Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysoka temperatura i gotowanie płynu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam zwracam się znowu o pomoc was koledzy już kiedyś miałem taki objaw ale sam przeszedł już dawno nie jeździłem moim asn-em auto stało z 2 miesiące dzisiaj po przejechaniu ok 15 km wyskoczył komunikat o wysokiej temperaturze i woda w zbiorniczku płynu chłodzącego zaczęła się gotować gdy auto troche ostygło postanowiłem to sprawdzić niby wszędzie sucho po poluzowaniu korka płyn wrócił do normy gdy auto znowu zagrzałem płyn zaczoł ubywać i potem znowu wrócił do normy niepokoji mnie troche wąż bo jest zbyt miękki i teraz moje pytanie co obstawiacie do sprawdzenie

-Korek zbiorniczka płynu chłodzącego

-Termostat

-Czujnik temperatury

-Chłodnica oleju

-Mam nadzieje ze nie uszczelka pod głowicą

aha wentylator chodzi cały czas nie wiem czy tak ma być Posze o porady.

Edytowane przez djjary
Opublikowano

Z doświadczenia ci powiem taka diagnoza nie jest do zrobienia przez neta. Objawy jakie opisujesz pasują do różnych usterek. Ale obstawiał bym uszczelkę. Prosta sprawa wyjmij świece i przejrzyj nagar jeżeli któraś będzie znacznie się różniła to masz płyn w komorze. Ale radze oddać do mechanika na diagnozę bo przy utracie płynu już sie że tak powiem metody prób i błędów kończą. Szkoda silnika.

Opublikowano

Wentylator nie powinien chodzić non stop. Komputer i błędy. Najpierw usuń te błędy co masz. Jeżeli chodzi went to pewno błąd któregoś z czujników. W blokach pomiarowych możesz podejrzeć wskazania czujników temperatury itd. Zacznij od tego.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Hmm wydawało mi się ze wentylator powinien chodzić cały czas a mógłbyś mi kolego powiedzieć w jakich grupach w vagu sprawdzić te parametry i ile one powinny wynosić

Opublikowano

a płyn nie zmienia barwy? nie wiem nie ma oczek itp? to że wiatrak chodzi to może masz klimę włączoną ;)

Opublikowano

nie barwy nie zmienia i oczek tez nie ma a wiec olej się nie dostaje a co do klimy to racja jest włączona na 19"

Opublikowano

Po odpaleniu auta na zimnym od razu włącza wentylator? Auto na ssaniu chodzi na początku? Sprawdź błędy vagiem

Opublikowano

Tak od razu chodzi wentylator aczkolwiek klima była włączona auto na początku chodzi na ssaniu normalnie byłem dzisiaj u mechanika bo go wczoraj oddałem rano dolał płynu bo mówił ze nic nie było i ma dopiero zacząć oględziny obstawia walnięty wąż gdzies

Opublikowano

Czujnik temperatury padnięty i wiatrak lata cały czas, miałem to samo. Czujnik zielony, znajduje się za przepływka, trudny dostęp. Ale nie od niego gotuje wode ja miałem padnięty termostat raz działał raz nie no i rozsadzilo węża. Wymieniłem i po sprawie. Ale tak jak piszą koledzy u ciebie może być co innego musisz sprawdzić.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Padnięty czujnik temperatury zielony wentylator rozmawia wtedy na całego :-) Miałem to samo. I termostat w moim przypadku aż rozsadzilo węża. Po wymianie na nowy do dziś ok. A w twoim przypadku sam musisz ocenić co dolega silnikowi.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A więc Panowie oględziny mojego mechanika i diagnoza to uszczelka pod głowicą płyn wsysa cały najlepiej było by wyjąć cały silnik i oblukac co trzeba może ktoś z was robił taki zabieg jakie koszty i jakie części?

Opublikowano (edytowane)

A więc Panowie oględziny mojego mechanika i diagnoza to uszczelka pod głowicą płyn wsysa cały najlepiej było by wyjąć cały silnik i oblukac co trzeba może ktoś z was robił taki zabieg jakie koszty i jakie części?

A powiedział Ci w jaki sposób to "zdiagnozował"? Test na obecność co2 w układzie był?

Edytowane przez damian92x
Opublikowano

hmm a kopci mocno na biało zaraz po odpaleniu i potem trochę słabiej na ciepłym?

Opublikowano

Koszt. Ja przechodziłem przez całkowity remont tego silnika 3500-4000 tysie minimum o ile nie masz pękniętego bloku...

Opublikowano

Testu na co2 nie robił u mnie kopci jak pochodzi powyżej minuty a stwierdził ze uszczelka bo po odpaleniu pochodzi kilka sekund i zaczynaj bąbelki isc do płynu wiadomo jak się zagrzeje do płyn całkiem połyka Envin jak Ci się spisywał po remoncie?

Opublikowano

Ja miałem pęknięty blok i wtedy remont staje się trochę nieopłacalny. Pytanie czy twój mechanik ogarnia temat ASN'ów, remontu tego motoru nie zlecałbym pierwszemu lepszemu mechanikowi :/ .

Opublikowano

Właśnie wiem musi być osoba znająca się w temacie jestem ze śląska a wiem ze waskivw jest ogarnięty w tym temacie a wiec chyba do niego się udam

Opublikowano

Polecam waskivw. Tez u niego robiłem ASN'a. Teraz robię u niego swapa na 2.7 ^^

Opublikowano

Czyli też polecasz waskivw'a a możesz cos napisać coś o kosztach czy drogo bierze od roboty?

Opublikowano

Zmiana silnika na 2.7 bez 10 tysi w górę się nie obejdzie z tym że jak byś miał spranego ASn to spora cześć do zwrotu po sprzedaży w przypadku walniętego ASN 10 w góre

Opublikowano

Wiem :P. Stary asn pęknięty blok. Reszta z niego sprawna idzie na części(cos się zawsze zwróci). Ale tak jak piszesz zabawa do tanich nie należy, a najgorzej to znaleźć dobrego dawce :/ . Ale reanimacja asn w moim przypadku tez by tanio nie wyszła :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...