Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T 150KM - Bierze 1200ml oleju na 1000k


szpakuziom

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, audicoman napisał:

Pewnie był jeżdżony na longlife i dlatego pierścienie się pozapiekały.

Bardzo możliwe, ale zaraz jak go kupiłem, to wymieniłem olej na motula 5w40 i zrobiłem na nim 9tyś.

 

7 godzin temu, aiwer napisał:

Skoro nafta to taki złoty środek to też sobie wleje (tak na "zaś"). :)

Pamiętaj, że trzeba po tym zabiegu wymienić olej w silniku :) A jak już tak będziesz robił, to zalej dwa lub 3 razy, jak już będziesz wymieniał olej :)

 

19 godzin temu, TomOskroba napisał:

no i gitara :) nie łatwo jest zarżnąć to 1.8T 

dobry temat.

Bardzo dobre motory, polecam w 100% :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też czekamplukanka silnika i teraz się zastanawiam czy zamiast plukanki liquy moly zastosować nafte skoro działa takie cuda. Usuwa ona również nadmiar nagaru w silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby jak skoro lejesz ja w tloki???

Zrob plukanke a nastepnie zalej nafte..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby jak skoro lejesz ja w tloki???

Zrob plukanke a nastepnie zalej nafte..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego pytam....

dokładnie wygląda to tak, że płukanie następnie zlanie wszystkiego i zalanie naftą, odczekać jakiś czas, a potem zalać olejem ? :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak piszesz.

Plukanke zalewasz na goracym silniku najlepiej przez bagnet chodz ja mam lenia i leje kurkiem:-D

Dajesz jej x czasu i zlewasz scierwo.

Po tym odkrec swiece podstaw cos pod miche i wlej po 150 ml w kazdy tlok.

Jak masz czas mozesz dolewac co 12 h to ile zlecialo.

Wazne by nafta zleciala do zera.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zapieczonych pierscieni polecam XADO antycarbon z allegro. Czysci idealnie nagar.

Po operacji powierzchnia tłoków swieci się jak nowa. Naturalnie inne elementy też czysci ale to chyba zrozumiale  i nie trzeba po nim wymieniac oleju.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedys kupilem to

http://allegro.pl/xado-antykoks-anticarbon-odblokowuje-pierscienie-i6646703715.html

Wystarczylo na kilka aplikacji.  Mam gdzies zdjecia jak wygladaly tłoki u mnie przed i po. 

Nie mierzyłem kompresji bo nie miałem z tym problemow. Silnik u mnie chodził przed i po bardzo dobrze. Oleju nie zmieniałem, a robiłem to już dawno temu.

Pozyczylem to koledze co ma E39 530i. Ponoć po aplikacji skoczyło mu z 8 do 10-11.  

Nie uzywałem nigdy nafty. Nie wiem jak dluga nafta musi miec kontakt z nagarem aby go rozupuscić i w jakim stopniu, ale xado  jest bardzo skuteczny. przetestowałem to na starej głowicy u kolegi. Psikneliśmy, chwile stalismy i rozmawialismy, a potem psiknelismy jeszcze raz i w tym miejscu już nagar rozpusciło. Jak w jakieś reklamie telezakupów mango.

Teraz pewnie przy okazji wymiany oleju znowu zrobie aplikacje i psikne znacznie wiecej niz zalecają. Potem zgodnie z procedurą trzeba kręcić silnikiem z wymontowanymi świecami.

Planuje rownież potem przy okazji "profilaktycznego czyszczenia silnika" zastosować płukankę do oleju Millersa bo jest tania. Są też inne firmy, ale nie testowałem ich więc się nie wypowiadam.

W moim podpisie masz link do tematu z moim autem. Tam chyba beda jakies zdjecia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja  bym nie zostawial oleju po zabiegu tym xado...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ani ja, ani moj kolega od E39 nie zmienialismy oleju ale przeciez nie mozna zabronić jego zmiany :)

Można zaplanować operację gdy przyjdzie czas wymiany oleju.

Jedyne co, to polecałbym dawać 2-3x wieksze dawki niż oni proponują i czynność powtórzyć po jakimś czasie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, TomOskroba napisał:

Ja kupiłem plukanke liquy moly ;)

Stosował ktoś ?

Ja miałem jak po kupnie auta przechodziłem z 10w40 na 5w40. Z racji że pierwszy raz stosowałem coś takiego nie wiem jak ją ocenić bo nie mam odniesienia do innych :P Co prawda auto zaczęło chodzić ciszej ale to raczej zasługa oleju. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, TomOskroba napisał:

Ja kupiłem plukanke liquy moly ;)

Stosował ktoś ?

Ale tylko w wersji pro-line. Stosuję chyba jak i dużo większa grupa osób z tego forum. Praca silnika się nie zmieniła ale to chyba świadczy o jego stanie. Natomiast raz jak przelałem spuszczony olej do słoja to na dnie i ściankach osadził się osad jak ze smoły i nie można było tego później doczyścić, a więc środek działa. U kolegi w volvo jak robiliśmy płukankę to spadło zużycie oleju prawie o połowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie mam pro line. Mi oleju nie bierze Ale.nagaru jest od cholery więc trzeba to wyczyścić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj znowu sprawdzałem olej, nie bierze ani grama. Nafta zrobiła naprawdę dobrą robotę. Ale chciałbym zrobić jeszcze jedną rzecz, chciałbym wyczyścić smoka i miskę olejową, jak Panowie myślicie, da radę zrobić to koło domu bez kanału? Albo ile taka usługa kosztuję?

Edytowane przez szpakuziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, szpakuziom napisał:

Wczoraj znowu sprawdzałem olej, nie bierze ani grama. Nafta zrobiła naprawdę dobrą robotę. Ale chciałbym zrobić jeszcze jedną rzecz, chciałbym wyczyścić smoka i miskę olejową, jak Panowie myślicie, da radę zrobić to koło domu bez kanału? Albo ile taka usługa kosztuję?

Bez kanału to niemożliwe. Ja płaciłem 150 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Nie powinni wziąć więcej niż 200zl.

Jednak warto mieć mechanika który zrobi to sumiennie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie mam pro line. Mi oleju nie bierze Ale.nagaru jest od cholery więc trzeba to wyczyścić :)

 

He.He aż tak głupio jak się nie dolewa,ale na pewno odruch sprawdzania stanu na 

bagnecie został :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...