uosiek Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Cześć, Szykuję się na tuning silnika bliżej lata i kompletuję wiedzę żeby wiedzieć co i jak. Chcę +60% momentu obrotowego w całym zakresie obrotów, a jak się da to więcej. Auto ma prawie 280kkm przebiegu, kolejne 100k silnik musi wytrzymać więc zależy mi żeby eksploatacja takiego silnika była możliwie bezproblemowa. Czy iść w k04tfsi, czy zostać na hybrydzie? Od jakich obrotów k04 wstaje? Czy sprzęgło (6b manual quattro) wytrzyma, ew czy obicie kevlarem wystarczy? Czy na k04 nie zniszczę korb i tłoków? Na koniec, mając 10k PLN (no, liczmy 8k, żeby zostało na jakieś pierdoły co wyjdą po drodze) ile bezpiecznej mocy da się wykrzesać z tego silnika? Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Michałzxc Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Jesli nie masz nic zrobionego tzn czysta seria to w 8 tysiach sie nie wyrobisz zeby zrobic K04tfsi bo same turbo nowe z 4tys zl do tego fimic 1500zl dp z 500zl konwenter zeby turbo wbic chyba 600zl tip 500-700zl wtryski z 1000zl do tego pompa paliwa bo seria ogarnie do 250 jak zdrowa noo i program to mija 10 tysi napewno
uosiek Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2017 Wychodzi jakieś 9k w częściach, które podałeś. Liczymy z 12-13k z robotą i strojeniem. Pytanie czy robić teraz stage2.5 na hybrydzie (http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-190km-k03rs2-270km-370nm-stage-2/) i kiedyś uderzyć na stage3 czy od razu iść na stage3. Różnica jest taka, że 2x turbo nie robisz, pewnie parę rzeczy po drodze pewnie też trzeba by wymienić na jeszcze mocniejsze. Dlatego tak mi zależy, żeby poznać koszt stage2.5, stage3 oraz koszt przejścia pomiędzy nimi żeby móc jakoś rozplanować w czasie te rzeczy. Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Michałzxc Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Pakuj odrazu k04tfsi ponoc kozacka suszarka ;D
muzin Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-190km-315km-406nm-k04tfsi-stage-3/Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
arek_cccp Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Za 10k nie ma opcji na k04, okolice 15 lekko pękają jeśli nie robisz niczego samemu. Tak jak wyżej od sprzegła po turbo fmic wtryski pompa paliwa wydech + DP adapter, pewnie dvka cewki świece jak stare do tego strojenie nowe płyny oleje etc, zbiera się tego .
firefighter1 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Ile wyciagne max koni i nm o ile to wzrosnie i czy to jest oplacane na czesciach seryjnych? Jaka cena i czy jest to bezpieczne dla auta? Planuje chip tuning i gaz lpg.. wiem zaraz poleca hejty za lpg ale czasy takie ze kazdy patrzy na oszczednosci.. kolejne pytanie, pierwsze jechac zakladac gaz a potem myslec o chipie? Czy odwrotnie?
audicoman Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Najpierw podnieś moc potem zakładaj lpg. Chyba że chcesz stroić jeszcze raz lpg.
uosiek Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2017 Za 10k nie ma opcji na k04, okolice 15 lekko pękają jeśli nie robisz niczego samemu. A z k03rs2 na hybrydzie to już bliżej 10k wychodzi? Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka 1
arek_cccp Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Raczej tak ale to już pytaj o szczegoły gregor10, na pewno sporo mniej na samo turbo wydasz do tego adaptera nie trzeba i innych rzeczy, więc myślę, że powineineś sie zmieścić w tej kasie.
d3jv Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 5 godzin temu, firefighter1 napisał: Ile wyciagne max koni i nm o ile to wzrosnie i czy to jest oplacane na czesciach seryjnych? Jaka cena i czy jest to bezpieczne dla auta? Planuje chip tuning i gaz lpg.. wiem zaraz poleca hejty za lpg ale czasy takie ze kazdy patrzy na oszczednosci.. kolejne pytanie, pierwsze jechac zakladac gaz a potem myslec o chipie? Czy odwrotnie? W pierwszej kolejności chip, później montaż lpg... w przeciwnym razie drugi raz będziesz musiał stroić LPG. Jeśli nie planujesz dużej mocy, to jeśli chodzi o seryjne bebechy ograniczają Cię tylko wtryski... bez ich wymiany bezpiecznie powinieneś wyciągnąć 180-190
XsiX Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 5 godzin temu, d3jv napisał: W pierwszej kolejności chip, później montaż lpg... w przeciwnym razie drugi raz będziesz musiał stroić LPG. Jeśli nie planujesz dużej mocy, to jeśli chodzi o seryjne bebechy ograniczają Cię tylko wtryski... bez ich wymiany bezpiecznie powinieneś wyciągnąć 180-190 Albo najpierw lpg,a później chip. Mając lpg pewnie będzie jeździł głównie na lpg to chyba lepiej wystroić zapłon pod lpg.
Gandzior Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 23 godziny temu, XsiX napisał: Albo najpierw lpg,a później chip. Mając lpg pewnie będzie jeździł głównie na lpg to chyba lepiej wystroić zapłon pod lpg. Tylko jakie wtryski lpg obskoczą najpierw serię a później 300km. Hana 2001 niebieska jest na 160-240km a hana 2100 zielona jest na 284-320km. Jeżeli zamontuje na serii gaz to po modyfikacjach musi wtryski zmienić.(dodatkowy koszt)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się