tego. 1
djjary Opublikowano 20 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2016 Hmm wydawało mi się ze wentylator powinien chodzić cały czas a mógłbyś mi kolego powiedzieć w jakich grupach w vagu sprawdzić te parametry i ile one powinny wynosić
Kruk_89 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 a płyn nie zmienia barwy? nie wiem nie ma oczek itp? to że wiatrak chodzi to może masz klimę włączoną
djjary Opublikowano 20 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2016 nie barwy nie zmienia i oczek tez nie ma a wiec olej się nie dostaje a co do klimy to racja jest włączona na 19"
damian92x Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Po odpaleniu auta na zimnym od razu włącza wentylator? Auto na ssaniu chodzi na początku? Sprawdź błędy vagiem
djjary Opublikowano 21 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2016 Tak od razu chodzi wentylator aczkolwiek klima była włączona auto na początku chodzi na ssaniu normalnie byłem dzisiaj u mechanika bo go wczoraj oddałem rano dolał płynu bo mówił ze nic nie było i ma dopiero zacząć oględziny obstawia walnięty wąż gdzies
darox5 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Czujnik temperatury padnięty i wiatrak lata cały czas, miałem to samo. Czujnik zielony, znajduje się za przepływka, trudny dostęp. Ale nie od niego gotuje wode ja miałem padnięty termostat raz działał raz nie no i rozsadzilo węża. Wymieniłem i po sprawie. Ale tak jak piszą koledzy u ciebie może być co innego musisz sprawdzić. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Padnięty czujnik temperatury zielony wentylator rozmawia wtedy na całego :-) Miałem to samo. I termostat w moim przypadku aż rozsadzilo węża. Po wymianie na nowy do dziś ok. A w twoim przypadku sam musisz ocenić co dolega silnikowi. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
djjary Opublikowano 22 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2016 A więc Panowie oględziny mojego mechanika i diagnoza to uszczelka pod głowicą płyn wsysa cały najlepiej było by wyjąć cały silnik i oblukac co trzeba może ktoś z was robił taki zabieg jakie koszty i jakie części?
damian92x Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 (edytowane) A więc Panowie oględziny mojego mechanika i diagnoza to uszczelka pod głowicą płyn wsysa cały najlepiej było by wyjąć cały silnik i oblukac co trzeba może ktoś z was robił taki zabieg jakie koszty i jakie części? A powiedział Ci w jaki sposób to "zdiagnozował"? Test na obecność co2 w układzie był? Edytowane 22 Grudnia 2016 przez damian92x
Kruk_89 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 hmm a kopci mocno na biało zaraz po odpaleniu i potem trochę słabiej na ciepłym?
Envin Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Koszt. Ja przechodziłem przez całkowity remont tego silnika 3500-4000 tysie minimum o ile nie masz pękniętego bloku...
djjary Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2016 Testu na co2 nie robił u mnie kopci jak pochodzi powyżej minuty a stwierdził ze uszczelka bo po odpaleniu pochodzi kilka sekund i zaczynaj bąbelki isc do płynu wiadomo jak się zagrzeje do płyn całkiem połyka Envin jak Ci się spisywał po remoncie?
sH3ep Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Ja miałem pęknięty blok i wtedy remont staje się trochę nieopłacalny. Pytanie czy twój mechanik ogarnia temat ASN'ów, remontu tego motoru nie zlecałbym pierwszemu lepszemu mechanikowi :/ .
djjary Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2016 Właśnie wiem musi być osoba znająca się w temacie jestem ze śląska a wiem ze waskivw jest ogarnięty w tym temacie a wiec chyba do niego się udam
sH3ep Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Polecam waskivw. Tez u niego robiłem ASN'a. Teraz robię u niego swapa na 2.7 ^^
djjary Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2016 Czyli też polecasz waskivw'a a możesz cos napisać coś o kosztach czy drogo bierze od roboty?
Robero321 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Zmiana silnika na 2.7 bez 10 tysi w górę się nie obejdzie z tym że jak byś miał spranego ASn to spora cześć do zwrotu po sprzedaży w przypadku walniętego ASN 10 w góre
sH3ep Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Wiem . Stary asn pęknięty blok. Reszta z niego sprawna idzie na części(cos się zawsze zwróci). Ale tak jak piszesz zabawa do tanich nie należy, a najgorzej to znaleźć dobrego dawce :/ . Ale reanimacja asn w moim przypadku tez by tanio nie wyszła :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się