k232 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 U mnie w serwisie za czyszczenie miski i smoka + uszczelka pod miskę i za wszystko 350 zł xd
TomOskroba Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 (edytowane) 7 godzin temu, zaldar napisał: Tak właśnie mam pro line. Mi oleju nie bierze Ale.nagaru jest od cholery więc trzeba to wyczyścić He.He aż tak głupio jak się nie dolewa,ale na pewno odruch sprawdzania stanu na bagnecie został na razie mało sprawdzam bo mało trasy robię, ale szykuje sie parę odcinków dłuższych więc zapewne sprawdzę bo nie da mi to spokoju :p Edytowane 26 Lutego 2017 przez TomOskroba
szpakuziom Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Opublikowano 27 Lutego 2017 Dzięki za odpowiedź. No u mnie pozostał, nieraz jak się nudzę to sprawdzę
matres85 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Panowie jak długo powinna się utrzymywać nafta w cylindrach? Po zalaniu po 150ml nafty w 3 zleciała po 2h a w jednym po 4h jeszcze była?
szpakuziom Opublikowano 18 Października 2017 Autor Opublikowano 18 Października 2017 U mnie jak pierwszy raz zalałem, to rano na odkręconych świecach kręciłem rozrusznikiem, to było jej jeszcze na cylindrach, ale kiedy dolewałem drugi raz naftę, to też długo się nie utrzymywała. Może zależy ile nagaru masz na pierścieniach.
matres85 Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Czyli jeśli długo się nie utrzymuje to dobrze czy źle i kiedy poznać jak pierścienie są zapieczone?
wesz82 Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 To zle.bo zapieczone. Zawsze patrz ile wlewasz a ile wylatuje. A 100% jest pewne jak sie dostaniesz do nich.
aiwer Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Jeszcze raz bo nie zrozumiałe to jest. Jeśli nafta utrzymuje się długo to źle czy dobrze?
k232 Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Jak długo to źle bo masz zapieczone pierścienie.
wesz82 Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 2 godziny temu, aiwer napisał: Jeszcze raz bo nie zrozumiałe to jest. Jeśli nafta utrzymuje się długo to źle czy dobrze? Ujowo.
aiwer Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Wyjdę na głupka ale w takim razie skoro zapieczone pierścienie nie przepuszczają nafty w dół to jak to się ma do wpierdzielania oleju? Skoro zapieczone to nie przepuszczają do góry i olej nie idzie w komorę spalania.Wytłumaczcie proszę człowiekowi małej wiedzy o sercu samochodu[emoji16]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
wesz82 Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Pierscienie se pracuja a jak zapieczone to nie robia tego i olej leci prosciej sie nie da.
szpakuziom Opublikowano 19 Października 2017 Autor Opublikowano 19 Października 2017 17 godzin temu, aiwer napisał: Wyjdę na głupka ale w takim razie skoro zapieczone pierścienie nie przepuszczają nafty w dół to jak to się ma do wpierdzielania oleju? Skoro zapieczone to nie przepuszczają do góry i olej nie idzie w komorę spalania. Wytłumaczcie proszę człowiekowi małej wiedzy o sercu samochodu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Na mój chłopski rozum, pierścienie są sprężyste i pracują sobie w rowkach na tłoku, zapieczone tzn że stanęły w miejscu, nie są równolegle do ścianki cylindrów, kiedy gładź cylindra jest smarowana, to pierścienie olejowe, które za zadanie mają zbierać z powrotem nadmiar oleju z gładzi cylindra jego nie zbierają, bo są zablokowane przez nagar i już nie wraca do miski olejowej tylko wówczas jest spalany. Stąd właśnie ten ubytek oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się