Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVF - Brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj odebralem samochod z warsztatu, wszystko w normie, żadnych uszkodzen, ewentualnie 2 wtryski sa slabe ale nie az tak zeby cos z nimi robic. Odeslali mnie do elektryka ktory zsjmuje sie vagiem i robi mapki ponieważ prawdopodobnie program który byl wgrany poprostu sie zj***l. Autko bedac w warsztacie podobno przy testowaniu, trzymanie 2tys obrotów strasznie dymilo i w koncu zgaslo czyli jest przelane lub brak powietrza z tym ze komp pokazuje idealne parametry. Jutro mam dzwonic do tego goscia i moze cos ds rade zrobić

Opublikowano

tu nikt nie wie co jest ,sprawa zostaje odłożona do czerwca ,jak szwagier znowu przyjedzie wywalamy pompki i idą do sprawdzenia,jest podejrzenie ,że przy zmianie uszczelnień coś spaprali ,niby korekty w normie ,ale ze strony powietrza wszystko wydaje się być ok,jak nie pomoże to turbo na stół ,niestety wszystko trzeba posprawdzać bo gdzieś te kucyki wywiało

Opublikowano

Mi w zakładzie tunerskim powiedzieli ze to wina 100% pompek bo nic innego w tych silnikach nie może spowodować takiego spadku mocy...... a u mnie brakuje brawie 30km

Opublikowano

tu jest tak samo i dlatego jak przyjedzie od razu wywalamy pompki

Opublikowano

O jakich pompkach mowicie? Bo jestem.gotow robic to zaraz :)

Opublikowano

Pompowtryski ;P to jest to ustrojstwo którym audi skrzywdziło ten silnik

Opublikowano

Z tego względu ze nie ogarniam logów :D powiedz mi jakie wartosci Ci wyszly na wtryskach. Mieszcza sie w normie?

Opublikowano

W normie się mieszczą ,ale pierwszy ma ponad 1 na -, a 4 ponad 1na+,tylko to co pokazuje komp to jedno , a w jakim stanie są rzeczywiście pompki to drugie, np mój na 4 miał 2.99 i nie drgnąl ,a moc była ok,po zmianie uszczelnień i zamianie 4 z 3 korekta przeszła na 3cylinder , ale teraz jest ok 1 i auto lepiej się wkręca na obroty

Opublikowano

Teoretycznie powinien jechac :) a to seria czy cos robione?

Opublikowano

Kolego z tego loga ewidentnie problem jest z ciśnieniem doładowania do 3 tys to auto nie ma prawa dobrze jechać zrób porządek z doładowaniem

Opublikowano

Możesz jaśniej ,bo nie jeden sprawdzał i twierdził że jest ok

Opublikowano

zapieczone kierownice w turbo

najpierw lekkie przeładowanie a pózniej niedoładowanie

Opublikowano (edytowane)

A widzieliście kiedyś wykres seryjnego AVF i jak zachowuje się ciśnienie doładowania ?

15950fa49b53adb9.jpgawx-11-01.png

Wykres actual boost'a nigdy nie zgrywa się ze spec... zawsze są takie odchyłki... N75 u kolegi nie reaguje jakoś specjalnie agresywnie...

greg2505, możesz wrzucić swoje dane do exela i porównać wykres ;)

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

no bez jaj , przecież tu jasno widać że układ regulacji ciśnienia doładowania próbuje wysterować zapieczone kierownice w turbinie opóźnienie zawsze będzie ale niewielkie tu jest walka z geometrią turbiny i cięcie dawek przez ecu

Opublikowano

Dlatego przydałyby się pełne logi, a nie tylko grupy 011.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...